مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
مصاحبه با بیرجه آکالای
مصاحبه با بیرجه آکالای
2021/10/10

مصاحبه با بیرجه آکالای بازیگر محبوب ترکیه در مورد کارهای جدیدش ازدواج سن همراه با عکس

او در طول دوران حرفه ای خود ، نامش را در آثار موفق بجای گذاشته است. ما با بیرچه آکالای ملاقات می کنیم و در مورد سفر زندگیش از گذشته تا به امروز صحبت می کنیم:

 توجه داشته باشید این متن از زبان مصاحبه کننده نوشته شده است.

من او را در میان بازیگران  برنامه شلوغ  جدیدش "تابستان گذشته" می بینم. ما سال هاست همدیگرا  می شناسیم. حرفه او همیشه در حال رشد بوده ، اما او هیچ تغییری نکرده است. چشمانش هنوز مثل روز اول می درخشد. گفتار ، لحن صدایش به طرف مقابل آرامش می بخشد. مثل همیشه واضح صحبت می کند ...

آخرین مصاحبه خود را چهار سال پیش انجام دادیم. چگونه زمان از آن زمان گذشته است؟

خیلی خوب بود ، کارهایی کردم که برایم جذاب بود. دوستان خوبی پیدا کردم و خاطراتی را برایم رقم زدند.

در حال حاضر در چه حالت روحی هستید؟

سکون و آرامشی که در آن زندگی می کنیم در همه ما وجود دارد. با همه گیری کرونا  دوستی بیشتری بین جامعه شکل گرفت ، شروع به انجام کارهایی کردم که کمی از آنها فاصله گرفته بودیم. من عاشق این جمله هستم "خیابان به مردم قدرت می دهد". از آنجا که من عاشق گذراندن وقت در خیابان هستم ، اکنون فصل من است. 

در سال های پس از 35 سالگی چه چیزی برای شما تغییر کرده است؟

در سن 35 سالگی ، من با سلامت قلبم مشکل داشتم. آن وقت بود که یاد گرفتم: من یک قلب دارم و باید به خوبی از آن مراقبت کنم. اما من باید مراقب قلب همه و همچنین قلب خودم باشم. یکبار دیگر ، من اهمیت دادن به کار ، زندگی و هویت مردم را درونی کردم. خدا را شکر دوستان زیادی دارم و معتقدم وقتی زندگی مشترک شود ، ارزش بیشتری دارد. 

دوستانت تو را چگونه تعریف می کنند؟

آنها می گویند من در بیرون سخت گیر هستم ، با محدودیت. اما من واقعاً آنقدر راحت هستم که موهایم را در یک رستوران شانه کنم ، آینه ام را از کیفم بیرون بیاورم و آرایشم را تازه کنم.

آیا ویژگی خاصی دارید که دوست دارید آن را در خود تغییر دهید؟

هر بار که این سوال مطرح می شود ، پاسخ من با توجه به دوره من متفاوت است. این روزها خیلی حساسم این فقط مربوط به خودم نیست ، بلکه مربوط به همه چیز و همه موجودات زنده است.

ترس های ازدواج

آیا در مسیر زندگی پیچ های تند یا گذرهای آرام زندگی شما را مشخص می کند؟

پیج های تیز. اما زندگی برای من کمی شبیه به آن است . من همچنین دوست دارم از فلورانس به ناپل بروم ، اما جاده های پیچ در پیچ ساحل Kaputaş با من سازگار شد. این در مورد زندگی شخصی من است.

از آن خلوت خود بیرون آمدید؟

ازدواج اولم را در 26 سالگی و ازدواج دومم را دو سال پس از پایان ازدواج اول انجام دادم. سپس زندگی جدیدی را برای خودم ساختم. همه آنها در جوانی برای من تجربیات جسورانه ای بودند. من حدس می زنم که از تنهایی خوبی بیرون آمدم ، این از بیرون به نظر می رسد. اما تو بیا و از من بپرس!

آیا دوباره ازدواج می کنی؟

همه ما اثر انگشت های متفاوتی داریم ، ممکن است چیزهای متفاوتی در زندگی بخواهیم. این که بتوانید در حالی که چیزهای مختلف می خواهید با هم بمانید یک ترفند است.

آیا آن ترفند را ندارید؟

اگر می گویید ، "آیا می توانید چنین کاری را در حال حاضر انجام دهید" ، من نمی دانم آیا من هنوز آن را در دنیایی که ما حتی از بچه دار شدن می ترسیم و منابع طبیعی از بین رفته است ، می خواهم یا نه. در حال حاضر می توانم سعی کنم زنده بمانم و خوبی را آلوده کنم. این تنها چیزی است که برایم باقی مانده است ، بنابراین ایده ازدواج در حال حاضر من را می ترساند. 

شما به گروه بازیگران "Last Summer" در شبکه Fox پیوسته اید. شما را در چه شخصیتی خواهیم دید؟

احساس خوش شانسي مي كنم كه مي توانم هر سال كمي بيشتر با شخصيت در سفر فوق العاده بازيگري ام كه ​​با تجربيات من پيشرفت كرده است برخورد كنم. من می گویم: "این بدان معناست که سفر ادامه دارد." حرفه من با چنین شخصیت هایی به سراغ من می آید. ساره یک زن بسیار جالب و قدرتمند است. رئیس بخش جرایم سازمان یافته او یک راز دارد.

یک تیم در سریال وجود دارد که یک فصل با سریال بوده اند. مشارکت کردن سخت است؟

این تصمیمی است که جای تأمل زیادی دارد. این اولین بار بود در این مدت طولانی. اما تیم و کار بسیار لذت بخش به نظر می رسید. زمان آن فرا رسیده بود که کار جدیدی در تلویزیون انجام دهم ، بنابراین گفتم: "خوب. خدا را شکر همه چیز مرتب است.

شما مجموعه ای از جواهرات با نام خود را تهیه کرده اید. این فکر از کجا پیدا شد؟

این بار من می خواستم کاری کمی ملموس تر انجام دهم ، کاری که مردم بتوانند به آن دست بزنند. من قصه گو هستم ، آن را دوست دارم. روشی که برای گفتن داستانم برای خودم انتخاب کردم جواهرات بود.

در این مجموعه چه چیزی وجود خواهد داست؟

طلا ، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی ، و پس از آن مجموعه لوکس جواهرات در تابستان. طرح ها مال من است من همچنین مجموعه ای دارم که ادامه راهی است که می خواست مادربزرگم روی آن زندگی کند. فعلا بصورت آنلاین به فروش می رسد.

طرح های پروانه ای دارید من همچنین می دانم که شما یک خال کوبی پروانه ای دارید. این وسواس پروانه چیست؟

من به قدرت روح شما بسیار اعتقاد دارم. چون سال هاست که می توانیم آن را احساس کنیم ، پروانه ها همیشه در لحظات مهم در اطراف من پرواز می کنند. اما اگر می خواستم پروانه ای طراحی کنم ، باید پروانه من بود. من هم فرم خودم را ایجاد کردم. به هر حال ، عدد 2 بدون اینکه بفهمم جای ددر زندگی من گرفته است. 1 فرد است ، 2 همیشه کامل است. این دو مکمل یکدیگر بودند.

آیا اکنون دوره ای است که شما کامل هستید؟

من هرگز کامل نخواهم بود. تکمیل من به این آسانی نیست.

من با پیش داوری هایی روبرو شده ام

شما 17 سال پیش سومین زیبایی ترکیه شدید. شما زیبایی اختصاصی دارید آیا زندگی کردن با صفت زیبا قبل از نامش دشوار بود؟

بله ، گذراندن چنین دوره ای دشوار بود.

بیایید کمی در مورد عشق صحبت کنیم. عشق را چگونه تعریف می کنید؟

عشق یک شیمی ، یک احساس است. این حسی است که همیشه باید در یک فرد باشد و به زندگی او زندگی می افزاید. من نمی توانم آن را به آن دسته بندی کنم ،. اگر در شخص عشق ، محبت و وجدان وجود داشته باشد ، آنها گرانب هاترین هستند.

آیا شما به منطق خود گوش می دهید یا قلب شما عاشق است؟

آنچه فکر می کنیم ، احساس می کنیم. به عنوان مثال ، وقتی می گویید ترشی ، دهان شما آب می گیرد. گاهی اوقات لحظاتی پیش می آید که قلب به غریزه به گونه ای واکنش نشان می دهد که؛ می گویم: "بله ، اکنون زمان آن است."

آیا در حال حاضر چنین چیزی را تجربه می کنید؟

جواب نمی دهم (می خندد).

نام نویسنده : حامد شعبانی
فیلم بیرجه آکالای روابط بیرجه آکالای شوهر بیرجه آکالای سن بیرجه آکالای سریال های بیرجه آکالای بیرجه آکالای کیست مصاحبه با بیرجه آکالای بیرجه آکالای
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا