مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار مدل های اصلاح ,رنگ,کاشت مو >
رنگ مو celebrity در سال 2019
رنگ مو celebrity در سال 2019
2020/02/16

رنگ مو افراد مشهور در سال 2019

تغییر رنگ مو باعث می شود ظاهر شما به طرز چشمگیری تغییر کند.در این مطلب افراد مشهوری (celebrity) که در سال 2019 رنگ مو خود را تغییر داده اند را به شما معرفی می کنیم.در حال حاظر مجبور نیستید از یک رنگ برای مو های خود استفاده کنید.با پیشرفت تکنیک های جدید بطور مثال رنگ مو های موقتی که به لاک مو معروف شده اند می توانید طیف وسیعی از انتخاب های جذاب و مختلفی از لحاظ تنوع رنگی و مدت ماندگاری داشته باشید.با ما همراه باشید تا در مورد رنگ انتخابی افراد مشهور  در سال 2019 بیشتر بدانید.

رنگ مو Emma Ston 

رنگ مو قرمز یا شرابی برای اما استون بسیار جذاب است .فراموش نکنید که رنگ مو طبیعی emma ston طلایی یا بلوند است.او در مراسم اسکار 2018 موهای خود را به رنگ طلایی مایل به سرخ درآورد.فاصله بین دو رنگ ,رنگ طلایی قرمز را در ذهن تداعی کرد.

رنگ مو جدید 2020

امااستون  زمانی که  اولین فیلم خود را در Superbad بازی کرد.با رنگ زیبا و آتشین قرمز موی خود توجه خیلی از خانم ها را جلب کرد.خیلی از خانم از آن زمان به بعد علاقه داشتند موهای خو را به رنگ قرمز شرابی اما استون تغییر دهند .که این در بعضی از موارد موفقیت آمیز نبود زیرا بدست آورد این رنگ منحصر بفرد بستگی زیادی به رنگ پس زمینه مو دارد . و براحتی نمی توان رنگ مو خود را به این رنگ خاص و جذاب تغییر داد.

رنگ مو kim kardashian

کیم کارداشیان در سال های اخیر با رنگ های متنوع که برای موهای خود انتخاب کرده همه طرفدار های خود را غافلگیر کرده است.در سال های گذشته او برای رنگ موهای خود از رنگ های طلایی استخوانی و  صورتی استفاده کرده است.در سال جدید کیم محتاط تر عمل کرده و از شور شعفش کمی کاسته او از رنگ مشکی ساده که به همان رنگ اطمینان معروف شده استفاده کرده.شاید در سال جدید  نام black kardashian برای او پر بیراهه نباشد.

رنگ مو Jennifer Lawrence

 جنیفر لارنس به تغییر دادن رنگ موهای خود بسیار علاقه مند است.ولی اون کمتر رنگ مو خود را با رنگ های مستقیم وتند تغییر می دهید.اغلب اوقات از رنگ های ملایم استفاده می کند.موها طبیعی او خرمالویی رنگ است ولی این بازیگر به رنگ بلوند بسیار علاقه دارد و در رنگ اصلی موهای خود همیشه از رنگ طلایی استفاده می کند.در سال جدید جنیفر از رنگ طلایی مایل به عسلی برای تغییر رنگ مو خود استفاده کرد.تغییرات جزئی ولی چشمگیر و شیک


رنگ مو جنیفرلوپز

جنیفر لوپز در طول سالها فعالیت هنری همیشه داری سبک خاص خود در نوع پوشش و آرایش بوده .در سال ۲۰۱۹  او از یک رنگ طلایی خیره کننده برای تغییر رنگ مو های خود استفاده کرده.باید بدانید که رنگ موهای طبیعی جنیفر شکلاتی یا  قهوه ای مایل به تیره است .ولی او علاقه شدید به رنگ موی قهوه ای روشن با سایه های شرابی  دارد و اگر مجبور نباشد همیشه از این رنگ برای مو های خود استفاده می کند.اکثر خانم های ایرانی می توانند رنگ موی نزدیک به جنیفر لوپز را داشته باشند زیرا اکثرا رنگ مو آنها تیره است .برای داشتن رنگ مو جنیفر باید از آریشگر خود بخواهید رنگ ریشه موهای شما را به سایه ای از قهوه ای روشن تغییر دهد .

رنگ مو کریستن استوارت kristen stewart

کریستن استوارت بازیگر هالیوودی هم در سال 2019 از رنگ مرجانی استفاده کرده .این بازیگر 29 ساله در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده که معروف ترین فیلم استوارت سری فیلم های گرگ میش است.استایل و تیپ خانم استورات بسیار مورد توجه خبرنگاران و مردم در سراسر جهان است .این بازیگر علاوه بر هنر بازیگری  منحصربفردی که در فیلم های مختلف ارئه میدهد در صنعت مد و فشن نیز فعال بوده .و تبلیغات بسیاری برای برند های مطرح جهانی انجام داده از جمله این برند ها میتوان شرکت لورال را نام برد .

رنگ مو کریستین استوارت

رنگ مو ان هتوی Anne Hathaway

ان هوتی یکی دیگر از بازیگران خوب آمریکایی است که به خوش پوشی و شیک بودن همیشه مطرح بوده .این بازیگر آمریکایی یکی از پر درآمدترین بازیگران زن آمریکایی در سال 2015 شناخته شده است .جالب است بدانید هوتی در سال 2019 جز صد ستاره ثروتمند دنیا شناخته شد.او در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده که از مطرح ترین نقش های او میتوان بازی در فیلم کار آموز اشاره کرد.رنگ موی که ان هوتی در سال 2019 برای موهای خود انتخاب کرده شکلاتی زیتونی است .که رنگ مو شیک ساده و لاکچری می باشد و با استایل خانم بازیگر خوش نشسته .

رنگ مو ان هتوی Anne Hathaway

نام نویسنده : صبا شعبانی
celebrity dye color رنگ مو تغییر رنگ مو Emma Ston kim kardashian Jennifer Lawrence
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
میکاپ ژورنالی چیست؟ میکاپ در معنای  لغتی  به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش صورت می باشد. در سراسر د... ( میکاپ برتر برای ژورنال و عکاسی)
سلام عزیزان من رنگ قبلی مشتری رو همونطور که میبینید پر از قرمزی بود و لایتهای زیر و جلوی مو بدلیل استفاده نادرست از رنگ دودی روی لایت روشن ... ( هایلایت بلوند سیپرا)
لورئال loreal یک شرکت فرانسوی است که در سال 1909 توسط یک شیمی دان فرانسوی به نام اوژن شولر در شهر پاریس تاسیس شد.محصولات این شرکت بیشتر... ( شرکت لورئال loreal)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا