مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار celebrity و شخصیت های معروف >
جذاب ترین مرد دنیا چه کسی است؟
جذاب ترین مرد دنیا چه کسی است؟
2021/09/29

جذاب ترین مرد دنیا چه کسی است؟اینستاگرام بیوگرافی همراه باعکس

در عصر حاضر ، هیچ بازیگر ، مدل یا نوازنده ای در یک پیکج  خاص قرار نمی گیرد. دوران کلیشه ها گذشته است ، زمان افراد متنوع و موفق است. این ستاره های با استعداد ، خوش تیپ و مدافع حقوق بشر و اقدامات محیط زیستی هستند. افراد زیادی هستند که جامعه ما را شکل می دهند و زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهند ، در اینجا جذاب ترین و مردمی ترین  افراد هالیوود را بیشتر می شناسیم.

1_ برد پیت

برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین ستاره های هالیوود در جهان است. از زمان شروع بزرگ خود در تلما و لوئیز در سال 1991 ، او یکی از محبوبترین ها در سراسر جهان بوده است. این بازیگر و تهیه کننده خوش استایل  به دلیل استعداد خود دو گلدن گلوب و یک اسکار را از آن خود کرده است.

2_ کریس همسورث

این هنرمند استرالیایی به عنوان یکی از خوش اخلاق ترین افراد جهان نام خود را به دست آورده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ثور در فیلم انتقام جویان مشهور است ، اما از اولین نقش هایش در خانه و دور در اوایل دهه 2000 در اکران استرالیا می توان اشاره کرد. او اکنون یکی از پردرآمدترین بازیگران این صنعت است.

3_ لئوناردو دی کاپریو

از رومئو + ژولیت گرفته تا گرگ وال استریت ، لئوناردو دی کاپریو از دهه 90 میلادی محبوبترین جهان بوده است. این مرد خوش تیپ نه تنها بازیگر برنده جایزه اسکار است ، بلکه یک فعال و دوستدار محیط زیست نیز هست. او واقعاً یکی از جذاب ترین های سینما است!

4_ جورج کلونی

جورج کلونی دو بار به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شده است و به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد. این بازیگر و تهیه کننده با اولین نقش خود به عنوان دکتر داگ راس در ER در دهه 90 روی پرده سینما رفت . گذشته از مهارت های بازیگری ، او همچنین یک فعال و مدافع حقوق بشر است.

5_ ادریس البا

اگر کسی برای ستاره شدن آماده شده باشد ، ادریس البا است. این بازیگر پرطرفدار در صنعت سینما شهرت زیادی پیدا کرده است و بیشتر به خاطر بازی در نقش استرینگر بل در The Wire و جان لوتر در لوتر شناخته می شود . مهارت های بازیگری وی باعث شده است تا او چهار بار نامزد گلدن گلوب و پنج نامزدی امی پرایم تایم شود. هنگامی که او روی صفحه نمایش نیست ، او به عنوان DJ Big Driis مشغول فعالیت سات.

6_ هنری کاویل

هنری کاویل نه تنها ظاهری فوق جذاب دارد ، بلکه او یکی از بزرگترین نام های هالیوود است. این بازیگر انگلیسی بیشتر به خاطر بازی در نقش سوپرمن در سریال لیگ عدالت شناخته می شود ، اما  نقش های اصلی در سریال های تلویزیونی مانند The Tudors و The Witcher نیز حضور دارد .

7_ کیانو ریوز

کیانو ریوز یکی از معتبرترین نام های این تجارت است که به عنوان "درونگرای نهایی هالیوود" شناخته می شود. از معروف ترین نقش های او می توان به نئو از ماتریکس و جان ویک اشاره کرد . او در اوقات فراغت خود در زمینه موتورسیکلت سفارشی خود کار می کند یا کتاب هایی را به چاپ می رساند.

8_ جیسون موموآ

او را از بازی تاج و تخت و آکوامن می شناسید ، جیسون ماموآ یکی از بازیگران پرطرفدار این حرفه است. این ستاره در هاوایی متولد شد و در دانشگاه زیست شناسی دریایی و حیات وحش کدرک تحصیلی خود را دریافت کرده است. او بیشتر به خاطر نقش برجسته خود در نقش خال دروگو در بازی تاج و تخت شبکه HBO ، شناخته می شود.

9_ هنری گلدینگ

هنری گلدینگ یکی از جذاب ترین ستاره های در حال ظهور در هالیوود است. از آغاز کارش در سال 2014 ، او در برخی از بزرگترین فیلم های دوران اخیر بازی کرده است. این بازیگر انگلیسی تبار مالزیایی در فیلم موفق Crazy Rich Asians حض.ر داشته  و از آن پس در کمدی هایی مانند A Simple Favor و Last Christmas بازی کرده است .

10_ جرد لتو

جرد لتو در نوع خود یک فوق ستاره است. این هنرپیشه از بازی در فیلم های پرفروش گرفته تا فروش محصولات گروه خود ، به موفقیت های زیادی دست یافته است. می توانید او را در نقش جوکر در Suicide Squad یا در کمپین های Gucci بازی کنید - بشناسید.

11_ رایان رینالدز

خوشبختانه با بلیک لایولی ازدواج کرده باشد ، اما این بازیگر خنده دار همچنان به سرقت قلب ها در داخل و خارج از سینما ادامه می دهد. از فیلم های اکشن مانند ددپول گرفته تا رامک هایی مانند The Proposal ، او یکی از جذابترین بازیگران است. این ستاره کانادایی همچنین دارای سهام برند جین ، Aviation American Gin نیز می باشد.

12_ جانی دپ

اگر عاشق بازیگری با استعداد هستید ، نمی توانید از جانی دپ عبور کنید. این مرد با ظاهر زیبا از زمان اولین نقش خود به عنوان افسر تام هانسون در برنامه تلویزیونی دهه 80 در خیابان 21 خیابان پرش ، و ادوارد قیچی در 1990 ، قلب ها را تشخیر کرده است. او از آن پس به عنوان کاپیتان جک اسپارو ، ویلی وونکا و سوینی تاد - شناخت شد  جانی  می تواند به سرعت با هر شخصیتی سازگار شود. در مورد همه کاره بودن صحبت کنید!

13_ بردلی کوپر

بردلی کوپر سال ها قبل از اولین نقشش در بازسازی A Star متولد شده بود ، قلب های سینما را  ربود. این هنرپیشه نامزد هشت جایزه اسکار ، جایزه تونی ، و دو مهارت گلدن گلوب برای مهارت های خود برنده شده است. از بازیگری گرفته تا خوانندگی و رقصیدن ، این مرد با استعداد می تواند همه کارها را زیر نور آفتاب انجام دهد.

14_ جیمی دورنان

این بازیگر و مدل Fifty Shades بدون شک سر و صدای زیادی در سینما  ایجاد کرده است. جیمی دورنان بیشتر به خاطر نقش جذابش در نقش کریستین گری شناخته می شود ، او از سال 2001 جلوی دوربین رفته است. او به عنوان مدل کالوین کلاین کار کرده و در فیلم هایی مانند ماری آنتوانت ، سقوط و سایه ها در خورشید بازی کرده است. 

15_ متیو مک کانهی

متیو مک کانهی از ستاره رام کام به برنده جایزه اسکار تبدیل شده است. این بازیگر جذاب از دهه 90 فعالیت می کند  و در فیلم هایی مانند باشگاه خریدار دالاس ، گرگ وال استریت و کارآگاه واقعی بازی کرده است . گذشته از مهارت هایش در صحنه ، او  تهیه کننده ثابت و مالک اقلیت باشگاه فوتبال ، آستین اف سی است.

16_ دیوید گندی

دیوید گندی از باند فرود تا صفحات مجله ووگ ، یکی از تأثیرگذارترین مدل های مرد حا حاضر است. هیکل عضلانی او به تغییر صنعت کمک کرد.

17_ زک افرون

از ستاره دیزنی گرفته تا قلب دوست ، زک افرون از اوایل دهه 2000 سینمای هالیوود را پر مخاطب کرده .آواز خواندن ، رقصیدن و بازیگری به صورت حرفه ای از هرکسی ساخته نیست. وی در فیلم هایی از جمله اسپری مو ، بزرگترین شومن ، و من و اورسن ولز حضور داشته است .

18_ جیسون استاتهام

جیسون استاتهام  ضدقهرمانی بوده است که همه او را دوست دارند. بازیگر و تهیه کننده بریتانیایی در فیلم های پرفروش مانند سری سریع و خشمگین ، شغل و قفل ایتالیایی ، سهام ، و دو بشکه سیگاری و بسیاری دیگر حضور داشت. او یکی از چهره های برجسته اکشن در هالیوود است و غالباً بدلکاری ها و مبارزه های صحنه ای خود را انجام می دهد.

19_ مت بومر

مت بومر همه چیز را دارد. او نه تنها ظاهر خوبی دارد ، بلکه بازیگر ، خواننده ، کارگردان و تهیه کننده بسیار با استعدادی است. او در برادوی بازی کرد ، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در گلدن گلوب شد و نامزد دریافت جایزه امی .

20_ جان چو

 این بازیگر آمریکایی در طول این سال ها در نقش های مختلفی بازی کرده است ، از جمله هارولد لی در فیلم هارولد و کومار و هیکارو سولو در مجموعه فیلم های فیلم Star Trek . او در سال 2014 به عنوان اولین بازیگر آسیایی-آمریکایی که نقش اصلی عاشقانه ای در نمایش رمان کام ، Selfie ایفا کرد در تاریخ آمریکا ثبت کرد .

21_ رایان گاسلینگ

شما نمی توانید با پسری مانند رایان گاسلینگ اشتباه کنید. او یکی از بچه های اصلی در باشگاه میکی موس بود ، اما بیشتر به خاطر نقش های برجسته اش در نقش نوح در دفترچه یادداشت و جیکوب در فیلم دیوانه ، احمق ، عشق شناخته می شود . وقتی نامزد اسکار نمی شود ، در گروه مستقل خود ، Dead Man's Bones ، بازی می کند.

22_ دیوید بکهام

هیچ کس نمی تواند مثل این فوق ستاره در دنیا پیدا کنید. دیوید بکهام از دهه 90 چهره فوتبال انگلیس بوده و یکی از تاثیرگذارترین ستاره های ورزشی در جهان است. او همچنین تجربه زیادی در زمینه مدلینگ در پوشاک  خود دارد. در سال 2014 ، او به عنوان مدل لباس زیر قرن شناخته شد.

23_ هیو جکمن

این بازیگر ، خواننده و رقصنده اهل استرالیا در فیلم هایی مانند Wolverine ، The Greatest Showman و Les Misérables بازی کرده است . این علاقه و استعداد ستاره نیز خارج از صفحه نمایش در تولیدات پایان غرب برجسته اوکلاهما !، جایی که او یک جایزه اولیویه برای بهترین بازیگر مرد به دست آورده

24_ الکساندر اسکارسگورد

الکساندر اسکارسگارد  اهل استکهلم سوئد است ، همچنان یکی از جذاب ترین افراد سینما می باشد. این هنرپیشه اروپایی فعالیت بازیگری خود را در سال 1994 آغاز کرد و از آن پس روی صحنه ، فیلم و تلویزیون بازی کرده است. از مشهورترین نقش های او می توان به اریک نورثمن در فیلم True Blood و پری رایت در فیلم Little Little Lies اشاره کرد ، جایی که برنده جایزه امی ، گلدن گلوب و انجمن صنفی بازیگران فیلم شد.

25_ تایسون بکفورد

تایسون بکفورد فراتر از یک مدل فوق العاده زیبا است - او یکی از تاثیرگذارترین سوپر مدل های تمام دوران است. او بیشتر بخاطر همکاری با رالف لورن شناخته می شود ، اما در Zoolander نیز حضور داشته است و مجری یک برنامه تلویزیونی واقعی ، Make Me a Supermodel بوده است.

26_ زین مالک

زین مالیک برای طرفداران موسیقی در سراسر جهان بسیار دوست داشتنی بوده است. با شروع قوی خود در One Direction ، شروع کرده و حرفه ستاره شدن  خود را آغاز کرده است. از بزرگترین تک آهنگ های او می توان به Pillow Talk و I Don't Wanna Live Forever با حضور تیلور سویفت اشاره کرد. او در اوقات فراغت ، در کنار دوست دختر سوپرمدل خود ، جیجی حدید ، از طراحانی مانند ورساچه الگو می گیرد.

27_ کریس پاین

کریس پاین یکی از بازیگران برجسته هالیوود است. وی اولین نمایش خود را در فیلم Diaries Princess 2 روی پرده بزرگ انجام داد ، اما به زودی با بازی در نقش T. Kirk در حق امتیاز Star Trek حضور پیدا خواهد کرد. این پسر با استعداد همچنان در نقش های اصلی بازی می کند و هرجا که می رود قلب ها را جذب می کند.

28_ جود لا

جود لا آخرین پسر بد دهه 2000 بود. این ناز بریتانیایی در مستر ریپلی  بازی کرد که باعث شد او برنده بفتا شود و نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب. در سال 2007 ، وی به دلیل حضور در سینمای جهان از طرف هنر و حروف به عنوان شوالیه شناخته شد.

29_ دیو پاتل

این بازیگر بریتانیایی با شروع بازی در نقش نوجوان ناجور ، انور در اسکینز و بازی در نقش جمال در فیلم میلیونر زاغه ، نامزد بفتا ، تمام کارها را انجام داده است. این مرد فوق العاده با استعداد کار خود را در سال 2007 آغاز کرد و از آن زمان فیلم هایی را در سراسر جهان خلق کرده است. واقعیت جالب: او مادرش را روی فرش قرمز هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار آورد.

30_ مایکل فاسبندر

شاید اسپارت نباشد ، اما مهارتهای مایکل فاسبندر در سطح 300 است . این بازیگر ایرلندی آلمانی در نقش هایی از جمله مگنتو در مردان ایکس: کلاس اول و مکبث در فیلم اقتباسی 2005 به همین نام بازی کرده است. او نامزد دو جایزه اسکار ، چهار BAFTA و سه گلدن گلوب بوده است

31_ کالین فارل

این بازیگر ایرلندی تلاش جدی خود را در حرفه خود انجام داده است. این ستاره خوش تیپ کار خود را در دهه 90 آغاز کرد و از آن زمان قلب ها را به چنگ آورده است. او در دوبلین بزرگ شد و بیشتر به خاطر کمدی ها و نقش های نمایشی اش در تلویزیون و سینما شناخته می شود

32_ یوان مک گرگور

یوان مک گرگور یکی از جذاب ترین  افراد اسکاتلندی است. از استعدادهای بی پایان او می توان به بازی در نقش اوبی وان کنوبی جوان در جنگ ستارگان قسمت اول-تهدید شبح و لومیر در فیلم Beauty and the Beast در سال 2017 اشاره کرد . در سال 2004 ، او به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مردان در فرهنگ بریتانیا معرفی شد.

33_ جیک جیلنهال

جیک جیلنهال سرشار از استعدادهای طبیعی ناشی می شود. این بازیگر خوش تیپ سفر خود را در فیلم 1992 Slickers City آغاز کرد و پس از آن در فیلم های نامزد اسکار مانند Brokeback Mountain و فیلم Nightcrawler نامزد گلدن گلوب حضور داشته است . او همچنین یک فعال محیط زیست است و هر سال در جنگل موزامبیک درخت می کارد.

34_ جرارد باتلر

از اسکاتلند تا بقیه جهان ، جرارد باتلر فراتر از یک بازیگر است. از فیلم های موفق او می توان به مرگ روز دیگر ، شبح اپرا و لارا کرافت: قبر مهاجم - گهواره زندگی اشاره کرد . آیا می دانستید که این هنرپیشه قبل از بازیگری تحصیل کرده و به طور مختصر وکالت را انجام داده است؟

35_ روبرت پتینسون

رابرت پتینسون شاید بیشتر به خاطر بازی در نقش ادوارد کالن در فیلم Twilight Saga شناخته شود ، اما این بازیگر جذاب در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازیگران این صنعت است. نقش آفرینی او سدریک دیجگری در هری پاتر بود و او اخیراً در فیلم بعدی دی سی به عنوان بتمن انتخاب شده است.

36_ چانینگ تاتوم

مایک جادویی بدون چانینگ تاتوم یکسان نخواهد بود. این بازیگر و مدل حتی اگر در حال مرگ هم باشد, مشکلی ندارد که ما را همزمان بخنداند. واقعیت جالب: او کار خود را به عنوان یک مدل و رقاص عجیب و غریب در اوایل دهه 2000 آغاز کرد.

37_ جاناتان ریس مایرز

جاناتان ریس مایرز ، از مربی فوتبال گرفته تا پادشاه هنری هشتم ، واقعاً استاد مهارت خود است. او سالها چهره عطرهای هوگو باس بود و از اواسط دهه 90 در صفحه نمایش ظاهر شد. بازی در نقش اصلی فیلم The Tudors دو جایزه و هشت نامزدی برای او به همراه داشت.

38_ اورلاندو بلوم

ممکن است او را با عنوان لگولاس در سه گانه ارباب حلقه ها یا ویل ترنر از دزدان دریایی کارائیب بشناسید - اورلاندو بلوم بدون شک در هالیوود نامی برای خود دست و پا کرده است. او نه تنها فوق العاده زیبا است ، بلکه یک فعال محیط زیست و علوم انسانی نیز هست. او در سال 2009 سفیر حسن نیت یونیسف شد و از مدارس سراسر نپال دیدن کرد.

39_ تام هاردی

میلیون ها نفر در سراسر جهان عاشق تام هاردی هستند. این بازیگر و تهیه کننده در فیلم های پرفروش مانند افسانه ، دانکرک و Mad Max: Fury Road بازی کرده است . این بازیگر متولد لندن در سال 2018 CBE دریافت کرد و همچنین سفیر Trust Trust است.

40_ جان هام

جان هام به دلیل بازی در نقش دان دراپر در فیلم دیوانه ها (The Men Men) تبدیل به آخرین قلب توده مردم شد . این شناخته شده ترین نقش اوست که دو گلدن گلوب و یک امی برای او به ارمغان آورد. این بازیگر مشتاق برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی از جمله Unbreakable Kimmy Schmidt و Bridesmaids را به نمایش گذاشته است . وقتی بازیگری نمی کند ، می توانید او را در زمین گلف یا بازی تنیس پیدا کنید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
زیباترین مرد دنیا بهترین مرد دنیا خوشگلترین مرد دنیا جذاب ترین مرد دنیا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
یک دانشجوی 20 ساله که میهماندار مراسم است، باعث برهم خوردن رابطه جرارد پیکه و شکیرا شده است. پیکه و شکیرا   پس از 12 ... ( خیانت پیکه به شکیرا رابطه پیکه با مادر گاوی بازیکن بارسا معشوقه پیکه کیست؟)
مشین گان کالی ( Machine Gun Kelly)  رپر ۳۱ ساله و جنجالی این روزها هفته گذشته با حلقه‌ای ۳۴۰ هزار دلاری از مگا... ( ازدواج مگان فاکس و مشین گان کالی جزئیات حلقه مشین گان کالی به مگان فاکس که هرگز خارج نمی شود)
سلنا گومز در دنیای مارول…؟! طی ساعات اخیر بسیاری از کاربران و طرفداران سلنا گومز با انتشار تصاویری در فضای مجازی، با اشاره به... ( سلنا گومز در نقش زن عنکبوتی انتخاب خواهد شد اسپایدر وومن بعدی سلنا گوگز خواهد بود)
شیوا فلاح قطعا اگر شما ورزشکار باشد یا حتی پیج های ورزشی رو دنبال کنید عکس های شیوا فلاح را دیده اید.یکی از بهترین و حرفه ای ترین ورزشکاران ... ( شیوا فلاح یکی از جذابترین و بهترین فیتنس کار و بدنساز زن ایرانی را بیشتر بشناسیم)
بعد از جدایی زین ملک و جی جی حدید که شایعاتی بر خیانت جی جی حدید به زین مالک بود و حتی تا جایی پیش رفت که یولاندا حدید اعلام کرد بچه جی جی ا... ( دوآ لیپا طلاق گرفت و از انور حدید جدا شد.دوآ لیپا روابط زیادی دارد.)
تام هالند و زندیا عاشق یکدیگر هستند. ایمی پاسکال تهیه کننده فیلم اسپایدر من در مصاحبه جدیدش گفته  به تام هالند و زندیا بازیگران سری جد... ( تام هالند عاشق زندیا است آنها باهم ازدواج می کنند!همراه با عکس و اینستاگرام)
ازدواج افراد مشهور برای طرفداران آنها یکی از مهمترین مسائل است که توسط افراد دنبال می شود و حتی کوچکترین شایعه در مورد روابط آنها یا ازدواجش... ( محبوب ترین زوج در بین سلبرتی ها چه کسانی هستند کدام سلبریتی ها باهم در رابطه هستند)
شایعات زیادی در حال شکل گیری است پریانکا چوپرا بازیگر و مدل محبوب هندی ساعاتی پیش نام فامیلی همسرش نیک جوناس  را از پیج اینستاگرامش پاک... ( فیلم خیانت پریانکا چوپرا به نیک جوناس باعث جدای پریانکا چوپرا و نیک جوناس شد شایعه یا واقعیت؟)
سوفیا اوریستا Sophia Urista خواننده ۳۶ ساله آمریکایی و عضوی از گروه کاور کن، روی صورت طرفدارش ادرار کرد! آیا سوفیا اوریستا... ( سوفیا اوریستا کیست؟ فیلم ادرار کردن سوفیا اوریستا بر روی طرفدارش و اعتراض رسمی ایران به سوفیا اوریستا)
دعوای شدید بین مشین گان کلی همسر مگان فاکس  و کانر مک گرگور مبارزه Ufc  در مراسم VMAs 2021! مشین گان کلی خواننده آمری... ( مگان فاکس با کانر مک گرگور در رابطه است؟ فیلم خیانت مگان فاکس)
کامیلا کابیو خواننده و مدل  ۲۴ ساله و شان مندز خواننده جوان و محبوب ۲۳ ساله که به یکی از مشهورترین زوج های محبوب و دوست داشتنی  بی... ( خیانت کامیلا کابیو به شان مندز حقیقت دارد ؟ کامیلا کابیو و شان مندز از یکدیگر جدا شدند.)
بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار خواهند شد. بریتنی اسپیرز بعد از آزادی از حضانت پدرش که طی 13 بر تمام امور او نظارت داشت و به نوعی بر... ( بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دارد شدند بچه سام اصغری و بریتنی اسپیرز)
مراسم عروسی پاریس هیلتون و عکس لباسش عروسش تحسین همه طرفداران را همراه داشت. مراسم عروسی پاریس هیلتون مدل و سلبریتی محبوب آمریکایی &nb... ( عروسی پاریس هیلتون و لباس عروس پاریس هیلتون در حضور کیم کارداشیان و بی‌بی رکسا جنجال آفرید)
برنامه آشپزی سلنا و سرآشپز Selena + Chef برنامه آشپزی سلنا گومز به نام «سلنا + سرآشپز» برای فصل چهارم در شبکه HBO تمدید ... ( برنامه آشپزی سلنا گومز با نام سلنا + سرآشپز برای فصل 4 هم ساخته می شود.دانلود سلنا + سرآشپز)
فیلم پیلار روبیو همسر سرخیو راموس در اینستاگرام ویدیویی از پیلار روبیو PILAR RUBIO سوپر مدل و  مجری تلویزیونی ۴۳ ساله اسپانیایی... ( پیلار روبیو همسر سرخیو راموس فیلمی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که ایرانی ها تعجب کردند.)
این روزها سایت‌ ها و رسانه‌ و فضای مجازی اخبار و تصاویر ازدواج شاهزاده آلمانی "الکساندر سو شامبورگ لیپه" با مهکامه ... ( شاهزاده آلمان با یک ایرانی ازدواج کرد و مراسم سلطنتی برگزار کرد)
تنها کوچه "تاریک" در نیویورک ، جایی که فیلم ها و سریال های تلویزیونی همگی در آن فیلمبرداری می شوند برخلاف شایعات ، عملاً مکان م... ( کوچه ای که تمام فیلم های جنایی و ترسناک هالیوودی در آنجا ساخته می شود؟آیا میدانید این لوکیشن کجاست؟)
طرفداران تیم رد ساکس الکس رودریگز را با شعارهای جی لو در طول پخش شبکه فاکس سوژه کردند. هفت ماه ازجدایی عشق دو ساله الکس رودریگز و جن... ( هو شودن الکس رودریگز توسط طرفداران جنیفر لوپز در هنگام بازی در استادیوم)
ایا ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز ازدواج کرده است؟ جورجینا رودریگز Georgina Rodriguez مدل,تاجر و دوست دختر ۲۷ س... ( ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز رسمی شد.)
حادثه ای ناگوار در حین فیلم‌برداری پروژه Rust  که هنوز ابعاد آن مشخص نیست. الک بالدوین بازیگر ۶۳ ساله هالیوودی در حین... ( الک بالدوین بازیگر سرشناس هالیوودی فیلم بردار فیلم جدیدش Rust خانم هالینا هاچینز را با شلیک گلوله کشت)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا