مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های مطرح جهان >
سریال خانه کاغذی
سریال خانه کاغذی
2020/05/24

آشنایی کامل با سریال خانه کاغذی یا سرقت پول همراه با بیوگرافی بازیگران این مجموعه

مجموعه تلویزیونی خانه کاغذی به زبان اسپانیایی" La casa de papel" محصول کشور اسپانیا که در کشور آمریکا به نام سریال سرقت پول "Money Heist" شناخته می شود این سریال  برای اولین با از شبکه  آنتنا 3 پخش شد. سریالی در ژانر سرقت ,  به قدری با محبوبیت و استقبال از سوی مردم سرتاسر دنیا مواجه شد که شرکت پخش فیلم و سریال نت فلیکس شروع به پخش فصل 3 و ادامه این سریال مهیج در آرشیو خود کرد.

بیوگرافی بازیگران خانه کاغذی سرقت پول Money Heist

بازیگران خانه کاغذی سرقت پول Money Heist

قابل به ذکر است تا کنون 4 فصل این سریال پخش شده و برای فصل 5 هم تمدید صورت گرفته است.

در این مقاله قست داریم به صورت مختصر و در حد آشنا شدن در مورد سریال توضیح کوتاهی بدهیم و بعد از آن  بازیگران این سریال را برای شما معرفی کنیم.

داستان این سریال از جایی شروع می شود که شخصی به نام پرفسور با بازی آلوارو مورته نقشه سرقت از بانک مرکزی اسپانیا را در سر دارد او برای این کار تیمی متشکل از 8 نفر با نام های مستعار :

بیوگرافی برلین با بازی پدرو الونسو Pedro Alonso

توکیو با بازی اورسولا کوربیرو Úrsula Corberó 

ریو با بازی میگل هران Miguel Herrá 

مسکو با بازی پاکو توس Paco Tous

دنور با بازی هایمه لورنته Jaime Lorente Lopez 

هلسینکی با بازی دارکو پریچ Darko Perić 

اسلو با بازی روبرتو گارسیا roberd ragos 

و نایروبی با بازی آلبا فلورس Alba Flores 

تشکیل می دهد.این افراد همدیگر را نمی شناسند و به هیچ عنوان نباید باهم رابطه احساسی بر قرار کنند چون پرفسور عقیده دارد که ایجاد رابطه بین افراد تیم باعث شکست نقشه می شود.

البته باید بدانید که دنور و مسکو" پدر و پسر " اسلو و هلسینکی "برادر هستند.

پرفسور نقشه دقیقی برای انجام این عملیات در سر دارد که با تمرین طی هفته ها تیم خود را برای روز سرقت آماده می کند.

آنها عملیات را آغاز می کنند اما نه برای سرقت پول های درون بانک بلکه برای تولید اسکناس یورو به مبلغ 2400 میلیون برای خودشان تا قابل رد گیری توسط دولت ها نباشد.

در طی عملیات اتفاقات غیر منتظر زیادی رخ می دهد که به جذابیت لحظه به لحظه این سریال می افزاید.(در اینجا ما قصد نداریم سریال را برای شما تعریف کنیم و پیشنهاد میکنیم که سریال را تماشا کنید و لذت ببرید از این شاهکار کشور اسپانیا)

پلیس و نیروهای ویژه اطراف بانک مرکزی را محاصر می کنند و نقش های اصلی نیروهای پلیس هم وارد سریال می شوند که عبارت اند از :

کمیسر با بازی ایتسیار ایتانیو Itziar Ituñ 

کلونل لویس پرتو با بازی جوآن فرناندز  juan fernandez

آنخل معاون کمیسر با بازی فرناندو سوتو Fernando Soto

سوارز فرمانده نیروهای ویژه با بازی ماریو دا لا روزا Mario de la Rosa 

رئیس اطلاعات با بازی فرناندو کایو Fernando Cayo 

الیشا سیرا فرشته مرگ با بازی نجوا نیمری Najwa Nimri 

در طی این سریال بازیگرانی به عنوان گروگان و بازیگرانی هم در ادامه به مجموعه اضافه می شوند که محبوبیت خاصی بین طرفداران برای خود کسب کرده اند

الیسون پارکر دختر سفیر با بازی ماریا پدرآسا Maria Pedraza 

مونیکا کارمند بانک با بازی استر آسبو EstherAcebo 

ادریانا گروگان و معشوقه برلین با بازی کلارا الورادو Clara Alvarado 

و ارتور رمان رییس بانک و یکی از نقش های جنجالی با بازی انریکه آرسه Enrique Arce 

پیج اینستاگرام سریال خانه کاغذی یا سرقت پول Money Heist

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول پدرو الونسو

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول اورسولا کوربیرو توکیو

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول میگل هران 

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول پاکو توس

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول هایمه لورنته

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول دارکو پریچ"

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول روبرتو گارسیا

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول آلبا فلورس

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول ایتسیار ایتانیو

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول نجوا نیمری

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول ماریا پدرآسا

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول استر آسبو

پیج اینستاگرام بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول کلارا الورادو

مخاطبین گرامی در ادامه این مقاله در همین سایت به معرفی تک تک این افراد پرداخته ایم و بیوگرافی کاملی برای شما دوستان گرامی تهیه شده است.

بیوگرافی کامل میگل هران بازیگر نقش ریو در سرقت پول

بیوگرافی ماریا پدر آسا , الیسون پارکر سریال خانه کاغذی

آشنایی کامل با سریال خانه کاغذی یا سرقت پول همراه با بیوگرافی بازیگران این مجموعه

بیوگرافی آلبا فلورس Alba Flores نقش نایروبی در سرقت پول Money Heist

بیوگرافی کامل اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه کاغذی سرقت پول

بیوگرافی کامل پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال خانه پول

بیورگافی کامل ایتسیار ایتونیو بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول

نام نویسنده : حامد شعبانی
سریال خانه کاغذی سریال سرقت پول سریال اسپانیایی نت فلیکس توکیو برلین مسکو دنور ریو سوارز
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
آیا سریال فرندز یا دوستان محارم را ترویج می کند؟ روزنامه ترکیه ای دست های برهنه فیبی، ریچل و مونیکا را به دلیل "همجنس گرایی" ... ( سریال فرندز در ترکیه سانسور شده و به عنوان همجنسگرای بخش های از آن حذف شده است)
10 سریال برتر سال 2021 که تا به امروز توانسته در سایت imdb امتیاز بالای بدست آورد.این سریال ها همچنان در حال ساخت هستند و قطعا امتیازات بالا... ( 10 سریال محبوب و جدید خارجی که در حال پخش و ساخت هستند)
ساخت سه سریال جدید بر اساس بازی تاج و تخت (game of thrones) . شبکه تلویزیونی HBO که تولید سریال محبوب و پرهزینه  بازی تاج و تخ... ( سه سریال جدید بر اساس داستان بازی تاج و تخت یا گیم آف ترونز)
پایتخت ۷ ،اسیر دستمزدهای نجومی قرار گرفته و بعید است ساخته شود. پایتخت در ســال 99 یکی پیچیده ترین شرایط را تجربه کرد؛ از حواشی و اتفاقات&n... ( پایتخت 7 ساخت می شود یا به پایان راه رسیده است)
نگاهی کامل به قسمت افتتاحیه سریال زخم کاری در قلمرو مکبث و لیدی مکبث (Lady Macbeth) یکی از شخصیت‌های نمایش‌نامهٔ مکبث... ( سریال زخم کاری با حضور جواد عزتی هانیه توسلی رعنا آزادی ور از روی رمانی با همین نام ساخته شد)
با گسترش ویروس کرونا، استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) دنباله فیلم شیوع (Contagion)  را می سازد  ممکن است ۹ سال از اکر... ( فیلم سینمایی شیوع که شباهت زیادی به کرونا دارد دوباره ساخته خواهد شد)
آیا فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بازسازی می‌شود؟ هواداران و طرفداران بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) در پی... ( فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت بازسازی می‌شود)
بعد از پایان فیلم بسیار موفق جوکر و دریافت بالاترین جوایز مشخص بود که تاد فیلیپس(Todd Phillips) به زودی فیلم‌ نامه قسمت دوم فیلم ج... ( جوکر 2 در حال ساخت است)
تولید یک سریال جاسوسی با بازی آرنولد شوراتزنگر (Arnold Schwarzenegger)  نتفلیکس (Netflix) سفارش ساخت سریال هشت اپیزودی آرنولد شوار... ( آرنولد شوارتزنگر در یک سریال جاسوسی حضور پیدا کرد)
ژولیت بینوش(Juliette Binoche‎) در سریال آمریکایی راه پله حضور پیدا کرد. ژولیت بینوش درسریال تلویزیونی راه پله در کنار تونی ... ( سریال درام راه‌ پله که به سفارش اچ‌بی‌او مکس و بر مبنای یک داستان جنایی واقعی ساخته می‌شود)
بودجه یک میلیارد دلاری برای ساخت یکی از شاهکارهای سینما سریال ارباب حلقه‌ها سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) س... ( سریال ارباب حلقه ها با بودجه یک میلیارد دلاری در حال ساخت است)
ایتسیار ایتونیو(به اسپانیایی: ‌‌Itziar ltuno)در۱۸ ژوئن۱۹۷۴در باسائوری اسپانیامتولد شد ودر مدرسه تئاتر باسائوری در رشته بازیگری تحص... ( بیوگرافی ایتسیار ایتونیو بازیگر نقش کمیسر در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
نجوا نیمری(به اسپانیاییNajwa Nimiri): نجوا نیمری هنر پیشه و خواننده اسپانیایی متول ۱۴ فوریه ۱۹۷۲ در پامپلونای اسپانیا متولد شد .او اصالتا... ( نجوا نیمری بازیگر نقش الیشا سیرا در سریال خانه کاغذی یا سرقت پول)
استر آسبو(به اسپانیاییEsther Acebo):بازیگر،مجری و گزارشگرمتولد ۱۹ ژانویه ۱۹۸۳(۳۷ساله)در مادرید اسپانیا به دنیا آمد.استر در رشته ی تربیت بدنی... ( بیوگرافی کامل استر آسبو بازیگر سریال خانه کاغذی)
ماریا پدر آسا(به اسپانیاییMaria pedraza): ماریا پدر آسا بازیگر نقش الیسون پارکر در سریال سرقت پول یا خانه کاغذی کیست ؟ ماریا پدر آسا ب... ( بیوگرافی ماریا پدر آسا , الیسون پارکر سریال خانه کاغذی)
میگل هران (به اسپانیایی Miguel Herran) :بازیگر اسپانیایی متولد ۲۵ آوریل۱۹۹۶(۱۳۷۵)؛(۲۴ساله) که در شهرمالاگای اسپانیا بدنیا آمد.و فعالیت ... ( بیوگرافی کامل میگل هران بازیگر نقش ریو در سرقت پول)
آلبا گونزالس ویلا (متولد 27 اکتبر 1986)  معروف به آلبا فلورس ، بازیگر اسپانیایی است.   وی بیشتر به خاطر بازی در نقش سارای وا... ( بیوگرافی آلبا فلورس Alba Flores نقش نایروبی در سرقت پول Money Heist)
بیوگرافی اورسولا کوربرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه پول یا سرقت پول   اورسولا کوربرو دلگادو (متولد 11 آگوست 1989) در شهر ... ( بیوگرافی کامل  اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال خانه کاغذی سرقت پول)
بیوگرافی بازیگران سریال money heist سرقت پول یا خانه کاغذی بصورت کامل در خدمت شما هستیم بیوگرافی   پدرو آلونسو بازیگر... ( بیوگرافی کامل پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال خانه پول)
سریال دیدن یا see یک سریال فوق العاده جذاب و دیدنی که سال های آینده زندگی انسان ها بر روی کره زمین را نشان می دهد.   این سری... ( سریال see دیدن با جزئیات کامل و معرفی بازیگران این سریال)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا