مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت ناخن >
chrome nails کروم لاک
chrome nails کروم لاک
2020/02/15

chrome nails یا کروم ناخن در کاشت ناخن

همین الان که درحال تایپ این مقاله هستم 10 نور درخشان بصورت شگفت انگیزی در اتقاق نیمه تاریک من میدرخشند و در امتداد صفحه کلید بالا و پایین میشوند.

برای اولین بار  chorme nail از طریق بهاره مدیر سالن زیبایی چهره سازان به من معرفی شد. در این مقاله قصد دارم اطلاعتی را در این زیمنه با شما به اشتراک بگزارم . لاک آینه ای از یک نوع پودر خاص صنعتی درست شده که از طریق یک وسیله اسفنج مانند بصورت یک لایه نازک به روک ناخن قرار میگیرد. واقعا برای من جالب بود این پودر جامد چطور به یک لایه صیغلی و درخشان تبدیل میشود.

به جرات می توان گفت که ناخن کروم یک هنر منحصر بفرد در دنیای مد و فشن خلق کرد .احتمالا شما هم در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر عکس های ناخن های دختران و خانم های جوان را دیده اید که چطور با استفاده از این ماده جادویی نقش های خیره کننده ای بر روی ناخن هایشان میکشند.

polish یا lacquer  اسم صنعتی این محصول  است و نکته  جالب اینجاست در ایران از اسم صنعتی این محصول برای نام گذاری آن استفاده شده است . کرم لاک تقریبا شبیه به اسپری مو عمل میکند است .

یکی از خصوصیات لاک آینه ای این است که نیاز به طراحی های خاصی ندارد.هرچند اگر سلیقه هنرمندانه ای داشته باشید می توانید طرح های جالبی حتی با استفاده از این نوع لاک بر روی ناخن خود داشته باشید ولی چون لاک اینه ای یا chorme nail بسیار درخشنده و براق است میتوانید از آن به تنهای نیز استفاده کنید .قیمت این نوع لاک ها بین 60 تا 120 هزار تومن بستگی به برند سازنده متغییر است .این نوع لاک ها را می توانید بصورت پکیجی نیز از فروشگاه های لوازم آرایش خریداری کنید و در مناسبت های خاص از رنگ ها متنوع آن استفاده کنید .

در گالری تصویر زیر میتوانید نمونه های کار شده لاک کروم را ببینید.

نام نویسنده : نسرین زارعی

chrome nails

کروم ناخن

لاک آینه ای

گالری عکس
( روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ناخن نقش بسیار موثری در زیبایی دستها و پاها و مهم تر در سلامت بدن شما دارد یعنی براحتی می توان از فرم و حالت ناخن که آیا ترک خورده و یا سریع... ( آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟ مراحل کاشت ناخن مضرات کاشت ناخن چگونه است)
خانم‌ها و دختران به دلایل مختلفی و گوناگونی کاشت ناخن را  انجام می‌دهند؛ برخی فقط برای زیبایی و لذت از آن در دورهمی های ... ( کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس)
نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است شما خانم ها در مورد آن بیشتر بدانید: کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد... ( نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است بدانیم)
ما همیشه سعی میکنیم ناخن های دست و پا مرتب و عالی باشد.البته همیشه کمترین زمان را برای تزیین ناخن ها صرف میکنیم.بسیاری از خانم ها فقط سعی می... ( چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟)
شرکت آمریکایی ویکتوریا سکرت به تولید لباس زیر زنانه در جهان شناخته شده است علاوه بر این ویکتوریا سکرت محصولاتی مثل لاک ناخن,ریمیل ویکتوریا ,... ( لاک ناخن ویکتوریا سکرت)
ناخن پا یکی از مواردی است که اگر خانم های آنرا به خوبی تزئین کنند نشانه سلیقه و حس زیبایی شناسی آنها است .شاید بعضی از خانم ها به اشتباه فکر... ( چند مدل زیبای لاک پا و کاشت ناخن پا)
در سال جدید میلادی مدل های ناخن مصنوعی و کاشت ناخن  بسیار متنوع شده .بدلیل اینکه استفاده از ناخن مصنوعی بدودن دردسر و سریع و کم هزینه ا... ( عکس ناخن مصنوعی جدید)
امروزه دنیای فشن و مد به شدت مورد توجه دختران و خانم های قرار گرفته است.یکی از مواردی که باعث میشود خانم های به روز و به اصطلاح رو مد باشند ... ( کاشت ناخن ژله چگونه است؟)
کلمه Manicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبا سازی دست ها انجام میشود و ریشه این کلمه لاتین است .کلمه manicure در لاتین به معنا... ( مانیکور پدیکور چیست؟)
اگر میخواهید ناخن های شما بسیار شیک و مد روز باشد و همچنین طبیعی بنظر برسد حتما مدل ناخن فرنچ یا فرانسوی را امتحان کنید.این سبک که چیزی کمتر... ( مدل ناخن مانیکور فرانسوی چیست؟)
وقتی صحبت از ناخن میشود بسیاری از خانم ها و دختران جوان بسیار ذوق زده میشوند .ست کردن ناخن با کیف مانتو یا حتی کفش خیلی بر جذابیت دختر خانم ... ( مدل های جدید ناخن مصنوعی ۲۰۱۹)
کاشت ناخن زیاد برای سلامتی ناخن مناسب نیست بدلیل اینکه سطح ناخن تقریبا از جنس مو است و عمدتا از پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.بطور کلی... ( وقتی ناخن می کارید؟ چه کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا