مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش تاتو و هاشور ابرو >
ده روش برای داشتن ابروهای پرپشت
ده روش برای داشتن ابروهای پرپشت
2020/05/13

چگونه ابروهای پرپشت و ضخیم داشته باشیم؟

سلام همانطور که می دانید و مشاهده کردید در این سایت برای شما دوستان در مورد زیبایی چهره و سلامت بدن  به صورت چند موردی صحبت کرده ایم امروزقصد داریم  در مورد مو های ابرو و چگونگی افزایش  رشد آنها به صورت سنتی و مدرن و مزایایی هر مورد به صورت کاملا حرفه ای برای شما مطالبی ارائه بدهیم.

با ما همراه باشید

ابروهای پرپشت و خوش فرم می توانند چهره شما را جذاب تر  و زیبا تر جلوه دهند و به همین دلیل است که بیشتر خانم های دارای ابروهای کم پشت از مداد  ابرو برای پر کردنواحی بی مو استفاده می کنند و از ظاهری بهتر برخوردار می شوند.

 این بدان معناست شما هر روز حداقل چند دقیقه برای پر کردن ابرو صرف می کنید و همچنین   می دانید چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهید ، در غیر این صورت می تواند عجیب به نظر برسد. 

گزینه دیگرکه وجود دارد  پیروی از برخی  روش های درمانی و رشد ابروهای پر  به روش طبیعی است. بنابراین ، بدون انتظار اجازه دهید این 10 راه را  برای رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی برای شما توضیح بدهیم.

چگونه به طور طبیعی ابروهای پر و ضخیم  داشته باشیم ؟

 

10. از روغن کرچک استفاده کنید


روغن کرچک جزء بهترین داروهای درمانی برای رشد ابروهای ضخیم است. سرشار از ویتامین ها ، پروتئین ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که باعث رشد مو می شود و فولیکول های مو را تغذیه می کند. علاوه بر این مقاومت خوبی  در  برابر هرگونه میکروارگانیسم که  ممکن است از رشد مو جلوگیری کند. 


یک تکه پنبه بردارید ، آن را در روغن کرچک خالص آغشته کرده و آن را روی هر دو ابرو بمالید. اکنون ، با نوک انگشتان خود ، به آرامی و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. بگذارید حداقل 30 دقیقه یا یک ساعت  بماند. صبح روز بعد ، با استفاده از آب ولرم و هر نوع پاک کننده خفیفی ابرو ها  را بشورید . این کار را هر روز حداقل برای چند هفته تکرار کنید و مطمئناً متوجه پیشرفت بسیار خوبی خواهید شد.


9. با استفاده از روغن زیتون ابروهای ضخیم را رشد دهید!


روغن زیتون نیز برای ابروهای شما مفید است. سرشار از ویتامین E است و می تواند به ضخیم تر و سریع تر شدن موی شما کمک کند. همچنین ، به حفظ رنگ مشکی کمک می کند.

استفاده از روغن زیتون برای رشد ابرو بسیار ساده است. فقط کافی است روغن را کمی گرم کنید و قبل از خوابیدن  ، هر دو ابرو را حدود 5 دقیقه با آن ماساژ دهید. صبح روز بعد ، با آب ولرم ابروها را بشورید . این روند را هر روز یا حداقل 5 بار در هفته تکرار کنید تا اینکه به نتیجه دلخواه خود برسید.


8. روغن نارگیل برای رشد ابرو پر چه تاثیری دارد؟


برای لذت بردن از ابروهای چشمگیر و متراکم می توانید از روغن نارگیل نیز استفاده کنید. این روغن سرشار از پروتئین فراوان می باشد  و همچنین مواد مغذی مانند آهن و ویتامین E در آن  وجود دارد که به تقویت ابروهای پرپشت  و سالم کمک می کند. حتی می تواند ابروهای  شما را به رنگ تیره در آورد.

چند قطره روغن نارگیل گرم را روی انگشت خود بکشید و آن را روی ابرو خود بمالید. اکنون ، برای بهبود گردش خون ، حدود چند دقیقه ناحیه را به آرام ماساژ دهید. بگذارید این محلول  یک شب بماند و صبح روز بعد با استفاده از آب ولرمابروهای خود را بشورید . حداقل  2 ماه هر روز این روش را دنبال کنید و شروع به ضخیم تر شدن ابروهای شما  می شود.

7. زرده تخم مرغ

موهای ابرو شما از پروتئین کراتین ساخته شده و تخم مرغ سرشار از این پروتئین است . بنابراین ، می تواند در بهبود سلامت مو مفید واقع شود و این به نوبه خود به شما امکان می دهد از ابروهای متراکم تری لذت ببرید.

تنها کاری که باید انجام دهید شکستن یک تخم مرغ و جدا کردن قسمت سفید از زرده است. مخلوط کردن زرده را تا زمانی که غلیظ و خامه ای  شود ، ادامه دهید. با استفاده از پد پنبه ای ، این زرده  را در هر دو ابرو  خود بمالید. بگذارید حدود 20 دقیقه بماند و سپس با استفاده از آب تازه ابروها تمیز بشورید . حتماً این روش درمانی را 1 یا 2 بار در هفته یا تا زمانی که از نتایج راضی کننده ای به دست آورید تکرار کنید.


6. آب پیاز چگونه می تواند باعث رشد موهای ابرو شود؟

آب پیاز می تواند به رشد موهای ابرو صورت شما کمک فراوانی کند   این آب غنی از گوگرد است که باعث افزایش تولید بافت های کلاژن مورد نیاز برای رشد خوب ابرو می شود. علاوه بر این ، به تقویت فولیکول های مو کمک می کند.

فقط کافی است 1 پیاز کوچک بیا ورید  ، آن را خرد کنید و آب آن را بگیرید. این آب پیاز را روی ابروهای  خود بمالید و حدود 5 دقیقه آن را ماساژ دهید. بگذارید خشک شود و سپس با استفاده از یک پاک کننده خفیف و آب تازه آن را بشورید . این درمان را یک بار در روز برای چند هفته تکرار کنید.

5. آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای خواص مرطوب کننده و آنزیمی هایی است که فولیکول های مو را تغذیه می کند و به ضخیم تر و رشد  سریع  ابرو کمک می کند. همچنین باعث می شود پوست در پیشانی  شما نرم و درخشان شود.

کافی است ژل یک برگ آلوئه ورا را استخراج کرده و آن را روی ابرو ماساژ دهید. بگذارید حدود 30 دقیقه بماند و سپس با استفاده از آب ولرم ابروها را بشورید .


4- تخم شنبلیله

تخم شنبلیله به کمک کردن رشد ضخیم تر ابروها شناخته می شود. آنها سرشار از اسید نیکوتین ، لسیتین و پروتئین هستند که به رشد مو کمک می کنند.  این دانه ها همچنین به بازسازی فولیکول های مو کمک می کنند.
شما فقط باید 1 قاشق چایخوری تخم شنبلیله را در آب برای حداقل 5 ساعت خیس کنید. بعد از 5 ساعت دانه ها را رنده کنید تا خمیر غلیظ درست شود  بعد از آن  کمی روغن بادام یا روغن نارگیل اضافه کنید. این خمیر را روی ابرو خود بمالید و بگذارید یک شب بماند. صبح روز بعد ، با استفاده از آب گرم ابروها را کامل بشوریید. این عمل را 2 تا 3 بار در هفته و به مدت حدود 2 ماه تکرار کنید.

3. آیا لیمو میتواند در رشد ابرو تاثیر داشته باشد؟

لیمو نیز می تواند به ضخیم تر شدن ابروها کمک کند و در نتیجه جذاب تر به نظر برسید. از آنجا که لیمو  سرشار از ویتامین B و C ، اسید فولیک و همچنین سایر مواد مغذی هستند ، برای موهای ابرو شما  فوق العاده هستند.

فقط کافی است یک تکه لیمو را بریده  و آن را روی ابروها مالش دهید. بگذارید آب لیمو  به مدت 20 دقیقه به روی ابروها شما بماند  و سپس با آب تازه آنها را بشورید.


2. شیر چه تاثیری می تواند به روی ابروها بگذارد؟

  از شیر می توان  برای رشد ابروهای ضخیم تر استفاده کرد. شیر سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی است که ضمن تغذیه آن ، رشد مو را بهبود می بخشد.

برای پیروی از این درمان باید کمی شیر کامل را در یک کاسه بریزید. یک پنبه  نخی را درون آن فرو کنید و با  آن  ابروهای خود را  مالش دهید. بگذارید خشک شود و سپس با استفاده از آب ابرها را کاملا  بشورید . برای به دست آوردن بهترین نتیجه مرتباً از این روش درمانی پیروی کنید.

1.تغذیه و تاثیر آن به روی رشد موهای بدن!!!

 به درستی بخورید تا ابروهای شما ضخیم شود


اگر می خواهید ابروهای خود را ضخیم کنید ، پیروی از یک رژیم غذایی خوب نیز بسیار مهم است. این  مواد مغذی که  مورد  نیاز بدن شما هستند  کمک می کنند تا موهای شما سریعتر رشد کند.

شما باید غذاهای سرشار از ویتامین A (فلفل قرمز ، هویج ، سیب زمینی شیرین و غیره) ، ویتامین C (فلفل ، لیمو ، پرتقال و غیره) ، ویتامین E (بادام ، اسفناج ، ریحان و غیره) و پروتئین مصرف کنید. غذاهای غنی مانند لوبیا ،  ماست و عدس و همچنین ، غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و آهن بخورید . در صورت لزوم ، مولتی ویتامین مصرف کنید.

این روش های ساده و طبیعی مطمئناً به رشد تراکم ابرو کمک می کند. با این حال ،برای به دست آوردن  نتیجه مطلوب خود مدتی زمان نیاز است . از این رو برای شما مهم است که پایدار و صبور باشید و تلاشهای شما قطعاً ارزش آن را خواهد داشت.

با آرزوی موفقیت برای شما دوستان لطفا  ما را با نظرات و پیشنهادات خود در مورد  مطالب فوق یاری فرمایید.

نام نویسنده : حامد شعبانی

ابرو

کاشت ابرو

ابرو ضخیم

ابرو پرپشت

ابرو زیبا

ابرو مشکی

مواد مغذی

تخم مرغ

تخم شنبلیله

نارگیل

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ورود حرفه ای به یکی از پردرآمدترین حرفه های زیبایی  آموزش میکروبلیدینگ: شناخت پوست شناخت ترکیب رنگ ها براساس رنگ پوست چگونگی قرینه ... ( آموزش کامل میکروبلیدینگ و میکروبلیدینگ همراه با میکروپیگمنتیشن)
میکروپیگمنشن ابرو چیست؟ اخیرا اصطلاحات زیادی درباره طراحی ابرو شنیده می شود مثل میکروپیگمنشن،میکروبلیدینگ،حنای ابرو،کاشت ابرو و ... در این... ( میکروپیگمنشن ابرو چیست و چگونه کار می کند؟)
اگر شما هم مد روز هستید و مرتب اخبار مربوط به فشن و مد میکاپ و آرایش را دنبال میکنید باید بدانید که اخیرا دوباره مدل ابروهای پرپشت و پهن مد ... ( معرفی ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی)
زیبایی ابرو در ریبایی چشمان شما و صورت شما تاثیر زیادی دارد.اصلاح ابرو توسط آرایشگران مجرب می تواند بدون اینکه حالت طبیعی ابرو از بین برود ز... ( روش های مختلف اصلاح ابرو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا