مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های عرب زبان >
شوهر نانسی عجرم قاتل است
شوهر نانسی عجرم قاتل است
2021/10/15

نانسی عجرم و شوهرش فادی الهاشم از اتهام قتل عمد تبرئه شدند آیا واقعا بی گناه بودند؟

شوهر نانسی عجرم متهم به "قتل عمدی" است که به عنوان یک اقدام مشروع دفاع از خود شناخته می شود

پیش از این سرویس پخش عربی ShahidVIP  یک تییزر 30 ثانیه ای برای مستند جدید خود با عنوان "داستان کامل" منتشر کرد که در آن ستاره مشهور لبنانی نانسی عجرم و همسرش فادی الهاشم حضور داشتند.

مستند" داستان کامل" در 16 ژوئیه منتشر شد، و روایت داستان  سرقت که در Ajram'svilla در بیروت در اوایل سال رخ داد می باشد، که در آن  خواهید کرد. محمد موسی 30 ساله ، چگونه توسط شوهر عجرم با ضرب گلوله به قتل می رسد.

در تاریخ 24 نوامبر 2020: قاضی لبنانی نیکلاس منصور روز سه شنبه حکم خود را به اتهام فادی الهاشم ، شوهر خواننده معروف نانسی عجرم ، به عنوان قتل عمدی ، برای قتل یک جوان سوری به اتهام تلاش برای سرقت از خانه آنها ، صادر کرد. قاضی این قتل را اقدامی مشروع برای دفاع از خود دانست.

وکیل الهاشم گفت که حکم قتل عمدی 20 سال زندان است اما این حکم برای ماده دوم ممنوعیت مجازات تعیین شده است ، بنابراین این منجر به همان نتیجه می شود ،  الهاشم به زندان نمی افتد.

این مستند کوتاه عربی جزئیاتی از تصاویر واقعی  شب سرقت را شامل می شود.

پیشتر تعدادی از وکلای ملیت های مختلف عرب با مردی که در ویلای نانسی عجرم کشته شد  برای دفاع از وی به لبنان رفتند همبستگی خود را اعلام کردند.

تعداد وکلای داوطلب به 28 وکیل رسید که 14 وکیل سوری مقیم آمریکا ، 4 وکیل مراکشی ، 3 وکیل مصری و 7 نفر دیگر از سوریه و لبنان بودند. 

گزارش پزشک قانونی لبنان قبلا فاش کرده بود که مردی که برای سرقت وارد ویلای خواننده لبنانی شده بود با 17 گلوله کشته شده است ، یک شلیک در ساعد راست ، دو شلیک در شانه چپ ، یک شلیک در زیر بغل چپ ، سه ضربه در سینه ، دو ضربه به شکم ، هفت ضربه به پشت و یک ضربه به ران چپ.

عجرم پیشتر در حساب توییتر خود نوشت : " خدا را شکر می کنم که من و خانواده ام را از این فاجعه ای که در محل اقامت من اتفاق افتاد نجات داد. امیدوارم هیچ کس مجبور نباشد این بدبختی را متحمل شود. ".

ستاره لبنانی در مصاحبه ای با کانال OTV گفت: "واکنش شوهرم به قاتل پس از تهدید شدید بود که تقریباً 6 تا 7 دقیقه طول کشید.

آن سوریه پناهنده  شوهرم را تهدید می کرد و جای زن و فرزندانش را می پرسید. برای همه کسانی که از شوهرم انتقاد می کردند ، اگر شما جای فادی بودید چه می کردید؟ "

در ابتدای سال دادستان لبنان ، غاده عون ، همسر نانسی عجرم ، دندانپزشک لبنانی فادی الهاشم را پس از شنیدن شهادت وی آزاد کرد و وی را از سفر به خارج از لبنان منع کرد.

برخی از رسانه های سوری ادعا کردند که سارق متوفی سوری یک باغبان بود که در عجرم ویلا کار می کرد و برای دریافت مطالبات مالی خود آمده بود ، موضوعی که توسط برادر هاشم کاملاً رد شد.

به گفته منابع معتبر هاشم پس از حادثه ،  به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه های لبنانی توضیح دادند که سارق با 17 گلوله تیکه تیکه شده است. اما بعدا مشخص شد که سارق تپانچه تقلبی دارد و هاشم متوجه این موضوع نشده است.

برخی منابع می گویند یکی از کارکنان خانه نانسی عجرم در این پرونده دخیل بوده است و او به سارق کمک کرده تا وارد ویلای امن شود. 

 عجرم از ناحیه پای راست دچار جراحت جزئی شد ، اما دخترانش سالم هستند. نیروهای امنیتی لبنان بلافاصله خود را به ویلا این ستاره رساندند.

بر خلاف بسیاری از افراد مشهور در جهان عرب که ترجیح می دهند اعضای خانواده خود را در معرض دید عموم قرار ندهند ، فادی الهاشم همیشه مشتاق است که در حساب های رسمی خود در شبکه های اجتماعی با فرزندان و همسرش عکس ارسال کند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
نانسی عجرم کجایی است نانسی عجرم قاتل است اعدام شوهر نانسی عجرم قتل نانسی عجرم آهنگ نانسی عجرم نانسی عجرم کیست شوهر نانسی عجرم نانسی عجرم Fadi Al-Hachem
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خواننده مشهور لبنانی هیفا وهبی بار دیگر در اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب  قرار گرفت. وهبی از نظر تعداد فالوورها د... ( هیفا وهبی در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب)
احلام الشمسی خواننده زن عرب که نامش در جامعه عرب مثال زدنی است را بیشتر بشناسیم احلام  که بیشتر با نام خانوادگی احلام بنت علی ب... ( احلام الشمسی محبوب ترین خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن ثروت روابط همراه با عکس)
نوال الزغبی، ستاره موسیقی پاپ لبنان و جامعه عرب زبان، پس از درخواست دولت لبنان برای جلوگیری, انتقاد از سیاستمداران، سندیکای هنرمند... ( نوال الزغبی خواننده زیبا عرب علیه دولت لبنان شده و به وضع موجود شدید اعتراض کرد)
مدیر سابق هیفا وهبی به دلیل سرقت 4 میلیون دلار از این خواننده لبنانی دستگیر شد محمد وزیری مدیر سابق هیفا وهبی خواننده لبنانی اوایل ه... ( هیفا وهبی ازدواج کرده است؟سرقت از هیفا وهبی و ادعای ازدواج با وی توسط وکیلش)
هیفا وهبی در میان زیباترین زنان جهان در سنین مختلف   هیفا وهبی ، خواننده , مدل و ستاره لبنانی ، همچنان در سطح جامعه عرب... ( هیفا وهبی در بین 30 زن زیبایی جهان در سنین مختلط قرار گرفت.چه کسانی با هیفا وهبی مبارزه می کردند)
هدی قطان 185000 دلاری برای پست حمایتی در اینستاگرام که فقط یک شب قرار بگیرد رد کرد.   هدی قطان، وبلاگ نویس و کارآفرین لوازم ... ( هدی قطان پیشنهاد 185000 دلاری برای یک شب را با نگاه به وجدانم سریعا رد کردم)
10 نکته ای که در مورد میریام فارس نمی دانستید. اگر هنوز با میریام فارس  آشنا نشده اید  ، به خودتان لطف کنید. او ... ( 10 نکته در مورد میریام فارس خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن و روابط)
مایا دیاب  خواننده ، مجری تلویزیونی ، مدل و بازیگر لبنانی ، که از بدو ورود قلب مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است. درباره مایا... ( مایا دیاب خواننده مجری و مدل لبنانی بیوگرافی ایسنتاگرام تحصیلات و روابط همراه با عکس)
کارمن فراگوسو Carmen Fragoso کیست؟ به احتمال زیاد کیلیپ رقص این هنرمند را با آهنگ خانم ویزیری تتلو دیده اید. اما رقصنده آهنگ خانم... ( کارمن فراگوسو رقصنده کلیپ خانم وزیری امیر تتلو کیست؟بیوگرافی اینستاگرام کیلیپ)
هیفا وهبی کیست؟ هیفا وهبی در 10 مارس 1976 (20 اسفند 1354) در شهر ماهرونا در جنوب  کشور لبنان متولد شد. پدرش ، محمد وهبه ، ملیت ... ( هیفا وهبی خواننده و بازیگر لبنانی بیوگرافی اینستاگرام قد وزن همراه با عکس)
10 تا از زیباترین خوانندگان زن عرب  که  در جامعه اعراب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در سال های  گذشته برخی از زنان عرب پ... ( 10 خواننده زیبای عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن تحصیلات همراه با عکس)
سریال عروس بیروت که ساخت کشور لبنان می باشد با سرمایگذاری 6 میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و شبکه ام بی سی ساخته شده است.این سریال بازسازی... ( بیوگرافی كارمن بصيبص در سریال عروس بیروت ( عکس ))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا