مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های مطرح جهان >
اورسولا کوربیرو (توکیو)
اورسولا کوربیرو (توکیو)
2020/09/13

بیوگرافی کامل  اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه کاغذی سرقت پول

بیوگرافی اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه پول یا سرقت پول

اورسولا کوربیرو دلگادو (متولد 11 آگوست 1989) در شهر بارسلون کشور اسپانیا وی بیشتر به خاطر بازی در نقش روت گومز در

(Física o química ( 2010-2010

 Margarita de Austria

 مجموعه تلویزیونی (Isabel (2014  و Marta

 فیلم کمدی (Cómo Sobrevivir a una Despedida (2015  شناخته شده است.

سریال خانه کاغذی یا سرقت پول Money Heist

او پس از بازی در نقش توکیو در سریال (La Casa de Papel ( Money Heist ؛ سریال خانه کاغذی سرقت پول  از سال 2017  به شهرت بین المللی دست یافت .

 

خانواده اورسولا کوربیرو دلگادو توکیو

 

او در یکی از شهر های بارسلون به نام Sant Pere de Vilamajor با پدر و مادرش زندگی می کند

 

پدرو کوربرو پدر اورسولا کوربرو دلگادو یک نجار است و مادرش  استر دلگادو ، یک مغازه دار می باشد و یهمچنین  یک خواهر  به نام مونیکا دارد. 

 

شروع بازیگری اورسولا کوربیرو دلگادو توکیو بازیگر نقش خانه کاغذی یا سرقت پول

در سن 6 سالگی از خود استعداد و علاقه خاصی نصبت به بازیگر و جلوی دوربین ظاهر شدن را نشان می داد  ابتدا بازی در تبلیغات تجاری را شروع کرد.

 وی اولین تجربه بازیگری خود را در 13 سالگی به دست آورد و در کلاس های بازیگری و همچنین کلاس های رقص فلامنکو و جاز شرکت کرد.

اورسولا کوربرو در چه فیلم های بازی کرده است 

پس از تحصیل  و اخد مدارک تحصلی برای تجربه چالش های جدید و  فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی Física o Química به مادرید سفر کرد. .

از مجموعه کار های که در آن ها ایفای نقش کرده می توان به :

نقش  ماریا در مجموعه تلویزیونی عرضه Mirall را Trencat در سال 2002.

او به عنوان سارا در Ventdelplà در 2005-06،

و در سری Cuenta های پورآتراس در سال 2007. در سال 2008،

 

 در سال 2011 ، کوربرو در سریال درام 14 د آوریل  از شبکه Televisión Española نقش اصلی را بازی کرد .

 

 

در سال 2013 ، او در کمدی ¿Quién mató a Bambi؟ در کنار بازیگران همچون  Clara Lago و Quim Gutiérrez  حضور داشت و که  منتقدان و مردم با استقبال خوبی از این فیلم کردند

در همان سال ، او پیش صدای سام در Cloudy with Chance of Meatballs 2 را به عهده گرفت

 

وی در سال 2014 در سریال موفق تاریخی ایزابل در نقش مارگاریتا دو اتریش ایفای نقش کرد . در همان سال ، او اولین بازیگر زن در تاریخ شد که جایزه Untameable را از جشنواره فیلم Sitges دریافت کرد.

 

 

مجله Men's Health او را زن سال معرفی کرد ، جایزه ای که وی از دست دوست و بازیگر افسانه ای خود راسی دو پالما دریافت کرد .

در مارس 2015 ، او در نقش نادیا در Perdiendo el Norte در کنار بازیگران بلانکا سوارز و یون گونزالس بازی کرد .

در همین سال ، وی جایزه Ciudad de Alicante را دریافت کرد ، جایزه ای که جشنواره فیلم آلیکانته برای تشویق استعدادهای جوان اسپانیایی ایجاد کرد.

 

 

در سال 2016 ، او اولین نقش اصلی خود را در  فیلم  Cómo sobrevivir a una despedida بدست آورد   وی یکی از بهترین بازیگران طنز اسپانیا شناخته شد

 این فیلم در جشنواره رسمی مالاگا در مسابقه رسمی ارائه شد و نامزد بهترین فیلم شد .

در سال 2020 ، او در موسیقی ویدیوی Un Día (یک روز) ، آهنگی از J Balvin ، Dua Lipa ، Bad Bunny و Tainy بازی کرد .

 

بیوگرافی زندگی ششخصی اورسولا کوربیرو توکیو در سریال خانه کاغذی یا سرقت پو Money Heist

در سال 2008 ، کوربیرو به مدت دو سال با بازیگر رودریگز رابطه داشته است.

 در سال 2011 ، وی به مدت پنج ماه با بازیکن تنیس ، فلیسیانو لوپز دیدار می کرده .

 از سال 2013 ، او به مدت سه سال با آندرس ولنكوزو مدل و بازيگر نامزد بوده اند. 

او از سال 2016 با بازیگر Chino Darín که با او در سر صحنه مجموعه تلویزیونی La Embajada ملاقات کرد رابطه داشت . آنها از سال 2019 در مادرید با هم زندگی می کنند.

 

اورسولا کوربیرو توکیو در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول Money Heist را بیشتر بشناسیم

 او سگی به نام لولیتا دارد.

از اکتبر 2018 ، کوربیرو سفیر مجموعه Fiorever توسط بولگاری است .

 

 

او در طول سال ها چهره مارک های مختلفی مانند :

(Tampax (2011 و (2014) ، (Stradivarius (2014

 Maybelline (از 2015 تا 2017) ، (Calzedonia (2015

و (Falabella (2019 بوده است.

وی  شرکت Harajuku را برای مارک عینک Multiopticas در سال 2018 ایجاد کرد.

 

 

کوربیرو کاتالان است اما خود را جدایی طلب نمی داند. او از هر دو طرف حمایت می کند. با این وجود ، پس از نتیجه همه پرسی استقلال کاتالونیا در سال 2017 ، وی در توئیتر نوشت که از خشونت پلیس قلب او را شکسته است.

او یک فمینیست است . در سال 2018 ، او در یک ویدیو به نفع قانونی شدن سقط جنین در آرژانتین شرکت کرد.

او یکی از بنیانگذاران Ymas است ، یک شرکت هنرمند (بازیگران ، کارگردانان ، تهیه کنندگان ، نویسندگان ، ...) که به مردم امکان می دهد در اولین فیلم ها ، پشت صحنه و موارد دیگر حضور داشته باشند.

بیوگرافی کامل میگل هران بازیگر نقش ریو در سرقت پول

بیوگرافی ماریا پدر آسا , الیسون پارکر سریال خانه کاغذی

آشنایی کامل با سریال خانه کاغذی یا سرقت پول همراه با بیوگرافی بازیگران این مجموعه

بیوگرافی آلبا فلورس Alba Flores نقش نایروبی در سرقت پول Money Heist

بیوگرافی کامل اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه کاغذی سرقت پول

بیوگرافی کامل پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال خانه پول

نام نویسنده : حامد شعبانی
سریال سرقت پول ورسولا کوربرو برلین دنور توکیو خانه کاغذی خانه پول سرقت پول Money Heist
نظرات کاربران
Arman
بازیگر عالیییییی هست مخصوصا در سریال مانی هیست
حامد شعبانی
ممنون از نظرتون
اخبار مرتبط
آیا سریال فرندز یا دوستان محارم را ترویج می کند؟ روزنامه ترکیه ای دست های برهنه فیبی، ریچل و مونیکا را به دلیل "همجنس گرایی" ... ( سریال فرندز در ترکیه سانسور شده و به عنوان همجنسگرای بخش های از آن حذف شده است)
10 سریال برتر سال 2021 که تا به امروز توانسته در سایت imdb امتیاز بالای بدست آورد.این سریال ها همچنان در حال ساخت هستند و قطعا امتیازات بالا... ( 10 سریال محبوب و جدید خارجی که در حال پخش و ساخت هستند)
ساخت سه سریال جدید بر اساس بازی تاج و تخت (game of thrones) . شبکه تلویزیونی HBO که تولید سریال محبوب و پرهزینه  بازی تاج و تخ... ( سه سریال جدید بر اساس داستان بازی تاج و تخت یا گیم آف ترونز)
پایتخت ۷ ،اسیر دستمزدهای نجومی قرار گرفته و بعید است ساخته شود. پایتخت در ســال 99 یکی پیچیده ترین شرایط را تجربه کرد؛ از حواشی و اتفاقات&n... ( پایتخت 7 ساخت می شود یا به پایان راه رسیده است)
نگاهی کامل به قسمت افتتاحیه سریال زخم کاری در قلمرو مکبث و لیدی مکبث (Lady Macbeth) یکی از شخصیت‌های نمایش‌نامهٔ مکبث... ( سریال زخم کاری با حضور جواد عزتی هانیه توسلی رعنا آزادی ور از روی رمانی با همین نام ساخته شد)
با گسترش ویروس کرونا، استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) دنباله فیلم شیوع (Contagion)  را می سازد  ممکن است ۹ سال از اکر... ( فیلم سینمایی شیوع که شباهت زیادی به کرونا دارد دوباره ساخته خواهد شد)
آیا فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بازسازی می‌شود؟ هواداران و طرفداران بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) در پی... ( فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت بازسازی می‌شود)
بعد از پایان فیلم بسیار موفق جوکر و دریافت بالاترین جوایز مشخص بود که تاد فیلیپس(Todd Phillips) به زودی فیلم‌ نامه قسمت دوم فیلم ج... ( جوکر 2 در حال ساخت است)
تولید یک سریال جاسوسی با بازی آرنولد شوراتزنگر (Arnold Schwarzenegger)  نتفلیکس (Netflix) سفارش ساخت سریال هشت اپیزودی آرنولد شوار... ( آرنولد شوارتزنگر در یک سریال جاسوسی حضور پیدا کرد)
ژولیت بینوش(Juliette Binoche‎) در سریال آمریکایی راه پله حضور پیدا کرد. ژولیت بینوش درسریال تلویزیونی راه پله در کنار تونی ... ( سریال درام راه‌ پله که به سفارش اچ‌بی‌او مکس و بر مبنای یک داستان جنایی واقعی ساخته می‌شود)
بودجه یک میلیارد دلاری برای ساخت یکی از شاهکارهای سینما سریال ارباب حلقه‌ها سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) س... ( سریال ارباب حلقه ها با بودجه یک میلیارد دلاری در حال ساخت است)
ایتسیار ایتونیو(به اسپانیایی: ‌‌Itziar ltuno)در۱۸ ژوئن۱۹۷۴در باسائوری اسپانیامتولد شد ودر مدرسه تئاتر باسائوری در رشته بازیگری تحص... ( بیوگرافی ایتسیار ایتونیو بازیگر نقش کمیسر در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
نجوا نیمری(به اسپانیاییNajwa Nimiri): نجوا نیمری هنر پیشه و خواننده اسپانیایی متول ۱۴ فوریه ۱۹۷۲ در پامپلونای اسپانیا متولد شد .او اصالتا... ( نجوا نیمری بازیگر نقش الیشا سیرا در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
استر آسبو(به اسپانیاییEsther Acebo):بازیگر،مجری و گزارشگرمتولد ۱۹ ژانویه ۱۹۸۳(۳۷ساله)در مادرید اسپانیا به دنیا آمد.استر در رشته ی تربیت بدنی... ( بیوگرافی کامل استر آسبو بازیگر سریال خانه کاغذی)
ماریا پدر آسا(به اسپانیاییMaria pedraza): ماریا پدر آسا بازیگر نقش الیسون پارکر در سریال سرقت پول یا خانه کاغذی کیست ؟ ماریا پدر آسا ب... ( بیوگرافی ماریا پدر آسا , الیسون پارکر سریال خانه کاغذی)
میگل هران (به اسپانیایی Miguel Herran) :بازیگر اسپانیایی متولد ۲۵ آوریل۱۹۹۶(۱۳۷۵)؛(۲۴ساله) که در شهرمالاگای اسپانیا بدنیا آمد.و فعالیت ... ( بیوگرافی کامل میگل هران بازیگر نقش ریو در سرقت پول)
آلبا گونزالس ویلا (متولد 27 اکتبر 1986)  معروف به آلبا فلورس ، بازیگر اسپانیایی است.   وی بیشتر به خاطر بازی در نقش سارای وا... ( بیوگرافی آلبا فلورس Alba Flores نقش نایروبی در سرقت پول Money Heist)
بیوگرافی بازیگران سریال money heist سرقت پول یا خانه کاغذی بصورت کامل در خدمت شما هستیم بیوگرافی   پدرو آلونسو بازیگر... ( بیوگرافی کامل پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال خانه پول)
سریال دیدن یا see یک سریال فوق العاده جذاب و دیدنی که سال های آینده زندگی انسان ها بر روی کره زمین را نشان می دهد.   این سری... ( سریال see دیدن با جزئیات کامل و معرفی بازیگران این سریال)
مجموعه تلویزیونی خانه کاغذی به زبان اسپانیایی    La casa de papel محصول کشور اسپانیا که در کشور آمریکا به نام سرقت پول &... ( آشنایی کامل با سریال خانه کاغذی یا سرقت پول همراه با بیوگرافی بازیگران این مجموعه)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا