مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
49 فیلم عاشقانه بالیوود
49 فیلم عاشقانه بالیوود
2021/05/14

۴۹ فیلم عاشقانه و محبوب هندی

۴۹ فیلم عاشقانه و لاو استری هندی
 ما میخواهیم  در مورد بزرگترین و بهترین فیلم های با داستان عاشقانه بالیوود بگوییم از آن دسته قصه های عاشقانه پر سر و صدا و ازدواج های  پیچیده بنابراین ، صحبت کردن در مورد بزرگترین داستانهای عاشقانه بالیوود در همه زمانها به نوعی صحبت کردن در مورد بهترین چیزهایی است که بالیوود به طور کلی ارائه می دهد ... پس بگذارید همین کار را انجام دهیم.

در اینجا شمارش معکوس ما برای برترین فیلم های داستان عاشقانه بالیوود در طول تاریخ سینمای هند وجود دارد.

 شماره ۴۹:فیلم عشق (Ishq)

عشق (به انگلیسی: Ishq) یک فیلم با داستانی عاشقانه که در سال 1997 ساخته شد.داستان این فیلم در مورد دو تاجر  ثروتمند است که  فقرا و مستمندان   را تحقیر می کنند. اما پسرهای آنها مدهو و آجی چنین اخلاقی  ندارند و عاشق  راجا و کاژال می شوند که اتفاقا دخترهای فقیری هستند. وقتی پدران آناه از این جریان خبردار میشوند ، تمام تلاش خود را می کنند تا آنها را از هم جدا کنند ، اما عشق نیرویی قدرتمندتر از آن است که آنها درک می کنند.

شماره ۴۸:ناماستی لندن (Namastey London)

آکشای کومار ، کاترینا کایف و ریشی کاپور بازیگران  این فیلم عاشقانه را تشکیل می دهند. جاز (كایف) ، یك دختر كاملاً انگلیسی ، توسط پدرش به هندوستان برده می شود تا با یك پسر هندی ازدواج كند ، اما جاز عقاید دیگری دارد. پدر دختر برای دخترش قرار  ازدواج را تنظیم می کند ، اما عروس و داماد برنامه های دیگری دارند.

شماره۴۷: هوم دل دی چوک صنم  (Hum Dil De Chuke)

یک مثلث عاشقانه کلاسیک که هیچکس به جز سانجی لیلا بهانسالی نمیتواند آنرا بخوبی بازی کند. ناندینی (آیشواریا رای) باید بین سامیر (سلمان خان) که از او دوست داشتن را یاد گرفته است و وانراج (آجی دوان) که به او آموخته اصول عشق چیست ، یکی را انتخاب کند.

شماره ۴۶: دیل چاهتا های یا خواسته دل (Dil Chahta Hai)

ستاره هایی همچون امیرخان ، سیفعلی خان و آکشای خان و پیریتی زینتا در این فیلم هنرنمایی میکنند این سه نفر دوستان بسیار صمیمی یکدیگر هستند تا اینکه یکی از آنها عاشق زنی بزرگتر از خودش میشود ، آیا دوستی آنها می تواند از پس آن برآید؟

شماره 45: پرینتا

این فیلم خط داستانی پیچیده ای دارد ، شخصیت های آن زیادند و تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که این یک داستان عاشقانه است که ارزش وقت گذاشتن را دارد.

شماره 44 : فیلم هوم توم (Hum Tum)

زن و شوهر مغرور (سیفعلی خان و پریتی زینتا) اولین بار در هواپیما همدیگر را میبینند ، اما عاشق هم نمیشوند بر عکس آنها نمی توانند شخصیت یکدیگر را تحمل کنند ، زندگی خود را ادامه می دهند ، سرنوشت باعث میشود آنها دوباره یکدیگر را ملاقات کنند ، هنوز از یکدیگر متنفر هستند ، اما کمتر ، با ادامه زندگی ، اوضاع دوباره تغییر می کند ،  و این بار شرایط برای عشق و عاشق شدن مهیا میشود.

شماره۴۳: فیلم  چالته چالته یا همسفر (Chalte Chalte)

دومین فیلم در این لیست است که شخصیتی به نام سامیر را در یک مثلث عاشقانه درگیر می کند ، داستان چگونگی دیدار پریا (رانی موکرجی) دختر ثروتمند و  راج (شاهرخ خان) پسر فقیر . راج مورد ضرب و شتم خانواده پریا قرار میگیرد، و پریا مجبور میشود با سامر ازدواج کند . راج چه کاری می تواند انجام دهد؟ حتما ببینید.

شماره ۴۲: غلام

در این فیلم امیر خان  یک بوکسور است که در واقع  وقت خود را با دوستانش در مناطق به خصوص خشن بمبئی میگذراند. آلیشا (رانی موکرجی) نیز در این زندگی در بمبئی حضور دارد که با ترس از گانگسترها روزهایش را سپری میکند.

شماره ۴۱: رب نه بانا دی جودی یا خداوند زوج‌ها را می‌سازد Rab Ne Bana Di Jodi

شاهرخ خان و آنوشکا شارما یک زن و شوهر متاهل هستند ، اما فاصله سنی زیاد بین آنها و همچنین یک نوع اختلاف نسل باعث می شود که رابطه عاشقانه ای نداشته باشند ، دختر  می خواهد در یک مسابقه ی رقص شرکت کند ، اما می ترسد شوهرش از این کار او خوشش نیاید.والبته از اینکه دوستانش شوهرش را ببینند و او را مسخره کنند هم میترسد.
اما سورینرشاهرخ خان تصمیم می گیرد برای خوشحال کردن همسرش تغییر قیافه دهد و باصطلاح امروزی تر شود  و بعنوان یک شخص جدید وارد زندگی دختر میشود.

شماره ۴۰:  فنا (Fanaa)

در این فیلم  عاشقانه بالیوود ، کاجول نقش زونی (یک دختر نابینای کشمیری) را بازی می کند که توسط ریحان (امیر خان) که در ظاهر یک تور لیدر است بدام عشق میافتد. البته زونی نابیناست  اما ریحان قول می دهد چشمان زونی را به روی دنیا باز کند. آیا این یک حیله است یا عشق ؟

شماره ۳۹: فایندینگ فانی (Finding Fanny)

 

پنج دوست برای یافتن دختری به اسم "فانی" که عشق یکی از این پنج نفر است   به یک سفر جاده ای می روند. بازی  پانکاج کاپور و ناصیرالدین شاه در این فیلم  خارق العاده است .

شماره ۳۸: هامپی شرما کی دولهانیا ( Humpty Sharma Ki Dulhania)

این فیلم جذاب عاشقانه داستان دو جوان سرسخت و بی خیال  هندی  را بنمایش می گذارد. وقتی سرنوشت باعث می شود آنها یکدیگر را ملاقات کنند.

شماره ۳۷:

این فیلم براساس رمان چتان باگات ،  و با بازی آلیا بات و ارجون کاپور است. بعد از اینکه این دو یکدیگر را میبینند و عاشق هم می شوند ، تصمیم می گیرند که قبل از ازدواج از والدین خود رضایت بگیرند. متأسفانه ، والدین به همین راحتی قبول نمی کنند.

شماره ۳۶: Highway  اتوبان

این فیلم در مورد سندرم استکهلم است - آلیا بات که  دختر یک تاجر ثروتمند و قدرتمند است از نامزدش ربوده شده و پدر و نامزدش حاضر به پرداخت پول در قبال آزادی اش نمیشوند.در این حین این دختر نسبت به رباینده ی خود احساس پیدا میکند.

شماره ۳۵: لبخند زیبای تو Hasee Toh Phasee

نخیل بعد از ۱۰ سال از آخرین دیدارش با میتا  دوباره او را میبیند.حالا او یک هفته فرصت دارد تا خود را لایق ازدواج با “کاریشما” خواهر میتا نشان دهد

شماره ۳۴: فیلم هندی  ظرف ناهار The Lunchbox

در این فیلم ستاره هایی چون عرفان خان و نوازالدین صدیقی نقش آفرینی می کنند. در این داستان یک اشتباه پیک در تحویل غذا باعث میشود یک زن خانه داری که احساس خوشبختی ندارد و یک مرد بازنشسته از طریق یادداشتهای روی غذا با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

شماره ۳۳: فیلم هندی دوست‌داشتنی Raanjhanaa

پسر فقیر هندی باید محدودیت ها را کنار بزند تا به دختری که از کودکی میشناخته و عاشق اوست برسد.

شماره ۳۲: لندن پاریس نیویورک London Paris New York

آدیتی راهو حیدری خیلی با علی ظفر از نظر فکری فرق دارد.این دو در طی سفر به سه شهر  بخاطر تفاوتهایشان به یکدیگر علاقمند میشوند.

شماره ۳۱:فیلم  ازدواج تانو و مانو: بازگشت  Tanu Weds Manu Returns

در این فیلم بازیگرانی همچون رانگاناتان مدهوان، کانگانا رانوت، جیمی شرگیل، راجندرا گوپتا، راوی کیشان، دیپاک دوبریال، اعجاز خان، سوارا بهاسکار، محمد زیشان ایوب ایفای نقش کرده‌اند.
داستان زوجی که احساس میشود دیگر نمیتوانند رابطه شان را ترمیم کنند  اما بالاخره این اتفاق نمی افتد و آنها تلاش میکنند این ازدواج را نجات دهند.

شماره ۳۰: بند باجا بارات  Band Baaja Baaraat

یک فیلم عاشقانه بالیوود است که نشان می دهد چگونه یک زوج با یکدیگر ملاقات می کنند ، یک کسب و کار راه اندازی می کنند و چند قانون مهم برای کارشان وضع میکنند مثل- عاشق شخصی که با او کار می کنید ، نشوید. در نهایت این دو متوجه می شوند که هیچ راه فراری از یکدیگر ندارند.

شماره ۲۹: فیلم به نام تو Tere Naam

در این فیلم سلمان خان و بومیکا چاولا بازی کرده اند.
رادهی (سلمان خان) یک دانشجوی  شر و اهل دعوا است. او عاشق دختری به نام نیرجارا(بومیکا چاولا) می‌شود. موهان  با یک خلافکار درمی‌افتد که باعث دعوا با او می‌شود.  و این موضوع مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

شماره ۲۸: بگو عشق هست Kaho Naa… Pyaar Hai

بازیگران این فیلم هیتریک روشن و امیشا پاتل هستند.
این دو عاشق هم میشوند اما هیتریک در طی یک اتفاق میمیرد و پدر آمیشا دخترش را به نیوزیلند میفرستند این دختر تلاش میکند در آنجا دنبال کسی باشد که شبیه به هیتریک است.

شماره ۲۷: فیلم هندی میلی Mili

آمیتاب باچان بیش از حد نسبت به محله جدیدی که به آنجا نقل مکان کرده انتقاد می کند. او از  سر و صدایی که کودکان ایجاد می کنند ناراحت است زیرا به عنوان یک مرد ساکت و گوشه گیر ، تنهایی را ترجیح می دهد. اما با ورود (ملی) ، همسایه ی جدیدش، به زندگی او شرایط تغییر میکند.

شماره ۲۶: دل دیوانه است  Dil To Pagal Hai

راهول ، آجی ، پوجا و نیشا شخصیت هایی هستند که شاهرخ خان ، آکشی کومار مادوری دیکسیت و کاریسما کاپور بازی می کنند. خلاصه داستان این فیلم عاشقانه بالیوود بسیار پیچیده است اما کاملاً باورپذیر است و این همان چیزی است که فیلم را به یک اثر خوب تبدیل کرده است.

شماره ۲۵: راجا هندوستانی Raja Hindustani

سگال که مردي ثروتمند است، به هم راه دخترش، «آرتي» (کاپور) و نامادري او  در خانه اي  بزرگ زندگي مي کنند. «آرتي» تصميم مي گيرد براي تعطيلات به شهری برود،  که براي اولين بار پدر و مادرش هم ديگر را ملاقات کرده اند. در آن جا او با يک راننده ي تاکسي به نام راجا هندوستاني» (امیرخان) آشنا مي شود....

شماره ۲۴: گاهی آره گاهی نه Kabhi Haan Kabhi Naa

شاهرخ خان و کریشنا مارتی ستاره های این فیلم عاشقانه هستند.در این فیلم داستانی عاشقانه ، این دو در یک گروه موسیقی هستند و شاهرخ عاشق کریشنا است در حالی که کریشنا عاشق کریس است (دیپاک تیجوری)شاهرخ خان سعی می کند آنها را از هم جدا کند اما از گروه اخراج می شود.

شماره ۲۳: ما ساخته‌ایم Ek Duuje Ke Liye

این فیلم نسخه ی هندی داستان رومئو و جولیت است. دختر و پسری که عاشق یکدیگرند اما خانواده هایشان بشدت با یکدیگر اختلاف دارند.

شماره ۲۲: روابط عاشقانه Silsila

این فیلم با بازی ششی کاپور ، آمیتاب باچان ، جایا بهادوری و رخا و کارگردانی یاش چوپرا روایت می کند که چگونه یک برادر تصمیم می گیرد به خاطر عشق خودش با نامزد باردار برادر متوفی خود ازدواج کند ، اما بعد از سالها متوجه می شود که دختری را که عاشقش بوده نمیتواند فراموش کند

شماره ۲۱: جوانه کشمیر Kashmir Ki Kali

داستان یک پسر ثروتمند هندی که برای بدست آوردن عشق دختری اهل کشمیر خودش را به فقیری میزند.

شماره ۲۰: فیلم هندی تشنه Pyaasa

مردی که از نظر برادرانش از عهده ی کاری بر نمیاد و مرتب به میگساری مشغول است در مسیر زندگی با روسپی آشنا میشود که به کمک او به پول و ثروت میرسد.

شماره ۱۹: فیلم هندی سرزمین بیگانه Pardes

یک مرد هندی با وجود اینکه در آمریکا زندگی می‌کند اما هیچگاه زادگاه خود یعنی هندوستان را فراموش نکرده است. او قصد دارد برای پسر غرب زده خود «راجیو» شاهرخ خان یک عروس هندی  پیدا کند

شماره ۱۸: فیلم هندی رنگیلا Rangeela

.هنرپیشگان این فیلم امیرخان،جکی شروف و اورمیلا ماتوندکار هستند.
دختر فقیری که رویای هنرپیشه شدن را دارد و در یک مثلث عشقی دوستان دوره کودکی خود می افتد.

شماره ۱۷: فیلم هندی دو.دی Dev D

یک مرد بعد از اینکه با عشق زندگی اش بهم میزند، برای آرامش یافتن رو به مواد مخدر می آورد. در همین حال یک دختر نوجوان نیز گرفتار دنیای فاحشگی شده است…

شماره ۱۶: فیلم سارق Lootera

این فیلم داستان یک باستان شناس  را روایت می کند که یک قطعه زمین متعلق به یک نفر را حفاری می کند. دختر زمین دار به دام دانشمندی می افتد و عاشق او می شود تا اینکه پسر ناپدید میشود.

شماره ۱۵: فیلم هندی عاشقان شورشی Ishaqzaade

Arjun Kapoor و Parineeti Chopra 
عاشق یکدیگر هستند اما از خانواده های رقیب (هندو و مسلمان)  ، اما همچنان که جنگ برای برتری طلبی بین آنها ادامه دارد ، آنها بشکلی مخفیانه با یکدیگر ارتباط دارند.

شماره ۱۴: این جوانی دیوانگی است  Yeh Jawaani Hai Deewani

 

بازیگرانی هم چون رانبیر کاپور و دیپیکا پادوکونه در این فیلم بازی میکنند.مدوری دیکشیت نیز در قسمتی از فیلم همراه با رانبیر کاپور دیده می‌شود.
دختر داستان بسیار خجالتی و درونگراست و در دانشگاه تصمیم میگیرد با همکلاسی خود آدیتی که قرار است با دوستانش به هیمالیا سفر کند همراه شود

شماره ۱۳: یامت سی قیامت تک Qayamat Se Qayamat Tak

بازیگرانی چون امیرخان و جویی چاولا در این فیلم رمانتیک نقش آفرینی کرده اند.
 این دو که شیفته یکدیگراند و رابطه ایی که به خاطر دشمنی دیرنۀ پدرانشان برایشان غیر ممکن است. در واقع این فیلم از داستان رومئو و ژولیت برگرفته شده است…

شماره ۱۲: فیلم هندی تا وقتی که زنده‌ام Jab Tak Hai Jaan

فیلم تا وقتی که زنده ام با بازی شاهرخ خان و کاترینا کایف 
شاهرخ خان یک سرگرد و متخصص خنثی سازی بمب است و کاترینا یک فیلم ساز تلویزیونی و این دو طی یک خاطره قدیمی و حادثه های جدید که برایشان رخ میدهد به یکدیگر نزدیک میشوند.

شماره۱۱: فیلم فردا باشه یا نباشه Kal Ho Naa Ho

بازیگرانی چون شاهرخ خان،پیریتی زینتا و سیفعلی خان در آن نقش آفرینی کرده اند.
داستان یک عشق مثلثی که دیدنش خالی از لطف نیست.

شماره ۱۰: منه پیار کیا Maine Pyar Kiya

با بازی سلمان خان و آلوک ناس 

کیشن کومار و کارن دوستان نزدیکی هستند. وقتی همسر کیشن فرزندی به نام "پرم" به دنیا می آورد، "کاران" به آنها در بزرگ کردن فرزندشان کمک می کند. اما سالها بعد راه دو دوست از هم جدا شده و...

شماره ۹: فیلم هندی  برفی Barfi

داستان رابطه ی دوستی رانبیر کاپور در نقش برفی که کر و لال است  با دختری که دچار اوتیسم هست را روایت میکند.

شماره ۸: فیلم هندی عاشقی ۲ − Aashiqui 2

پسر داستان این فیلم فردی الکلی است اما تصمیم میگیرد که یک خواننده دختر سطح پایین را به یک ستاره تبدیل کند و ...

شماره ۷: فیلم هندی  محبتین − Mohabbatein

بازیگران بزرگی چون آمیتا پاچان و شاهرخ خان و جویی چاولا در این فیلم نقش آفرینی میکنند. این داستان عاشقانه در یک دانشگاه روایت میشود.

شماره ۶: فیلم هندی داره یه اتفاقایی میفته − Kuch Kuch Hota Hai

با بازی شگفت انگیز شاهرخ خان و کاجول و رانی موکرجی
و باز هم یک مثلث عشقی غمگین 
کاجول دختری ساده با حرکات و رفتار و تیپ پسرانه عاشق همکلاسی خود شاهرخ خان است از طرفی با آمدن رانی موکرجی به دانشگاه شاهرخ خان عاشق رانی میشود و با او ازدواج میکند کاجول که از این عشق صدمه دیده به زادگاهش برمیگردد .شاهرخ و رانی یک دختر بدنیا میآورند و ...

شماره ۵: مغول اعظم  Mughal-E-Azam

از  بازیگران آن می‌توان به پریتویراج کاپور، مدهوبالا، دورگا کوته، ودیلیپ کومار اشاره کرد.
فیلم بر اساس یک داستان واقعی درست شده و فرهنگ پارسی نیز در آن بچشم می خورد.
داستان پسر شاه که عاشق رقاصه ی دربار پدر میشود

شماره ۴: فیلم هندی وییر زارا − Veer Zaara 

با هنرمندی شاهرخ خان و پریتی زینتا
داستان عشق دختری پاکستانی و پسری هندی 
نامزد زارا (پیریتی زینتا) برای اینکه او نتواند با وییر (شاهرخ خان) ازدواج کند با رشوه به پلیس برایش پرونده سازی میکند و او به ۲۰ سال زندان محکوم میشود و اما این دو بعد از ۲۰ سال دوباره به یکدیگر میرسند.

شماره ۳: گاهی خوشی گاهی غم Kabhi Khushi Kabhie Gham

این فیلم پر است از ستاره های بزرگ بالیوود 
ستاره هایی همچون آمیتا پاچان،شاهرخ خان،هیتریک روشن،کاجول،و کارینا کاپور
داستان عشق پسر ثروتمند به دختر فقیر و البته تنشهای او با پدرش

شماره ۲: من برای تو چی هستم؟ Hum Aapke Hain Koun…!

با بازی سلمان خان و مدوری دیکشیت
در این فیلم ازدواج سنتی هندی و رابطه بین دو شخص و خانواده ها به تصویر کشیده شده 
در این داستان دو برادر به اسم (پریم) و (راجش) با دو خواهر به اسم (پوجا و نیشا) وارد رابطه ی عاشقانه میشوند.
راجش برادر بزرگتر با پوجا ازدواج میکند و بچه دار میشوند. اما پوجا طی یک حادثه از دنیا میرود.
در این بین نیشا از بچه ی خواهرش مراقبت میکند و خانواده به این فکر میافتند که بهتر است نیشا با راجش ازدواج کند اما عشق پریم (سلمان خان) تکلیفش چیست؟

شماره ۱: فیلم هندی داماد عاشق عروس را می‌برد − DDLJ

داماد عاشق عروس را میبرد.
با بازی ستاره هایی همچون شاهرخ خان و کجول
راج و سیمران هر دو در لندن زندگی میکنند راج یک پسر بازیگوش و خوشگذران و سیمران دختر یک پدر بسیار سخت گیر است.
این دو بشکلی اتفاقی در قطار با یکدیگر آشنا میشوند و بهم دل میدهند. اما سختی های زیادی سر راه این دو عاشق قرار دارد.

یک مرد بعد از اینکه با عشق زندگی اش بهم میزند، برای آرامش یافتن رو به مواد مخدر می آورد. در همین حال یک دختر نوجوان نیز گرفتار دنیای فاحشگی شده است…

نام نویسنده : حامد شعبانی
سلمان خان شاهرخ خان فیلم هندی جدید فیلم هندی قدیمی بازیگر مرد هندی بازیگر زن هندی عاشقانه ترین فیلم هندی قشنگ ترین فیلم هند ی شادترین فیلم هندی گریه دار ترین فیلم هندی بهترین فیلم هندی
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا