مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Oct/22

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
مصاحبه با سِودا ارگینجی
مصاحبه با سِودا ارگینجی
2021/10/07

سودا ارگینجی بازیگر نقش تورنا در سریال سلجوقیان بزرگ بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط و مصاحبه

سِودا ارگینجی بازیگر محبوب ترکیه ای نقش زینب در سریال میوه ممنوعه و تورنا در سریال سلجوقیان بزرگ نگهبانان عدالت متولد  3 اکتبر 1993 (11 مهر 1372) در شهر استانبل ترکیه است.

سودا ارگینچی از 15 سالگی به تئاتر علاقه داشته و به طور جدی و حرفه ای کلاس های آموزشی را شرکت می کرده است. او اولین نقش خود را در تئاتر به نام پاکی و سوگی سیچکلری بازی کرد. سودا به مدت 1.5 سال در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

سودا ارگینچی با بازی در درام محبوب ترکی رز سیاه (Karagul) به شدت در بین هوادارن محبوب شد.

سِودا ارگینجی از اولین بازیگران سریال معروف میوه ممنوعه در کنار بازیگرانی همچون  ادا اجه , نسرین جوادزاده و شوال سام شروع به کار کرد.

سِودا مصاحبه ای با مجله WOMENS SHINE انجام داده که با هم آنرا می خوانیم.

در حال حاضر سِودا ارگینجی کجای زندگی خود قرار دارد؟ احساس می کنید چه دوره ای را پشت سر می گذارید؟

من در دوره آرامش کاملی هستم که مدت هه بود  به آن نیاز داشتم. با توجه به شغلم ،من دائماً در تلاش هستم تا در کارم موفق باشم ، بنابراین سعی دارم در حال حاظر ، روح و خلاقیت خود را تقویت کنم. آنقدر سریع وارد این کار شدم  که حتی از خودم نپرسیدم واقعاً چه می خواهم و چه احساسی دارم.  اکنون من فقط در حال استراحت هستم  و وقتی زمان آن فرا برسد قدم های بزرگی بر می دارم ،  من واقعاً همین را می خواهم. البته استراحتی که ما به دلیل همه گیری ویروس کرونا مجبور به آن هستیم  نیز بر این امر تأثیر گذاشت.

ما در دورانی هستیم که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد ... به نظر می رسد بین مصرف و تولید تفاوت زمانی وجود ندارد. شما برای حفظ ارزش های خود چه می کنید؟ آیا ترجیح می دهید در لحظه بمانید یا همیشه برنامه ریزی می کنید؟

مصرف گرایی یکی از موضوعاتی است که من از آن بسیار ناراحت هستم و به این فکر می کنم که در مورد آن چه کاری می توانم انجام دهم. مدتی (حداقل) من سعی کردم یاد بگیرم که چگونه بسیاری از چیزهایی که در آشپزخانه مصرف می کنم را تغییر دهم ، چگونه آنها را دوباره به طبیعت برگردانم و پیشرفت جدی داشته ام. این باعث شد کمی نسبت به خودم و وجدانم احساس بهتری داشته باشم. من همچنین تا آنجا که ممکن است زندگی ای دور از فناوری دارم. این باعث می شود که  ارتباط من با مردم طبیعی تر باقی بماند. به عبارت دیگر ، حتی در این عصر ، راه هایی وجود دارد که ارزش های خود را قربانی مصرف گرایی نکنیم. من یکی از کسانی هستم که برنامه های بلندمدت را طاقت فرسا و بی معنی می دانم.

شما فردی هستید که ارتباطات زیادی دارد . وقتی افرادی را وارد زندگی خود می کنید ، آیا ابتدا آنها را بررسی می کنید؟

من فکر می کنم تعصبات و فاصله ای که ما نسبت به افرادی که نمی شناسیم ایجاد می کنیم ، به پیچیدگی ها و خودخواهی های شخصی ما مربوط می شود. به همین دلیل است که وقتی فردی را وارد زندگی خود می کنم ، طوری رفتار کنیم که لیاقت من را دارد. من افراد زیادی را می بینم که اینگونه رفتار می کنند و به نظر من خنده دار است. علاوه بر این ، از آنجا که من خودم را بسیار معمولی و در عین حال منحصر به فرد نسبت به  دیگران می دانم ، شروع ارتباط من با درخواست طرف مقابل بسیار مثبت است.

بازیگری در واقع حرفه ای است که شخصیت بازیگر را به چالش می کشد. فکر می کنید بازیگری چگونه بر شما و شخصیت شما تأثیر می گذارد؟

من آن طرف چالش را دوست دارم. این باعث می شود که خودم ، انسانیت ، طبیعت ، آنچه در جهان می گذرد و بسیاری چیزهای دیگر را واضح تر و عینی تر درک کنم. این به من امکان می دهد سریعتر خودم را با شرایط هماهنگ کنم.

هنگام آماده شدن برای شخصیت جدید ، آیا چیزی از خودتان به آن اضافه می کنید؟

وقتی قرار داد را امضا کنم شخصیت داستان را  از فیلتر خودم عبور می دهم  و بعد شخصیت را بر میدارم  ، این امکان وجود ندارد که من هنگام ایجاد و تفسیر شخصیت خود چیزی از خودم اضافه کنم.

بازی در نقش زنی که کاملاً متفاوت از شخصیت اوست برای شما چگونه است؟

انجام مداوم این کار یک تجربه دشوار است  اما بسیار مفید است.

آیا رویای بزرگی دارید که هنوز محقق نشده باشد؟

نه ، وجود ندارد ، اما کاراکتر های بیشتری هستند که من مشتاق بازی آنها هستم.

معروف بودن برای همه بسیار جذاب است ، اما در واقع شرایط بسیار دشواری است. آیا شرایطی دارید که مجبور شوید خود را محدود کنید فقط به این دلیل که مشهور هستید؟ شهرت چگونه زندگی شما را تغییر داده است؟

من زندگی ام را مثل یک سلبریتی تغییر ندادم  و بیشتر اوقات حتی متوجه آن نمی شوم. اگر در نهایت من اینگونه زندگی کنم خنده دار خواهد بود.

دوران قرنطینه چه احساسی از نظر روحی در شما ایجاد کرد؟ چیزهایی که مشتاق آنها بودید یا می گفتید "اگر زیاد اغراق نکنم اشکالی ندارد" چه بود؟

اول از همه ، متوجه شدم استفاده  از وقت بیشتر برای  خودم چقدر لذت بخش است. علاوه بر فقدان اجتماعی شدن ، همچنین دیدم  نسبت به کوتاهی عمر تغییر کرد.

در قرنطینه وقت خود را در خانه چگونه گذراندید؟ آیا چیز جدیدی در مورد خود کشف کرده اید؟

در طول روز ، باغبانی ، نظافت ، آشپزی ، ورزش و غیره. من هیچوقت یکجا نشسته ام . عصرها به تماشای فیلم و سریال و خواندن مشغول بودم.

بهترین توصیه ای که از والدین خود یاد گرفتید  چیست؟

این یک توصیه نیست ، اما پدرم همیشه باعث می شد همه چیز را خوب یا بد را به تنهایی تجربه کنم. در حالی که قبلاً این موضوعی بود که من از آن خسته می شدم، اکنون به رفتاری تبدیل شده  که من آن را بسیار موجه می دانم زیرا می توانم همه کارها را به تنهایی انجام دهم و به من این امکان را می دهد که الان بتوانم با مشکلات زندگی دست پنجه نرم کنم و زود شکست را قبول نکنم.

آخرین برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی که تماشا کرده اید ، کتاب هایی که خوانده اید کدامند؟

آخرین مجموعه تلویزیونی که تماشا کردم هالیوود و دختران خوب است. آخرین فیلمی که تماشا کردم Okja and Dogman است. من در حال خواندن فصل یاس از مهتاپ سیران هستم.

اگر به شما پیشنهاد فیلم یا سریالی بر اساس کتاب داده شود و این کتاب را انتخاب کنید ، کدام کتاب و کدام شخصیت را انتخاب می کنید؟ چرا؟

اگر من یک مرد بودم ، قطعاً می گفتم İnce Memed. من آن را در دبیرستان خواندم ، اما هنوز این شخصیت است که بیش از همه بر من تأثیر گذاشت. اگر مجبور باشم یک شخصیت زن را انتخاب کنم ، مرسان خانم را از رمان سرای شاهینر به نام Kul که به تازگی خوانده ام ، انتخاب می کنم. شخصیت هایی مانند Mercan Hanım ، که در زندگی روزمره نامرئی و کاملاً معمولی هستند و زندگی آنها همیشه توجه من را بیشتر به خود جلب کرده است و فکر می کنم بازی کردن چالش برانگیزتر است.

آیا فکر می کنید درک زیبایی تغییر کرده است؟ مفهوم زیبایی برای شما شامل چه مواردی است؟ وقتی به زیبایی فکر می کنید چه چیزی به ذهن شما می رسد؟

من با تعجب و ترس تغییر درک زیبایی را مشاهده می کنم. رسانه های اجتماعی ، جامعه و غیره صادقانه بگویم ، برای همه کسانی که با این تغییر همراه هستند و تحت فشار قرار می گیرند ، کمی متأسفم. من فکر می کنم زیبایی هر چیزی که ما می خواهیم زیبا ببینیم ، مانند مردم ، مکان ها ، باید دارای اشکالاتی باشد. من زیبایی کامل ، بی احساس و توخالی را هیجان انگیز و ناخوشایند می دانم.

در مراقبت شخصی خود به کدام یا کدام مرحله بیشتر اهمیت می دهید؟

من هرگز نمی توانم بدون تمیز کردن صورتم بخوابم. در زندگی روزمره ترجیح می دهم تا آنجا که ممکن است آرایش نکنم و وقتی این کار را انجام می دهم ، احساس می کنم خیلی کثیف هستم. و من بدون کرم ضد آفتاب بیرون نمی روم.

در حال حاضر عشق در زندگی شما کجاست و چگونه آن شما را تغییر می دهد؟ 

عشق همیشه در زندگی من وجود دارد. عشق لحظه ای است که به سگ یا گربه هایم نگاه می کنم. درخت بیدی وجود دارد که من آن را بسیار دوست دارم و این همان احساسی بود که زیر آن نشستم. هیجان و شادی معشوق من وقتی چیزی می گوید. نگاه پدرم به من وقتی می خوانم.  قدم زدن در خیابانی زیبا . به همین دلیل است که تغییری که عشق در من ایجاد می کند ، اغلب من را از واقعیت خسته کننده جهان به یک لحظه زیبا می برد.

ما فکر می کنیم که دل صحنه  برای شما تنگ شده است ... آیا ما میتوایم شما را در پروژه های جدید یا یک درام جدید تماشا کنیم؟

البته ، اما نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد.

قد و وزن سودا ارگینجی

قد سودا 165 سانتی متر و وزنش 48 کیلو گرم است او اندام ظریفی دارد و همین باعث محبوبیت وی در نزد هواداران شده است.

اینستاگرام سودا ارگینجی

سودا در اینستاگرام 1.7 میلیون نفر دنبال کننده دارد و او عکس های از زندگی روزمره خودش با آنها به اشتراک می گذارد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
وزن سودا ارگینجی سودا ارگینجی کیست شوهر سودا ارگینجی قد سودا ارگینجی فیلم های سودا ارگینجی سریال های سودا ارگینجی اینستاگرام سودا ارگینجی عکس سودا ارگینجی سودا ارگینجی Sevda Erginci
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا