مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
آمبر هرد Amber Heard >
جانی دپ منزوی می شود؟
جانی دپ منزوی می شود؟
2020/12/06

جانی دپ یک هیولا است او دیگر نباید فیلم بازی کند!!!!

حمله شدید مارک استفنز یکی از وکلای عالی رتبه هالیوود به جانی دپ

یک وکیل عالی رتبه هالیوود بعد از اخراج جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts گفت “دوران کار جانی دپ در هالیوود به سر رسیده است!”
هفته گذشته نتیجه دادگاه لندن برای رسیدگی به شکایت جانی دپ از نشریه سان و همسر سابقش امبر هرد اعلام شد و این دادگاه اعلام کرد جانی دپ همسرش را حداقل ۱۲ بار کتک زده است و قاضی دادگاه گفت جانی دپ یک جنبه هیولا گونه در وجودش دارد!
حالا بعد از باخت جانی در این دادگاه کمپانی برادران وارنر از او خواست از بازی در فیلم Fantastic Beasts که اسپین آفی از فیلمهای هری پاتر است استعفا دهد و به صورت غیر مستقیم او را از این پروژه اخراج کردند
جانی دپ سال گذشته نیز به دلیل اتهامات وارد شده از سوی امبر هرد از بازی در قسمت جدید سری فیلمهای دزدان دریایی کارائیب کنار گذاشته شد !

 


مارک استفنز یکی از وکلای عالی رتبه هالیوود در این باره گفت این میتونه به معنای پایان حرفه جانی دپ در هالیوود باشد ، او گفت “این برای جانی دپ ویرانگره ، او الان سمی شده و تا ابد به عنوان یک کتک زن همسر شناخته خواهد شد و این را حتی روی سنگ قبر او خواهند نوشت . شهرت و آبروی او خدشه دار شده ، باخت او در این دادگاه برای او بسیار گران تمام خواهد شد ، برای او از این بدتر نخواهد بود ، در هالیوود روی پول ریسک نمی کنند و تهیه کنندگان و کسانی که مسئول ساخت پروژه ها هستند با آوردن او به فیلمهایشان ریسک نخواهند کرد و این یک کابوس برای اوست . برای اینکه او بخواهد به جایگاهش در هالیوود برگردد مثل بالا رفتن از کوه اورست بدون اکسیژن با پای برهنه و بدون لباس خواهد بود ، همینقدر سخت

 

اخبار مربوط به درگیری جانی دپ و امبر هرد را در زیر می توانید دنبال کنید

جانی دپ منزوی می شود؟

امبر هرد و فیلم آکوامن

جانی دپ اخراج شد!!!

امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد در فیلم اکوامن 2 

دادگاه علیه جانی دپ رای می دهد ؟

امبر هرد و جانی دپ داستانی عجیب

کروز در دادگاه جانی دپ به نفع او شهادت داده است

امیلیا کلارک بجای امبر هرد در فیلم اکوامن 2

ثروت امبر هرد چقدر است؟

نام نویسنده : حامد شعبانی
خدمات ارایشگری در منزل خیانت امبر هرد طلاق امبر هرد دادگاه جانی دپ امبر هرد جانی دپ جانی دپ هولا است جانی دپ منزوی شده
نظرات کاربران
maiqldk
 خجالت بکشین برای چی بهش میگی هیولا؟ اون خیلیم بدبخته کاش اسم هیولا رو روی امبرهرد میذاشتید احمق
حامد شعبانی
دوست عزیز ما که بهش نگفتیم هیولا این یک خبر که تهیه شده بدون هیچ جانبداری.سایت ما پیشتر خبر از جانی دپ تهیه کرده
Goust
اولش فکر کردم واقعا نوشتی و نظر خودتونه.....خدارو شکر نتیجه دادگاه مشخص کرد جانی بیگناه
حامد شعبانی
ممنون از شما
mohii
هیولا اون اجوزه عفریته که تو دادگاه خودشم نمدونست چه زری میزنه اخه اسکول کارگردانا باید از خداشون باشع جانی دپ بیاد تو فیلمشون جانی دپ یه ساله معروف نشده که با مزخرفات یه عفریته از چشم بیوفته 
حامد شعبانی
شش سال جانی دپ داره میگه که بیگناه هست کسی حرفشو باور نکرده تازه حقایق داره روشن میشه
FAZEI
جانی بهترینه این امبر کثیف اجوزه انگشت جانی رو زده ناقص کرده جانی نعمته برا سینما جهان متاسفم تو دادگاهاشون با این عدالت های بیخودشون
حامد شعبانی
فعلا هیچ چیزیمشخص نیست دادگاهای دیگه هم در حال برگذاری هست
naze
هیولا عمده مرد تیکه چلاغ برای این این حرفو زدی که بگی یه چیزی گفتم همه دنیا میدونن که امبر هرد مث سگ دست این فرشترو گاز گرفته شده بلای جون این بد بخت
حامد شعبانی
وقتی اوضاع بهم میریزه افراد حاشیه ای با اظهار نظر های جنجالی سعی می کنن خودشون تو رسانه ها مطرح کنن.شواهد زیادی هست که امبر هرد دروغ میگه اما دادگاه رای های مختلفی میدن.شاید مثل داستان بریتنی شاهد دادگاه های عادلانه ای نباشیم.
Mina
 گاووو زده قطع کرده انگشت جانی رو بعد ترترم میکنه که منو زده!؟ جانی ای جیگر من کاش یجوریییی میزدیش این امبرو که بره با برف سال بعد بیاد زنیکه ....اصلا ازش خوشم نمیاد جانی دپ واقعا یک فرشتس چرا باید زنشو بزنه اخه؟نه اخه با عقل جور در نمیاد ادم به اون گوگولی جیگری بیاد زنشو بزنه وقتی خودش حامی حقوق زناس...؟ اگه خودش کتک میزده پس چرا نامزدای سابقش اومدن ازش حمایت کردن؟:) چقد واقعا...یک فرشتس اون امبر یک هیولاس نه جانی دپ!!!
حامد شعبانی
متاسفانه بدلیل جعل مدارک واقعا تشخیص واقعیت از دروغ مشخص نیست.اما تئوری حذف جانی دپ توسط قدرت رسانه ای و بولد کردن امبر هرد  شایع شده و طرفداران زیادی عقیده دارن ایلان ماسک و تیم قدرتمندش برای امبرهرد دارن میجنگن.جانی باید به طرفدارای مثل شما افتخار کنه
Hany
امبر دشمن جانیه در واقع خواسته جانی دپ رو نابود کنه جانی دپ فوق العاده س هیچکس نمیتونه مثل اون باشه من از بچگی با فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی عاشقش شدم حیف از جانی گیر همچین زن جادوگری افتاد
حامد شعبانی
اتفاقات فراوانی در رابطه این دو نفر افتاد یکی از شایعات همدستی ایلان ماسک و چند بازیگر دیگر برای بد نام کردن جانی از طریق امبر هرد است.متاسفانه این پرونده پیچیدگی های زیادی داشته که تشخیص درست به شدت سخت کرده
Mahta
جانی دشمن زیاد داره حالا این وسط یه اتفاقی افتاده همه دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن. دست بزن داشتنش چه ربطی به حرفه و کاراش داره اخه؟ چرا از فیلم محروم میکنن؟
حامد شعبانی
صد در صد دلایلش این موضوع نیست و دست های پشت پرده زیادی وجود داره شما توجه کنین که ایلان ماسک چگونه در صدر اخبار مردم عادی قرار گرفت .منکر موفقیت ایشون نیستم و لی اخبار مردم عادی با مردم علمی فرق داره.ایلان همرو میخواست و از این موضوع استفاده کامل برد.(نظر شخصی می باشد)
Mahta
امبر دیگه داره بزرگ نمایی میکنه. اصلا من نمیدونم روابط خانوادگیش چه ربطی به کار داره؟؟ باشه حالا گیریم که کتک زده ولی چرا از کار‌محرومش میکنن؟
حامد شعبانی
 اکثر فیلم ساز ها برای اینکه خودشون سمت جامعه نشان بدهند ترجیح میدن یک نفر حذف(قربانی) کنن تا به اهدافشون برسن.اما دوست عزیز با توجه به اینکه امبر در فیلم اکوامن 2  حضور پیدا کرد قطعا جانی دپ هم در فیلم هاش حاضر خواهد شد
xo
واقعا برای اونیکه این حرف رو زده متاسفام ، قبول دارید خود اون یک روحیه وحشیگری روداشته که اینا رو گفته ؟!
حامد شعبانی
این داستان جانی و امبر از نظر خیلی ها موضوع ساده و دعوای دو سلبریتی معروف نیست و دست های پشت پرده زیادی داره . خیلی میگن ایلان ماسک هزینه کرده و دادگاها رو به سمتی سوق داده که رای دلخواهش باشه و بحثی هست که شرکت های فیلم سازی قصد دارن جانی رو حذف کنن.هرچی هست فعلا اصل ماجرا مشخص نیست و این فقط صورت مسئله است
Irene
بس‌کنین جانی دپ بهترینه :)‌ هیچ کس نمیتونه جانی دوم بشه بیاین قدر جانیو بدونیم
admin
بله موافقم .چند وقت پیش ویدیو دیدم یک کارشناس زبان بدن امبر هرد زمانیکه تو دادگاه بود تحلیل میکرد.و تو او ویدیو نشون داد که چقدر آمبر بزرگ نمایی کرده
M
 همه میدونن که جانی بی گناهه و اون قاضیه ... هم که نمیدونم روی امبر هرد کراش داشته که انقدر ...... به هرحال من جز سایته کوفتیه شما هیچجا ندیدم که طرف امبر هرد باشه براتون متاسفم که گول اون آمبر هرد ... رو خوردین
admin
ما طرفدار کسی نیستیم .اتفاقا شخصا یکی از طرفدار های جانی دپ بزرگ هستم .این فقط ترجمه ای از یک مطلب بود.
M
متاسفم برای سایتتون همه میدونن که جانی بی گناهه و اون قاضیه بیشرف  هم که نمیدونم روی امبر هرد کراش داشته که انقدر احمقه... به هرحال من جز سایته  شما هیچجا ندیدم که طرف امبر هرد باشه براتون متاسفم که گوله اون عنبر هرد بدردنخور رو خوردین
حامد شعبانی
دوست عزیز ما طرفداری از کسی نمیکنیم چون اصل ماجرا رو نمیدونیم.شما فقط کافی مطالبی که ما از این دو نفر نوشتیم رو ببنید تا متوجه بشید چقدر در مورد جانی دپ نوشته شده.ما ماطالب روز  رو از منابع معتبر ترجه میکنیم و برای شما میزاریم.
mahshid
جانی دپ یکی از خوش اخلاق ترین و مهربون ترین و شوخ ترین بازیگر هالیووده و این رو اکثر دوستاش و هالیوودی های تایید میکنن . اون وکیل دچار بیماری های روحی روانیه و همچنین ماه پشت ابر نمیمونه و مطمئناً اون امبر هرد دستش رو میشه همین الان هم همه میدونن ک حق با جانیه اما اون دادگاه خراب شده به چهره افراد رای میده . اگر جانی کتک زن بود نامزدای سابقش اینو تایید میکردن نه اینکه بیان ازش دفاع کنن . شماهام بهتره سایتتون رو با چرت و پرت پر نکنین
admin
بله موافقم با شما صدرصد
f
واقعا که!!!!!!!جانی دپ یکی از خوش اخلاق ترین بازیگرای هالیووده!!!!!نباید بهش گفت هیولا!!!!!! خاک تو سرتون!
صبا
واقعا
اخبار مرتبط
پس از پایان یافتن دادگاه جانی دپ و امبر هرد نشریه آمریکایی نشنال اینکوایر (National Enquirer) در تیتری جنجالی امبر هرد (amber heard) را... ( امبر هرد منفورترین زن دنیا انتخاب شد)
دادگاه جانی دپ و امبر هرد جانی دپ بازیگر سرشناس ۵۸ ساله هم‌اکنون در حال شهادت دادن در ششمین جلسه دادگاه ویرجینا می باشد / جانی دپ خواس... ( دادگاه جانی دپ و امبر هرد لحظه به لحظه با صباریکو تمام داستان و اتفاقات بین جانی دپ و امبر هرد)
امبر هرد باید زندانی شود. براساس گزارشی از دیلی میل پرونده قاچاق سگ توسط بازیگر جنجالی این روز ها  امبر هرد به استرالیا در سال ۲۰۱۵ با... ( امبر هرد توسط جانی دپ به ده سال زندان محکوم شد او باید به زندان برود و میلیون ها دلار ضرر کرد)
بر اساس گزارش خبر گذاری  دیلی میل جانی دپ و وکلایش بلاخره  توانسته‌اند برنده پرونده‌ای شوند با موضوع  آیا امبر... ( جانی دپ در دادگاهی علیه امبر هرد پیروز شد و توانست علیه امبر هرد حکم ایالتی بگیرد)
امبر هرد  Amber Heard با نام کامل Amber Laura Heard وی در شهر استین تگزاس  Austin, Texas در تاریخ ۲ / ۲ / ۱۳۶۵ (34 سال س... ( بیوگرافی کامل امبر هرد (Amber Heard) همراه با مصاحبه و عکس)
امبر هرد(Amber Heard) راهت بنویسید جانی دپ یک هسر آزار است امبر هرد برنده قطعی دادگاه علیه جانی دپ شد. و  در واکنش به رد درخواس... ( امبر هرد خطاب به روزنامه ها(جانی دپ یک همسر آزار است))
جانی دپ و امبر هرد Johnny Depp - Amber Heard جانی دپ بازیگر نقش کاپیتان جک اسپارو رسما به عنوان همسر آزار از سوی دادگاه لندن معرفی شد!... ( امبر هرد برنده نتیجه دادگاه خود علیه جانی دپ شد)
Amber Heard براساس برخی خبر های منتشر شده گفته میشود امبر هرد بازیگر نقش مرا در فیلم آکوامن از ایفای نقش در سری دوم این فیلم اخراج شده و ک... ( امبر هرد Amber Heard به طور رسمی از مجموعه فیلم های اکوامن اخراج شد.)
در جلسه جدید دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از امبر هرد و نشریه سان ، مکالماتی خصوصی از امبر هرد با ایلان ماسک و جیمز فرانکو علنی شد ! در ا... ( رسوای اخلاقی امبر هرد با ایلان ماسک و جیمز فرانکو)
امبر هرد در پی انتقادهای شدید از ظاهرش در مساجد استانبول این بار عکسی با ظاهری پوشیده تر در مسجد ایاصوفیه منتشر کرد! امبر هرد که به ترکیه... ( امبر هرد با حجاب اسلامی در مسجد ایاصوفیه)
جانی دپ و امبر هرد همراه دوست دخترش بیانکا بوتی در حال رفتن به سومین روز از دادگاه بررسی پرونده طلاق آنها و شکایت جانی دپ از امبر هرد و نشر... ( امبر هرد جانی دپ را مورد شکنجه قرار داده است.)
جمع آوری بیش از یک میلیون امضا برای اخراج امبر هرد! بعد از اخراج جانی دپ از فیلم های دزدان دریایی کارائیب و Fantastic beasts توسط کمپانی ه... ( امبر هرد را از فیلم آکوامن بیرون کنید!!!)
جانی دپ مجبور شد از نقشش به عنوان گریندنوالد استعفا دهد! جانی دپ نامه ی جدیدی منتشر کرد که در ان از تمام طرفدارانش که همیشه هوایش را داشتند... ( جانی دپ بعد از شکست از امبر هرد اخراج شد!!!!)
عکس های جدید امبر هرد با چهره ای خوشحال در حال جشن گرفتن پیروزی در دادگاه پرونده شکایت همسر سابقش جانی دپ بر علیه او و نشریه سان نتیجه این د... ( امبر هرد در دادگاه جانی دپ را بلاخره شکست داد)
امبر هرد باز هم خبر ساز و بعد از تمام شدن پرونده جنجالی خود با جانی دپ دوباره از وی شکایت کرد. امبر هرد بازیگر هالییودی و همسر جانی دپ که... ( شکایت دوباره امبر هرد از جانی دپ)
ارزش خالص امبر هرد چند میلیون دلار است و او چگونه از  چه راهی این پول ها را  بدست می اورد؟  یبیشتر شناخته می شود  Pinea... ( ثروت امبر هرد چند میلیون دلار است؟ چگونه این پول ها را بدست آورده؟)
ایا امبر هرد از فیلم اکوامن 2 کنار گذاشته میشود؟ شواهدی در دست است که نشان می دهد تهیه کنندگان فیلم اکوامن در تردید هستند برای انتخاب امبر ه... ( ایا امبر هرد از فیلم اکوامن 2 کنار گذاشته میشود؟)
امبر هرد در پشت درهای بسته علیه جانی دپ شهادت داده است.وکلا و دادگاه اعلام کردند او مجبور نیست جلوی رسانه ها شهادت بدهد و می تواند پشت در ها... ( امبر هرد در پشت درهای بسته دادگاه علیه جانی دپ شهادت میدهد)
پس از جنجال جدایی جانی دپ و امبر هرد که تمام اخبار رسانه های سلبریتی ها را به خود اختصاص داده بود در نگاه اول تمام نگاه ها  از خشونت جا... ( امیلیا کلارک جایگزین امبر هرد در سری فیلم اکوامن شد.)
اگر اخبار مربوط  سلبریتی ها را پیگیری کرده باشید قطعا در مورد اختلاف جانی دپ هنرپیشه هالیوودی و امبر هرد نامزد سابقه او اخباری را ... ( امبر هرد زمانی که همسر قانونی جانی دپ بود به او خیانت میکرده است (عکس))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا