مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش تاتو و هاشور ابرو >
آموزش کامل میکروبلیدینگ
آموزش کامل میکروبلیدینگ
2021/06/28

آموزش کامل میکروبلیدینگ و میکروبلیدینگ همراه با میکروپیگمنتیشن

ورود حرفه ای به یکی از پردرآمدترین حرفه های زیبایی 
آموزش میکروبلیدینگ:
شناخت پوست
شناخت ترکیب رنگ ها براساس رنگ پوست
چگونگی قرینه سازی و طراحی ابرو
میکروبلیدینگ ابرو،چشم،لب
نحوه کشیدن استروک ها
دکاپاژ ابروبدون استفاده از ریموور و مواد شیمیایی
اجرای کار هنرجو روی مدل

 

 

آموزش میکروبلیدینگ , میکروبلیدینگ , میکروپیگمنتیشن

 

 

میکروبلیدینگ چیست؟

 

دراین روش طرح هایی مو مانند باقلم دستی مخصوص روی پوست طراحی می شود.رنگدانه ها به وسیله ی تیغ های مخصوص و یکبارمصرفی که برسر قلم میگذاریم زیرپوست منتقل میشود.
دراین متد طرح هایی به ظریفی موهای ابرو ایجاد می شود که همین موضوع حالت ابرو راطبیعی تر جلوه می دهد و چون رنگدانه ها در سطح کم عمق پوست قرارمیگیرند به راحتی می توان آن را پاک کرد و مدل آن را تغییر داد.

 

 

 

اما به همین دلیل ماندگاری این روش کمتراست و برای دوستانی که علاقه به ایجادتنوع دارند روشی ایده آل است.امروزه میکروبلیدینگ به جهت طبیعی و نچرال بودن ظاهرابروبسیار مورد استقبال قرارگرفته است.به راحتی با این روش ابروهارا قرینه کرده و بسیار نامحسوس ابروها را پرپشت تر و خوش حالت نشان می دهیم.

 

 

میکروپیگمنتیشن چیست؟

 

 

دراین روش کاشت رنگدانه در پوست به وسیله ی دستگاه های برقی انجام می شود.برای انجام هاشور ابرو ،هاشورسه بعدی،سایه ابرو،خط چشم،رژلب و شیدینگ لب و ...از میکروپیگمنتیشن استفاده میشود.
گاهی لب ها بی رنگ و سفید ویا ناقرینه و یا کبود هستند،که ما با تکنیک شیدینگ ویا رژلب این مشکل را حل می کنیم و زیبایی را به شما هدیه می دهیم.

 

 

 

مزایای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن:

 

به دلیل استفاده از کاتریج ها و تیغ های یکبارمصرف رنگ های معدنی بهداشت کار بسیاربالاست یکی از مزایای عالی دراین روش اجرای کار بدون درد و خونریزی بودن آن است که در نتیجه التهاب کمتری درافراد ایجاد می کند.
رنگ ها دراین روش به راحتی پاک می شود و مانند تاتوهای قدیمی به عمق نفوذ نمی کندکه تا آخر عمرباشما همراه باشد،بنابراین شما می توانید به راحتی مدل و رنگ ابروی خودرا تغییر دهید.

نام نویسنده : صبا شعبانی

نحوه کشیدن استروک ها

شناخت پوست

مزایای میکروپیگمنتیشن

مزایای میکروبلیدینگ

میکروپیگمنتیشن چیست

میکروبلیدینگ چیست

آموزش میکروبلیدینگ

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
میکروپیگمنشن ابرو چیست؟ اخیرا اصطلاحات زیادی درباره طراحی ابرو شنیده می شود مثل میکروپیگمنشن،میکروبلیدینگ،حنای ابرو،کاشت ابرو و ... در این... ( میکروپیگمنشن ابرو چیست و چگونه کار می کند؟)
اگر شما هم مد روز هستید و مرتب اخبار مربوط به فشن و مد میکاپ و آرایش را دنبال میکنید باید بدانید که اخیرا دوباره مدل ابروهای پرپشت و پهن مد ... ( معرفی ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی)
سلام همانطور که می دانید و مشاهده کردید در این سایت برای شما دوستان در مورد زیبایی چهره و سلامت بدن  به صورت چند موردی صحبت... ( چگونه ابروهای پرپشت و ضخیم داشته باشیم؟)
زیبایی ابرو در ریبایی چشمان شما و صورت شما تاثیر زیادی دارد.اصلاح ابرو توسط آرایشگران مجرب می تواند بدون اینکه حالت طبیعی ابرو از بین برود ز... ( روش های مختلف اصلاح ابرو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا