مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خوانندگان مطرح دنیا >
رنگ مو جنیفر لوپز
رنگ مو جنیفر لوپز
2020/02/17

نام برند رنگ مو جنیفر لوپز

در تابستان گذشته جنیفر لوپز 50 ساله شد.این خواننده , بازیگر و رقاص آمریکایی در این سن همانند یک جوان بیست ساله به نظر میرسد واقعا راز جوانی جنیفر لوپز چیست؟ آیا میدانستید به مدت 20 سال جنیفر موهای قهوه ای خود را با مواد ارگانیک رنگ میکرده است.

جنیفر لوپز از محصولات کلیرل clairol برای رنگ کردن موهای  خود استفاده می کند .این شرکت در سال 1930 فعالیت خود را در نیویورک  شروع کرد و به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مشهور است که برای تولید آنها سعی شده از موادی استفاده شود که  کمترین آسیب را به موها وارد کند.کلیرل شعار جالبی دارد این شرکت مدعی است اگر با استفاده از این رنگ مو کمترین آسیب به مو های شما وارد شد تا سه برابر پول پرداختی به شما پس داده میشود.

رنگ مو جنیفر لوپز

به گفته جیمز کوربیت مدیر کلیرل و رئیس استدیو جمیز کوربت در نیورک سیتی :رنگ بلند تیره با هایلایت بلوند روشن رنگی است که برای پوست های روشن و تیره مناسب است به همین دلیل این رنگ برای مو بسیاری از خانم ها مناسب می باشد.

جمیز می گوید این مهم است که رنگ پس زمینه زیاد روشن نباشد و راز زیبایی رنگ موهای جِی لو نحوه استفاده از رنگ های های لایت بر روی رنگ پس زمینه یا اصلی است .

برای کسانی که رنگ مو تیره دارند در ابتدا باید رنگ مو پایه را تغییر دهید تا بتوانید های لایت های روشن را اجرا کنید.اگر شما بخواهید رنگ روشن تری برای موهای خود داشته باشید باید یک رنگ بلوند تیره برای پس زمینه انتخاب کنید و سپس با هایلایت های روشن تر لایه های مو را رنگ کنید.

عکس رنگ مو جنیفر لوپز

در گالری تصویر زیر می توانید انواع تکنیک ها و رنگ های که جنیفر لوپز برای رنگ کردن مو های خود از آنها استفاده کرده  را مشاهده کنید.

1_رنگ مو جنیفر لوپز

1_رنگ مو بلوند عسلی

2_رنگ مو جنیفر لوپز

2_رنگ مو شکلاتی هایلایت عسلی

3_رنگ مو جنیفر لوپز

3_رنگ مو بژ دودی

4_رنگ مو جنیفر لوپز

4_رنگ مو عسلی دودی

5_رنگ مو جنیفر لوپز

5_رنگ مو بلوند زیتونی

6_رنگ مو جنیفر لوپز

6_رنگ مو بلوند عسلی

7_رنگ مو جنیفر لوپز

7_رنگ مو زمینه دکدی هایلتیت چانکی کرم

8_رنگ مو جنیفر لوپز

8_رنگ مو زمینه قهوه ای چانکی بلوند

9_رنگ مو جنیفر لوپز

9_رنگ مو بلوند کرم عسلی

10_رنگ مو جنیفر لوپز

10_رنگ مو بلوند نسکافه ای

11_رنگ مو جنیفر لوپز

11_رنگ مو عسلی مسی

12_رنگ مو جنیفر لوپز

12_رنگ مو بلوند عسلی نسکافه ای

13_رنگ مو جنیفر لوپز

13_رنگ مو هایلایت عسلی زیتونی

14_رنگ مو جنیفر لوپز

14_رنگ مو بلوند عسلی متوسط

15_رنگ مو جنیفر لوپز

15_رنگ مو بلوند بژ دودی

16_رنگ مو جنیفر لوپز

16_رنگ مو بلوند کرم طلایی

17_رنگ مو جنیفر لوپز

17_رنگ مو هایلایت عسلی گرم

18_رنگ مو جنیفر لوپز

18_رنگ مو بلوند دودی متوسط

19_رنگ مو جنیفر لوپز

19_رنگ مو عسلی و زرد پاستیلی

20_رنگ مو جنیفر لوپز

20_رنگ مو بلوند دودی طلایی

21_رنگ مو جنیفر لوپز

21_رنگ مو زمینه شکلاتی سرد هایلایت بلوند عسلی

جنیفر لوپز من هیچگونه عمل زیبایی نکردم

جنیفر لوپز از همسرش الکس جدا نمی شود

جنیفر لوپز و همسرش الکس رودریگز آیا از هم جدا شده اند.

نام برند رنگ مو جنیفر لوپز

نام نویسنده : حامد شعبانی
رنگ مو جنیفر لوپز رنگ مو جنیفر لوپز در سال 2020 رنگ مو جنیفر رنگ مو
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دریک رپر ۳۵ ساله کانادایی(رابطه پنهانی با کیم کارداشیان) عکس جدیدی کنار تیلور سوییفت پست کرد و نوشت:"آنها هیچوقت معنی سخت کار کردن... ( رابطه تیلور سوئیفت و دریک آیا واقعیت دارد آنها در آغوش هم عکس گرفتند)
ملکه اینستاگرام کیست؟ ملکه اینستاگرام لقبی که طرفداران آریانا گرانده به او داده بودند به دلیل تعداد طرفدارانی که در اینستاگرام داشت و اصل... ( سلناگومز در اینستاگرام اریانا گرانده را شکست داد.آیا اریانا گرانده دیگر ملکه اینستاگرام نیست؟)
جنیفر لوپز خواننده , مدل و بازیگر 53 سال که با ازدواج ها و روابطش همیشه حاشیه ها زیادی درست کرده دوباره می خواهد با بن افلک بازیگر نقش بتمن ... ( ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک قطعی شد جنیفر لوپز اعلام کرد بزودی با بن افلک به صورت رسمی ازدواج خواهد کرد)
لیدی گاگا خواننده و بازیگر جنجالی آمریکایی که به دشت در بین جوانان طرفدار دارد  در واکنش به آزادی بریتنی اسپیرز بعد از ۱۳ سال که ص... ( لیدی گاگا برای بریتنی اسپیرز پستی به اشتراگ گذاشت حمایت لیدی گاگا از بریتنی اسپیرز در اینستاگرام)
نیکی میناژ جنجالی ترین سلبریتی دنیا اینبار در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کرد. نیکی میناژ (nicki minaj) در صفحه توئیتر خود مدعی شد وا... ( نیکی میناژ به قتل تهدید شد او اعلام کرد واکسن کرونا بعد از دوسال انسان ها را می کشد و واکسن نمی زند)
شان مندز (Shawn Mendes) خواننده و مدل  ۲۳ ساله آمریکایی در مصاحبه‌ی جدیدش با مجله ونتی فر در حالی که دروغ سنج به وی متصل بود ... ( شان مندز هنور با تیلور سوئیفت در رابطه است او به جو آلوین اعتماد ندارد.)
آریانا سعید ستاره پاپ افغان که بعد از حمله طالبان به افغانستان مجبور به ترک این کشور شد  برنده جایزه سفیر حسن نیت برای صلح موسیقی و توا... ( آریانا سعید برنده جایزه سفیر حسن نیت برای صلح موسیقی و توانمندی زنان شد)
آلبوم جدید ادل منتشر شد. ادل یکی از بهترین خواننده های دنیا بعد از 6 سال آلبومی جدید با نام 30 را به زودی منتشر خواهد کرد. این آلبوم شامل... ( آلبوم جدید ادل منتشر شد با 15 آهنگ که هر کدام رکورد های زیادی را جا به جا کردند)
کیتی پری در مصاحبه جدیدش زمانی که از وی در مورد آلبوم جدید ادل به نام "30" و اولین آهنگش "Easy On Me" نظرش را پرسید... ( انتقاد کیتی پری از رفتار ادل با طرفدارانش که آنرا خیلی بی رحمانه توصیف کرد)
آهنگ جدید ادل adele  با نام Easy On me که شب گذشته منتشر شد رکورد میزان شنونده در اولین روز انتشار یک آهنگ در پلتفرم اسپ... ( اهنگ جدید ادل رکورد شنوده در یک روز را شکست.آهنگ جدید ادل با نام Easy On me)
پاسخ های ادل خواننده محبوب انگلیسی به سوالات قسمت جدید برنامه ویژه مجله VOGUE  برنامه «۷۳ سوال» نشریه وگ با ادل منتشر... ( مصاحبه ادل با مجله VOGUE و حضور در چالش 73 سوال مجله VOGUE)
دوست پسرهای دوآ لیپا: تاریخچه ای مختصر از کسانی که با دوآ لیپا ملاقات کرده اند انور حدید تنها مردی نیست که با دوآ لیپا رابطه دا... ( دوآ لیپا تمام کسانی که با او رابطه داشته اند دوآ لیپا به کسی وفادار نیست)
کنسرت لوور ابوظبی دوآ لیپا به دلیل بدی آب و هوا لغو شد  موزهٔ لووْر به دارندگان بلیط توصیه کرد که بلیط خود را تا اطلاع ثانوی نگ... ( دوآ لیپا کنسرتش در ابوظبی را لغو کرد شرایط بد آب و هوایی علت لغو کنسرت اعلام شده است)
این مجموعه یک لیست خرید تصادفی از اتومبیل نیست ، بلکه یک نشان زیاد از عشق تیلور سوئیفت به ماشین است. تیلور سویفت به عنوان یکی ا... ( تیلور سوئیفت و کولکسیون ماشینش چقدر ارزش دارد)
هیلاری داف Hilary Duff به ویروس کرونا دلتا مبتلا شده شده است هیلاری داف خواننده ,  بازیگر و تاجر مشهور ۳۳ ساله  آمریکایی اعلام کر... ( هیلاری داف در اینستاگرامش اعلام کرد به ویروس دلتا کرونا مبتلا شده است)
ثروت ریانا خواننده مجله فوربز ریانا(ریحانا) خواننده و بیزینس‌ومن مشهور ۳۳ ساله را امروز رسما به عنوان یک میلیاردر معرفی کرد. قبل تر کا... ( ریانا (ریحانا) میلیارد شد ثروتمندترین خواننده زن جهان و دومین زن سلبریتی با 1.7 میلیارد دلار)
بریتنی اسپرز Britney Spears توسط پدرش سال ها شنود می شده است حتی در اتاق خواب و روابط خصوصی خود با سام اصغری جمعه گذشته بود که &nb... ( بریتنی اسپرز توسط یک تیم امنیتی مجهز حتی در اتاق خواب سال ها شنوده شده است.)
فینال بازی های یورو 2020 هم سرانجام با مشخص شدن تیم های انگلیس و ایتالیا با راه یافتن به این بازی امشب برگذار خواهد شد اما همچون مراسم فینال... ( مراسم فینال یورو 2020 کدام خوانندگان حضور دارند)
بریتنی اسپیرز Britney Spears براساس گزارش منتشر شده توسط روزنامه  نیویورک تایمز بریتنی اسپیرز (Britney Spears) خواننده  و پر... ( بریتنی اسپیرز از نیروهای پلیس تقاضای کمک کرده تا وی را آزاد کنند)
جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) به فیلم علمی-تخیلی Atlas اطلس ساخته  شرکت نت‌فلیکس (Netflix‎) پیوست. . جنیفر لوپز (Jenn... ( فیلم جدید جنیفر لوپز به نام اطلس در آینده اکران می شود)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا