مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
برترین مدل های دنیا >
فرشتگان ویکتوریا
فرشتگان ویکتوریا
2020/02/17

فرشتگان ویکتوریا سکرت چیست؟

شاید به سختی بتوانید شخصی را در آمریکا یا جهان پیدا کرنید که نام برند ویکتوریا سکرت را نشنیده باشد.ویکتوریا سکرت توسط آقای روی ریموند و همسرش گای ریومند در سال 1977 تاسیس شد.ایده تاسیس این شرکت متعلق به roy raymond بود که ده سال قبل برای خرید لباس زیر برای همسرش به یک فروشگاه عرضه کننده لباس زیر مراجعه می کند و هنگام خرید بسیار خجالت زده می شود بعد از آن او در مورد نحوه فروش و بازایابی لباس زیر زنانه تحقیقات گسترده ای می کند وی  با تاسیس شرکت و فروشگاه های خود در سراسر آمریکا و بعدها در جهان که در آن مردان می توانستند برای همسران خود بدون خجالت لباس زیرهایی با طرح ها و مدل های خاص خریداری کنند.محصولات این شرکت در آن زمان در قالب کاتالوگ های جذاب تبلیغ می شد که بعدها با همه گیر شدن اینترنت این شرکت توانست با فروش آنلاین لباس زیرزنانه بعنوان بزرگترین فروشنده لباس زیر زنانه شناخته شود.

سالانه مبالغ هنگفتی بابت صنعت مد و فشن پرداخت می شود. خیلی ها صنعت مد و فشن را در دنیای جنگ و نابرابری صنعتی غیر ضروری می دانند  ولی غیر ضروری دانستن این صنعت از انصاف به دور است. این صنعت  همواره نگاهی به جلو دارد و هر روزه بدنبال تغییر در سبک زندگی مردم می باشد و اگر خیلی عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم مد ابزاری است برای مطرح کردن تفکر و عقاید افراد  حال که به ضرورت وجود این صنعت پی بردیم دراین مقاله می خواهیم بیوگرافی مدل هایی که با برند مشهور و جهانی  ویکتوریا سکرت (Victoriya Secret) که طراح و تولید کننده لباس های زنانه و محصولات آرایشی و بهداشتی (البته فعالیت اصلی این شرکت در زمینه طراحی و تولید لباس زیر زنانه می باشد)را به شما معرفی کنیم.

ویکتوریا سکرت در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی، با استخدام مدل‌های مشهور همچون یاسمین غوری ؛ کارین مولدر؛ استفانیه سیمور کار خود را آغاز کرد. با کمک این مدل های زیبا ویکتوریا سکرت در آگهی های بازرگانی تلویزیونی مطرح شد.
یکی از خطوط ویکتوریا سکرت خطوط فرشتگان در زمینه لباس زیر زنانه می باشد  که در سال ۱۹۹۷میلادی با همکاری  کارین مولدر، دانیلا پشتووا، استفانیه سیمور، هلنا کریستنسن همچنین ستاره راک تام جونز شروع به کار کرد.


مدل های ویکتوریا سیکرت که به فرشتگان ویکتوریا معروف هستند را در ادامه بررسی می کنیم.

کارین مولدر Karen Mulder

کارین مولدر Karen Mulder مدل ویکتوریا سکرت


Karen Mulder متولد 1970 (1349 شمسی) در کشور هلند و یک خواننده ای محبوب در این کشور است.پدر او ben mulder کارمند اداره مالیات و مادرش nee de gong یک معلم است.خواهر اون یک  بازیگر آماتور می باشد وی فقط در تلویزیون هلند درچند سریال بازی کرده است.کارین در سال 1991 زمانی که فقط 21 سال داشت با Guess گس تولید کننده کالای لوکس در بازار مد قرارداد بستو بعد از آن تقریبا با تمامی برند های مطرح آن زمان نظیر  Gianni Versace, Chanel,Revlon , ویکتوریا سکرت  و... همکاری کرد, در آن زمان مولدر روزانه تا 10000 پوند درآمد داشت.او در سال 2000 از مدلینگ بازنشته شد و یک سال بعد در یک فیلم فرانسوی به نام One Night  حاضر شد  که موفقیت چندانی به همراه نداشت او هم اکنون یکی از طراحان لباس ویکتوریا سکرت است.

یاسمین غوری yasmeen ghauri

یاسمین غوری yasmeen ghauri مدل ویکتوریا سکرت


Yasmeen Ghauri متولد 1971(1350 شمسی ) در کشور کانادا شهر ونکوور است. مدل کانادایی دورگه از مادری آلمانی و پدری شهروند پاکستان با نام معین غوری می‌باشد،غوری که در یک خانواده مسلمان رشد پیدا کرده بود کودکی سختی داشت و همیشه مورد آزار و اذیت نژاد پرستانه قرار می گرفت.در سن 7 سالگی زمانیکه در یکی از شعبه های مک دونالد پیش خدمت بود توسط Platine Coiffure کشف شد.بعد از ورود او به دنیای مد تغییرات مهمی در صنعت مدلینگ رخ داد در آن سال ها اکثرا از مدل هایی با نژاد  نوردیک (اروپایی) استفاده می شد ولی بعد از درخشیدن یاسمین غوری با مدل ها یی از نژاد های مختلف و ازاقصی نقاط جهان قرارداد بسته شد  نیز توجه بیشتری به آنها می شد. یاسمین  یکی از فرشتگان شرکت ویکتوریا سکرت آنجل نیز می‌باشد.او چندین بار به دلیل نمایش بدن خود در لباس زیر تهدید به مرگ شده است.اما به گفته خودش هرگز از این کار پشیمان نیست.

هلنا کریستنسن Helena Christensen

هلنا کریستنسن Helena Christensen مدل ویکتوریا سکرت

هلنا کریستنسن متولد 1968 (3 آبان  1347 ) کشور دانمارک شهر کپنهاگ در خانواده ای اصالتا دانمارکی به دنیا آمده است, هلنا مسلط به چهار زبان انگلیسی,اسپانیایی,فرانسوی ,آلمانی است.کریستسن در دهه 1990 یکی از محبوب ترین مدل های آن زمان بود. او همچنین یک مدل، عکاس و ملکهٔ زیبایی دانمارکی می‌باشد.

در گذشت مادر او به سرطان پستان مبتلا شد.او می گویید که در تلاش است تا با این مریضی مبارزه جدی انجام دهد. وی در گذشته یکی از فرشته‌های ویکتوریا سکرت بوده است . او همچنین مدیر مجلهٔ نایلون و طراح لباس می باشد  و هم اکنون از چندین سازمان خیریه و انجمن‌های سرطان سینه  حمایت می کند.

هایدی کلوم Heidi Klum

هایدی کلوم Heidi Klum مدل ویکتوریا سکرت

هایدی کلوم متولد کشور آلمان بازیگر,سوپرمدل و مانکن  که تابعیت کشور امریکا را در سال 2008 گرفت.هایدی کلوم همسر خواننده انگلیسی به نام سیل  نیز می باشد.آنها در یکی از مراسم فشن شو هنگامی که سیل خواننده مراسم بود باهم آشنا شده اند.او هم اکنون یکی از داورن  مسابقه استعداد یابی  آمریکا است.هایدی کلوم از ثروتمندترین و معروفترین مدل های ویکتوریا سکرت است.ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار تخمین زده شده است.متاسفانه هایدی کلوم به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان تحت درمان است.

عکس هایدی کلوم فرشته ویکتوریا سکرت

 

ژیزلی بینچنی Gisele Caroline Bündchen

ژیزلی بینچنی Gisele  Bündchen مدل ویکتوریا سکرت


ژیزلی بینچنی در سال 1980(1359 شمسی) در برزیل شهر (ریو دوژانیرو) به دنیا آمده است.این مدل پرآوزه علاوه بر فعالیت در صنعت مدلینگ فعالیت های مثل نویسندگی ,تجارت,و بازیگری را نیز انجام می دهد..در سال 2001 او پر درآمدترین مانکن جهان محسوب می شد.در سال 2012 او در رتبه برتر پردرآمد ترین زنان جهان قرار گرفت.در سال 2007  او بزگترین قراداد را با ویکتوریا سکرت  بست که تاکنون هم رکورد او پابرجاست.

gisele bündchen در سال 2006 در فیلم کمدی درام  The Devil Wears Prada  به همراه بازیگرانی همچون مریل استریپ , ان هاتاوی ,و امیلی بلانت و.. حضور داشت که این فیلم فیلم برای بهترین طراحی لباس و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای امیلی بلانت نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

 عکس ژیزلی بینچنی مدل ویکتوریا سکرت

ژیزلی بینچنی  به مدت 5 سال از سال 2000 تا 2005 با بازیگر معروفلئوناردو دی کاپریو رابطی عاشقانه داشته است.او می گویید که بعد از لئوناردو هرگز در زندگی خود چنین تجربه ای برایش تکرار نشده است.او در سال 2009 با تام بریدی ازدواج کرده است و صاحب 3 فرزند شد.همچین عکس او با نیمار روی صفحه اول مجلات مد و زیبایی چاپ شده است.صفحه اینستاگرام ژیزلی

الساندرا آمبروزیو Alessandra Ambrósio

مطالب خواندنی زندگی الساندرا آمبروزیو سوپر مدل برزیلی ( عکس )

Alessandra Ambrósio متولد 1981(1360 شمسی) در برزیل شهر (سائو پائولو) می باشد.او اصالتا تبار ایتالیایی , لهستانی دارد.الساندرا آمبروزیو یکی از سه گانه ها سوپر مدل برزیلی در دهه اخیر می باشد.وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت شناخته شد و بعنوان سخنگوی  خط «صورتی» این شرکت انتخاب شده‌ است.در سال 2012 او در رده ششم پردرآمدترین مدل های جهان شناخته شد.الساندرا آمبروزیو به مدت یک سال  6.6 میلیون دلار درآمد داشته و در سال 2007 به عنوان یکی از100 زن جذاب دنیاشناخته شده است. وی هم‌اکنون جزوده مانکن برتر فرشته‌های ویکتوریامی باشد و مدل برندهایی چون آرمانی اکسچینج،نکست،رالف لورن و  کریستین دیور  نیز می‌باشد او همچنین سابقه بازی باجان سینا در فیلم خونه بابا ۲ را در کارنامه خود دارد.

آدریانا لیما Adriana Francesca Lima

آدریانا لیما Adriana  Lima مدل ویکتوریا سکرت

 مدل و هنرپیشه برزیلی که به عنوان یکی از معروف ترین مانکن های فرشته‌های ویکتوریا سکرت بین سال‌های 1998 ت ا2018 و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش در جهلن شناخته می‌شود.
 آدریانا لیما در سن 15 سالگی در رقابت‌های "سوپر مدل برزیل" مکان اول را بدست آورد و سال بعد در رقابت‌های "سوپر مدل جهان" مقام دوم را کسب کرد, بعد از آن رقابت‌ها بود که با کمپانی الایتی در نیویورک قرارداد بست و مسیر زندگی او تغییر کرد.
لیما هیچ ‌گاه فکر نمی‌کرد شغل آینده‌اش یک مدل تبلیغاتی باشد، حتی با وجود اینکه در مدرسه همیشه در مسابقات دختر شایسته شهر و مسابقات زیبایی عنوان اول تا سوم را کسب می‌کرده است. داستان ورود او به صنعت مدلینگ کاملا اتفاقی بوده به صورتی که در دوران مدرسه دوستی داشت که رویایش ورود به دنیای مد بوده ، پس لیما هم تصمیم گرفت که با هم وارد این کار شوند.

عکس آدریانا لیما Adriana Lima مدل ویکتوریا سکرت

ابتدا عکس‌هایی از آن دو گرفته می شود و سپس از لیما خواسته شد که در نمایش‌ها شرکت کند. لیما در کارش بسیار موفق ظاهر شد به‌ طوری‌که توانست در رقابت‌های "سوپر مدل برزیل" عنوان اول را کسب کند, پس از این موفقیت، او جایزه درخشان دیگری را نیز از آن خود کرد. آدریانا لیما در رقابت‌های «سوپر مدل جهان» مکان دوم را به خود اختصاص داد. سه سال بعد، لیما به نیویورک مهاجرت کرد و با کمپانی "آژانس مدیریتی الیت" قرارداد بست. بعد از این بود که کارنامه کاری لیما به سرعت وسعت پیدا کرد، نام وی در مجله‌های معتبری مانند وگ و ماری کلر دیده شد. او مانکن محبوب طراحانی مانند ورا ونگ، کریستین لاکروآ، امانوئل اونگارو، آنا سویی، الکساندر مک‌کوئین، فندی، پیر بالمن، رالف لورن، مکس مرا، جورجو آرمانی، جان گالیانو، کریستیان دیور، ویکتوریا سیکرت، و والنتینو بشمار می‌آید.
در سال ۲۰۰۶، لیما مکان پنجمپردرآمدترین سوپرمدل‌ها را به خود اختصاص داد. در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ مجله فوربس لیست سوپرمدل‌های پردرآمد را منتشر کرد و لیما در این لیست در مکان چهارم قرار گرفت. آدریانا لیما در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد.

ایزابل گولار Izabel Goulart

ایزابل گولار Izabel Goulart مدل ویکتوریا سکرت

ایزابل گولار هم متولد کشور برزیل شهر (سالوادور) است .وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی‌های ویکتوریا سکرت و آرمانی اکسچینج شناخته می شود. و از سال ۲۰۰۵ الی ۲۰۰۸ "فرشتهٔ ویکتوریا" بوداست  در برزیل او را به لقب ایزابل فرشته شناخته می شود.چشمان آبی او معروف است .
او دوست دختر کوین تراپ دروازه بان تیم فوتبال ملی آلمان و باشگاه  آینتراخت فرانکفورت است آنها داری دو فرزند دختر هستند.

کندال جنر Kendall Jenner

کندال جنر Kendall Jenner مدل ویکتوریا سکرت

 کندال نیکول جنر 25 ساله متولد 1995 (1374 شمسی) در کشور آمریکا و عضو خانواده کارداشیان در حال حاضر از بزرگترین و ثروت مند ترین جوانان در عرصه مدیا می باشد.وی از سال 2007 شروع به فعالیت حرفه ای خود کرده و در این راه به شدت موفق بوده است.او دختر کریستن مری جنر و ویلیام بروس جنر است.
کندال یک خواهر کوچکتر از خود به نام کایلی جنر و سه خواهر ناتنی  بزرگتر به نام های کورتنی کارداشیان, کیم کارداشیان و کلویی کارداشیان دارد.آنها به خواهران کارداشیان شهرت دارند.
او رابطه عاشقانه ای با عضو گروه وان دایرکشن هری استایلز داشته اما هیچوقت این دو نفر این رابطه را علنی نکردند این رابطه از آنجا قوت یا به نوعی مورد تایید قرار گرفت که یک هکر گوشی موبایل آنه توییست مادر هری استایلز را هک کرد و عکس های آنها به اشتراک گذاشته شد.اما این رابطه در سال 2014 پایان یافت.
هیلی بالدوین و جاستین ببیر.بلا حدید.جی جی حدید از دوستان صمیمی او هستند.

عکس Kendall Jenner کندال جنر مدل ویکتوریا سکرت


Kendall Jenner در سن 14 سالگی در حرفه مدلینگ  با برند SHERRI HILL شروع به کار کرد. کندال جنر در سال 2010 دهمین ستاره جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد و در سال 2014  روی صحنه های فشن بزرگ در میلان, پاریس, نیویورک قدم گذاشت در سال 2015 او در کت واک ویکتوریا سکرت حضور یافت و یکی از رویایی ترین روزهای خود را سپری کرد.
برند لباس او با خواهر کایلی جنر فعالیت زیادی در عرصه مدلینگ دارد.
او با کمک کیم کارداشیانخواهر ناتنی خود  توانست با درآمد 22 میلیون دلاری در سال 2017 به 15 سال سلطهژیزلی مدل 37 برزیلی  که در صدرپردرآمدترین مدل های دنیا بود پایان دهد همچین توانست از پیج اینستاگرام خود 15 میلیون دلار درآمد کسب کند به همین دلیل  او در لیست سه نفره پردآمد ترین های اینستاگرام قرار گرفت.

لی لی آدریج (Lily Aldridge)

لی لی آدریج  Lily Aldridge مدل ویکتوریا سکرت

لی لی آلدریج با قد ۱۷۵ سانتی متر یکی از مدل های سابق ویکتوریا سکرت, (متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۸۵) (24 آبان 1364) در شهر سانتامونیکای  کالیفرنیا بدنیا آمده است .در سال ۲۰۰۹ در میان هزاران دختری که در آرزوی فرشته شدن برای کمپانی ویکتوریا سکرت در رقابت بودند این لی لی بود که توانست پیروز شود , از سال ۲۰۱۰ فالعیت خود را در زمینه مد آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۸به فعالیت با این کمپانی  ادامه داد.

از جمله موزیک ویدیو هایی که الدریج در آن نقش آفرینی کرده , در موزیک ویدیو"Break Stuff"در سال ۲۰۰۰ در کنار Eminem-snoop Dogg-Dr.Dre حضور کوتاهی داشت و در سال ۲۰۱۵ در موزیک ویدیو "Bad Blood" با Taylor Swif's ظاهر شد.

هلنا کریستنسن Helena Christensen

هلنا کریستنسن Helena Christensen مدل ویکتوریا سکرت

فرشته سابق ویکتوریا سکرت و طراح لباس, سوپر مدل,عکاس و همچین ملکه زیبایی دانمارک با قد ۱۷۸ سانتی متر (متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۶۸) (3 آبان  1347 )در کپنهاگ دانمارک از پدر و مادری اصالتا دانمارکی دو خواهر کوچکتر از خود به اسم السا و آنیتا نبز دارد.هلنا یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق اصلی مجله نایلون و همچنین یکی از حامیان بودجه سازمان های سرطان و سایر موسسات خیریه می باشد وی به چند زبان دانمارکی,اسپانیایی،انگلیسی,فرانسوی,آلمانی تسلط کامل دارد.او در سال ۱۹۸۶در مسابقه MISS به عنوان ملکه زیبایی تاج دوشیزه دانمارک را از آن خود کرد و در سال ۱۹۸۷در مسابقه نگاه,شرکت و بعنوان برنده نهایی مسابقه شناخته شد.

عکس مدل ویکتوریا سکرت هلنا کریستنسن Helena Christensen 

عکس گریس الیزابت Grace Elizabeth مدل ویکتوریا سکرت

عکس کیت گرگوریوا Kate Grigorieva مدل ویکتوریا سکرت

عکس تیلور ماری هیل Taylor Hill مدل ویکتوریا سکرت

عکس مدل های ویکتوریا سکرت

عکس مدل های ویکتوریا سکرت

عکس مدل های ویکتوریا سکرت

 بیوگرافی الساندرا آمبروزیو مدل  ویکتوریا سکرت

بیوگرافی گریس الیزابت Grace Elizabeth مدل ویکتوریا سکرت

بیو گرافی کندال جنر مدل  ویکتوریا سکرت

بیوگرافی الساندرا آمبروزیو سوپر مدل برزیلی  ویکتوریا سکرت  ( عکس )

10 سوپر مدل برتر دنیا چه کسانی هستند؟ عکس

بیوگرافی و مطالب خواندنی ژیزلی بینچنی (عکس) Gisele Bündchen مدل ویکتوریا سکرت

بیو گرافی مدل ویکترویا سکرت لی لی آدریج (Lily Aldridge)

بیوگرافی تیلور ماری هیل Taylor Hill مدل ویکتوریا سکرت

بیوگرافی کیت گرگوریو Kate Grigorieva مدل ویکتوریا سکرت

بیوگرافی گریس الیزابت Grace Elizabeth مدل ویکتوریا سکرت

بیوگرافی مدل ویکتوریا سکرت هلنا کریستنسن(Helena Christensen )همراه عکس

هایدی کلوم Heidi Klum مدل ویکترویا سکرت

نام نویسنده : حامد شعبانی
Victoria's Secret فرشتگان ویکتوریا لی لی آدریج ویکتوریا سکرت و مدل هاش پیج اینستاگرام مدل های ویکتوریا سکرت مدل های ویکتوریا سکرت کندال جنر ایزابل گولار آدریانا لیما الساندرا آمبروزیو ژیزلی بینچنی هایدی کلوم هلنا کریستنسن یاسمین غوری کارین مولدر
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ویدیویی از جشن تعیین جنسیت سومین فرزند آدریانا لیما مدل برزیلی و ۴۰ ساله که بیشتر او را به عنوان فرشته ویکتوریا سکیرت میشناسیم وی ... ( آدریانا لیما یک پسر بدنیا خواهد آورد بچه آدریانا لیما پسر است همسر آدریانا لیما کیست)
حتما داخل اینستاگرام عکس های زیادی مشاهده کردید از افرادی که خود را مدل و یا حرفه ای که به آن مشغوا هستند مدلینگ معرفی می کنند با عکس های جذ... ( بیتا طیبی مدل زن ایرانی کیست؟بیوگرافی بیتا طیبی جذاب ترین مدل زن ایرانی)
سوفیا ورگارا، بازیگر,مدل و مجری برنامه امریکاز گات تلنت  در سریال جدید شبکه اینترنتی نتفلیکس حضور خواهد داشت و نقش اصلی شخصیت... ( سوفیا ورگارا در سریال جدیدش نقش ملکه مواد مخدر گریزلدا بلانکو را بازی خواهد کرد)
داستان درگری زین مالک با یولاندا حدید مادر جی جی حدید را تمام خبر گذاری پوشش دادند.درگیری که ابعاد زیادی دارد. سوال های که بوجود آمد و شایعا... ( داستان کامل طلاق زین ملک و جی جی حدید و جدایی آنها توسط یولاندا حدید جی جی حدید خیانت کرده و از شخصی دیگر بچه دار شده است)
مونیکا بلوچی بازیگر و نماد مد ایتالیایی و دخترش دوا کاسل بر جلد شماره ماه ژوئیه Vogue Italia حضور پیدا کردند. به نظر می رسد بلوچی 56 ساله سن... ( مونیکا بلوچی همراه دخترش دیوا بر روی مجله ایتالیایی Vogue)
هایلی بالدوین (بیبر) دختر بازیگر معروف استفان بالدوین و مادرش برزیلی کنیا دئوداتو بالدوین که  به طور ارثی فعالیت بازیگری خود را در... ( هیلی بالدوین بیوگرافی قد وزن روابط ثروت و هرآنچا در مورد هیلی بالدوین و جاستین بیبر وجود دارد)
آدریانا لیما  در ماه نوامبر پس از 20 سال حضور در برند لباس زیر ، از ویکتوریا سکرت بازنشستگی خود را اعلام کرد. او آخرین راهپیمایی  ... ( آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی از ویکتوریا سکرت خدا حافظی کرد)
آدریانا لیما و دوست پسرش ترک تبارش متین هارا پس از یک سال و نیم ، مدل ویکتوریا سکرت از نویسنده ترک جدا شد. اخبار تأیید شده ای وجود دار... ( آدریانا لیما از دوست پسر ترک و مسلمانش جدا شد همراه با عکس)
مدلینگ برای بسیاری حرفه شگفت انگیزی بوده  زیرا با مدیر برنامه ای  مناسب می توان چهره برندهای درجه یک مد را انتخاب کرد. پردرآم... ( 15 سوپر مدل پر درآمد در سال 2021 چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام بیوگرافی)
مهندس اشرفی متولد یکم شهریور هزار و سیصد هفتاد و چهار در تهران متخصص آی تی و دیجیتال مارکتینگ از سال 1387 مالک هلدینگ مهندس اشرفی که تشکیل... ( امیرحسین اشرفی مدل برجسته ایرانی بیوگرافی اینستاگرام تحصیلات شغل)
آندرا متزا کارمونا(Andrew Meza ) ۲۶ ساله از کشور مکزیک برنده عنوان ملکه زیبایی جهان در سال پر از حاشیه  ۲۰۲۱ شد. در این رقابت&zwnj... ( ملکه زیبایی 2021 چه کسی شد)
"زوزی تونزی "از تجربیاتش  هنگامی که میس وورد بود برایمان میگوید: "من سزاوار پیروزی بودم" ملکه زیبایی دنیا  خاط... ( زوزیبینی تونزی ملکه زیبایی سال 2019 از اهدافش می گوید)
اگر در اینستاگرام چرخی بزنید بی شک در عرصه مدل و مدلینگ خیلی از افراد را میبینید که خود را به عنوان مدل معرفی می کنند.همگی این افراد خود را ... ( برترین و بهترین مدل های مرد ایرانی)
ماندانا مانی هستم متولد دى ماه.رنگ چشم قهوه اى، رنگ مو (تا حالا موهامو رنگ نكردم) قهوه اى روشن مايل به شرابى.وزن ٥٧ كيلو قد ١٧٢ سانت از بچگى... ( بیوگرافی و مصاحبه با ماندانا مانی طراح مانتو و لباس زنانه)
کندال جنر Kendall Jenner از مرگ نجات پیدا کرد. براساس گزارش TMZ کندال جنر مدل مشهور ۲۵ ساله و خواهر ناتنی کیم کارداشیان از مردی ۲۴ ساله ک... ( کندال جنر(Kendall Jenner) را تهدید به مرگ کردند)
یائل شلبیا Yael Shelbia زیبایی در درون انسان است. یائل شلبیا مدل ۱۹ ساله اهل کشور فلسطین  که از سوی Tc Candler به عنوان زیبا... ( یائیل شلبیا ( Yael Shelbia) زیباترین زن جهان در سال 2020 شد)
Janice Dickinson جنیس دیکینسن مدل مشهور دهه ۷۰ تا ۹۰ میلادی و از داوران سابق برنامه «مدل برتر بعدی آمریکا» در گفتگوی جدیدی درب... ( جنیس دیکینسن(سوپر مدل دهه 90) کایلی جنر کندال جنر و جی جی حدید مدل نیستند)
۱۰ مدل پردرآمد جهان همیشه این طراحان هستند که در مورد آنها صحبت میشود و کارهایشان مورد ستایش مردم در دنیای مد و فشن قرار میگیرد اما نباید... ( 10 مدل پردرآمد و زیباترین مدل های جهان)
استلا ماین ماکسول مدل آمریکایی در ۱۵ می ۱۹۹۰  , 1369/2/15 در بروکسل بلژیک متولد شد.  ماکسول تا ۱۳ سالگی در بلژیک زندگی می کرداو در... ( بیوگرافی استلا ماکسول مدل ویکتوریا سکرت)
آدریانا لیما (Adriana Lima):لیما در ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ در سالوادور ؛باهیا برزیل متولد شد.بسیاری از منابع اظهار داشتند که"فرانچسکا" نام م... ( بیوگرافی آدریانا لیما رابطه های عاشقانه و زندگی خصوصی + عکس)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا