مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
برترین مدل های دنیا >
15 سوپر مدل پر درآمد
15 سوپر مدل پر درآمد
2021/09/30

15 سوپر مدل پر درآمد در سال 2021 چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام بیوگرافی

مدلینگ برای بسیاری حرفه شگفت انگیزی بوده  زیرا با مدیر برنامه ای  مناسب می توان چهره برندهای درجه یک مد را انتخاب کرد. پردرآمدترین مدل ها کار خود را در دوران نوجوانی آغاز کردند. برخی از آنها توسط استعدادیابان  مدلینگ دیده می شدند در حالی که برخی دیگر در مسابقه های زیبایی محلی شرکت می کردند و به این ترتیب شناخته می شدند. مدلهای مشهوری مانند نائومی کمپبل و تایرا بنکس برخی از داستان های موفقیتی هستند که بسیاری از دختران جوان که می خواهند در زمینه مدلینگ سرمایه گذاری کنند ، به آن توجه می کنند. 

به لطف فناوری و رسانه های اجتماعی ، مدل های مشتاق می توانند آنچه را که می توانند از طریق برنامه های شبکه های اجتماعی ارائه دهند و به نمایش بگذارند. اینستاگرام بستر مناسبی برای هرکسی است که می خواهد قبل از کشف شدن توسط مارک های بین المللی به عنوان مدل اینستاگرامی بدرخشد. 

مدل ها چقدر درآمد دارند؟

این بستگی به نمایندگی دارد که در آن وارد شده اید ، تعداد تبلیغات تجاری که انجام می دهید ، نوع مارک هایی که با آنها کار می کنید ، و اینکه هر چند وقت یکبار از استیج استفاده می کنید. هیچ دستمزد مشخصی برای مدل ها وجود ندارد زیرا هنگام دریافت حقوق دوازده عامل در نظر گرفته می شود.

1_ کندال جنر - 40 میلیون دلار 

جای تعجب نیست که کندال جنر با توجه به شهرت خانواده اش پردرآمدترین مدل جهان است. او تنها در سال 2019 بیش از 10 میلیون دلار درآمد داشته است. او گاهی سعی می کند باله انجام دهد و حتی در حین کار با طرفدارانش عکس می گیرد. کندال جنر یکی از تأثیرگذارترین افراد در اینستاگرام است. او مدل های استی لادر ، کالوین کلاین ، فندی ، مارک جیکوبز و کارل لاگرفلد

2_ کریسی تیگن - 39 میلیون دلار

کریسی تیگن ممکن است به خاطر صدا در رسانه های اجتماعی شناخته شود ، اما این تنها چیزی نیست که او را عالی می کند. او کار مدلینگ خود را جدی می گیرد و می داند چه مارک هایی را انتخاب کند و چگونه خود را معرفی کند. این همان چیزی است که او را به یکی از ثروتمندترین مدل های جهان تبدیل کرده است . کریسی یک ستاره جلد ورزشی Illustrated است و در زمینه های دیگر مانند آشپزی و نویسندگی فعالیت کرده است. کریسی همچنین میزبان برنامه تلویزیونی ، Lip Sync Battle است.

3_ ژیزلی بینچنی - 35 میلیون دلار 

Gisele Bundchen از دهه 90 عرصه مدلینگ بین المللی را تکان می دهد و سال ها پردرآمدترین سوپر مدل باقی ماند. این مدل برزیلی که اکنون بازنشسته شده است ممکن است امروز به طور فعال در کمپین های اصلی شرکت نکند ، اما هنوز در لیست قرار دارد. جیزل اطمینان حاصل کرده است که در حالی که کیف خود را برای بیش از دو دهه روی هم می چیند توجه کافی را به خود جلب می کند. پیاده روی با اسامی Gisele تنها یکی از چیزهای باورنکردنی در مورد اوست. این ستاره همچنین بازیگر و تهیه کننده است. برخی از فیلم هایی که  فرشته سابق ویکتوریا سکرت در آنها به نمایش گذاشته است عبارتند از تاکسی (2004) و شیطان پرادا می پوشد (2006).

4_ رزی هانتینگتون وایتلی  میلیون دلار 32

بسیاری از مدل های انگلیسی نمی توانند به آنچه Rosie Huntington-Whitely دارد فکر کنند. مدل مشهوری اهل تحصیل  و زندگی پر زرق و برق , خود را با تمام جدیتی که شایسته آن است به نمایش می گذارد. خارج از مدلینگ ، او چندین تجارت را اداره می کند که به ثروت او کمک می کند. 

او دارای مجموعه ای از فروشگاه های لباس زیر زنانه و عطر Marks & Spencers است. او همچنین صاحب یک برند لوازم آرایشی می باشد. مانند بسیاری از مدل های موجود در لیست ، روزی هانتینگتون-وایتلی با مارک های بزرگی مانند تامی هیلفیگر ، Elle ، Vogue و DnG همکاری کرده است.

5_ آدریانا لیما - 31 میلیون دلار

آدریانا لیما همیشه می دانست که می خواهد در زندگی چه کار کند و انتخاب شغل در مدلینگ کار دشواری نبود. او ابتدا مدلینگ را پس از برنده شدن در مسابقه زیبایی در دبستان به صورت حرفه ای آغاز کرد.لیما به شهر نیویورک نقل مکان کرد و پس از کسب مقام دوم در سوپرمدل جهان فورد ، حرفه خود را به طور رسمی آغاز کرد.

این مدل برزیلی به عنوان یکی از طولانی ترین فرشته های تاریخ ویکتوریا سکرت شناخته می شود. آدریان از سال 2000 سخنگوی لوازم آرایشی Maybelline بوده است. او همچنین بین سالهای 2003 تا 2009 مدل تبلیغات Super Bowl و Kia Motors بود. 

6_ کارا دلوین - 31 میلیون دلار 

در یکی دو سال گذشته کارا دلوین روی کار فیلم تمرکز کرده است ، اما این بدان معنا نیست که درآمد مدلینگش دیگر گسترش نیافته است. او از سال 2009 هنگامی که تنها ده سال داشت ، یک مدل حرفه ای بود. اولین نمایندگی او Storm Model Management بود. کارا دوبار در مراسم مد بریتانیا برنده مدل سال شد. برخی از مارک های بزرگ که او با آنها کار کرده است عبارتند از Dolce & Gabbana ، Burberry ، Mulberry و Jason Wu.

7_ جیجی حدید - 20 میلیون دلار

جیجی حدید از سوی شورای مد بریتانیا به عنوان مدل بین المللی سال 2016 انتخاب شد . او در 25 سالگی بسیار بیشتر از مدل های هم سن و سال خود دست یافته است. او در پروژه هایی با شرکت های بزرگ ، خانه های طراح و مارک های مد مانند Maybelline ، Tommy Hilfiger ، BMW و Topshop همکاری کرده است. او همچنین با نفوذ در اینستاگرام طرفداران زیادی را برای خود جمع کرده است.

8_  بلا حدید - 19 میلیون دلار

بلا حدید یکی از جوان ترین پردرآمدترین مدل ها در جهان است. او چهره فعلی Bulgari ، Tag Heuer و Dior Beauty است. این ستاره بیش از 22 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او یکی از تأثیرگذارترین سلبریتی های جوان در اینستاگرام است.

9_  جوآن اسمالز - 19 میلیون دلار

ستاره پورتوریکویی نام جدیدی در دنیای نمایش نیست. او به عنوان یک متخصص در کت والک  نامی برای خود دست و پا کرده است و همیشه قصد دارد در میان گروهی برجسته باشد. احتمالاً به همین دلیل است که او بیشتر از همسالان خود روی کت والک پیاده روی کرده است. برخی از مارک های بزرگی که او با آنها کار کرده است عبارتند از Estee Lauder ، رایحه های Moschino ، Joe Fresh ، Calvin Klein و Marc Jacobs.

10_ لیو ون - 18 میلیون دلار 

لیو ون یکی از مدل های آسیایی است که به خاطر مهارت ها و ویژگی های خاصش باید به دنبال آن بود. او از زمان شروع حرفه مدلینگ با Estee Lauder و برند پوشاک درجه یک La Perla کار کرده است. یکی از پردرآمدترین مدل های جهان به خاطر قراردادهای بزرگی است که با خانه های مد مشهور و شرکت های بزرگ دنیا امضا کرده است.

11_  کاندیس سوانپول - 18 میلیون دلار

حرفه کندیس سوانپول در زمینه مدلینگ پس از آن آغاز شد که پیشاهنگان او را در سن 15 سالگی مشاهده کردند. این مدل امروزه میلیونر در برخی از مشهورترین جلدهای مد مانند Elle ، GQ ، Harper's Bazaar ، iD و Lush قرار گرفته است. کندیس همچنین مدل سازی تجاری را برای شرکت هایی مانند جیسون وو ، پرابال گورونگ ، ژان پل گولتیه و کریستین دیور انجام داده است. مدل آفریقای جنوبی بیش از یک دهه است که فرشته ویکتوریا سکرت است. 

12_  دوتزن کروس - 17 میلیون دلار

دوتزن کروس مدل و بازیگر هلندی است. با این حال ، مدلینگ حرفه رویایی کروس در زمانی که او می خواست یک اسکیت باز حرفه ای باشد نبود. بعد از مدرسه ، کروس توسط مدیر مدل Paparazzi در هلند استخدام شد و او را به شهر نیویورک فرستاد. مسیر مدلینگ او کمی بعد شروع شد. کروس در حال حاضر با L'Oréal همکاری می کند و روی جلد Time ، Seventeen ، Marie Claire ، Glamour ، Vogue ، Avantgarde و Numéro نقش داشته است. او همچنین فرشته سابق ویکتوریا سکرت است. خارج از مدلینگ ، او با ابتکار بین المللی Dance4life همکاری می کند. 

13_ میراندا کر - 17 میلیون دلار 

میراندا کر  علاقه اش به مدلینگ در 13 سالگی بود. او اولین استرالیایی بود که پس از برنده شدن در جستجوی سراسری مدل توسط مجله دالی و عطرهای ایمپالس ، در کمپین ویکتوریا سکرت در سال 2007 شرکت کرد. مدتی است که سوپر مدل استرالیایی یکی از پردرآمدترین سوپر مدل ها است. از زمان اولین اجرای رسمی خود ، میراندا قراردادهای پردرآمد با عطر Wonderbra و Escada امضا کرده است. این مدل 37 ساله همچنین خط تولید لوازم آرایشی ، Kora Organics و سری ظروف شیشه ای را با رویال آلبرت اجرا می کند. او همچنین نویسنده است.

14_  الساندرا آمبروزیو - 16 میلیون دلار

الساندرا آمبروزیو ، مدل و بازیگر برتر جهان ، اولین بار در 12 سالگی به مدلینگ علاقه نشان داد. او قبل از اینکه بتواند در استیج های  محلی برزیل شرکت کند ، کلاس های مدل سازی را شروع کرد. او دو سال پس از گذراندن اولین کلاس مدلینگ ، مسابقه ملی Elite Model Look 1996 را بدست آورد.

15_کارلی کلاوس - 6 میلیون دلار

کارلی کلوس یکی از زیباترین مدل ها و همچنین بهترین دوست تیلور سویفت است. این مدل مشهور فرشته سابق ویکتوریا سکرت است و از زمانی که کار خود را آغاز کرده است با خانه ها و مارک های مختلف درجه یک شریک است. کارلی همچنین علاقه زیادی به تحصیل دختران جوان دارد مانند علاقه به مدلینگ. او با مدرسه Flatiron همکاری کرد تا بورسیه "Kode With Karlie" را برای برنامه نویسان زن جوان ایجاد کند. این برنامه بسیاری از دختران را قادر ساخته است تا به رویاهای خود برای کد نویسی دست یابند. هر دو مدل فعال و بازنشسته هنوز از طریق مدلینگ درآمد کسب می کنند. پردرآمدترین مدل های جهان حتی با دستیابی به موفقیتی که بسیاری از مردم مشتاق آن هستند دست از کار با برندها برندارند. برای موفقیت و مرتبط ماندن ، فرد باید خلاق باشد و چیز جدیدی را توسعه دهد که آنها را از مجموعه ای متمایز کند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
مدل خارجی مدل سوپر مدل سوپر مدل خارجی پر در آمدترین مدل 1400 پر در آمدترین مدل سال 2021 پر در آمدترین مدل سال
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ویدیویی از جشن تعیین جنسیت سومین فرزند آدریانا لیما مدل برزیلی و ۴۰ ساله که بیشتر او را به عنوان فرشته ویکتوریا سکیرت میشناسیم وی ... ( آدریانا لیما یک پسر بدنیا خواهد آورد بچه آدریانا لیما پسر است همسر آدریانا لیما کیست)
حتما داخل اینستاگرام عکس های زیادی مشاهده کردید از افرادی که خود را مدل و یا حرفه ای که به آن مشغوا هستند مدلینگ معرفی می کنند با عکس های جذ... ( بیتا طیبی مدل زن ایرانی کیست؟بیوگرافی بیتا طیبی جذاب ترین مدل زن ایرانی)
سوفیا ورگارا، بازیگر,مدل و مجری برنامه امریکاز گات تلنت  در سریال جدید شبکه اینترنتی نتفلیکس حضور خواهد داشت و نقش اصلی شخصیت... ( سوفیا ورگارا در سریال جدیدش نقش ملکه مواد مخدر گریزلدا بلانکو را بازی خواهد کرد)
داستان درگری زین مالک با یولاندا حدید مادر جی جی حدید را تمام خبر گذاری پوشش دادند.درگیری که ابعاد زیادی دارد. سوال های که بوجود آمد و شایعا... ( داستان کامل طلاق زین ملک و جی جی حدید و جدایی آنها توسط یولاندا حدید جی جی حدید خیانت کرده و از شخصی دیگر بچه دار شده است)
مونیکا بلوچی بازیگر و نماد مد ایتالیایی و دخترش دوا کاسل بر جلد شماره ماه ژوئیه Vogue Italia حضور پیدا کردند. به نظر می رسد بلوچی 56 ساله سن... ( مونیکا بلوچی همراه دخترش دیوا بر روی مجله ایتالیایی Vogue)
هایلی بالدوین (بیبر) دختر بازیگر معروف استفان بالدوین و مادرش برزیلی کنیا دئوداتو بالدوین که  به طور ارثی فعالیت بازیگری خود را در... ( هیلی بالدوین بیوگرافی قد وزن روابط ثروت و هرآنچا در مورد هیلی بالدوین و جاستین بیبر وجود دارد)
آدریانا لیما  در ماه نوامبر پس از 20 سال حضور در برند لباس زیر ، از ویکتوریا سکرت بازنشستگی خود را اعلام کرد. او آخرین راهپیمایی  ... ( آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی از ویکتوریا سکرت خدا حافظی کرد)
آدریانا لیما و دوست پسرش ترک تبارش متین هارا پس از یک سال و نیم ، مدل ویکتوریا سکرت از نویسنده ترک جدا شد. اخبار تأیید شده ای وجود دار... ( آدریانا لیما از دوست پسر ترک و مسلمانش جدا شد همراه با عکس)
مهندس اشرفی متولد یکم شهریور هزار و سیصد هفتاد و چهار در تهران متخصص آی تی و دیجیتال مارکتینگ از سال 1387 مالک هلدینگ مهندس اشرفی که تشکیل... ( امیرحسین اشرفی مدل برجسته ایرانی بیوگرافی اینستاگرام تحصیلات شغل)
آندرا متزا کارمونا(Andrew Meza ) ۲۶ ساله از کشور مکزیک برنده عنوان ملکه زیبایی جهان در سال پر از حاشیه  ۲۰۲۱ شد. در این رقابت&zwnj... ( ملکه زیبایی 2021 چه کسی شد)
"زوزی تونزی "از تجربیاتش  هنگامی که میس وورد بود برایمان میگوید: "من سزاوار پیروزی بودم" ملکه زیبایی دنیا  خاط... ( زوزیبینی تونزی ملکه زیبایی سال 2019 از اهدافش می گوید)
اگر در اینستاگرام چرخی بزنید بی شک در عرصه مدل و مدلینگ خیلی از افراد را میبینید که خود را به عنوان مدل معرفی می کنند.همگی این افراد خود را ... ( برترین و بهترین مدل های مرد ایرانی)
ماندانا مانی هستم متولد دى ماه.رنگ چشم قهوه اى، رنگ مو (تا حالا موهامو رنگ نكردم) قهوه اى روشن مايل به شرابى.وزن ٥٧ كيلو قد ١٧٢ سانت از بچگى... ( بیوگرافی و مصاحبه با ماندانا مانی طراح مانتو و لباس زنانه)
کندال جنر Kendall Jenner از مرگ نجات پیدا کرد. براساس گزارش TMZ کندال جنر مدل مشهور ۲۵ ساله و خواهر ناتنی کیم کارداشیان از مردی ۲۴ ساله ک... ( کندال جنر(Kendall Jenner) را تهدید به مرگ کردند)
یائل شلبیا Yael Shelbia زیبایی در درون انسان است. یائل شلبیا مدل ۱۹ ساله اهل کشور فلسطین  که از سوی Tc Candler به عنوان زیبا... ( یائیل شلبیا ( Yael Shelbia) زیباترین زن جهان در سال 2020 شد)
Janice Dickinson جنیس دیکینسن مدل مشهور دهه ۷۰ تا ۹۰ میلادی و از داوران سابق برنامه «مدل برتر بعدی آمریکا» در گفتگوی جدیدی درب... ( جنیس دیکینسن(سوپر مدل دهه 90) کایلی جنر کندال جنر و جی جی حدید مدل نیستند)
۱۰ مدل پردرآمد جهان همیشه این طراحان هستند که در مورد آنها صحبت میشود و کارهایشان مورد ستایش مردم در دنیای مد و فشن قرار میگیرد اما نباید... ( 10 مدل پردرآمد و زیباترین مدل های جهان)
استلا ماین ماکسول مدل آمریکایی در ۱۵ می ۱۹۹۰  , 1369/2/15 در بروکسل بلژیک متولد شد.  ماکسول تا ۱۳ سالگی در بلژیک زندگی می کرداو در... ( بیوگرافی استلا ماکسول مدل ویکتوریا سکرت)
آدریانا لیما (Adriana Lima):لیما در ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ در سالوادور ؛باهیا برزیل متولد شد.بسیاری از منابع اظهار داشتند که"فرانچسکا" نام م... ( بیوگرافی آدریانا لیما رابطه های عاشقانه و زندگی خصوصی + عکس)
تیلور ماری هیل (Taylor  Hill):سوپر مدل آمریکایی زیبا و فرشته ویکتوریا سکرت  با قد ۱۷۸ و وزن ۵۵ کیلو گرم در تاریخ ۵ مارس ۱۹۹۶(۱۷ اس... ( بیوگرافی تیلور هیل Taylor Hill مدل ویکتوریا سکرت)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا