مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خانواده کارداشیان >
کیم کارداشیان و طالبان
کیم کارداشیان و طالبان
2021/11/21

کیم کارداشیان به صورت مخفیانه دختران افغانستان را به انگلیس منتقل کرد طالبان کیم کارداشیان را تهدید به مرگ کرده است

کیم کارداشیان مدل , بازیگر و کارآفرین آمریکایی به‌همراه آندره‌آ رادریتزانی، مالک و سهام دار تیم فوتبال "لیدزیونایتد" همراه خالده پوپل، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال زنان افغانستان در کنار یک فرد ثروتمند که نخواسته نامش فاش شود در این عملیات نجات همکاری داشته‌اند.

قابل به ذکر است  تعداد زیادی از این دختران فوتبالیست و خانواده‌هایشان از قبل ویزای بریتانیا  را دریافت کرده بودند، ولی به دلیل عدم استطاعت مالی از عهده پرداخت بلیط هواپیما برنیامده بودند.

این هواپیما را که حامل بیش از ۳۰ بازیکن جوان و خانواده‌هایشان  در مجموع ۱۳۰ نفر بودند، یک سازمان مردم‌نهاد چارتر کرده بود.

تمامی هزینه‌های این پرواز که رسانه‌ها از آن به عنوان "عملیات نجات پرهزینه" یاد کرده‌اند، توسط کیم کارداشیان پرداخت شد.

آیا طالبان به دنیال کیم کارداشیان می رود؟

نام نویسنده : حامد شعبانی
پدر کیم کارداشیان خانواده کیم کارداشیان کیم کارداشیان و طالبان کیم کارداشیان در مبارزه با طالبان کیم کارداشیان چقدر پول داده کمک کیم کارداشیان به تیم فوتبال زنان افغانستان کمک کیم کارداشیان به افغانستان کیم کارداشیان
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در دنیای مد و فشن همیشه نوع لباس هایی که کیم کارداشیان ۴۲ ساله از آنها استفاده میکند مورد توجه بوده. خیلی از این لباس های ترند سال بوده یا ب... ( تیپ و استایل کیم کارداشیان Kim Kardashian در سال 2023 چیست؟)
کیم کارداشیان در گذشته خود را مسیحی معرفی کرده بود. در مصاحبه ای با مجله Vogue در سال 2018، داشت طور مفصل در مورد تجربیات نوجوانی خود از حضو... ( کیم کارداشیان به چه دین و مذهبی اعتقاد دارد)
در سال ۲۰۰۷ بود که پیش نوار مستهجنی منتشر شد از کیم کرداشیان و ری‌جی که احتمالا ری‌جی آن را منتشر کرده بود. کا... ( فیلم غیر اخلاقی کیم کارداشیان را چه کسی پخش کرد)
لی‌لی رینهارت  Lili Reinhart  در استوری اینستاگرامش جدیدش به شدت به کیم کارداشیان حمله کرد و او را احمق خطاب کرده: ... ( لی‌لی رینهارت کیم کارداشیان را احمق خواند و به وی بشدت تاخت)
کیم کارداشیان معروف ترین زن جهان  بتازگی دوربین مجله Vogue را به عمارت ۶۰ میلیون دلاری‌اش در منطقه کالاباساس لس‌آنجلس دعوت کر... ( خانه کیم کارداشیان کجاست برای اولین بصورت کامل نشان داده شد.)
کانی وست شوهر سابق کیم کارداشیان در حال قرار گذاشتن با کلویی کارداشیان خواهر کوچک همسر سابقش است! یک منبع نزدیک به کانیه وست اع... ( رابطه پنهانی کانی وست و کلویی کارداشیان آیا حقیقت دارد؟)
کانیه وست (kanye west) ساعاتی پیش با انتشار پست هایی در اینستاگرام جنجال به پا کرد و اعلام کرد خانواده کارداشیان به او اجازه نمی دهند ب... ( دعوای کانیه وست با کیم کارداشیان شدید شد.کیم کارداشیان کانیه وست را به خانه راه نمی دهد)
کایلی جنر اولین میلیارد خود ساخته جوان و خواهر کیم کارداشیان یکی از تاثیرگذارترین افراد حال حاضر دنیا ,  تعداد فالوورهایش در اینست... ( کایلی جنر محبوب ترین و مشهورترین زن جهان شد اینستاگرام کایلی جنر رکورد زد)
کانیه وست رپر سرشناس و همسر سابق کیم کارداشیان  در موزیک جدیدش به نام «زندگی من هرگز آسان نبوده» در بخشی از آن  ش... ( دعوای کانیه وست و پیت دیویدسون برای کیم کارداشیان کانیه وست میخواهد پیت دیویدسون را بکشد)
کیم کارداشیان  را شاید محبوب ترین زن حال حاضر به توان معرفی کرد هر اتفاقی همراه با نام کیم کارداشیان است اما در چند روز اخیر او با ... ( کیم کارداشیان و مایلی سایرس به جنگ هم رفتند کیم اینستاگرام مایلی را آنفالو کرد)
کانیه وست رپر سرشناس ۴۴ ساله و همسر قبلی کیم کارداشیان در گفتگوی جدیدش اعتراف کرده  به عنوان یک همسر در طول رابطه‌ا... ( کیم کارداشیان و کانیه وست دوباره باهم ازدواج خواهند کرد)
کیم کارداشیان قطعا نامی است که بیشترین دنبال کننده در دنیا را دارد.هر مسئله نام کیم کارداشیان در آن وجود دارد.شاید هر کسی بعد از رسوایی پخش ... ( کیم کارداشیان برنده جایزه نو آور برتر در بین تمام زنان شد)
کیم کارداشیان بعد از جدای از کانی وست شروع به روابط متعددی با اشخاص مختلف کرده است. از وکیل و استاد دانشگاه تا ورزشکار ها و کمدین ها در سنین... ( کیم کارداشیان وارد رابطه ای جدید شد او با همکار خود در شو کمدی جدیدش پیت دیویدسون وارد رابطه شده است)
 محصولات تولیدی کایلی جنرKylie Jenner به شدت بی کیفیت هستند. کایلی جنر شخصیتی که در دنیایی مد بر روی هر چیزی دست بگذارد ، با... ( کایلی جنر محصولاتی به شدت بی کیفیت تولید کرده آیا او قصد سو استفاده از نام خود را داشته است)
کلویی کارداشیان در طول این سال ها با چهره های مشهور زیادی ارتباط داشته است ، از جمله رپرها و ورزشکاران متعددی مانند فرنچ مونتانا ، لمار اودم... ( تمام افرادی که کلویی کارداشیان با آنها رابطه داشته لیستی پر از افراد مختلط)
کایلی جنر مهمان مجله وگ  VOGUE بود که از وی سوالاتی پرسیده شد. ویژه مجله  وگ  برنامه  «۷۳ سوال»... ( مصاحبه کایلی جنر با مجله وگ (Vogue))
هیچ کس به طور قطع نمی داند که کیم کارداشیان چند بار برای جراحی های زیبایی وارد اتاق عمل شده است. وی بارها انجام عمل های زیبایی مانند جراح... ( عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟)
هنگامی که اسم کیم کارداشیان وست برای اولین بار در سال 2011 در صفحات مجله ی فوربس آمد ، او حدود ۶ میلیون نفر فالوور در توییتر داشت درست نفر ب... ( بیلیونری به نام کیم کارداشیان)
کیم کارداشیان و ون جونز Kim Kardashian - Van Jones قرار ازدواج گذاشته اند. دو ماه پس از منتشرش خبر جدایی کیم کارداشیان و همسرش کان... ( کیم کارداشیان در حال ازدواج است با ون جونز)
اندی کوهن(Andy Cohen) و خانواده کارداشیان(kardashian family) اندی کوهن مجری آمریکایی (۵۲ ساله) بتازگی در مصاحبه‌ای درباره قو... ( کارداشیان ها قوانین سختی را برای ورود به خانه خود دارند)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا