مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های عرب زبان >
10 خواننده زیبای عرب
10 خواننده زیبای عرب
2021/10/01

10 خواننده زیبای عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن تحصیلات همراه با عکس

10 تا از زیباترین خوانندگان زن عرب  که  در جامعه اعراب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در سال های  گذشته برخی از زنان عرب پرچم دار  صحنه موسیقی منطقه بودند. حتی امروزه نیز خوانندگان زن عرب بدون اینکه از اندام خود استفاده کنند. مخاطبان و طرفدارن زیادی را جمع کردند.  در اینجا  10 خواننده زن زیبا عرب را به شما معرفی می کنیم . آنها یکی از زیباترین هنرمندان جهان عرب هستند. لطفا در انتها نظر خودتان را برای ما بنویسید.

1_  هیفا وهبی

هیفا وهبی زیباترین خواننده زن عرب است. او در رتبه یک  زنان زیبا مسلمان و همچنین جذابترین  زنان خاورمیانه قرار دارد. در فهرست 50 نفر از زیباترین  افراد مجله People ، Wehbe چندین بار در مکان های برتر قرار گرفت. اگرچه او اکنون 48 سال دارد ، اما مانند 30 سالگی خود زیبا به نظر می رسد.

2_  سلما راچید

سلما راچید دانشجوی دانشگاه در رشته اقتصاد بود و به دلیل نزدیکی به عرصه هنری و دستیابی به استعداد و رویایی کودکی  خود از دوران جوانی ، مقصد را به رسانه و خوانندگی تغییر داد. طرفدارانش او را "سیندرلا" و "سلطان" لقب داده اند. علاوه بر این ، او به عنوان ام کلثوم در میان طرفداران افراطیش شناخته می شود.

3_  بلقیس احمد فتحی

بلقیس خواننده برجسته با اصلیتی یمنی ساکن کشور امارات است. این زیبایی 31 ساله دارای تابعیت افتخاری امارات است. بلقیس دختر احمد فتحی خواننده یمنی می باشد. او از کودکی عاشق خوانندگی شد.  از جوانی در حال نواختن آلات موسیقی و کشف استعداد درونش بوده است. او در لیست زیباترین خوانندگان زن عرب رتبه چهارم را پر کرده است.

4_ ابتیسام تیسکات

ابتیسام تیسکات (زاده 3 اکتبر 1992)(11 مهر 1371) در کشور مراکش است که در فصل 2 Arab Idol ، Star Academy Arabia - فصل 10 حضور داشت. او چندین آهنگ منتشر کرد که اولین آنها نادر مپگیت بود و اخیراً در یک فیلم مراکشی به نام "Alo Ibtisam" شرکت کرده است  که در کنار بسیاری از ستارگان مراکشی مشغول به ایفای نقش است.

5_  امانی سوئیسی

امانی سوئیسی قطعا یکی از زیباترین خوانندگان زن عرب است. امانی سوئیسی متولد 11 آوریل 1983(22 فروردین 1362) در شهر صفاقس کشور تونس است. امانی سوئیسی در فصل دوم برنامه استعدادیابی Star Academy در سال 2004 شرکت کرده بود. او یکی از دانشجویانی بود که برای نمایش نهایی واجد شرایط بود و دو بار در طول فصل به عنوان نامزد برتر انتخاب شد. اما در مراحل پایانی خوش شانس نبود ، زیرا او 48 درصد آرا را در مقایسه با رقیب سعودی خود ، برنده فصل هشام عبدالرحمان با 51 درصد ، به دست آورد.

6_  میریام فارس

میریام فارس ، متولد 3 مه 1983 (13 اردیبهشت 1362) ، خواننده ، بازیگر و مدل لبنانی که شهرت او تنها به لبنان محدود نمی شود ، بلکه درجه اول جهان عرب است. او به خاطر آهنگ های زیادی مانند "من و اشتیاق" و "آسایش آسایش شما" و "جای او در کجاست" و "هر چه اتفاق می افتد"  ، به ویژه موزیک ویدئوهایی که حاوی صحنه های دیدنی هستند ، مشهور است.

7_  نانسی نبیل عجرم

نانسی نبیل عجرم خواننده لبنانی  متولد 16 مه 1983 (26 اردیبهشت 1362) در روستای سهیلا ، استان کوه لبنان. او دارای چندین جایزه نقره  و همچنین برنده سه جایزه موسیقی بین المللی است. بیشتر به خاطر آهنگ های احساسی و عاشقانه شناخته شده است.

نانسی با همکاری  نادین لبکی کارگردان لبنانی در ترانه هایی که در سطح لبنان و جهان عرب مشهور هستند ، به صورت دو طرفه اجرا کرده است  ، مانند: "من با شما مبارزه می کنم آه" ، "آه صلح" ، "آه و متن" ، "آه چاق ، آه دالا" »،« چخبت شاخهبیت »،« به چه فکر می کنی ».

نانسی در آلبوم ها هم  موفقیت بزرگی داشته : Hey، Peace در 2003 ، Oh & Text در 2004 ، و در اوایل دهه 2000 با کمپانی هایی مانند Coca-Cola ، Damas Jewellery و Sony Ericsson معاملات تبلیغاتی انجام داد.

8_  شاتا حسون

شاتا امجد الحسون در 3 مارس 1981 (12 اسفند 1359) در کازابلانکا ، مراکش متولد شده است . او یک خواننده با اصلیتی عراقی - مراکشی است که به دلیل برنده شدن در فصل چهارم برنامه استعدادهای آکادمی ستاره در سال 2007 شهرت پیدا کرد.

شاتا حسون اولین زنی است که برنده نسخه عربی این برنامه شد. در حال حاضر ، شاطا حسون یکی از مشهورترین خوانندگان جهان عرب است. علاوه بر این ، او به عنوان "دختر دو رودخانه" شناخته می شود.

9_  سمیرا سعید (سمیره سعید)

سمیرا سعید (سمیره سعید) یکی از زیباترین خوانندگان زن عرب در تمام دوران است. این خواننده 62 ساله مراکشی در  این لیست  در رتبه 9 قرار گرفته است. او هم اکنون  در مصر زندگی می کند و دارای تابعیت مصری است. او  یکی از قدیمی ترین هنرمندان عرب محسوب می شود که تا به امروز مشغول به فعالیت است.

فعالیت هنری او در 10 سالگی آغاز شد زمانی که در یک برنامه استعدادی در تلویزیون مراکش شرکت کرد ، برای ام کلثوم آواز خواند و تمام توجه او را به انرژی صدا جلب کرد. در ده سالگی اولین تک آهنگ خود را با نام "خدای من" منتشر کرد که توسط عبدالنبی الجراری در زمان شرکت در برنامه استعدادها به وی تقدیم شد.

10_  سیرین عبدالنور

سیرین عبدالنور در آبادیه ، نزدیک بیروت ، در سال 1977 ، در خانواده ای مسیحی متولد شد. اگرچه او 43 ساله است اما همچون  30 سالگی جذاب  به نظر می رسد. او در مدرسه سنت کوریر تحصیل کرده ، سپس در یک موسسه حسابداری مشغول به کار شده است. پس از فارغ التحصیلی در نوامبر 1993 ، او در زمینه مدلینگ شروع به کار می کند. خوانندگی سیرین پس از انتشار آلبوم خود "یک شب از شبها" در سال 2004 در جهان عرب مشهور شد. در حالی که ورود او به مدلینگ  دریچه ای بود که او را به سمت بازیگری و موفقیت سوق داد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
زیباترین خواننده زن خاورمیانه زیباترین دختر عرب زیباترین بازیگر زن عرب هیفا نانسی زیباترین زن عرب زیباترین خواننده زن عرب
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خواننده مشهور لبنانی هیفا وهبی بار دیگر در اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب  قرار گرفت. وهبی از نظر تعداد فالوورها د... ( هیفا وهبی در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب)
احلام الشمسی خواننده زن عرب که نامش در جامعه عرب مثال زدنی است را بیشتر بشناسیم احلام  که بیشتر با نام خانوادگی احلام بنت علی ب... ( احلام الشمسی محبوب ترین خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن ثروت روابط همراه با عکس)
نوال الزغبی، ستاره موسیقی پاپ لبنان و جامعه عرب زبان، پس از درخواست دولت لبنان برای جلوگیری, انتقاد از سیاستمداران، سندیکای هنرمند... ( نوال الزغبی خواننده زیبا عرب علیه دولت لبنان شده و به وضع موجود شدید اعتراض کرد)
مدیر سابق هیفا وهبی به دلیل سرقت 4 میلیون دلار از این خواننده لبنانی دستگیر شد محمد وزیری مدیر سابق هیفا وهبی خواننده لبنانی اوایل ه... ( هیفا وهبی ازدواج کرده است؟سرقت از هیفا وهبی و ادعای ازدواج با وی توسط وکیلش)
هیفا وهبی در میان زیباترین زنان جهان در سنین مختلف   هیفا وهبی ، خواننده , مدل و ستاره لبنانی ، همچنان در سطح جامعه عرب... ( هیفا وهبی در بین 30 زن زیبایی جهان در سنین مختلط قرار گرفت.چه کسانی با هیفا وهبی مبارزه می کردند)
شوهر نانسی عجرم متهم به "قتل عمدی" است که به عنوان یک اقدام مشروع دفاع از خود شناخته می شود پیش از این سرویس پخش عربی ShahidVIP... ( نانسی عجرم و شوهرش فادی الهاشم از اتهام قتل عمد تبرئه شدند آیا واقعا بی گناه بودند؟)
هدی قطان 185000 دلاری برای پست حمایتی در اینستاگرام که فقط یک شب قرار بگیرد رد کرد.   هدی قطان، وبلاگ نویس و کارآفرین لوازم ... ( هدی قطان پیشنهاد 185000 دلاری برای یک شب را با نگاه به وجدانم سریعا رد کردم)
10 نکته ای که در مورد میریام فارس نمی دانستید. اگر هنوز با میریام فارس  آشنا نشده اید  ، به خودتان لطف کنید. او ... ( 10 نکته در مورد میریام فارس خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن و روابط)
مایا دیاب  خواننده ، مجری تلویزیونی ، مدل و بازیگر لبنانی ، که از بدو ورود قلب مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است. درباره مایا... ( مایا دیاب خواننده مجری و مدل لبنانی بیوگرافی ایسنتاگرام تحصیلات و روابط همراه با عکس)
کارمن فراگوسو Carmen Fragoso کیست؟ به احتمال زیاد کیلیپ رقص این هنرمند را با آهنگ خانم ویزیری تتلو دیده اید. اما رقصنده آهنگ خانم... ( کارمن فراگوسو رقصنده کلیپ خانم وزیری امیر تتلو کیست؟بیوگرافی اینستاگرام کیلیپ)
هیفا وهبی کیست؟ هیفا وهبی در 10 مارس 1976 (20 اسفند 1354) در شهر ماهرونا در جنوب  کشور لبنان متولد شد. پدرش ، محمد وهبه ، ملیت ... ( هیفا وهبی خواننده و بازیگر لبنانی بیوگرافی اینستاگرام قد وزن همراه با عکس)
سریال عروس بیروت که ساخت کشور لبنان می باشد با سرمایگذاری 6 میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و شبکه ام بی سی ساخته شده است.این سریال بازسازی... ( بیوگرافی كارمن بصيبص در سریال عروس بیروت ( عکس ))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا