مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران هالیوود >
جذاب ترین های هالیوود
جذاب ترین های هالیوود
2020/05/11

لیست 15 بازیگر زن جذاب در هالیوود

15 بازیگر زن جذاب برتر هالیوود چه کسانی هستند؟

تهیه لیستی از پانزده تا  بهترین بازیگران بسیار زیبا و جذاب هالیوود کار بسیار سختی است. زن های  زیبا و  جذاب زیادی در هالیوود وجود دارند. هالیوود خانه برخی از جذاب ترین زنان جهان است. این مکان  به عنوان قطب سینمای دنیا شناخته می شود. همه ساله بازیگران جدیدی در آن ظهور می کنند که جایگزین بازیگران قبلی می شوند. در میان بسیاری از جذاب ترین بازیگران درست کردن لیستی  کوتاه بسیار سخت است.

در اینجا 15 زن برتر زیبا و جذاب در هالیوود وجود دارند که تاریخ را تغییر  داده اند 

 این لیست براساس جذاب  بودن و طرفداران پر و پاقرص  آنها تهیه شده  است.

15. آنجلینا جولی Angelina Jolie

ظاهرا  می شود در بسیاری از لیست  " ترین زن های دنیا  " نام او را دید.

 آنجلینا جولی یکی از جذاب ترین  بازیگران  نقش اول زن در هالیوود است. او برنده جایزه اسکار و با بازی  به عنوان شخصیت  "لارا کرافت" در  فیلم های بلاکچین ، محبوبیت بسیاری پیدا کرد . خارج از سینما  ، جولی به طور برجسته درگیر پروژه های خیریه بین المللی ، به ویژه پروژه های مربوط به پناهنده گان است. بدون شک  آنجلینا جولی زیبا ترین و همچنین یکی از جذاب ترین  بازیگران زن  جهان است.

14. اما استون Emma Stone

اما استون به عنوان عضو تئاتر جوانان  Phoenix در  آریزونا ، بازیگری را شروع کرد و در آنجا اولین کار خود را با حضور در فیلم "باد در بیدها" از کنت گراهام شروع کرد. او در سنین نوجوانی در بسیاری از فیلم های  دیگر هم ظاهر شد تا اینکه در سن 15 سالگی استون عضوی از  بازیگران سریال درایو شد همچنین  اولین فیلم بلند او در کمدی به نام  Superbad در   سال 2007 اکران شد. او در  لیست ما در  رتبه  14  قرار دارد .

13. شارلیز ترون  Charlize Theron

شارلیز ترون یکی از جذاب ترین  بازیگران زن هالیوود و همچنین مهارت بازیگری بسیار خوبی دارد. این زیبایی روی اهل  آفریقای جنوبی یکی از زیباترین چشمان جهان را دارد . او در 7 اوت 1975 به دنیا آمده است،با این وجود هنوز هم جوان و زیبا به نظر می رسد. او اولین فردی از  آفریقای جنوبی شد که برای فیلم خود به نام  "Monster" جایزه اسکار گرفت. فیلم های قابل توجه دیگر وی شامل The Advilate Devil ، The Italian Job و Mighty Joe Young می باشند .

مجله Esquire او را "جذاب ترین زن  زنده جهان " نامید. ترون نه تنها یک بازیگر شگفت انگیز ، بلکه  خود را به عنوان بزرگترین ستاره اکشن بعد از Mad Max: Fury Road ثابت کرد. بلوندی جذاب و قد  بلند و با عزت با اندامی  باریک و خوش فرم به عنوان یکی از جذاب ترین  زن ها  در این لیست  قرار دارد.

12. اولیویا وایلد Olivia Wilde

بازیگر و مدل ، اولیویا جین وایلد یکی از جذاب ترین بازیگران زن هالیوود است. وایلد در تعدادی از برنامه های تلویزیونی و فیلم های تجاری ظاهر شده است. او نام خانوادگی خود "Wilde" را از نویسنده مشهور ، اسکار وایلد انتخاب کرده است . او در سال 2010 مشهورترین عضو  PETA جهان  بود. فیلم های برجسته او شامل فیلم های تغییر ، زمان و میراث ترون  هستند.

اولیویا وایلد  فردی شوخ طبع است ، زیبا و با قاطعیت مهم نیست که او چه نقشی را بازی می کند ،او در آن نقش  می درخشد. او در طی چند سال گذشته به یک ستاره بی نظیر هالیوود تبدیل شده است. او یکی از بازیگران جذاب سینما  است که  فیلم های زیادی را  بازی کرده است.

11. جسیکا آلبا  Jessica Alba

جسیکا آلبا متولد پومونا ، کالیفرنیا ، در 28 آوریل 1981 ، یکی از جذاب ترین مدل ها و بازیگران تلویزیون  و سینما است. وی اولین کار خود را در سینما  از 13 سالگی در فیلم  کمپ هیچ جا  بازی کرد. آلبا اغلب به عنوان نماد جذابیت  به تصویر کشیده می شود. او با حضور در  لیستی از جذاب ترین  بازیگران زن  هالیوود  بسیاری از مجلات مهم دنیا شاید رکوردار باشد فیلم های قابل توجه وی شامل Fantastic Four ، Sin City و Machete است. او همچنین در برنامه تلویزیونی Dark Angel ظاهر شد.

آلبا 36 ساله که یکی از جذاب ترین  لاتین زبان ها در هالیوود است ، اولین سریال  محبوبی که در آن بازی کرده فرشته نام دارد. آلبا یکی از بازیگران مشهور نسل خودش است. او در تعداد بیشماری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ظاهر شده است. دلایل زیادی وجود دارد که جسیکا آلبا همچنان یکی از جذاب ترین  بازیگران هالیوود باشد.

10. اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون ، یکی از جذاب ترین زن های دنیا به شمار می رود او  در نیویورک به دنیا آمد و مادرش  ملانی اسلون و پدرش کارستن جوهانسون نام دارند . اسکارلت دارای بیشترین طرفدار مرد در دنیا می باشد . او زیبا ، جذاب است و یکی از جذاب ترین  بازیگران زن هالیوود به حساب می آید. چندین مجله وی را در لیست جذاب ترین  و زیباترین  افراد مشهور قرار داده اند. او اکنون 4 بار نامزد دریافت گلدن گلوب شده است. برجسته ترین فیلم های او شامل The Avengers، The Prestige، Vicky Cristina Barcelona، The Iron Man و Captain America: War Civil، Avengers: Age of Ultron است. او هم اکنون از  بازیگران مطرح دنیا است.

اسکارلت جوهانسون یکی از پرطرفدارترین بازیگر زن   حال حاضر جهان   در هالیوود ، دومین زن  در این لیستی  است که  "جذاب ترین زن زنده جهان " توسط مجله Esquire نامگذاری شده است. بلوند 33 ساله با چهره ای بی نقص  در هر صورت  به نظر می رسد شگفت انگیز باشد.

9. مارگو رابی  Margot Robbie

مارگو رابی سریعترین ستاره در حال رشد در هالیوود ، بازیگر و تهیه کننده فیلم اهل  کشور  استرالیا . در حال حاضر او تنها 27 سال سن  دارد ، اما ، مجله تایم او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان نامگذاری کرد. علاوه بر این ، فوربز در لیست 30 نفر بهترین های   زیر 30 سال ، رابی را معرفی کرده است .

در چندین فیلم و برنامه های تلویزیونی ظاهر شد،مارگو رابی  برنده و همچنین نامزد دریافت چندین جایزه شده همچنین  او با استعداد ترین بازیگر زن هالیوود  است. او خود را به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های هالیوود تثبیت کرده است.

8. میلا کونیس Mila Kunis

Milena "Mila" با نام کامل  ماركوونا كونیس در چرنیویتسی ، اوکراین ، اتحاد جماهیر شوروی (در حال حاضر مستقل اوکراین) در یك خانواده یهودی متولد شده است . این بازیگر 33 ساله توسط بسیاری از مجلات و رسانه ها به عنوان یکی از جذاب ترن  افراد مشهور هالیوود معرفی شد . قابل توجه ترین فیلم های او شامل سیاه قو ، دوستان با مزایا و فراموش کردن سارا مارشال است. کار کومیس در حال پیشرفت است و او را در چندین فیلم در سال 2017-۲۰۱۸ دیده ایم . او فردی با اخلاق و مهربان است وقتی   که یک گروهبان دریایی ایالات متحده از او خواست در یوتیوب از وی سؤالی با عنوان  با وی ازدواج می کند ، بپرسد  وی پذیرفت.

7. ناتالی پورتمن Natalie Portman

زیبا ،تنها وصفی که میتوان با آن  ناتالی پورتمن بازیگر و مدل با تابعیت دوگانه آمریکا و اسرائیل را معرفی کرد. او یکی از زیباترین زنان جهان است. او در سال 2011 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن  برای فیلم خود ، بلک برنز شد. . فیلم های قابل توجه دیگر وی شامل V برای Vendetta ، Thor، Closer و No Strings Attached است. حرفه پورتمن روند رو به رشدی داشته است و وی در سال های 18-18 2017 در چندین فیلم حضور داشته همچنین  او در تعدادی از لیست های منتشر شده از جذاب ترین  بازیگران هالیوود حضور داشته است.

6. ماریون کوتیار Marion Cotillard

ماریون کوتیار در رتبه ششم لیست جذابترین  بازیگر زن هالیوود قرار دارد. ماریون کوتیار متولد کشور  فرانسه است. او اکنون در سراسر جهان مشهور  و یکی از زیباترین بازیگران این نسل جدید بشمار می رود . او در  فیلمی  با عنوان "شروع" بازی کرده است . فیلم های دیگری او  مانند نیمه شب در پاریس و Public Enemies با استقبال بسیار خوبی از طرف منتقدین  روبرو شدند. او به تازگی در فیلم "از سرزمین ماه" حضور داشته  است. فیلم او ، La Vie en  یکی از بهترین آثار وی به شمار می رود  ، او برنده  جایزه اسکار  شده  ، که  نام  او را   به عنوان اولین کسی که برنده اسکار برای یک فیلم فرانسوی شده  ،در تاریخ   ثبت می کنند

5. امبر هرد Amber Heard

امبر هرد مشهورترین ستاره نسل خود محسوب می شود  اما ، امبر هرد هنوز به افتخارات مهمی دست پیدا نکرده  است. به هر حال ، او  را در بین 15 بازیگر زن داغ هالیوود قرار  می دهند. هرد یک زن جذاب  با  چهره ای  زیبا و پوستی روشن و براق  است. او بدن خیره کننده ای  دارد که به نظر نمی رسد یک کیلوگرم  اضافی  در آن وجود داشته باشد. اگر گفته شود امبرهرد  تعریف دقیقی از یک زن جذاب  است اشتباهی صورت نگرفته است.

4. آنادآرماس Ana de Armas

 اگر شما جز کسانی هستید  که از این بازیگر زیبا روی  کوبای  ، آنا دآرماس اطلاعات ندارید و او را نمی شناسید  نگران نباشید! زیرا با گذشت زمان به احتمال زیاد از او زیاد  خواهید شنید. آنا دآرماس  متولد و بزرگ شده کوبا در  اوایل 12 سالگی به  یک بازیگر تبدیل  شد.او اولین بازی حرفه ای خود را در فیلم اسپانیایی Una rosa de Francia در سال 2006  انجام داد.

 از آنجایی که او در چندین فیلم بزرگ مانند: در معرض ، دستهای سنگی و سگ های جنگی و همچنین  بزرگترین نقش او با فیلم  "Blade Runner2049" به عنوان شخصیت  جوی همراه بوده او را به عنوان یک استعداد  در سینمای هالیوود می شناسند.

وی  یک زن  احساسی و بسیار با اعتماد به نفس می باشد  که اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیگران هالیوود شناخته می شود.

3. الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario

حتی اگر او هنوز به یک ستاره واقعی تبدیل نشده باشد  ، اما به نظر می رسد الکساندرا را به عنوان یکی از جذاب ترین زن های دنیا می شناسند . Daddario متولد و بزرگ شده در شهر نیویورک ، ایالات متحده از تبار ایتالیایی ، اسلواکیایی ، انگلیسی و ایرلندی است. در طول حرفه خود ، او در چندین فیلم ، نمایش تلویزیونی و کلیپ  های موسیقی ظاهر شده مهم ترین فیلم ها او در سینما : Summer Quinn in Baywatch ، Blake Gaines , San Andreas و Annabeth Chase است.

او  در سری فیلم های پرسی جکسون در سال 2018 فیلم Netflix 'When We First Met' به عنوان اوری مارتین حضور داشته است .

داشتن یکی از جذاب ترین  چهره های هالیوود ، دلیل خوبی دارد که مردم  بخواهند در آینده بیشتر و بیشتر از او کارهای جدید تری  ببینند. Daddario  در سال 2018 در چهار فیلم ظاهر شد ، از جمله؛ ما همیشه در قلعه زندگی کرده ایم ، نام ها ، من یک پرنده نیستم و یک نفر دیگر.  ظاهر شد

2.مگان فاکس   Megan Fox

همه مگان فاکس را می شناسند. او فعالیت بازیگری خود را در سال 2001 آغاز کرد. مگان فاکس  در  فیلم "ترانسفورماتور" به یک برند جهانی  تبدیل شد. او 31 سال سن دارد و سمبل جذابیت جهان  محسوب می شود. فاکس چندین بار در بین زیباترین افراد جهان قرار گرفت. او در بین جذاب ترین  بازیگران هالیوود در رتبه دوم قرار دارد. فیلم های قابل توجه  وی شامل بدن جنیفر ، و ترانسفورماتور 2 هستند.

 یکی از بزرگترین بانوان هالیوود مگان فاکس 31 ساله یکی از جذاب ترین  دختران سینما محسوب می شود. هیچ  دختر در هالیوود  به اندازه مگان فاکس جذاب  و سرگرم کننده نیست . او تا به حال جلد  بسیاری از مشهور ترین  مجله ها را  به تسخیر خود در آورده است.

1. اوا گرین Eva Green

با نگاه منحصر به فرد دیوانه کننده خود  ، اوا گرین شایسته مقام اول در هر لیست "جذاب ترین بازیگران هالیوود" است. گرین در فرانسه به دنیا آمده است . او دختر بازیگر افسانه ای مارلین ژوبرت می باشد 

 با پوستی سبزه و به طور طبیعی موهای  تیره شناخته می شود.

 بیشتر به خاطر نقش وی به عنوان سیبیلا ، ملکه اورشلیم در  فیلمی حماسی  تاریخی به کارگردانی  ریدلی اسکات به نام  قلمرو بهشت شناخته شده است. همچنین  وسپر لیند را در فیلم جیمز باند کازینو رویال به یاد می آوریم . او در  فیلم هایی مانند؛ Shadows Dark، 300: Rise of a Empire، Sin City: Dame to Kill For و  درام ترسناک Showtime Penny Dreadful حضور داشته است.

امیدواریم از این مقاله لذت برده و اطلاعات آن برای شما مفید بوده باشد.شما می توانید لیست بهترین ها را در همین سایت مشاهد کنید.لطفا برای حمایت از ما نظر خود را در انتهای پست ها قرار دهید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
جذاب جذاب ترین ها بازیگران جذاب هالیوود جذاب های هالیوود بازیگران زن هالیوود بازیگران زن جذاب top10 بازیگران زن بهترین بازیگر زن اسکار جوایز سکار مراسم اسکار برندگان اسکار بازیگران 2020 فیلم های 2020 فیلم جدید
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
آماندا سایفرد  (Amanda Seyfried) و توماس سادوسکی (Thomas Sadoski ) به عنوان بازیگر با هم آشنا شدند و اکنون یک خانواده چهار نفره هستند. ... ( آماندا سایفرد با کی و به چه کسی ازدواج کرد؟ آیا او فرزند دارد؟ (Amanda Seyfried))
هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر نقش های سوپر من و سریال ویچر با انتشار تصاویری نوشته روز تولد ۳۹ سالگیش  بهمراه دوست دخترش نا... ( هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن و ویچر عاشق جوجه کباب است)
فتوشوت های جدید جانی دپ برای برند Dior و معرفی عطر Sauvage Elixir این برند توسط او باعث شده که فروش این محصول به بالاترین سطح خود برسد و این... ( جانی دپ همچنان محبوب است عکس های جانی دپ برای محصولات دیور فروش بالای دارد)
پل بوکاداکیس کیست؟ شایعه شده است که آنا د آرماس با با رئیس برنامه محبوب TINDER VP رابطه دارد. بن افلک ممکن است همه چیز را با مع... ( آنا د آرماس بعد از بن افلک وارد رابطه ای جدی شده است.دوست پسر آنا د آرماس کیست؟)
دوئین جانسون The Rock در فهرست پردرآمدترین بازیگران Forbes قرار دارد سال گذشته دوئین جانسون دوم و جورج کلونی اول بود. دوئین جانسو... ( دوئین جانسون ثروتمندترین بازیگر جهان شد نفرات بعدی چه کسانی هستند)
قد مارگو رابی (166.4 سانتی متر) است ولی چرا او کوتاه به نظر می رسد. بازیگر استرالیایی ستاره این روز های هالیوود بیشتر به خاطر بازی در فیل... ( قد مارگو رابی چقدر است؟ چرا او دنبال کفش های پاشنه بلند است)
مصاحبه جذاب و خواندنی از مارگوت رابی سفیر تبلیغاتی جدید برند شنل که از سال ۲۰۱۹ از ساعت j12 رو نمایی کرد.در این مصاحبه مارگوت رابی از گذشته ... ( مارگو رابی آخرین سفیر برند ساعت شنل در مورد زمان مصاحبه کرده است)
جنیفر لارنس Jennifer Lawrence  حامله است. بر اساس گزارش نشریه People جنیفر لارنس ستاره ۳۱ ساله سینما هالیوود که در فیلم های همچون... ( جنیفر لارنس از نامزد خود باردار است و بچه جنیفر لارنس به زودی به دنیا خواهد آمد)
آنا د آرماس بازیگر زنی است که به باند (اشاره به فیلم جیمز باند)  اکنون به آن نیاز داریم. این بازیگر با موهای کوتاهی که&nbs... ( همه چیز درمصاحبه با آنا دارماس روابط عاشقانه زندگی شخصی اینستاگرام قد وزت همراه با عکس)
مگان فاکس در واقع در چهار فیلم در سال 2019 و فیلم دیگری در سال 2020 حضور داشته و بازی کرده است. در مورد اینکه چرا بینندگان او ر... ( چرا دیگر مگان فاکس فیلم بازی نمی کند؟ مگان فاکس از هالیوود کنار گذاشته شده است)
ایوان ریچل وود درسریال وست ورلد کیست؟ ایوان ریچل وود ( Evan Rachel Wood) (متولد ۷ سپتامبر ۱۹۸۷) (16 شهریور 1366) بازیگر، مدل و خواننده آم... ( ایوان ریچل وود در سریال وست ورلد مدل بازیگر و خواننده آمریکایی بیوگرافی تحصیلات قد وزن اینستاگرام همراه باعکس)
قد بازیگرای زن هالیوودی شاید برای شما هم جالب یاشد که قد بلندترین بازیگر زن هالیوود یا بازیگر خارجی چه کسی است؟ در جای درستی قرار دارید ما د... ( قد بلندترین بازیگر زن هالیوودی چه کسی است بیوگرافی اینستاگرم قد بازیگر زن هالیوودی)
ایتسیار ایتانیو مارتینس کیست؟ ایتسیار ایتانیو مارتینس Itziar Ituño Martínez‎ متولد ( ۱۸ ژوئن ۱۹۷۴) (28 خرداد 1353) در ش... ( ایتسیار ایتانیو بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول اینستاگرام روابط قد وزن همراه باعکس)
اسکارلت جوهانسون scarlett johansson جذابترین بازیگر حال حاضر دنیا که با کالین جاست  Colin Jost‎ به صورت رسمی از... ( اسکارلت جوهانسون از همسر خود حامله است)
مارگو رابی(MAR goh ROB ee) ستاره استرالیای هالیوود  با اینستاگرام و تمامی اپلیکیشن های  فضای مجازی و اجتماعی خداح... ( مارگو رابی از اینستاگرام و دنیای مجازی خداحافظی کرد)
اسکارلت جوهانسون ( Scarlett Johansson‎) به مخالفان مراسم گلدن گلوب(Golden Globe) پیوست  اسکارلت جوهانسون (Scarlett J... ( اسکارلت جوهانسون گلدن گلوب را تحریم کرد و دیگر در آن شرکت نمی کند)
بازیگرانی که قبل از ورود به عرصه بازیگری ورزشکار حرفه ای بوده‌اند هدف اکثر سلبریتی‌ها، بازیگران، نوازندگان و هنرمند... ( بازیگرانی که قبلا ورزشکار حرفه ای بودند)
لاشانا لینچ بازیگر زن سیاه‌پوست، تایید کرد که جیمز باند بعدی خواهد بود لاشانا لینچ (Lashana Lynch) در پستی اینستاگرامی تأیید کر... ( لاشانا لینچ زن سیاه پوستی که جیمزباند بعدی خواهد بود با انتقادات زیادی مواجه شده است)
یک فیلم جنگی  فوق العاده و پر بازیگر در حال ساخت است یک فیلم جنگی با بازی تام هاردی (Thomas Hardy)، تای شرایدن(Tye  Sheridan)، ... ( تام هاردی در یک فیلم جنگی پر بازیگر نقش اصلی را عهده دار است)
مصاحبه اسکارلت جوهانسن در مورد فیلم بیوه سیاه فیلم ابر قهرمانی جدید  بیوه سیاه (Black Widow) غزل خداحافظی اسکارلت جوهانسن ... ( اسکارلت جوهانسون با فیلم‌های ابرقهرمانی خداحافظی خواهد کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا