مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/24

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار مدل های اصلاح ,رنگ,کاشت مو >
برترین میکاپ های ژورنالی و عکاسی
برترین میکاپ های ژورنالی و عکاسی
2021/05/01

میکاپ برتر برای ژورنال و عکاسی

میکاپ ژورنالی چیست؟

میکاپ در معنای  لغتی  به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش صورت می باشد. در سراسر دنیا این رشته از زیبایی توسط افرادی که میکاپ آرتیست نامیده میشوند اجرا می شود.

میکاپ  به مدل ها و سبک های مختلفی تقسیم و تنوع گسترده ای را در بر می گیرد میکاپ همان آرایش عادی صورت است که به منظور رفع معایب احتمالی صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.اما توجه داشته باشید میکاپ بر خلاف گریم که از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره مورد استفاده قرار میگیرد، این کار را تنها با رنگ ها انجام می دهد. در واقع میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و تنها به چهره رنگ های خاص اضافه می کند.

میکاپ ژرنالی برای مواقعی که افراد برای عکس های آتیه ,عکاسی برای مجلات,عکاسی برای تبلیغات,و مدلینگ مورد استفاده قرار می گیرد.در این مقاله برای شما از بهترین و برترین میک آپ هایی که توسط میکاپ آرتیست های ایرانی خلق شده معرفی خواهیم کرد. و در ادامه این هنرمندان را معرفی خواهیم کرد.

بهترین میکاپ کار ایران

میکاپ کار

ارتیست میکاپ

میکاپ ژورنالی

میکاپ برای آتلیه

میکاپ روز

بهترین میکاپ

قشنگترین میکاپ

زیباترین میکاپ

میکاپ مدل

میکاپ مدلینگ

میکاپ ژورنالی

میکاپ ژورنالی مدل

میکاپ ژورنالی مدلینگ

میکاپ ژورنالی در ایران

میکاپ ژورنالی در تهران

آموزش میکاپ ژورنالی

بهترین میکاپ آرتیست ژورنالی

میکاپ ژورنالی برای عکاسی

میکاپ ژورنالی برای مجله

میکاپ ژورنالی برای آتلیه

میکاپ ژورنالی برای مدل شدن

بهترین میکاپ آرتیست ژورنالی

میکاپ ژورنالی

میکاپ ارتیست

میکاپ برای مدل شدن مجلات

میکاپ آرتیست ژورنالی مدل ها چه کسی است

میکاپ ژورنالی برای عکاسی

میکاپ ارتیست ژورنالی

آموزش میکاپ ژورنالی در تهران

نام نویسنده : حامد شعبانی
آشنایی با میکاپ میکاپ خلیجی میکاپ لبنانی میکاپ عروس آموزش میکاپ هزینه میکاپ شغل میکاپ میکاپ ایرانی برترین میکاپ بهترین میکاپ کار ایران آموزش میکاپ ژورنالی میکاپ ژورنالی در ایران میکاپ آرتیست ژورنالی میکاپ ژورنالی برای عکاسی میکاپ ژورنالی در تهران میکاپ حرفه ای میکاپ ژورنالی میکاپ آرتیست میکاپ
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سلام عزیزان من رنگ قبلی مشتری رو همونطور که میبینید پر از قرمزی بود و لایتهای زیر و جلوی مو بدلیل استفاده نادرست از رنگ دودی روی لایت روشن ... ( هایلایت بلوند سیپرا)
تغییر رنگ مو باعث میشود ظاهر شما به طرز چشمگیری تغییر کند.در این خبر در مورد افراد مشهوری (celebrity) که در سال 2019 رنگ مو خود را تغییر داد... ( رنگ مو افراد مشهور در سال 2019)
لورئال loreal یک شرکت فرانسوی است که در سال 1909 توسط یک شیمی دان فرانسوی به نام اوژن شولر در شهر پاریس تاسیس شد.محصولات این شرکت بیشتر... ( شرکت لورئال loreal)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا