مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/23

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار مدل های اصلاح ,رنگ,کاشت مو >
لورئال loreal
لورئال loreal
2020/02/16

شرکت لورئال loreal

لورئال loreal یک شرکت فرانسوی است که در سال 1909 توسط  شیمی دان فرانسوی به نام اوژن شولر در شهر پاریس تاسیس شد.محصولات این شرکت بیشتر در حوزه لوازم بهداشتی آرایشی تولید می شود.اولین رنگ مو(اورئال) در جهان توسط شرکت لورئال تولید شده و  این شرکت در طول زمال صاحب امتیاز برند های دیگری همچون دیزل DIESEL (فقط در تولید عطر) و بادی شاپ، The Body Shop ,میبلینMaybelline و گارنیه Garnier نیز می باشد.

جالب است بدانید 30 درصد سهام لورئال را شرکت صنایع غذایی نستله خریداری کرده است .

لورئال در اوایل کار فقط بوسیله مدیر شرکت یعنی آقای Eugène Paul Louis Schueller اداره میشد.تقریبا در اوایل کار او همه کاره شرکت تازه تاسیس خود بود.شب ها مشغول به تولید رنگ مو و روز ها برای آن رنگ مو بازاریابی میکرد.همانطور که میدانید بعدها این شرکت آنقدر بزرگ شد که توانست چندین شرکت دیگر با نام های مختلف در سراسر جان تاسیس کند.

شعار تبلیغاتی لورئال برای اینکه شما شایستگی آن را دارید. که تاکنون توسط بسیاری از سلبریتی های جهان مانند بیانسه (خواننده و بازیگر آمریکایی), جنیفر لوپز , آیشواریا رای ,  اوانجلین لیلی گفته شده است.

Beyoncé بیانسه

julianne-moore جولیان مور

jennifer lopez جنیفر لوپز

Aishwarya Rai Bachchan آیشواریا رای

تبلیغ لورئال بوسیله جولیان مور 

تبلیغ لورئال بوسیله بازیگر ترکیه ای فخریه اوجن

نام نویسنده : صبا شعبانی
لورئال loreal
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
میکاپ ژورنالی چیست؟ میکاپ در معنای  لغتی  به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش صورت می باشد. در سراسر د... ( میکاپ برتر برای ژورنال و عکاسی)
سلام عزیزان من رنگ قبلی مشتری رو همونطور که میبینید پر از قرمزی بود و لایتهای زیر و جلوی مو بدلیل استفاده نادرست از رنگ دودی روی لایت روشن ... ( هایلایت بلوند سیپرا)
تغییر رنگ مو باعث میشود ظاهر شما به طرز چشمگیری تغییر کند.در این خبر در مورد افراد مشهوری (celebrity) که در سال 2019 رنگ مو خود را تغییر داد... ( رنگ مو افراد مشهور در سال 2019)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا