مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
حقایق جالب در مورد کاترینا کایف
حقایق جالب در مورد کاترینا کایف
2021/10/06

35 حقیقت جالب که احتمالاً در مورد کاترینا کایف نمی دانستید

35 حقیقت جالب که احتمالاً در مورد کاترینا کیف نمی دانستید

کاترینا کایف یکی از دوست داشتنی ترین بازیگران زن در بالیوود است. شخصیت جذابش نه تنها وی را در بین طرفدارانش ، بلکه در بین افراد مشهور  دوست داشتنی می کند. همچنین گفته می شود که او یکی از سخت کوش ترین افراد در صنعت سینما است و اگر مسیر او را به عنوان بازیگر دنبال کرده اید ، قبلا دیده اید که او تا کجا پیشرفت کرده است.

بنابراین ، در تولد 35 سالگی او ، ما می خواهیم شما را با 35 حقایقی آشنا کنیم که احتمالاً در مورد این جذاب دوست داشتنی نمی دانستید. برای آشنایی بیشتر با او به ادامه مطلب بروید. بیوگرافی کاترینا کایف

1_  کاترینا یک  نیمه انگلیسی و نیمه هندی است.

2_ او در شهر هنگ کنگ متولد شده است.

3_  نام اصلی او کاترینا تورکوث است که توسط تهیه کننده بوم ، عایشه شروف ، به کاترینا کایف تغییر کرد ، برای تلفظ  آسان تر اسمش.

4_ کاترینا هفت خواهر و برادر دارد. سه خواهر بزرگتر ، سه خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر.

5_ کاترینا توسط مادرش بزرگ شده است و با پدرش هیچ ارتباطی ندارد.

6_او اولین کار مدلینگ خود را در 14 سالگی در هاوایی انجام داد.

7_ کاترینا قبل از مهاجرت به بمبئی سه سال در شهر لندن زندگی کرده است.

8_ مادرش کاترینا را در خانه آموزش داده زیرا او نمی توانست به مدرسه برود.

9_ طبق گزارشات ، کاترینا در سال 2004 حدود 7.5 میلیون پوند برای فیلم تلوگو Malliswari دریافت کرده که بالاترین هزینه برای یک بازیگر زن سینمای هند در آن زمان بوده است.

10_ به دلیل تسلط نداشتن او به زبان هندی و سایر زبان های هندی ، صدای وی در اکثر فیلم هایش دوبله می شد.

11_ آهنگ فوق العاده او Chikni Chameli در  10 روزه فیلمبرداری شد.

12_ کاترینا بسیار خرافاتی است. ظاهراً او قبل از اکران فیلم هایش از معبد سیددیوینایاک و کلیسای مونت ماری در بمبئی و درگاه شریف در اجمر دیدن می کند.

13_ طبق گزارشات ، به کاترینا 12 کرون پوند برای تور Dabangg پرداخت شد.

14_ کاترینا  یک نیکوکار فعال بوده است. او در  خیریه مادرش مشارکت بالایی دارد.

15_ کاترینا یکی از پردرآمدترین سلبریتی ها در هندوستان است.

16_ کاترینا هنوز شهروند انگلستان است. او در هند ویزای کار دارد.

17_ پولی که کاترینا از بازی در 10 Ka Dum و Kaun Banega Crorepati  به دست آورد  به یتیم خانه مادرش "Mercy Home" اهدا کرد.

18_ او اولین بازیگر بالیوودی است که  مدل عروسکی باربیش را ساخته اند.

19_ مجسمه مومی او در مادام توسو  لندن در سال 2015 نصب شد.

20_ فیلم او Jagga Jasoos مقابل شعله سابق رانبیر کاپور به دلیل جدا شدن آنها به تعویق افتاد.

21_ کاترینا توسط ماهش بهت در سایا انتخاب شد ، اما چون اصلاً نمی توانست به زبان هندی صحبت کند ، از فیلم کنار گذاشته شد.

22_ کاترینا در اولین تقویم شاه ماهی ظاهر شد.

23_ کاترینا عاشق نقاشی است و همچنین یک شطرنج باز عالی است.

24_ کاترینا از سوی FHM India پنج بار از سال 2008 تا 2013 به عنوان "جذاب ترین زن جهان" شناخته شد.

25_ اگر کاترینا یک ابرقدرت داشت ، می خواست ذهن مردم را بخواند.

26_ طبق گزارشات ، کاترینا در حال راه اندازی برند لوازم آرایشی خود در هند است.

27_ در طی یک کلیپ تبلیغاتی ، کاترینا فاش کرد که مایل است بارها و بارها با امیر خان کار کند.

28_ برای آمادگی برای نقش خود به عنوان یک مجری سیرک در Dhoom 3 ، او یک رژیم غذایی یک ساله پیلاتس ، تمرینات کاربردی و تسمه های تی ار ایکس را انجام داد.

29_ گفته می شود ، کاترینا در حال مذاکره برای یک پروژه هالیوودی با جرمی رنر ، بازیگر انتقام جویان است.

30_ کاترینا در آوریل 2017 به اینستاگرام پیوست و در یک سال ، 12.4 میلیون دنبال کننده به دست آورد.

31_ در سال 2011 ، کاترینا اعتراف کرد که رابطه او با سلمان خان اولین رابطه جدی او بود.

32_ کاترینا در یک آپارتمان اجاره ای در بندرا زندگی می کند.

33_ طبق گزارشات ، کاترینا از تاریکی می ترسد.

34_ در سال 2011 و 2013 ، کاترینا کایف بیشترین جستجوگر سلبریتی های هندی در اینترنت بود.

35_ کاترینا تا به امروز 23 جایزه برده است.

نام نویسنده : حامد شعبانی
شوهر کاترینا کایف روابط کاترینا کایف قد کاترینا کایف وزن کاترینا کایف فیلم کاترینا کایف اینستاگرام کاترینا کایف اهنگ کاترینا کایف عکس کاترینا کایف بیوگرافی کاترینا کایف کاترینا کایف کیست کاترینا کایف
نظرات کاربران
Asal
Wow تو بهترین من هستی کاترینا
حامد شعبانی
ممنون از نظر مثیت شما
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا