مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های مطرح جهان >
سانسور سریال فرندز در ترکیه
سانسور سریال فرندز در ترکیه
2021/10/28

سریال فرندز در ترکیه سانسور شده و به عنوان همجنسگرای بخش های از آن حذف شده است

آیا سریال فرندز یا دوستان محارم را ترویج می کند؟ روزنامه ترکیه ای دست های برهنه فیبی، ریچل و مونیکا را به دلیل "همجنس گرایی" محو می کند.

در این مقاله ادعا شده بود که نتفلیکس امیدوار است جوانان ترکیه را با یک برنامه تلویزیونی فاسد هدف قرار دهد.

ینی آکیت، روزنامه نگار ترک، به محافظه کاری افراطی معروف است و به نفع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور مستبد این کشور گزارش تهیه می کند. او با تلاش برای سانسور پوستر کمدی  "Friends"، پدیده فرهنگ آمریکایی دهه 90، جنجال برانگیخت. 

بازوان برهنه بازیگران جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس و لیزا کودرو - بازیگرانی که در این سریال نقش ریچل، مونیکا و فیبی را بازی می‌کنند - در مقاله‌ای  روزنامه محافظه‌کاران آکیت سانسور شده است. اما، این بخش نگران کننده تر مقاله نیست. 

پس از اینکه نتفلیکس ترکیه اعلام کرد این برنامه تلویزیونی محبوب جهانی را که به مدت ده فصل از 22 سپتامبر 1994 تا 6 مه 2004 پخش شد را از اول آوریل به کاتالوگ استریم خود اضافه خواهد کرد،  Yeni Akit در اعتراض به این ایده ظاهر شد.

در این مقاله ادعا شده بود که نتفلیکس امیدوار است جوانان ترکیه را با یک «نمایش تلویزیونی فاسد» هدف قرار دهد که ظاهراً ایده‌های «همجنس‌گرایی، زنای با محارم، خیانت، صحنه‌های جنسی، مواد مخدر و کودک‌آزاری» را به مردان و زنان جوان این کشور تزریق می‌کند. در این مقاله ادعا شده است که نتفلیکس بخشی از یک تلاش هماهنگ برای انحطاط جامعه اسلامی از طریق مشروعیت بخشیدن به "رفتار غیراخلاقی" است.

این مقاله همچنین از RTUK (شورای عالی رادیو و تلویزیون)، آژانس دولتی ترکیه که  نظارت بر رسانه ها را تنظیم می کند، خواست وارد عمل شود و نتفلیکس را از پخش سریال در ترکیه متوقف کند. «دوستان»، در حالی که شخصیت‌های همجنس‌گرا و ترنس را به نمایش می‌گذارد، نمایشی دگرجنس‌گرایانه بوده است - تا جایی که در سال‌های اخیر اغلب از هترونورماتیسم تهاجمی از آن انتقاد شده است.

اما زنای با محارم هرگز موضوعی در سریال نبوده است - به استثنای دو قسمت. یکی زمانی بود که شخصیت دیوید شویمر، راس، جذب یکی از فامیل های دور خود شد. همچنین قسمتی وجود داشت که در آن راس و مونیکا (با بازی کورتنی کاکس) متوجه شدند که یک بار در یک مهمانی دانشگاهی در مستی یکدیگر را به اشتباه بوسیده اند. مواد مخدر و کودک آزاری نیز به عنوان تم در سریال کمدی مطرح نشده است. 

«دوستان» ساخته دیوید کرین و مارتا کافمن، نامزد 62 جایزه امی پرایم تایم شده است - این سریال در سال 2002 برنده جایزه بهترین سریال کمدی شدو

 در رتبه اول بهترین سریال ها قرار گرفت.

رتبه 21 در لیست 50 بهترین برنامه تلویزیونی  در تمام دوران، و رتیه 7 درلیست 50 بهترین برنامه تلویزیونی تمام دوران مجله امپایر.

نام نویسنده : حامد شعبانی
سن بازیگرای سریال فرندز سریال فرندز در ایران سریال فرندز در ترکیه سریال فرندز ما کجاست اسم بازیگرای سریال فرندز اینستاگرام بازیگرای سریال فرندز سریال فرندز چند قسمته سانسور سریال فرندز سریال فرندز
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
10 سریال برتر سال 2021 که تا به امروز توانسته در سایت imdb امتیاز بالای بدست آورد.این سریال ها همچنان در حال ساخت هستند و قطعا امتیازات بالا... ( 10 سریال محبوب و جدید خارجی که در حال پخش و ساخت هستند)
ساخت سه سریال جدید بر اساس بازی تاج و تخت (game of thrones) . شبکه تلویزیونی HBO که تولید سریال محبوب و پرهزینه  بازی تاج و تخ... ( سه سریال جدید بر اساس داستان بازی تاج و تخت یا گیم آف ترونز)
پایتخت ۷ ،اسیر دستمزدهای نجومی قرار گرفته و بعید است ساخته شود. پایتخت در ســال 99 یکی پیچیده ترین شرایط را تجربه کرد؛ از حواشی و اتفاقات&n... ( پایتخت 7 ساخت می شود یا به پایان راه رسیده است)
نگاهی کامل به قسمت افتتاحیه سریال زخم کاری در قلمرو مکبث و لیدی مکبث (Lady Macbeth) یکی از شخصیت‌های نمایش‌نامهٔ مکبث... ( سریال زخم کاری با حضور جواد عزتی هانیه توسلی رعنا آزادی ور از روی رمانی با همین نام ساخته شد)
با گسترش ویروس کرونا، استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) دنباله فیلم شیوع (Contagion)  را می سازد  ممکن است ۹ سال از اکر... ( فیلم سینمایی شیوع که شباهت زیادی به کرونا دارد دوباره ساخته خواهد شد)
آیا فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بازسازی می‌شود؟ هواداران و طرفداران بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) در پی... ( فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت بازسازی می‌شود)
بعد از پایان فیلم بسیار موفق جوکر و دریافت بالاترین جوایز مشخص بود که تاد فیلیپس(Todd Phillips) به زودی فیلم‌ نامه قسمت دوم فیلم ج... ( جوکر 2 در حال ساخت است)
تولید یک سریال جاسوسی با بازی آرنولد شوراتزنگر (Arnold Schwarzenegger)  نتفلیکس (Netflix) سفارش ساخت سریال هشت اپیزودی آرنولد شوار... ( آرنولد شوارتزنگر در یک سریال جاسوسی حضور پیدا کرد)
ژولیت بینوش(Juliette Binoche‎) در سریال آمریکایی راه پله حضور پیدا کرد. ژولیت بینوش درسریال تلویزیونی راه پله در کنار تونی ... ( سریال درام راه‌ پله که به سفارش اچ‌بی‌او مکس و بر مبنای یک داستان جنایی واقعی ساخته می‌شود)
بودجه یک میلیارد دلاری برای ساخت یکی از شاهکارهای سینما سریال ارباب حلقه‌ها سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) س... ( سریال ارباب حلقه ها با بودجه یک میلیارد دلاری در حال ساخت است)
ایتسیار ایتونیو(به اسپانیایی: ‌‌Itziar ltuno)در۱۸ ژوئن۱۹۷۴در باسائوری اسپانیامتولد شد ودر مدرسه تئاتر باسائوری در رشته بازیگری تحص... ( بیوگرافی ایتسیار ایتونیو بازیگر نقش کمیسر در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
نجوا نیمری(به اسپانیاییNajwa Nimiri): نجوا نیمری هنر پیشه و خواننده اسپانیایی متول ۱۴ فوریه ۱۹۷۲ در پامپلونای اسپانیا متولد شد .او اصالتا... ( نجوا نیمری بازیگر نقش الیشا سیرا در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
استر آسبو(به اسپانیاییEsther Acebo):بازیگر،مجری و گزارشگرمتولد ۱۹ ژانویه ۱۹۸۳(۳۷ساله)در مادرید اسپانیا به دنیا آمد.استر در رشته ی تربیت بدنی... ( بیوگرافی کامل استر آسبو بازیگر سریال خانه کاغذی)
ماریا پدر آسا(به اسپانیاییMaria pedraza): ماریا پدر آسا بازیگر نقش الیسون پارکر در سریال سرقت پول یا خانه کاغذی کیست ؟ ماریا پدر آسا ب... ( بیوگرافی ماریا پدر آسا , الیسون پارکر سریال خانه کاغذی)
میگل هران (به اسپانیایی Miguel Herran) :بازیگر اسپانیایی متولد ۲۵ آوریل۱۹۹۶(۱۳۷۵)؛(۲۴ساله) که در شهرمالاگای اسپانیا بدنیا آمد.و فعالیت ... ( بیوگرافی کامل میگل هران بازیگر نقش ریو در سرقت پول)
آلبا گونزالس ویلا (متولد 27 اکتبر 1986)  معروف به آلبا فلورس ، بازیگر اسپانیایی است.   وی بیشتر به خاطر بازی در نقش سارای وا... ( بیوگرافی آلبا فلورس Alba Flores نقش نایروبی در سرقت پول Money Heist)
بیوگرافی اورسولا کوربرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه پول یا سرقت پول   اورسولا کوربرو دلگادو (متولد 11 آگوست 1989) در شهر ... ( بیوگرافی کامل  اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه کاغذی سرقت پول)
بیوگرافی بازیگران سریال money heist سرقت پول یا خانه کاغذی بصورت کامل در خدمت شما هستیم بیوگرافی   پدرو آلونسو بازیگر... ( بیوگرافی کامل پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال خانه پول)
سریال دیدن یا see یک سریال فوق العاده جذاب و دیدنی که سال های آینده زندگی انسان ها بر روی کره زمین را نشان می دهد.   این سری... ( سریال see دیدن با جزئیات کامل و معرفی بازیگران این سریال)
مجموعه تلویزیونی خانه کاغذی به زبان اسپانیایی    La casa de papel محصول کشور اسپانیا که در کشور آمریکا به نام سرقت پول &... ( آشنایی کامل با سریال خانه کاغذی یا سرقت پول همراه با بیوگرافی بازیگران این مجموعه)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا