مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خانواده کارداشیان >
کندال جنر تقلب کرده است.
کندال جنر تقلب کرده است.
2020/06/09

کندال جنر عکس خود را فتوشاپ کرده بوده است؟

کندال جنر

سوپر مدل و کار آفرین جوان آمریکایی و همچین  گرانترین مدل حال حاضر دنیا  , پستی که از وی در اینستاگرام منتشر شد در حمایت از جامعه سیاه پوستان اما پس از چند روز بر خلاف استقبال اولیه از این پست مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

موضوع از این قرار است که :

همانطور که در تصویر زیر می بینید در حالی که کندال  دستان خود را بالا برده و ی بطری آب در دست دارد پلاکاردی را به نمایش گذاشته که عبارت BLACK LIVES MATTER بر روی آن نوشته شده بود.

در نگاه اول این یک حرکت حمایتی و مورد استقبال توسط جامعه آمریکا و سرتاسر جهانیان است اما داستان و اتهامات زمانی شکل گرفت که مشخص شد در عکس اصلی که سایه کندال مشخص است در سایه او خبری از پلاکارد در دست او نیست و این پلاکارد فتوشاپ است و کندال جنر از وضعیت موجود سو استفاده کرده است.

این امر مورد خشم طرفدارانش قرار گرفت و انتقادات فراوانی را به وی وارد کرد. اما کندال در جواب و دفاع از خود گفته این عکس و فتوشاپ کار کسی دیگر است و او خبر نداشته و از این امر شدیدا ناراحت است.خواهران کارداشیان هر پستی که در اینستاگرام قرار می دهند با توجه به بازدید بالا باید به شدت مراقب باشند.

او همچنین گفته که نیازی نمی بیند که اینگونه بخواهد از این جنبش حمایت کنه و کارهای بزرگ تری در سر دارد و این موضوع یک سو تفاهم است.کندال از برترین مدل های ویکتوریا سکرت می باشد

وی در صفحه اینستاگرامش عکس زیر را پست کرده تا حمایت خود را از اتفاقات اخیر نشان دهد.

شما می توانی با کلیک روی خانواده کارداشیان از مطالب آن لذت ببرید.

 بیوگرافی الساندرا آمبروزیو مدل  ویکتوریا سکرت

بیو گرافی کندال جنر مدل  ویکتوریا سکرت

بیوگرافی الساندرا آمبروزیو سوپر مدل برزیلی  ویکتوریا سکرت  ( عکس )

10 سوپر مدل برتر دنیا چه کسانی هستند؟ عکس

بیوگرافی و مطالب خواندنی ژیزلی بینچنی (عکس) Gisele Bündchen مدل ویکتوریا سکرت

بیو گرافی مدل ویکترویا سکرت لی لی آدریج (Lily Aldridge)

هایدی کلوم Heidi Klum مدل ویکترویا سکرت

نام نویسنده : حامد شعبانی
کندال جنر کندال جنر عکس خود را فتوشاپ کندال جنر قدش چقدر است عکس های کندال جنر شوهر کندال جنر کندال جنر خواهر کیم کارداشیان بیوگرافی کندال جنر کندال جنر کیست
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در دنیای مد و فشن همیشه نوع لباس هایی که کیم کارداشیان ۴۲ ساله از آنها استفاده میکند مورد توجه بوده. خیلی از این لباس های ترند سال بوده یا ب... ( تیپ و استایل کیم کارداشیان Kim Kardashian در سال 2023 چیست؟)
کیم کارداشیان در گذشته خود را مسیحی معرفی کرده بود. در مصاحبه ای با مجله Vogue در سال 2018، داشت طور مفصل در مورد تجربیات نوجوانی خود از حضو... ( کیم کارداشیان به چه دین و مذهبی اعتقاد دارد)
در سال ۲۰۰۷ بود که پیش نوار مستهجنی منتشر شد از کیم کرداشیان و ری‌جی که احتمالا ری‌جی آن را منتشر کرده بود. کا... ( فیلم غیر اخلاقی کیم کارداشیان را چه کسی پخش کرد)
لی‌لی رینهارت  Lili Reinhart  در استوری اینستاگرامش جدیدش به شدت به کیم کارداشیان حمله کرد و او را احمق خطاب کرده: ... ( لی‌لی رینهارت کیم کارداشیان را احمق خواند و به وی بشدت تاخت)
کیم کارداشیان معروف ترین زن جهان  بتازگی دوربین مجله Vogue را به عمارت ۶۰ میلیون دلاری‌اش در منطقه کالاباساس لس‌آنجلس دعوت کر... ( خانه کیم کارداشیان کجاست برای اولین بصورت کامل نشان داده شد.)
کانی وست شوهر سابق کیم کارداشیان در حال قرار گذاشتن با کلویی کارداشیان خواهر کوچک همسر سابقش است! یک منبع نزدیک به کانیه وست اع... ( رابطه پنهانی کانی وست و کلویی کارداشیان آیا حقیقت دارد؟)
کانیه وست (kanye west) ساعاتی پیش با انتشار پست هایی در اینستاگرام جنجال به پا کرد و اعلام کرد خانواده کارداشیان به او اجازه نمی دهند ب... ( دعوای کانیه وست با کیم کارداشیان شدید شد.کیم کارداشیان کانیه وست را به خانه راه نمی دهد)
کایلی جنر اولین میلیارد خود ساخته جوان و خواهر کیم کارداشیان یکی از تاثیرگذارترین افراد حال حاضر دنیا ,  تعداد فالوورهایش در اینست... ( کایلی جنر محبوب ترین و مشهورترین زن جهان شد اینستاگرام کایلی جنر رکورد زد)
کانیه وست رپر سرشناس و همسر سابق کیم کارداشیان  در موزیک جدیدش به نام «زندگی من هرگز آسان نبوده» در بخشی از آن  ش... ( دعوای کانیه وست و پیت دیویدسون برای کیم کارداشیان کانیه وست میخواهد پیت دیویدسون را بکشد)
کیم کارداشیان  را شاید محبوب ترین زن حال حاضر به توان معرفی کرد هر اتفاقی همراه با نام کیم کارداشیان است اما در چند روز اخیر او با ... ( کیم کارداشیان و مایلی سایرس به جنگ هم رفتند کیم اینستاگرام مایلی را آنفالو کرد)
کانیه وست رپر سرشناس ۴۴ ساله و همسر قبلی کیم کارداشیان در گفتگوی جدیدش اعتراف کرده  به عنوان یک همسر در طول رابطه‌ا... ( کیم کارداشیان و کانیه وست دوباره باهم ازدواج خواهند کرد)
کیم کارداشیان مدل , بازیگر و کارآفرین آمریکایی به‌همراه آندره‌آ رادریتزانی، مالک و سهام دار تیم فوتبال "لیدزیونایتد"... ( کیم کارداشیان به صورت مخفیانه دختران افغانستان را به انگلیس منتقل کرد طالبان کیم کارداشیان را تهدید به مرگ کرده است)
کیم کارداشیان قطعا نامی است که بیشترین دنبال کننده در دنیا را دارد.هر مسئله نام کیم کارداشیان در آن وجود دارد.شاید هر کسی بعد از رسوایی پخش ... ( کیم کارداشیان برنده جایزه نو آور برتر در بین تمام زنان شد)
کیم کارداشیان بعد از جدای از کانی وست شروع به روابط متعددی با اشخاص مختلف کرده است. از وکیل و استاد دانشگاه تا ورزشکار ها و کمدین ها در سنین... ( کیم کارداشیان وارد رابطه ای جدید شد او با همکار خود در شو کمدی جدیدش پیت دیویدسون وارد رابطه شده است)
 محصولات تولیدی کایلی جنرKylie Jenner به شدت بی کیفیت هستند. کایلی جنر شخصیتی که در دنیایی مد بر روی هر چیزی دست بگذارد ، با... ( کایلی جنر محصولاتی به شدت بی کیفیت تولید کرده آیا او قصد سو استفاده از نام خود را داشته است)
کلویی کارداشیان در طول این سال ها با چهره های مشهور زیادی ارتباط داشته است ، از جمله رپرها و ورزشکاران متعددی مانند فرنچ مونتانا ، لمار اودم... ( تمام افرادی که کلویی کارداشیان با آنها رابطه داشته لیستی پر از افراد مختلط)
کایلی جنر مهمان مجله وگ  VOGUE بود که از وی سوالاتی پرسیده شد. ویژه مجله  وگ  برنامه  «۷۳ سوال»... ( مصاحبه کایلی جنر با مجله وگ (Vogue))
هیچ کس به طور قطع نمی داند که کیم کارداشیان چند بار برای جراحی های زیبایی وارد اتاق عمل شده است. وی بارها انجام عمل های زیبایی مانند جراح... ( عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟)
هنگامی که اسم کیم کارداشیان وست برای اولین بار در سال 2011 در صفحات مجله ی فوربس آمد ، او حدود ۶ میلیون نفر فالوور در توییتر داشت درست نفر ب... ( بیلیونری به نام کیم کارداشیان)
کیم کارداشیان و ون جونز Kim Kardashian - Van Jones قرار ازدواج گذاشته اند. دو ماه پس از منتشرش خبر جدایی کیم کارداشیان و همسرش کان... ( کیم کارداشیان در حال ازدواج است با ون جونز)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا