مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های عرب زبان >
سرقت از هیفا وهبی
سرقت از هیفا وهبی
2021/10/16

هیفا وهبی ازدواج کرده است؟سرقت از هیفا وهبی و ادعای ازدواج با وی توسط وکیلش

مدیر سابق هیفا وهبی به دلیل سرقت 4 میلیون دلار از این خواننده لبنانی دستگیر شد

محمد وزیری مدیر سابق هیفا وهبی خواننده لبنانی اوایل هفته جاری به دلیل سرقت 4 میلیون دلار از این هنرمند دستگیر شد. 

در ماه مه ، وهبی از طریق وکیل خود در مصر علیه وزیری شکایت کرد و وی را متهم کرد که حدود 4 میلیون دلار از حساب هیفا وهبی را بدون اجازه برداشت کرده است.

هیفا وهبی قبلاً یک وکالت عمومی برای وزیری داده بود که به او اجازه می داد تا پول خود را از تولیدکنندگان ، شبکه های ماهواره ای و برخی از برگزارکنندگان مهمانی دریافت کند و به حساب هیفا بریزد.

اما تمام ماجرا این نیست وزیری ادعای ازدواج با هیفا وهبی را مطرح کرده و اعلام کرده سند دارد.

این اتفاق پس از یک پرونده نامرتب دادگاهی بین این ستاره و مدیر برنامه هایش اتفاق افتاد. وزیری در ماه مه برای اثبات ازدواج خود با این بازیگر به دادگاه خانواده مصر شکایت کرد.

هیفا وهبی  در توییتر ادعاهای وزیری را رد کرد و گفت: "تا چند روز دیگر ، اقدامات قانونی علیه کسانی که این افترا و بی آبرویی را مطرح کردند انجام می دهد و ما منتظر نتیجه تحقیقات و نتایج حکم قضایی در مورد آن هستیم.»

هیفا وهبی در توئیتر با طرفدرانش در مورد اخبار را در میان می گذارد.

در ماه ژوئن ، هنگامی که دادگاه به تعویق افتاد ، هیفا  نوشت: "وزیری هیچ سند رسمی نشان نداد و حتی شاهدانی را جمع کرده بود که :" قرارداد ازدواج به سرقت رفته است !! " قاضی پاسخ داد که سرقت از اختیار دادگاه خانواده نیست. ناگهان وکیل او گفت که او سند ازدواج دارد و درخواست کرد جلسه به تعویق بیفتد. " 

وزیری ، که هنوز اظهارنظر رسمی نکرده است ، اکنون  چهار روز در قاهره بازداشت است و پرونده هنوز در دست بررسی است. 

نام نویسنده : حامد شعبانی
هیفا وهبی دین هیفا وهبی هیفا وهبی کجایی عکس هیفا وهبی خیانت هیفا وهبی به همسرش ازدواج هیفا وهبی اخبار هیفا وهبی سرقت از هیفا وهبی
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خواننده مشهور لبنانی هیفا وهبی بار دیگر در اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب  قرار گرفت. وهبی از نظر تعداد فالوورها د... ( هیفا وهبی در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب)
احلام الشمسی خواننده زن عرب که نامش در جامعه عرب مثال زدنی است را بیشتر بشناسیم احلام  که بیشتر با نام خانوادگی احلام بنت علی ب... ( احلام الشمسی محبوب ترین خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن ثروت روابط همراه با عکس)
نوال الزغبی، ستاره موسیقی پاپ لبنان و جامعه عرب زبان، پس از درخواست دولت لبنان برای جلوگیری, انتقاد از سیاستمداران، سندیکای هنرمند... ( نوال الزغبی خواننده زیبا عرب علیه دولت لبنان شده و به وضع موجود شدید اعتراض کرد)
هیفا وهبی در میان زیباترین زنان جهان در سنین مختلف   هیفا وهبی ، خواننده , مدل و ستاره لبنانی ، همچنان در سطح جامعه عرب... ( هیفا وهبی در بین 30 زن زیبایی جهان در سنین مختلط قرار گرفت.چه کسانی با هیفا وهبی مبارزه می کردند)
شوهر نانسی عجرم متهم به "قتل عمدی" است که به عنوان یک اقدام مشروع دفاع از خود شناخته می شود پیش از این سرویس پخش عربی ShahidVIP... ( نانسی عجرم و شوهرش فادی الهاشم از اتهام قتل عمد تبرئه شدند آیا واقعا بی گناه بودند؟)
هدی قطان 185000 دلاری برای پست حمایتی در اینستاگرام که فقط یک شب قرار بگیرد رد کرد.   هدی قطان، وبلاگ نویس و کارآفرین لوازم ... ( هدی قطان پیشنهاد 185000 دلاری برای یک شب را با نگاه به وجدانم سریعا رد کردم)
10 نکته ای که در مورد میریام فارس نمی دانستید. اگر هنوز با میریام فارس  آشنا نشده اید  ، به خودتان لطف کنید. او ... ( 10 نکته در مورد میریام فارس خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن و روابط)
مایا دیاب  خواننده ، مجری تلویزیونی ، مدل و بازیگر لبنانی ، که از بدو ورود قلب مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است. درباره مایا... ( مایا دیاب خواننده مجری و مدل لبنانی بیوگرافی ایسنتاگرام تحصیلات و روابط همراه با عکس)
کارمن فراگوسو Carmen Fragoso کیست؟ به احتمال زیاد کیلیپ رقص این هنرمند را با آهنگ خانم ویزیری تتلو دیده اید. اما رقصنده آهنگ خانم... ( کارمن فراگوسو رقصنده کلیپ خانم وزیری امیر تتلو کیست؟بیوگرافی اینستاگرام کیلیپ)
هیفا وهبی کیست؟ هیفا وهبی در 10 مارس 1976 (20 اسفند 1354) در شهر ماهرونا در جنوب  کشور لبنان متولد شد. پدرش ، محمد وهبه ، ملیت ... ( هیفا وهبی خواننده و بازیگر لبنانی بیوگرافی اینستاگرام قد وزن همراه با عکس)
10 تا از زیباترین خوانندگان زن عرب  که  در جامعه اعراب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در سال های  گذشته برخی از زنان عرب پ... ( 10 خواننده زیبای عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن تحصیلات همراه با عکس)
سریال عروس بیروت که ساخت کشور لبنان می باشد با سرمایگذاری 6 میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و شبکه ام بی سی ساخته شده است.این سریال بازسازی... ( بیوگرافی كارمن بصيبص در سریال عروس بیروت ( عکس ))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا