مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/02

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
بیوگرافی بورجو بیریجیک
بیوگرافی بورجو بیریجیک
2020/04/16

معرفی بورجو بیریجیک مصاحبه جنجالی , سریال ها ( عکس )

بورجو بیریجیک بازیگر ترکیه ای که او را با بازی در نقش کبری در سریال شرافت می شناسیم یکی از هنرمندان محبوب ترکیه ای  که در سطح بین المنللی شناخته شده  وی متولد 1368/2/14, با  اصلیتی  یوروکی  که زیر گروهی از قوم ترک می باشد.قابل به ذکر است که یوروک ها زندگی جداگانه ای دارند و فرهنگ آسیایی میانه را ادامه داده اند.

در سال 1385 وقتی او تنها 17 سال داشت برنده مسابقه ملکه زیبایی مدیترانه در آنتالیا شد,اما به گفته خودش آن روز را دوست ندارد زیرا مادرش بیشتر دوست داشته  که  بورجو در تئاتر برنده شود و مقام بیاورد.

بورجو بیریجیک وارد دانشگاه  Ege University  می شود تا در رشته باستان شناسی تحصیلات خود را بگذراند اما به صورت اتفاقی به عضویت تئاتر شهر بورنوا (Bornova Municipality City Theater) در می آید , در آنجا آموزش می بیند این آموزش ها ادامه پیدا می کند تا سال 2007 برای  نخستین بار در سریالی به نام Maçolar در یک نقش فرعی ظاهر می شد, پس از آن از وی برای ایفای نقش در فیلم کوتاه Toprağın Günlüğü  دعوت به عمل می آید.

در سال 2011 بورجو بیریجیک در مسابقه بازیگری Artiz Mektebi  ترکیه شرکت می کند در آن مسابقه با شایستگی مقام اول را کسب می کند .

این تازه شروع کار بورجو بیریجیک  می باشد  در سال 2011  وی با بازی در سریال حریم سلطان شروع به پیشرفت  می کند , بعد از بازی در سریال حریم سلطان به وی کارهای زیادی پیشنهاد شد , در سال 2012 در سریال  Ustura Kemal و DüşmanKardeşler  در نقش دریا ایفای نقش می کند.

بورجو بیریجیک در سریال شرافتŞeref Meselesi نقش شخصیتی  به نام کبری و در سریال ترانه زندگی  نقش اصلی سریال یعنی  ماکسیرا  را ایفا می کند. این دو سریال از کارهای مطرح بورجو محسوب می شود تا جایی که بعد از حضور در این دو سریال او به اوج محبوبیت و شهرت در ترکیه و خاورمیانه می رسد و همه طرفداران به دنبال فیلم و سریال های بورجو می باشند

بورجو  در سال ۲۰۱۶ بعد از 3 سال رابطه با امره یتکین (Emre Yetkin )  به طور رسمی در شهر استانبول ازدواج می کند. بورجو بر خلاف دیگر بازیگران ترکیه ای جز بازیگران بی حاشیه سینما می باشد و رابطه های عاطفی کمی قبل از ازدواج داشته او به شدت خط قرمز های برای خود دارد.

فیلم های و سریال های بورجو بیریجیک 

بورجو از جمله بازیگرانی است که با عشق و علاقه  وارد عرصه بازیگری شده تا جایی که ۱۰۰%  تمرکز خود را  برای بازیگری گذاشته بر خلاف بازیگران دیگر که در صنعت مد یا تولید پوشاک و.. فعالیت می کنند  او در هنر با قدرت در حال فعالیت است شاید یکی از دلایلی که کارنامه هنری بورجو بیریجیک بسیار درخشان و موفق است همین باشد.

او نقش های متفاوتی در فیلم وسریال های گوناگون بازی کرده از جمله این سریال ها :

۲۰۲۰ : Fatma (  این سریال در حال ساخت میباشد)

۲۰۲۰ : فیلم سینمایی Insanlar Ikiye Ayrilir

۲۰۱۹ : سریال کلاغ Dila Bilgin ( این سریال در شبکه های جم پخش شد)

۲۰۱۹: فیلم سینمایی Operation Cicero ( این فیلم در گیشه بسیار موفق بود مربوط به جنگ جهانی دوم )

۲۰۱۸: فیلم سینمایی Her Sey Seninle Güzel

۲۰۱۸: سریال The 8th Day 

۲۰۱۶−۲۰۱۷ : سریال ترانه زندگی Hayat Sarkisi ( این سریال از شبکه جم پخش شد)

۲۰۱۵ : فیلم سینمایی Çok Uzak Fazla Yakin

۲۰۱۴−۲۰۱۵ : سریال شرافت Matter of Respect ( سریال بسیار محبوب که از شبکه جم پخش شد)

پیج اینستاگرام بورجو بیریجیک (Burcu Biricik)

صفحه اینستا گرام وی با 3 میلیون دنبال کننده در حال افزایش او در پیج خود عکس های از فیلم و سریال هایش آپلود می کند.

مصاحبه با بورجو بیریجیک (Burcu Biricik) با روزنامه حریت 

 در اولین فیلم بلند خود به  کارگردانی Türkan Derya ،  فیلم "خیلی دور خیلی نزدیک" که بسیار مورد تحسین  قرار گرفت آشنا شدیم. او می گوید که این فیلمی است که  قلبتان آن را لمس می کند و بوی عشق می دهد.

 یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ترکیه  ... ما همیشه در حال شنیدن کلمات تحسین و ستایش  در مورد او بودیم. بعد از ملاقات با بورجو ، فهمیدم که حق با آنهاست. اول از همه ، او با یک خنده شاد ، چهره ای مداوم خندان و انرژی آرام وارد می شود ، اینجا Burcu Biricik است با آن انرژی زیبا ...

"Too Far Too Close موضوع فیلم (خیلی دور ،خیلی نزدیک )   چیست؟

این فیلمی است که در طی سال های دانشگاه و بعد  بزرگسالی بین دو جوان اتفاق می افتد و بوی عشق می دهد. از چگونگی تکامل عشق گفته می شود. دیده می شود که نسبت به روز اول چه چیزهایی تغییر کرده  و چه چیزهایی تغییر نکرده . در واقع این یک فیلم دارماتیک کامل است. ما فیلمی ساختیم که قلب ها  را لمس می کند.

فیلم های عاشقانه زیادی وجود دارد. چه چیزی این فیلم را از دیگران متفاوت می کند؟

اول از همه ، انرژی و باور ترکان دریا , هر فیلم ,  مشخصه ی خاص خود را دارد. نکته اصلی که همه ما در مورد آن صحبت می کنیم؛ عشق و احساس در فیلم است این احساس بسیار واقعی و چیزی است که می توانیم با آن زندگی کنیم. اینها احساساتی است که همه ما در جوانی ، بلوغ یا بزرگسالی تجربه می کنیم.

شما 3 دوره مختلف سنی را در فیلم به تصویر می کشید. این برای یک بازیگر بسیار چالش برانگیز است.

این یکی از مواردی بود که مرا به هیجان آورد. دوره دانشگاه و دوره فارغ التحصیلی Aslı(شخصیت اصلی فیلم) بسیار شبیه به انرژی درونی من است. هر دو به خود اعتماد داریم و می دانیم که می خواهیم چه کار کنیم. دختری وجود دارد که آنچه را که در ما گرفته است می شکند اما در حاشیه زندگی نمی کند. آنچه من واقعاً در مورد آن کنجکاو هستم این است که چه چیزهایی در حالی که به بزرگسالی حیات بخشیده اند ، ظاهر شده اند؟

آیا پیر شدن شما را می ترساند؟

نه ، نمی ترسم ، مادربزرگتون می شوم. (خنده حضار) چین و چروک های کوچکی روی صورتم ظاهر می شوند. من شخصی هستم که مدام میخندم و خطوط ریز و چروک های ریزی روی صورتم دارم. 

آیا سفیدی در موهایتان دارید؟

من یکی دارم ، اما حدس می زنم  بین موهایم دیده نمی شود. (می خندد) وقتی اولین بار آن را دیدم خیلی ترسیدم.  سفید است ؟" مدام می گفتم موهای مادربزرگ و دایی من در سن 15 سالگی سفید بود. فکر می کنم من یکی از بازماندگان خوب خانواده هستم.

آیا فکر می کنید زیبایی تان باعث پیشرفتتان در هنر پیشگی شده؟

من از کسی به دلیل زیبا  نبودن  انتقاد نمی کنم. من از حرکاتم و هنر آرتیست بودنم درآمد کسب می کنم . وقتی به چهره یک فرد پیر نگاه می کنید ، زندگی کرده و من آن چروک ها را دوست دارم. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما من اکنون چهره و بدن خود را دوست دارم.

آیا وقتی در یک مسابقه زیبایی در آنتالیا شرکت کردید ، زندگی شما تغییر کرد؟

در دوران دبیرستان ، مادر و برادرم و من با هم زندگی می کردیم.  آنها مشغول کار بودند و من در تابستان به دنبال کار برای کمک به خانه بودم. من به آژانس رفتم تا دستیار باشم یا چیزی دیگر. آنها گفتند  "ما یک مسابقه زیبایی داریم. بگذارید شما را برای آن آماده کنیم  " مادر و برادرم می خواستند من شرکت کنم.  و من  نفر اول شدم. آن تاج به عنوان یک خاطره زیبا در خانه مادرم باقی مانده است.

رویای شما در دوران کودکی چه بود؟

همسایه ها که در محله جمع می شدند بینشان میرفتم و ادای مادربزرگم را در می آوردم  . آنها هم  من را  تماشا می کردند.  اما من هرگز آرزو نداشتم در تلویزیون یا سینما بازی کنم. پدربزرگم همیشه می گفت: "خوب دخترم ، رویای تو بازیگری است ، اما تو باید یک دستبند طلا داشته باشی" ، اما من هیچ وقت خواب آن دستبند طلا را نمی دیدم.

"من تابستان در کافه کار می کردم"

مادر و پدر در دوران جوانی شما چگونه بر شما تأثیر گذاشتند؟

تأثیر زیادی نداشت. پدربزرگ ، دایی و برادرم به عنوان مرد در خانواده بودند.

زود به بلوغ فکری رسیدی؟

من قطعاً به اهمیت کار و آوردن پول در خانه در سنین پایین پی بردم.

اولین پولی که به دست آوردید را به خاطر می آورید؟

من تابستان در یک کافه در آنتالیا Elmalı کار می کردم. من پولی را که به دست می آوردم به پدربزرگم می دادم. هر پولی که خانواده بدست  می آورد در یک صندوق کوچک جمع می شد و پدربزرگم از آن صندوق به اندازه کافی به من پول می داد.

بیایید کمی در مورد عشق صحبت کنیم. به نظر شما عشق چیست؟

یک عصر تابستانی آرام.

عشق شما به همسرتان امره یتکین چگونه است؟

ما در یک مکان مسخره با کوله پشتی های خود قدم می زنیم (خنده حضار) بسیار سرگرم یکدیگر هستیم، وقتی به چشمان یکدیگر نگاه می کنیم به آن اعتماد به نفس و آرامش  لازم می رسیم.

چه طور آشنا شدید؟

(امره) پسر عموی دوستم بود. ما 4 سال پیش از طریق او همدیگر را دیدیم. ما بعد از 2 سال دوباره ملاقات کردیم و گپ زدیم. بعد از آن روز ، ما دیگر هر روز با هم هستیم.

آیا او پیشنهاد ازدواج خود را در بالای کوه  داده است؟

بله ، او در واقع برنامه ای کاملاً متفاوت طراحی کرده بود. ما قصد داشتیم به جای دیگری برویم ، همه چیز آماده بود ، اما در نتیجه فوران آتشفشان ، همه پروازها لغو شدند. تصمیم گرفتیم روز بعد به سریلانکا پرواز کنیم. او تصمیم گرفته بود بالای کوه پیشنهاد ازدواج بدهد. 

آیا شما فقط گفتید "بله"؟

نه من تا آخرین لحظه نفهمیدم که او چه می کند. با دیدن جعبه قرمز متوجه شدم که قرار است پیشنهاد ازدواج بدهد جمله ای از دهانم بیرون آمد گفتم: "اما من خیلی کوچک هستم".در واقع من فکر ازدواج را توی سرش انداختم مرتب می گفتم "ببین دوستان ما چقدر راحت ازدواج می کنند. " (می خندد)
پس (عمر )گفت: "بوركو ، تو هنوز نگفتی بله؟" و من آن حرفت را به عنوان بله می پذیرم 

جشن عروسی شما نیز بسیار شاد و زیبا  بود. شما رقصیدید؟

جشن عروسی ما یک جشن بسیار کوچک بود و ما دوستان عزیزی داشتیم که با آنها بسیار صمیمی بودیم. جشنی بود که همه در آن راحت بودند و از آن لذت می بردند.

لباس عروس شما هم خیلی خوب بود.

خیلی ممنونم. وقتی لباس عروس را برای اولین بار دیدم ، احساس می کردم لباس عروسی مادرم را می پوشم. ماشین عروس ، کت و شلوار داماد ، تزئینات عروسی ، همه چیز بسیار نوستالژیک بود.

آیا شما آماده مادر شدن هستید؟

هر از گاهی با (عمر) صحبت می کنیم. ما به فکر بچه دار شدن در ۲ تا ۳سال آینده هستیم. من هم باید کمی بالغ شوم. 

'عشق مردم عالی است'

برای بازیگران متاهل ، انتقاد این است که "شما نباید در آغاز کار خود ازدواج می کرد". این را چگونه ارزیابی می کنید؟

من این دو را از هم جدا نمی کنم. زندگی شغلی و خصوصی من یکی است. اگر قرار است مادر شوم ،  اینها باید در هم آمیخته شده و بدون قدم گذاشتن روی پای یکدیگر پیش بروند. سعی می کنم به این مهم دست پیدا کنم.

شما اخیراً یکی از درخشان ترین بازیگران هستید. این محبوبیت چه تاثیری بر زندگی شما داشته؟

من الان خیلی خوشحالم. هیچ چیز محدود کننده زندگی من نیست. همه چیز عالی است. عشق مردم به من باور نکردنی است. آنها چیزهای زیبایی می نویسند و زیر عکس های من در اینستاگرام برایم آرزوهای خوب می کنند. بعضی وقتها کامنت های پر محبتشان اشک را به چشمانم می اورد. من پذیرای هر گونه انتقاد نیز هستم حتی انتقادی که به من وارد شده هم با  انرژی خوب و مهربانی است. به همین دلیل بسیار خوشحالم.

 

کدام بازیگر زن ترکیه ای را انتخاب می کنید؟

 

همه بازیگران در هر نقطه از دوران خود سخت در تلاش هستند اما من شخصا  آسلیهان گونر , آصلی تاندوغانفرح زینب عبدالله  , مریم اوزرلیبرن ساتجانسو دره هازار ارگوچلاویکو کارایل , سرنای ساریکایا را دوست دارم و با آنها دوستی صمیمانه ای دارم

قد و وزن بورجو بیریجیک (Burcu Biricik)

قد بورجو بیریجیک 178 و وزن او 60 کیلوگرم است قابل ذکر است او برای سریال جدیدش به شدت لاغر کرده است

شما می توانی با کلیک روی بیوگرافی بازیگران ترکیه ای از مطالب آن لذت ببرید.

عکس بورجو بیریجیک Burcu Biricik

عکس بورجو بیریجیک Burcu Biricik

عکس بورجو بیریجیک Burcu Biricik

عکس بورجو بیریجیک Burcu Biricik

عکس بورجو بیریجیک Burcu Biricik

عکس بورجو بیریجیک Burcu Biricik

اینستاگرام بورجو بیریجیک Burcu Biricik

عکس  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

عکس  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

عکس  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

عکس  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

عکس  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

وزن  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

قد ام بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

بیوگرافی  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

بیوگرافی  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

بیوگرافی  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

روابط  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

سریال های  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

بیوگرافی  بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

بیوگرافی بورجو بیریجیک Burcu Biricik نقش ماکسیرا

نام نویسنده : حامد شعبانی
بورجو بیریجیک سریال و فیلم های بورجو بیریجیک Burcu Biricik زندگی شخصی مصاحبه با Burcu Biricik
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا