مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/02

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
بیوگرافی بیرجه آکالای
بیوگرافی بیرجه آکالای
2020/10/10

بیوگرافی بیرجه آکالای زندگی شخصی معرفی سریال ها (عکس)

بیرجه آکالای کیست؟ این  بازیگر زیبا چند سال دارد ، در کجا متولد شده است؟ این سوالات همچنان مجله های هنری وسینمایی ما را اشغال می کنند. در اینجا همه چیز مربوط  به کار و حرفه  آکالای در سینما و سریال های تلویزیونی را میخوانید و همچنین وارد زندگی خصوصی این بازیگر محبوب ترک خواهیم شد و نکات جالب آنرا برای شما بازگو میکنیم.

بیرجه آکالای در 19 ژوئن 1984  (۱۳۶۹/۳/۲۹) در استانبول متولد شد. وی تحصیلات دبیرستان خود را در بخش تئاتر  هنرهای زیبا پرا (Pera) به پایان رساند (2003). وی تحصیلات خود را در بخش نقد تئاتر و دراماتورژی تئاتر در دانشگاه استانبول شروع کرد و از گروه تئاتر هنرستان دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد.

روابط عاشقانه  بیرجه آکالای

بیرجه آکالای در سال 2011 با بازیگر ترک مورات اونالمیش ( بازیگر نقشم دمت در روزی روزگاری چکوروا) ازدواج کرد. اما اردواج آنها زیاد دوام نداشت و آنها کمتر از یک سال بعد تصمیم به جدایی گرفتند.

بعد از جدایی زمانیکه در مصاحبه ای  یکی از خبرنگاران از او پرسید آبا دلیل جدایی شما خیانت یا چیزی دیگری است ؟او با یک پاسخ کوتاه جواب داد: همه  جالب است بدانید او نام همسر خود یعنی مرات را تاتو کرده بود که بعد از جدایی از مرات با زحمت این تاتو را پاک کرد.

.بعد از مرات او در سال 2014  با سارپ لونداوغلو (Sarp Levendoglu) بازیگر و کاردگردان معروف ترک  ازدواج کرد ، اما این ازدواج با اینکه تقریبا ۷ سال طول کشید بیشتر از این  دوام  نداشت و آنها بعد از  بعد از ۶ سال ,چند ماه پیش از هم جدا شدند.

نامزد جدید بیرجه آکالای

بیرجه آکالای در Etiler یکی از محله های لاکچری استانبول با نامزد جدیدش دیده شد.بیرجه آکالای اولین نامی بود که بعد از دیدن او از سمت خبرنگاران گفته شد. بیرجه آکالای ، که معمولاً تمایل به مصاحبه ندارد ، تاکتیک انجام مصاحبه را امتحان کرد تا روزنامه نگاران متوجه نامزدش نشوند ، اما موفق نشد. آكالای با بیان اینكه این شگردم موثر نیست ، سوار وسیله نقلیه خود شد و رفت تا از درب دیگر معشوق خود را سوار کند. در این بین دیده شد که نامزدش با کیسه های مواد غذایی منتظر بیرجه آکالای است.

بیرجه آکالای شرکت در مسابقه زیبایی ترکیه 2004 

بیرجه  سال ۲۰۰۴ در  مسابقه  زیبایی اروپا به نمایندگی ترکیه شرکت کرد و تا مرحله نیم نهایی این مسابقات نیز  صعود کرد.

 او بین سالهای 2004-2007 برنامه هایی مانند لیگ قهرمانان ویژه و مرحله 8 و همچنین گوینده ورزش را در Star TV و TV8 تهیه و ارائه کرد.  
وی همچنین مدتی به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی 2008 Asi شرکت کرد. علاوه بر اینها ، این بازیگر در فیلمهای Last Lesson که در سال 2008 اکران شد و Nefes که در اکتبر 2009 اکران شد ، بازی کرد.

بیرجه آکالای پنجمین زن محبوب ترکیه

طبق آمار هایی که  از ریتویت مربوط به بازیگران ترکیه انجام شده است . بیرجه اکلای در رده پنج ام بیشترین ریتویت قرار گرفته است.که در بالای لیست به ترتیب ۱: دمت اوزدمیر 2: هانده ارچل  ,3: ابرو شاهین  4:الچین سانگو و در انتها  نسلیهان اتاگول دیده میشوند.

فیلمهایی که این بازیگر جذاب در آنها نقش آفرینی کرده است.

درس آخر 2007: شخصیت مکمل عشق و دانشگاه
۲۰۰۹ _دوستت دارم ادا 

2016_ Deliormanli Hülya
 Yiğit بازیگر نقش اصلی

سریال های تلوزیونی  بیرجه آکالای

2007 شخصیت کمکی Asi Zeynep
2007 بازیگر سرنوشت لامیا
2007 بازیگر نقش اول 
2009 Rebelellion Rebellion Sevtap بازیگر نقش اول زن
2009 Winter Tale Zişan شخصیت کمکی
2010-2012 Yer Gök Aşk Havva Karagül Hancıoğlu بازیگر نقش اول
2013 Şefkat Tepe Gönül بازیگر مهمان
2013 چنین پایان بندی
بازیگر مهمان  آیلین
2013 من او را خیلی دوست دارم Ayhan Aydan بازیگر نقش اول
2014-2015 Küçük Ağa Sinem Acar بازیگر نقش اول
2015-2016 بازیگر نقش اول ازدواج کرده و خشمگین Esra
2016-2017 زندگی گاهی معلم زندگی شیرین است بازیگر نقش اول
2017- عشق سیاه و سفید آسلی بازیگر نقش اول زن

 

نام نویسنده : حامد
Birce Akalay بیرس آکالای بیرجه آکالای بیوگرافی بیرجه آکالای عکس بیرجه آکالای
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
donia
من بازیگر بیرجه اکالای را خیلی دوست دارم
admin
بیرجه اکالای یکی از بازیگر های خوب ترک است.موافقم
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا