مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
وارون دهاوان عروسی کرد
وارون دهاوان عروسی کرد
2021/10/14

وارون دهاوان عروسی کرد اما بر خلاف رسم هندوستان خانواده باچان و کاپور را به عروسی دعوت نکرد.

لیست افرادی که به عروسی  وارون دهاوان دعوت نشده اند.

از آمیتاب باچان گرفته تا آنیل کاپور ، در اینجا لیستی از افرادی که به عروسی ستاره این روز های  وارون دهاوان و ناتاشا دیلو در منطقه علی باگ دعوت نشده اند آورده شده است.

وارون دهاوان و ناتاشا دیلو در یک مراسم با شکوه  ازدواج کردند. گفته می شود که در این عروسی  افرادی چون سلمان خان ، کاران جوهر ، کاترینا کایف ، رانبیر کاپور و مانیش مالهوترا و بازیگران مشهور دیگری نیز حضور داشتند.

اما  نام چند تن از بزرگان بالیوود در این لیست وجود ندارد که به عروسی دعوت نشده اند. خانواده داوان دعوتنامه ای  را به خانواده آمیتاب باچان و خانواده آنیل کاپور ارسال نکرده اند . همچنین  در حالی که آرون کاپور ، دوست وارون به عروسی دعوت شده است ، از پدرش بانی کاپوربه عروسی دعوت نشده است.

علاوه بر این ، دیوید داوان تهیه کننده پهلج نیهلانی را هم دعوت نکرده اند. با وجود این واقعیت که وارون و سونام کاپور دوستان دوران کودکی بوده اند ، به هیچ یک از اعضای خانواده آنیل کاپور دعوت نامه ای ارسال نشده است.

این گزارش به نقل از یک منبع نزدیک به خانواده داوان می گوید: «آرونی کاپور ، پسر بانی به مراسم دعوت شده است.اما خود بانی خیر. 

از سوی دیگر طراح لباس مانیش مالهوترا که با مادر وارون خویشاوند است دعوت می شود و کاران جوهر و ششنک خیتان نیز در مراسم حضور دارند. هیچ عضوی از خانواده باچان برای عروسی دعوت نشده است. "

نام نویسنده : حامد شعبانی
عروسی وارون دهاوان بازیگر وارون دهاوان وارون دهاوان کجایی وارون دهاوان کیست سریال وارون دهاوان فیلم وارون دهاوان زن وارون دهاوان عروسی وارون دهاوان وارون دهاوان
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا