مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/02

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
شوال سام سریال سیب ممنوعه
شوال سام سریال سیب ممنوعه
2020/06/13

بیوگرافی شوال سام بازیگر ترکیه همراه با عکس های وی

چند وقتی است که سریال جذاب و پرطرفدار  ترکیه ای  سیب ممنوعه (Yasak Elma) از  شبکه های فارسی زبان جم  پخش می‌شود. این سریال با محبوبیتی  که در میان بینندگان ترک  و حاشیه خلیج فارس کسب کرد، باعث شد تهیه کنندگان این سریال را به فکر ساخت فصل دوم این سریال ترغیب کند. سیب ممنوعه در زمان نگارش این مطلب  از شبکه ترکی Fox پخش می شود. در میان بازیگران نقش اول این سریال،  شوال سام (Şevval Sam)  در نقش اندر یکی از  بازیگران  محبوب ترکیه ای همراه با ادا اجه در نقش ییلدیز و نسرین جواد زاده در نقش شایکا حضور دارند.
اگر علاقه مند به سریال‌های ترکی باشید، شوال سام را، قبل از این سریال، در سریال تقاطع که از شبکه های فارسی زبان جم پخش می شد دیده اید.

شوال سام Şevval Sam کیست؟

 او یکی از دو دختر هنرمند مشهور ترکیه ای  لمن سام می باشد و در حال حاضر در سریال سیب ممنوعه که از شبکه تلویزیونی FOX پخش می شود ، نقش اندر را بازی می کند.

تولد شوال سام Şevval Sam

شوال سام در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۳  ۲۰ آبان  ۱۳۵۲  در شهر استانبول  و در خانواده ای کاملا  هنری  به دنیا آمده است. شوال یکی از دو دختر هنرمند مشهور لمن سام است. مادر او لمان سام خواننده و ترانه سرای قدیمی ترک می باشد و پدر او سلیم سام نیز موزیسین مشهوری  است. شوال یک خواهر بزرگتر به نام شهناز دارد و فاصله سنی آنها دو سال است.اما  خوشبختی رو خوشی به این خانواده هنری نشان نداد و وقتی شوال سام ۶ ساله بوده، والدینش از یکدیگر جدا شده اند.

تحصیلات شوال سام Şevval Sam

او مقطع ابتدایی و دبیرستان را در دبستان حسنعلی یوجل و هنرستان فنی ایسو یاپی، در رشته ترمیم بناهای ساختمانی تاریخی  پشت سر گذاشته همچنین  تحصیلات عالی خود را در دانشگاه مرمره، دانشکده هنرهای زیبا، گروه گرافیک به پایان رساند است. همچنین او جز آژانس استعدادهای درخشان دانشکده فنی و حرفه ای استانبول می باشد.
شوال یکی از مشهورترین چهره ها در طبقه بالای جامعه ترکیه است و شهرت او از بازیگری اش بدست نیامده است. او همچنین به خاطر فیزیک و ظاهر خاص خود هم مورد توجه قرار دارد.

فعالیت شوال سام Şevval Sam در حرفه بازیگری 

 آغاز بازیگری شوال با فیلم پدر فوق العاده در سال ۱۹۹۳  شروع  شده است . او با همین فیلم و نقش آفرینی عالی خود  توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.  بدین صورت که در سال ۱۹۹۳ وقتی تنها  ۲۰ ساله بود و البته  دانشجو  در تست بازیگری این سریال پذیرفته شد. او برای این سریال جلوی دوربین رفت و  پخش این مجموعه تا سال ۱۹۹۸ ادامه داشت این سریال توانست  او را به شهرت زیادی برساند. پس از آن بود که  در پروژه های مختلف تلویزیونی شرکت کرد.

بعد از این سریال، شوال سام توانست  در چندین فیلم سینمایی به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشته باشد . وی علاوه بر فیلم و سریال هایی که در آن نقش آفرینی کرده بود در چندین برنامه با موضوع موسیقی در تلویزیون ترکیه حضور پیدا کرده است. از معروفترین کار های که او در آن حضور داشته میتوان  در نقش سارن در سریال تقاطع اشاره کرد.

در کل شوال تا کنون بیش از ۲۰ فیلم و سریال بازی کرده است. آخرین بازی شوال سام مربوط به سریال پرطرفدار سیب ممنوعه در سال ٢۰۱٩ و ایفای نقش اندر می باشد.
 

"شوال سام که از در یک خانواده کاملا  هنرمند رشد و تربیت شده همچنین  در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. او در موسیقی هم دستی در کار دارد چندین آلبوم موسیقی ساخته  و با محبوبیت و صد البته زیبایی که دارد توانسته در چندین فیلم تبلیغاتی هم بازی ‌کند."

فعالیت شوال سام در حرفه خوانندگی : 
شوال سام از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشته است تا جایی او با تشویق مادرش در سال ۲۰۰۶ در سن ۳۳ سالگی نخستین آلبوم موسیقی خود بنام شک (sak)  را منتشر کرد. یک سال بعد از آن بود که  وی دومین آلبوم خود بنام) İstanbul’s Secrets اسرار استانبول) را در سبک هیپ هاپ منتشر کرد . این آلبوم هم مانند آلبوم قبلی مورد استقبال  طرفدارانش قرار گرفت.
شوال  تا به حالا  ٨ آلبوم منتشر کرده و  آخرین آلبوم شوال سام بنام Nanninom در سال ٢۰۱۶ منتشر شده است.

قد و وزن شوال سام

شوال سام از آنجایی که چهره مشهور جذاب و زیبایی  دارد از همان ابتدا مورد توجه برندهای تجاری فعال در ترکیه  قرار گرفت. او از سن ۲۵ سالگی شروع به حرفه مدلینگ کرده و  بصورت حرفه ای برای شرکت های تجاری به عنوان مدلینگ فعالیت نمود. این فعالیت ها هم اکنون نیز ادامه دارد. وی در بسیاری از مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی در ترکیه  بصورت مستمر حضور دارد.

خصوصیات ظاهری شوال سام : 

شوال سام اندامی زیبا و چهره اش جذابیت خاص دارد که هر کس را به خودش جذب می کند. او از چهره ای پر و پوستی سفید برخوردار است و با قد ۱۶۵ ، وزن ۶۰ کیلوگرم، چشمان آبی و رنگ موی قهواه ای طرفداران بی شماری دارد. او بسیار خوش چهره و خوش اندام است و به همین دلیل است که همیشه در سریال هایی که بازی می کند همیشه خوش درخشیده است. شوال به ورزش علاقه دارد و مدام ورزش می کند.

بیشتر مردم شوال سام را به خاطر بازی جذابش در سریال مشهور میوه ممنوعه یا سیب ممنوعه می شناسند. این بدان جهت است که این سریال محصول ترکیه ۲۰۱۸ است و بازیگران مشهوری در آن حضور دارند. شوال با بازی در نقش اندر در سریال سیب ممنوعه بیش از پیش به شهرت رسید. وی در این سریال با بازیگران دیگری چون ادا اجه، اونور تونا ، طلعت بولوت و … همکاری داشته است.

ازدواج شووال سام :

او در سال ۱۹۹۳ با بازیکن افسانه ای تیم بشیکتاش متین تکین ملقب به طوفان زرد ازدواج کرد و این وصلت تا سال ۱۹۹۹ به طول کشید. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به اسم تاریک امیر می باشد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
Şevval Sam اونور تونا شوال سام تولد شوال سام تحصیلات شوال سام یلدیز تقاطع حرفه مدلینگ ادا اجه سیب ممنوعه سریال ترک
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا