مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار celebrity و شخصیت های معروف >
رنگ مو سلبریتی ها 2020
رنگ مو سلبریتی ها 2020
2020/06/12

رنگ مو افراد مشهور یا سلبریتی ها در سال 2020

حتما در سال جدید رنگ موهای بسیار متنوعی ترند شده افراد مشهور یا همان سلبریتی های مطرح دنیا از ان رنگ ها برای تغییر رنگ موهای خود استفاده کرده اند اگر میخواهید بدانید در سال 2020 خواننده ها یا بازیگران مطرح دنیا از چه رنگ مو استفاده کرده اند در ادمه با ما همراه باشید تا از به روز ترین رنگ مو های سال 2020 بیشتر بدانید .

هایلایت کرم رنگ مو بلیک لایولی

هایلایت کرم رنگ بلیک لایولی و ترکیب آنها با ریشه هایی نسبتا تیره گرمی خاصی به رنگ پوستس بخشیده.اگر رنگ کردن مو مثل بلیک لایولی حتما باید توسط یک آرایشگر کار کشته انجام شود ولی خالی از لطف نیست با خواندن مقاله اموزشی آموزش تصویری قدم به قدم هایلایت مو در منزل تا حدودی با نحوه کار آشنا شوید

هایلایت چانکی

رنگ قهوه ای زمینه با هایلایتهای روشن و زنده به سبک چانکی
در این سبک از هایلایت شلال گرفته نمیشود بلکه بصورت یک خط از مو داخل فویل میرورد یک خط بیرون از فویل ۲ خط داخل فویل یک خط بیرون و مجددا تا کل سر این روش انجام میشود

هایلایت خطی یا راه راه

هایلایت موی جنیفر آنیستون خطوط مرتب و اصولی لایتها روی زمینه موهای طبیعی به رنگ عسلی طلایی.

 ریشه کاملا تیره در پشت سر و بلوند طلایی کم رنگ

 ریشه کاملا تیره در پشت سر و بلوند طلایی کم رنگ موهای کریستین استوارت ظاهری عالی و زیبا برای دختران است

رنگ مو و هایلایت زمستانی ساندرا اوه

زمینه خرمایی با لایتهایی با تناژ گرم قهوهای شکلاتی با رگه هایی از رنگ قرمز مسی به سبک آمبره

رنگ مو قهوه ای سوخته کیم کارداشیان

 موهای براق و درخشان کیم کارداشیان به رنگ قهوهای سوخته با ترکیبی از مشکی و آبی و در انتهای مو قهوهای شکلاتی ظاهری شیک و فریبنده خلق کرده

تن گرم طلایی موهای جنیفر لوپز

سبک بالیاژ زمینه عسلی متوسط با لایتهای عسلی روشن

رنگ مو قهوه ای سوخته بیانسه

 اگر زمان زیادی برای رفتن به آرایشگاه ندارید پیشنهاد من به شما این رنگ تیره و قهوهای سوخته ی بیانسه برای شما مناسب خواهد بود.

رنگ مو بالیاژ و هایلایت فویلی

ترکیب جالبی از تکنیک بالیاژ و هایلایت فویلی به رنگ عسلی متوسط و کمی شکلاتی مختص این هنرپیشه جذاب هالیوودیست‎.همچنین به شما پیشنهاد میکنیم با مطالعه مقاله آموزش تصویری قدم به قدم رنگ مو بالیاژ در خانه  اطلاعات بیشتری را در مورد این تکنیک بدست آورید.

 بالیاژ کاراملی سی‌یرا

 بالیاژ کاراملی روی زمینه طبیعی موهای سی‌یرا  شما رو تبدیل به زنی به روز و جذاب میکند.

بالیاژ هایلایت گرم طلایی مارگوت رابی

 بالیاژ هایلایت گرم طلایی موهای مارگوت رابی باعث سرزنده تر شدن پوست شما میشود امتحان کنید.

رنگ مو بیبی لایتهای جسیکا آلبا

جسیکا آلبا و بیبی لایتهای ظریف و طبیعی موهایش ظاهری دخترانه و نچرال به او میدهد این هایلایت بسیار مناسب دختر خانمهای جوان است.

رنگ مو رنگ شامپاینی کرمی جیجی حدید

 ترکیبی از رنگ شامپاینی کرمی در پایین موها و خاکستری دودی در ریشه موهای جی جی حدید با تناژ رنگ پوستش ظاهری فوق العاده خلق کرده

رنگ مو شکلاتی مسی

 رنگ شکلاتی مسی موهای اما استون ظاهری جوانتر برای شما به ارمغان خواهد آورد‎.

رنگ مو Half and Half

تکنیک هاف اند هاف بسیار مد شده و البته کسانی که ریسک پذیر هستند دنبال این سبک از رنگ مو میروند در این مدل نیمکره روی سر کاملا بلوند و نیمکره پائینی کاملا تیره است.در سال 2020 دوآ لیپا خواننده مشهور آمریکایی از این تکنیک استفاده کرده است.

نام نویسنده : صبا شعبانی
سلبریتی ها در سال 2020 رنگ مو بهترین رنگ مو در ۲۰۲۰ رنگ مو مد شده
نظرات کاربران
eilish
پس بیلی کو مقالتون کامل نیست
admin
متوجه نشدم !!!بیلی!!
اخبار مرتبط
یک دانشجوی 20 ساله که میهماندار مراسم است، باعث برهم خوردن رابطه جرارد پیکه و شکیرا شده است. پیکه و شکیرا   پس از 12 ... ( خیانت پیکه به شکیرا رابطه پیکه با مادر گاوی بازیکن بارسا معشوقه پیکه کیست؟)
مشین گان کالی ( Machine Gun Kelly)  رپر ۳۱ ساله و جنجالی این روزها هفته گذشته با حلقه‌ای ۳۴۰ هزار دلاری از مگا... ( ازدواج مگان فاکس و مشین گان کالی جزئیات حلقه مشین گان کالی به مگان فاکس که هرگز خارج نمی شود)
سلنا گومز در دنیای مارول…؟! طی ساعات اخیر بسیاری از کاربران و طرفداران سلنا گومز با انتشار تصاویری در فضای مجازی، با اشاره به... ( سلنا گومز در نقش زن عنکبوتی انتخاب خواهد شد اسپایدر وومن بعدی سلنا گوگز خواهد بود)
شیوا فلاح قطعا اگر شما ورزشکار باشد یا حتی پیج های ورزشی رو دنبال کنید عکس های شیوا فلاح را دیده اید.یکی از بهترین و حرفه ای ترین ورزشکاران ... ( شیوا فلاح یکی از جذابترین و بهترین فیتنس کار و بدنساز زن ایرانی را بیشتر بشناسیم)
بعد از جدایی زین ملک و جی جی حدید که شایعاتی بر خیانت جی جی حدید به زین مالک بود و حتی تا جایی پیش رفت که یولاندا حدید اعلام کرد بچه جی جی ا... ( دوآ لیپا طلاق گرفت و از انور حدید جدا شد.دوآ لیپا روابط زیادی دارد.)
تام هالند و زندیا عاشق یکدیگر هستند. ایمی پاسکال تهیه کننده فیلم اسپایدر من در مصاحبه جدیدش گفته  به تام هالند و زندیا بازیگران سری جد... ( تام هالند عاشق زندیا است آنها باهم ازدواج می کنند!همراه با عکس و اینستاگرام)
ازدواج افراد مشهور برای طرفداران آنها یکی از مهمترین مسائل است که توسط افراد دنبال می شود و حتی کوچکترین شایعه در مورد روابط آنها یا ازدواجش... ( محبوب ترین زوج در بین سلبرتی ها چه کسانی هستند کدام سلبریتی ها باهم در رابطه هستند)
شایعات زیادی در حال شکل گیری است پریانکا چوپرا بازیگر و مدل محبوب هندی ساعاتی پیش نام فامیلی همسرش نیک جوناس  را از پیج اینستاگرامش پاک... ( فیلم خیانت پریانکا چوپرا به نیک جوناس باعث جدای پریانکا چوپرا و نیک جوناس شد شایعه یا واقعیت؟)
سوفیا اوریستا Sophia Urista خواننده ۳۶ ساله آمریکایی و عضوی از گروه کاور کن، روی صورت طرفدارش ادرار کرد! آیا سوفیا اوریستا... ( سوفیا اوریستا کیست؟ فیلم ادرار کردن سوفیا اوریستا بر روی طرفدارش و اعتراض رسمی ایران به سوفیا اوریستا)
دعوای شدید بین مشین گان کلی همسر مگان فاکس  و کانر مک گرگور مبارزه Ufc  در مراسم VMAs 2021! مشین گان کلی خواننده آمری... ( مگان فاکس با کانر مک گرگور در رابطه است؟ فیلم خیانت مگان فاکس)
کامیلا کابیو خواننده و مدل  ۲۴ ساله و شان مندز خواننده جوان و محبوب ۲۳ ساله که به یکی از مشهورترین زوج های محبوب و دوست داشتنی  بی... ( خیانت کامیلا کابیو به شان مندز حقیقت دارد ؟ کامیلا کابیو و شان مندز از یکدیگر جدا شدند.)
بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار خواهند شد. بریتنی اسپیرز بعد از آزادی از حضانت پدرش که طی 13 بر تمام امور او نظارت داشت و به نوعی بر... ( بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دارد شدند بچه سام اصغری و بریتنی اسپیرز)
مراسم عروسی پاریس هیلتون و عکس لباسش عروسش تحسین همه طرفداران را همراه داشت. مراسم عروسی پاریس هیلتون مدل و سلبریتی محبوب آمریکایی &nb... ( عروسی پاریس هیلتون و لباس عروس پاریس هیلتون در حضور کیم کارداشیان و بی‌بی رکسا جنجال آفرید)
برنامه آشپزی سلنا و سرآشپز Selena + Chef برنامه آشپزی سلنا گومز به نام «سلنا + سرآشپز» برای فصل چهارم در شبکه HBO تمدید ... ( برنامه آشپزی سلنا گومز با نام سلنا + سرآشپز برای فصل 4 هم ساخته می شود.دانلود سلنا + سرآشپز)
فیلم پیلار روبیو همسر سرخیو راموس در اینستاگرام ویدیویی از پیلار روبیو PILAR RUBIO سوپر مدل و  مجری تلویزیونی ۴۳ ساله اسپانیایی... ( پیلار روبیو همسر سرخیو راموس فیلمی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که ایرانی ها تعجب کردند.)
این روزها سایت‌ ها و رسانه‌ و فضای مجازی اخبار و تصاویر ازدواج شاهزاده آلمانی "الکساندر سو شامبورگ لیپه" با مهکامه ... ( شاهزاده آلمان با یک ایرانی ازدواج کرد و مراسم سلطنتی برگزار کرد)
تنها کوچه "تاریک" در نیویورک ، جایی که فیلم ها و سریال های تلویزیونی همگی در آن فیلمبرداری می شوند برخلاف شایعات ، عملاً مکان م... ( کوچه ای که تمام فیلم های جنایی و ترسناک هالیوودی در آنجا ساخته می شود؟آیا میدانید این لوکیشن کجاست؟)
طرفداران تیم رد ساکس الکس رودریگز را با شعارهای جی لو در طول پخش شبکه فاکس سوژه کردند. هفت ماه ازجدایی عشق دو ساله الکس رودریگز و جن... ( هو شودن الکس رودریگز توسط طرفداران جنیفر لوپز در هنگام بازی در استادیوم)
ایا ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز ازدواج کرده است؟ جورجینا رودریگز Georgina Rodriguez مدل,تاجر و دوست دختر ۲۷ س... ( ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز رسمی شد.)
حادثه ای ناگوار در حین فیلم‌برداری پروژه Rust  که هنوز ابعاد آن مشخص نیست. الک بالدوین بازیگر ۶۳ ساله هالیوودی در حین... ( الک بالدوین بازیگر سرشناس هالیوودی فیلم بردار فیلم جدیدش Rust خانم هالینا هاچینز را با شلیک گلوله کشت)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا