مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
برند های لباس مردانه و زنانه >
مدل های مانتو
مدل های مانتو
2020/04/02

90 مدل از جدیدترین مدل های مانتو دخترانه و زنانه لاکچری (عکس)

مانتو یکی از مهم ترین پوشش ها و انتخاب مناسب آن یکی ازدغدغه های بانوان ایرانی است .انتخاب مانتو به سلیقه و مکان ومناسبت و فصلی که درآن هستیم بستگی دارد از این رو معیار های زیر را برای انتخاب درست مد نظر قرار دهید .

 مدل های مانتو

1)ساده:مانتو ساده یکی از پرطرف دار ترین مانتو هاست که انتخاب آن به سلیقه هر شخص بستگی دارد.

2)اسپرت:مانتو اسپرت مانتوی است که مناسب کارهای روزمره و برای افرادی که به تیپ اسپرت علاقه دارند طراحی شده البته هنگام پوشیدن این مانتو باید کفش و شال خود نیزمناسب آن انتخاب کنید.

3)مجلسی: مانتوی که تنها برای مجالس پوشیده می شود و ظاهری رسمی و تجملاتی صاف و بدون چروک دارد.معمولا روی این مانتو ها سنگ دوزی و تکه دوزی و ملیله دوزی دیده می شود. جنس این مانتو ها از پلی استر و نخ است و رنگ آن معمولا شاد انتخاب می شود .

4)بهاری:مانتو های که در رنگ های شاد و مناسب این فصل طراحی شده.

5)تابستانی: مانتو های که در فصل تابستان پوشیده می شود و جنس این مانتو ها معمولا از جنس نخی و ویکسوزوشانتون و کودری است و رنگ آن ها معمولا شاد می باشد.

6)پاییزی:جنس این مانتو ها معمولا از کتان و جین است و در رنگ های قهوه ای و خردلی و زرشکی و پرتغالی و ارغوانی دیده می شود . مانتو جین نیز مناسب این فصل است .

انتخاب مانتو مناسب

انتخاب مانتو به اندام افراد نیز بستگی دارد معمولا به بانوانی که جسته بزرگی دارند توصیه می شود از انتخاب مانتوهای خیلی جذب  خیلی کوتاه یا خیلی گشاد یا مانتو های که دارای خطوط افقی هستند خود داری کنند و مانتوی که کلوش و دارای شکاف پهلو هستند را انتخاب کنند. و به بانوانی که داری اندام ریز و قدکوتاه هستند توصیه میشود مانتوی را که قد آن تا زانوی آن ها و داری خطوط عمودی و کاملا اندازه آن ها است انتخاب کنند.

امروزه برای اونواع سلیقه ها مدل های مختلفی طراحی شده است . مانتو کوتاه کتی یکی از این مدل هاست که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.این مانتو ها معمولا در فصل پاییز و زمستان مناسب هستند.
مانتو جلو باز یکی از مدل های است که امروزه روی بورس می باشد .مانتو جلو باز اکثرا به صورت راسته و بدون کمر می باشد و به صورت کوتاه و بلند طراحی شده است  .از جمله طرح های مختلف این مانتو ها می توان به نامتقارن بودن یقه دار و بدون یقه بودن آن اشاره کرد.این مدل مانتو ها اکثرا برای فصل های بهار و تابستان مناسب می باشد .

 

انتخاب لباس های که زیر این مانتو ها پوشیده می شود نیز مهم است اگر مانتو جلوباز شما ساده می باشد می توانید از لباس های طرح دار و شلوغ استفاده کنید و اگر مانتو شما داری رنگ بندی هاو طرح های مختف است بهتر است زیر آن سارافون یا تونیک ساده و تک رنگ استفاده کنید .مانتو های جلو باز به دلیل سبک های مختلفی که دارد توانسته توجه بانوان زیادی را به خو جلب کند.

جذاب ترین مدل مانتو جلو باز قهوه ای

مانتو کتی زنانه

مانتو کت شلواری زنانه

مانتو جلو باز زرد

مانتو جلو باز مشکی

مانتو جلو باز بلند صورتی

مانتو کوتاه سفید

مانتو بلند مجلسی کرم سفید

مانتو بلند صورتی

مانتو کوتاه مجلسی لاکچری طرح دار

مدل مانتو مشکی جلو باز

مدل مانتو رنگ روشن تابستانه

مدل مانتو کتی سفید

مدل مانتو مشکی جلو باز

مانتو مشکی اسپرت جلو باز دخترانه

مدل مانتو کوتاه رنگ کرم دخترانه

مدل مانتو کوتاه مجلسی دخترانه

مدل مانتو آبی جلو باز دخترانه جدید

رنگ ابی مخصوصا ابی که متمایل به لاجوردی است همیشه محبوب سلیقه های مختلف بوده .این مانتو زیبا با طرح خاص و خاص خود میتواند نظر هر کسی را جلب کند

مانتو دخترانه مجلسی صورتی

ست صورتی و طوسی همیشه جذابیت را دوچندان میکند مخصوصا در مورد این مانتو زیبا که با چین های آستین و طرح منحصر بفرد در انتها جذابیت انرا چند برابر کرده است.

مدل مانتو کوتاه زرد مجلسی دخترانه

مانتو مجلسی بسیار شیک مناسب برای خانم هایی که به رنگ های شاد علاقه دارند.و همینطور به پوشش مناسب و با وقار اهمیت میدهند

مانتو بلند جلو باز لاکچری

مدل مانتو بلند پوشیده طرح دار

مدل های مانتو بلند گالری رز با طرح های زیبا و جوان پسند را میتوانید در پیج @rosily_official مشاهده کنید

مدل مانتو بلند پوشیده گالری رز با ادرس @rosily_official در اینستاگرام

 

اغلب مانتو های موجود در این گالری با قیمت مناسب و کیفیت چه از لحاظ دوخت و طراحی ارایه میشوند.

مدل مانتو بلند پوشیده جذب

 

مدل مانتو بلند جلو باز لاکچری

مدل مانتو بلند شیک اسپرت

مدل مانتو بلند لاکچری مجلسی

مدل مانتو بلند مجلسی لاکچری

ست مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه

مانتو لاکچری

و در ادامه چند مدل زیبای مانتو را در گالری تصویر ببنید.

نام نویسنده : نسرین زارعی
مدل مانتو مانتو لاکچری مانتو کوتاه مانتو بهاره
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
Kiana
سلام خسته نباشید ببخشید چه طوری میشه این مانتو ها رو سفارش داد
حامد شعبانی
حتما اطلاع رسانی خواهد شد
اخبار مرتبط
مانتو کتی این روزها به انتخابی جذاب برای بانوان شیک پوش شده است.این سبک از مانتو با استقبال زیادی رو به رو شده و خرید آن رو به افزایش است تا... ( مانتو کتی رنگی جدید و خاص)
  این روزها ست کردن مانتو , شلوار و کتونی شال امری جدا نشدنی از زندگی افراد جامعه شده شیک پوش بودن دیگر برای افراد خاص نیست همه میخو... ( 50 مدل جدیدترین کتونی های اسپرت دخترانه اورجینال همراه با عکس)
با شروع سال جید و گرم شدن هوا مانتو های جدید وارد بازار شده اند.مانتوهای با رنگ ها و طرح های متفاوت که هر سلیقه ای را در بر میگیرد.اما امسال... ( 50 مدل انواع مانتو کتی بلند کتی کوتاه مانتو بهاره و مانتو سال جدید)
مانتو یکی از پر طرفدارین ترین نوع پوشش در ایران می باشد که انواع مختلفی دارد. مانتو کوتاه , مانتو بلند , مانتو جلوباز , مانتو خاص ... ( 50 مدل مانتو خاص و جدید قیمت مانتو خاص مزون مانتو های خاص همراه با عکس)
این روزها در اینستاگرام هر کسی باشگاه می رود و لباس تنگ به تن دارد خود را مربی پرورش اندام یا باشگاه معرفی می کند این مورد در بانوان بیشتر م... ( لیست برترین و بهترین فیتنس کار و بدنسازان زن ایرانی بهترین فیتنس کار زن ایرانی کیست؟)
با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان دیگر باید با کفش و کتونی های  فصل تابستان خداحافظی کنید. کفش های بوت و نیم بوت چکمه های مشکی , سفی... ( انواع کفش های زمستانی بوت نیم بوت چکمه بلند و کوتاه تولید کننده کفش قیمت بوت چرم)
چند روز دیگه فصل پاییز شروع  و دانشگاه باز خواهد شد.امسال با شیوع ویروس کرونا اکثر دانشگاه ها به صورت مجازی بر گذار شدند. اما با توجه ب... ( انواع مانتو دانشجویی مدل های جدید مانتو دانشجویی مانتو برای دانشگاه مانتو دانشگاه کوتاه و بلند همراه با عکس)
فصل پاییز هم فرا رسید و دیگر وقت رونمایی از مدل های جدید مانتو پاییزه کفش برای فصل بارونی شال و روسری های گرم فرا رسید.فروشگاه و مزون ها شرو... ( انواع مانتو پاییزه مدل های جدید مانتو پاییزه مانتو پاییزه سال جدید)
شاید این جمله را شنیده باشید پا قلب دوم انسان است.پس کفش نقشی کلیدی در زندگی انسان دارد. از اینها که بگذریم کفش انواع مختلفی دارد اسپرت , دخ... ( انواع کتونی دخترانه و اسپرت در طرح و رنگ های مختلط فروش آنلاین حضوری عمده و تکی تولیدی کفش در تهران)
مانتو مشکی بی شک یکی از اجناسی است که خاهان زیادی دارد.رنگ مشکی را شما با هر رنگی می توانید ست کنید. در کل رنگ مشکی به افراد قدرت و جلوه خاص... ( 25 مدل مانتو بلند مجلسی مشکی دخترانه و زنانه جدید خاص لاکچری و اینستاگرامی)
مانتو رنگ قرمز  یکی از محبوبترین رنگ هایی موجود در بازار که شاید بتوان گفت رنگ قرمز در صدر رنگ ها در حوضه مد و لباس باشد. مانتو رنگ قرم... ( 30 مدل مانتو اسپرت و مجلسی دخترانه رنگ قرمز)
مانتو پوششی که بانوان از آن استفاده می کنند در ایران دست خوش تغییرات منحصر به فرد و جالبی شده با عناوینی مختلف در بازار و مغازه ها که ب... ( 50 مدل مانتو بلند اسپرت دخترانه و زنانه جدید اینستاگرامی)
در گذشته اگر شما قصد خرید مانتو را داشتید انتخاب چندانی در پیش روی خود نمی دیدید حتما باید به مراکز خرید مانتو که اصلی ترین آن میدان هفت تیر... ( بیش از 50 مدل مانتو کتی دخترانه و زنانه جدید)
روسری در ایران معنای متفاوتی با روسری در کشور های خارجی دارد.طرز استفاده و نحوی کارکردی متفاوت توسط بانوان ایرانی و خارجی. در کشورهای اسل... ( روسری های خارجی و برند همراه با عکس های اختصاصی)
مانتو در ایران به چندین دسته تقسیم می شود. مانتوی بلند, مانتوی کوتاه, ماانتوی جلوباز, مانتوی مجلسی ,مانتوی اداری, مانتوی دانشجویی, و خوده ای... ( بیش از ۳۰ مدل مانتو کوتاه مجلسی دخترانه و زنانه جدید + عکس)
مانتو کوتاه, مانتوی جلوباز, مانتوی بلند, مانوتی رنگی, مانتو سال جدید, مانتوی بهاره, مانتوی خنک, مانتوی تابستانه, مانتوی لاکچری, مانتوی بازیگ... ( 40 مدل مانتوی بلند مجلسی دخترانه و زنانه شیک و مد روز با عکس)
با رسیدن فصل بهار و گرمای هوا دختر خانوم ها و بانوان شروع به خرید شال و روسری های مورد پسند خود می کنند.هر کس سلیقه ای به خصوص دارد.شال های ... ( بهترین مدل و طرح های شال دخترانه در سال جدید)
روسری های لاکچری , قواره بزرگ , رنگارنگ , طرح سنتی , طرح جدید , روسری سال ,  روسری مجلسی , روسری برند , روسری دور دوز , روسری طلا ... ( 40 مدل روسری سال و بهترین طرح ها و رنگ های مختلف با عکس های جذاب)
با پایان اسفند ماه و آغاز سال 1400 و رسیدن بهار اکثرا خانوم به فکر خرید مانتوهای جدید و روز بازار می کنند. اما انتخاب چگونه است؟ ب... ( مانتو های لاکچری زنانه برای فصل بهار کدام هستند؟)
مانتو های کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها بوده و هست .این نوع مانتو در مدل های مختلف توسط طراحان و تولیدی های مطرح در فصل های مختلف طراحی و تو... ( بیش از 50 مدل مختلف مانتو کوتاه اسپرت زنانه و دخترانه)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا