مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
زیباترین زنان بالیوود
زیباترین زنان بالیوود
2021/03/05

لیست ۲۰ تا از زیباترین بازیگران زن هندی در بالیوود (عکس)

بالیوود هر روز در حال پیشرفت است و هر روز میبینیم که فیلم های پرزرق برق تر و باکیفیت تر ساخته میشوند. هنر برند سازی بازیگران هندی نیز در یافتن اعتبار و محبوبیت آنها در بالیوود نقش بسیار مهمی دارد. هر ساله فیلم ها می آیند و می روند ، اما بازیگرانی که واقعاً انتظارات را برآورده می کنند ، به اوج می رسند. در لیست زیر ۲۰ تا از بهترین و زیباترین بازیگران زن بالیوود در سال ۲۰۲۱ را می بینیم.

۱: بیپاشا باسو (Bipasha Basu)

بازیگر مشهور بالیوود و همچنین یک مدل موفق جهانی او متولد ۱۳۵۸/۳/۱۷ است.بیپاشا قبل از بازیگری یک مدل شناخته شده در هند بود.بیپاشا باسو اولین بازی خود را در بالیوود با ایفای نقش منفی در فیلم اجنبی در کنار آکشی کومار در سال 2001 انجام داد.دستمزد او برای هر فیلم در حال حاظر بین ۱ تا ۲ کرور است.و ثروت او ۱۰۰ کرور تخمین زده شده است.
بیپاشا با کاران سینگ گروور Karan Singh یکی دیگر از مدل های خوشتیپ هندی ازدواج کرده است.

۲:ایلیانا دی کروز (Ileana D'Cruz)

یکی از جذاب های سینمای هند که در سال ۲۰۱۲ با فیلم Barfi در پریانکا چوپرا , رانبیر کاپور وارد بالیود شد.او در تاریخ ۱۳۶۶/۸/۱۰ در بمبئی متولد شد.او در حال حاظر با یک عکاس کمتر شناخته شده استرالیایی به نام Andrew-Kneebone  رابطه عاشقانه دارد .

۳: ژاکلین فرناندز (Jacqueline Fernandez)

ژاکلین مدل سابق سریلانکایی و برنده فستیوال Miss Universe سریلانکا در سال 2006 است.او در سال ۱۳۶۴/۵/۲۰ در سریلانکا بدنیا آمد و سال 2009 حرفه خود را در بالیوود آغاز کرد.ژاکلین در هند به نام ژاک قلبها شناخته می شود.فرناندز که در یک خانواده  چند نژادی از کانادای ، سریلانکا و مالزی رشد کرد ، او در بحرین چندین سال زندگی کرد. رابطه او با یکی از شاهزاده ای بحرینی به نام Sheikh Hassan حواشی زیادی برای او داشت.

۴:کاترینا کایف (katrina kaif)

کاترینا کایف ملکه زیبایی هندی در سال ۱۳۶۲/۴/۲۵ در هونگ کنگ متولد شد.او و خواهران و برادرانش توسط مادرش بزرگ شده اند و پدرش در تمام دوران کودکی با آنها نبود.کاترینا یکی از گران قیمت ترین بازیگران بالیوودی است او برای هر فیلم بین ۵ تا ۶ کرور دستمزد میگیرد.ثروت تقریبی او تا ۶ میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده است.

۵: کیارا ادوانی (Kiara Advani)

آلیا آدوانی ، معروف به کیارا آدوانی در سال ۱۳۷۱/۵/۹ در بمبئی متولد شد. او تاکنون در فیلم های مختلفی بازی کرده است و در طول زندگی شغلی خود تحسین زیادی کسب کرده است. او با اولین فیلم سینمایی بالیوود خود به نام Fugly شناخته می شود که در سال 2014 اکران شد.آلیا با ویکی کائوشالVicky Kaushal  یکی دیگر از بازیگران هندی ازدواج کرد است.

۶: سوناکشی سینها (Sonakshi Sinha)

سوناکشی سینها بازیگر زیبا و جذاب بالیوودی با دارایی خالص 10 میلیون دلار (74 کرور) یکی از هنرپیشه های جوان سینمای هند است. او 35 سال سن دارد و قد او 1.67 است.

سوناکشی سینها در 2 ژوئن 1987 درMaharashtra ، هند به دنیا آمد. پدرش آقای Shatrughan Sinha نیز یک بازیگران بسیار مشهور و همچنین سیاستمدار است و مادرش پونام سینها خانه دار است.

تیپ و استایل سوناکشی سینها

سوناکشی (متولد ۱۳۶۶/۳/۱۲) نامی شناخته شده در صنعت بالیوود است. او پس از بازی در یک درام اکشن به نام  DABANGG در کنار سلمان خان در سال 2010 مشهور شد . او همچنین به عنوان یک دختر دابنگ شناخته شده است زیرا او در سری فیلمهای دابنگ را بازی کرد. او جدا از اینکه یک بازیگر بالیوود است ، یک خواننده نیز هست و حداقل در چهار فیلم خود آواز خوانده است.او برای هر فیلمی که بازی میکند ۴ کرور دستمزد میگیرد .

۷: نرگس فخری (Nargis Fakhri)

نرگس فخری (متولد ۱۳۸۵/۷/۲۸) بازیگر و مدل پاکستانی-آمریکایی است. او اولین فیلم خود را در فیلم  عاشقانه Rockstar به همراه رانبیر کاپور در سال 2011 بازی کرد.پدر او یک پلیس بازنشته آمریکایی اهل پاکستان و مادرش اصلات چکی دارد. به همین دلیلی اغلب فخری به دلیل قومیت پاکستانی-چک و ملیت آمریکایی , خود را یک شهروند جهانی معرفی می کند.بازی فخری همیشه مورد انتقاد منتقدان سینمای هند بوده است و در کمتر فیلمی از بازی او تقدیر شده ولی بیشتر فیلم های او در گیشه خوب فروش میکنند و به همین دلیل او پیشنهاد های زیادی از تهیه کنندگان و کارگردان های سینمایی دریافت میکند.

۸:پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra)

پریانکا چوپرا خیره کننده ترین و شیک ترین و پولدارترین بازیگر زن بالیوود. وی در ۱۳۶۱/۴/۲۷ در جمشدپور Jamshedpur ، هند به دنیا آمد. مادرش مادو چوپرا و پدرش آشوك چوپرا پزشك هستند. پریانکا چوپرا در سال 2018 با Nick Jonas ، موسیقی دان و بازیگر مشهور آمریکایی ازدواج کرد. پریانکا با ۵۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام یکی از محبوب ترین های این شبکه اجتماعی است.او برای بازی در سریال Quantico برای هر فصل ۳ میلیون دلار دستمزد گرفت.او در جدول پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی جهان در مجله فوربز در سال 2016 قرار گرفت و در آن سال  11 میلیون دلار درآمد داشت.دستمزد او برای هر فیلم ۱.6 میلیون دلار است.و همچین جالب است بدانید چوپرا یک جت شخصی هم دارد.

۹: راکول پریت سینگ (Rakul Preet Singh)

راکول پریت ( متولد ۱۳۶۹/۷/۱۸) بازیگر و مدل جذاب هندی است.راکل در سال ۲۰۱۹ در یک فیلم هندی به نام عشقت را به من بده De De Pyaar De در کنار اجی دیوگن بازی کرد که موفقیت زیادی برای او به همراه شد.

10: ریا سن (Riya Sen)

ریا سن در ۱۳۶۰/۵۲ در کلکته ، بنگال غربی ، هند متولد شد. پدر او بهارات دیو و آرما از خانواده سلطنتی تریپورا و ایلا دیوی ، مادربزرگ پدری ، شاهزاده خانم کوچ کوچ بهار بود. مادر او ری مون مون سن بازیگر مشهور سینما هند است. وی یک خواهر بزرگتر به نام رایما سن دارد که وی نیز بازیگر است.وی به دلیل اعتیاد به هروئین در بانکوک در یک مرکز بازپروری زندگی کرد.

11: شرادها کاپور (Shraddha Kapoor)

شرادها کاپور (متولد ۱۳۶۵/۱۲/۱۲) بازیگر و خواننده مشهور بالیوود  او دختر بازیگر مشهور شاکتی کاپور است. وی پس از بازی موفقیت آمیز در فیلم Aashique 2 در کنار آدیتیا روی کاپور که براساس نمایشنامه تراژدی "هملت" ویلیام شکسپیر ساخته شد مشهور شد. وی همچنین نامزد دریافت جایزه Filmfare برای بهترین بازیگر زن در این فیلم شد.او برای بازی در یک فیلم تا ۵ کرور دستمزد میگیرد و ثروت تقریبی او تا ۱۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

12: شروتی حسن (Shruti Hassan)

شروتی حسن در 28 ژانویه 1986 (۱۳۶۷/۴/۷) در مادراس هند متولد شد. وی مدرک روانشناسی را از کالج سنت اندرو ، بمبئی دنبال کرد. نام پدر وی کمال حسن (بازیگر و سیاستمدار) و نام مادرش ساریکا تاکور (بازیگر) است. او یک خواهر کوچکتر به نام آکشارا  دارد.شروتی حسن اولین آهنگ خود را در شش سالگی در فیلم پدرش Thevar Magan در کلیپ ایلایاراجا خواند.

۱۲ : مادهوری دیکشیت (Madhuri Dixit)

مادهوری دیکشیت (Madhuri Dixit)، یکی از زیباترین بازیگران سینمای بالیوود با ثروتی بیش از 34 میلیون دلار (250 کرور) است.او در بمبئی در یکی از ویلاهای اشرافی این شهر زندگی میکند،

مادهوری دیکشیت متولد 1346/2/25 و در حال حاظر 55 سال سن دارد.

مادوری در اوایل دهه 1990 با سانجی دات (Sanjay Dutt )رابطه نامشروع داشت. او در سال 1993 پس از دستگیری دات به دلیل مشارکت در فعالیت های قاچاق مواد مخدر به این رابطه پایان داد. او از سال 1999 با Sri Ram Madhav Nene (پزشک آمریکایی) ازدواج کرد. این زوج دارای دو فرزند به نام‌های آرین و رایان هستند.

۱۴: سونام باجوا (Sonam Bajwa)

سونام باجوا ( متولد ۱۳۶۸/۵/۵)مدل و بازیگر پنجابی او در مسابقه Femina Miss India در سال 2012 شرکت کرد. وی در فیلم پانجاب 1984 پنجاب 1984 نقش اول زن را بازی کرد.

او تحصیلات خود را در مدرسه دولتی جیسس ، رودراپور به پایان رساند. او قبل از اینکه به عنوان بازیگر کار کند ، بعنوان مجری در یک بخش خبری تلوزیون هند کار میکرد.

۱۵: سونم کاپور (Sonam Kapoor)

سونام کاپور (متولد ۱۳۶۴/۳/۱۹) بازیگر معروف و جذاب بالیوود ،او دختر آنیل کاپور بازیگر مشهور بالیوود است. مجله فوربس  او را در لیست 100 فرد مشهور برتر بر اساس درآمد و محبوبیت معرفی کرده است. در سال ۲۰۱۵ هاف‌پست روزنامه نگار مشهور آمریکایی  او را در لیست 100 زن با نفوذ در توییتر معرفی کرد.او علاوه بر بازیگر در صنعت مد نیز فعالیت میکند .ثروت تقریبی او ۱۸ میلیون دلار است.

۱۶: تمنا باتیا (Tamanna)

تمنا (متولد ۱۳۶۸/۹/۳۰) یکی از بازیگران زیبای هندی او بازیگری را زمانی که فقط ۱۳ سال داشت شروع کرد.و در سال ۲۰۱۵ اولین فیلم جدی خود را به نام Chand Sa Roshan بازی کرد.

۱۷: اورواشی رائوتلا (Urvashi Rautela)

اورواشی (متولد ۱۳۷۲/۱۲/۵) یکی از بازیگران آینده دارد هندی است .در دنیای رسانه های اجتماعی او اغلب به دلیل کپی کردن نظر دیگران به عنوان نظر خودش مورد انتقاد قرار می گیرد.او در اینستاگرام بیش از ۲۵.1 میلیون دنبال کننده دارد .با افتخار از خود به عنوان جوانترین زیباترین زن جهان در حساب اینستاگرام خود نام می برد.

.او همچنین ادعا می کند که او تنها بازیگر برنده عناوین زیبایی در کل تاریخ تا کنون ، یعنی Miss Universe ، IITian ، تئاتر ، ورزشکار. بنابراین در کل او یک شخصیت چند استعدادی است. او Miss Universe 2015 شد.او در فیلم Singh Saab  در کنار سانی دئول بازی کرده است.

۱۸: یامی گوتام (Yami Gautam )

یامی گوتام (متولد ۱۳۶۷/۹/۷) بازیگر محبوب هندی او بیشتر برای بازی در سریال های تلوزیونی در هند مشهور است .او اولین بازی خود را در بالیوود با ویکی دونور انجام داده است ، جایی که او در مقابل ایوشمن خوررانا قرار دارد.از دیگر فیلم های معروف او می توان به Vicky Donor یا ویکی اهداکننده اشاره کرد که او در این فیلم در کنار آیوشمان کورانا قرار گرفت.

19 : نورافاتحی (Nora Fatehi )

یکی دیگر از زنان زیبای سینمای هندنورا فاتحی بازیگر، رقصنده و خواننده کانادایی-مراکشی است. او به خاطر بازی در فیلم‌های هندی شهرت دارد و در فیلم‌هایی چون Roar: Tigers of the Sundarbans و Street Dancer 3D بازی کرده است.

نورا فاتحی 31 ساله هنوز فرصت های زیادی برای پیشرفت در بالیوود دارد او همچنین یک رقصنده محبوب است و در چندین موزیک ویدیو اجرا کرده است.

کاترینا کایف

ژاکلین فرناندز

ژاکلین فرناندز

عکس سونم کاپور

کاترینا کایف

نام نویسنده : حامد شعبانی
زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن بالیوود زیبا ترین زن هندی بازیگر هندی بازیگر زن بالیود
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
com
سلام‌خانم‌کاترینا‌من‌خیلی‌دوستت‌دارم.عاشق‌فیلمات‌هستم
حامد شعبانی
ایشان به طرفداری مثل شما افتخار می کنن
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا