مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت ناخن >
چند نکته اساسی در مورد کاشت ناخن
چند نکته اساسی در مورد کاشت ناخن
2020/05/16

نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است بدانیم

نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است شما خانم ها در مورد آن بیشتر بدانید:


کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ولی کاشت و طراحی ناخن به دلیل حساسیت به چسب و مواد کاشت در بسیاری از خانم ها که ممکن است دچارنوعی التهاب شوند ضروری نیست و نباید کاشت ناخن انجام دهند.
و اصولا کاشت ناخن برای کسانی توصیه می شود که قادر به داشتن ناخن های طبیعی نباشند.

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن قالبی: 

یکی از بی کیفیت ترین انواع کاشت می باشد چون در این روش روی ناخن سوهان کشی نمی شود  و بعد از اینکه مواد کاشت روی ناخن زده  می شود و قالب را روی ناخن  می چسبانیم ناخن هوا می گیرد.و این کاشت مناسب افردای که دارای ناخن های یکدست و یک شکل نیستند مناسب نیست .

کاشت ناخن پودری:

در این مطلب شما را با  جز به جز روش کلاسیک کاشت ناخن پودری آشنا می کنیم و امید واریم  با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه  بدست آورید.

یکی از پر طرفدارترین روشهای کاشت ناخن کاشت ناخن پودری است که نسبت به بقیه کاشت ها دوام بیشتری دارد اما زمان بر است .

 مواد لازم برای این کاشت عبارتند از:

لاک مونیکور،پمپ لیکو ئید،لاک ناخن،برق ناخن،ناخن گیر،بافر،پوشر،تیپ ناخن در اندازه های کوتاه و بلند و طرح دار،چسب مخصوص،روغن برای کار پولیش،قلم پودر شماره ۶ یا ۸،ضد قارچ،جا پودری یا گوده،پرایمر(چسب مخصوص بین ناخن و مواد)ر،،پودر کاشت شفاف

ابتدا مونیکوری ساده را روی سطح ناخن هاانجام می دهید.
بعد لاک مانیکور را روی پوست اطراف ناخن آغشته کنید تا کمی نرم شود با پوشر(عقب زن)پوست را از سطح ناخن کنار بزنید و با کمک نیپر(گوشت گیر)گوشت های اطراف ناخن ها را بگیرید.
در مرحله بعد متناسب با سایز ناخن هایتان تیپ متناسب با ناخن هایتان را انتخاب کنید.
و بعد صدف ناخن ها را سوهان بکشید تا کوتیکول  ناخن از صدف جدا شود و بعد ضد قارچ بزنید تا خشک شود.
 تیپ متناسب با ناخن هایتان را روی ناخن بچسبانید  با استفاده از کارتر تیپ ناخن را بصورت صاف یا گرد کوتاه کنید  و سوهان بکشید تا سطح ناخن ها صاف شود و پرایمر بزنید و مواد کاشت را روی ناخن بزنید.
و پودر کاشت (لیکویید)را با کمک قلمو روی ناخن مرتب بگذارید بعد از خشک شدن ابتدا با سوهان دستی و سوهان برقی صاف کنید.
و در مرحله بعد ‌که سوهان و بافر کشی شد روغن را روی ناخن ها می زنید تا ناخن هایتان شفافیت لازم را بدست آوردند.و در آخر روی سطح ناخن ها برق ناخن یا تاپ کات(لاک خشک کن)میزنید و  با کمک لاک روی ناخن را طراحی می کنید.

کاشت ناخن ژله ای یا هلویی:

در روش ژله ای از سه لایه ژل مخصوص برای روی ناخن استفاده می کنند و بعد  از هر بار استفاده از ژل از دستگاه UVاستفاده می شود تا ژل روی ناخن خشک شود. در این روش کاشت ابتدا برای آماده سازی ناخن ها از اسپری ضد باکتری استفاده می شود و بعد از سوهان کشی ناخن ها و زدن ضد قارچ یک لایه پرایمر  روی صدف ناخن می زنیم.و  با استفاده از یک قلمو باریک ژل زیر سازی که همان ژل بیلدینگ نامگذاری شده را روی ناخن ها میکشیم توجه داشته باشید که اینکار باید خیلی با سرعت انجام شودچون تجمع ژل هادر هر ناحیه از ناخن باعث نقص کار شما می شود بعد ازاستفاده از ژل زیر سازدست را در دستگاهUVقرار دهید بعد از مدت زمان تعیین شده توسط دستگاه ژل زیر سار خشک می شود.

در مرحله بعدی از ژل استحکام دهنده یا همان ژل فینیشینگ استفاده می کنید و این ژل را مانند ژل زیر ساز روی ناخن می‌کشید توجه داشته باشید که برای ایجاد حجم بیشتر پس از اینکه یبار ناخن را ژل زدید و در دستگاه خشک شد دوباره انجام دهید و با استفاده از سوهان برقی و یا دستی در ناخن ها فرم نهایی را ایجاد کنید و در مرحله آخر از ژل درخشان یا همان تاپ شاین استفاده کنیدو ژل را روی ناخن بکشید بعد از زدن ژل دست را داخل دستگاهUV قرار دهید و بعد از خشک شدن با استفاده از پد مخصوص و محلول کلینر روی ناخن بکشید و نقص های کار را از بین ببرید.

نام نویسنده : زهره شعبانی

ناخن

کاشت ناخن

ناخن مصنوعی

ناخن قالبی

ناخن ژله ای

ناخن پودری

گالری عکس
( روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ناخن نقش بسیار موثری در زیبایی دستها و پاها و مهم تر در سلامت بدن شما دارد یعنی براحتی می توان از فرم و حالت ناخن که آیا ترک خورده و یا سریع... ( آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟ مراحل کاشت ناخن مضرات کاشت ناخن چگونه است)
خانم‌ها و دختران به دلایل مختلفی و گوناگونی کاشت ناخن را  انجام می‌دهند؛ برخی فقط برای زیبایی و لذت از آن در دورهمی های ... ( کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس)
ما همیشه سعی میکنیم ناخن های دست و پا مرتب و عالی باشد.البته همیشه کمترین زمان را برای تزیین ناخن ها صرف میکنیم.بسیاری از خانم ها فقط سعی می... ( چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟)
شرکت آمریکایی ویکتوریا سکرت به تولید لباس زیر زنانه در جهان شناخته شده است علاوه بر این ویکتوریا سکرت محصولاتی مثل لاک ناخن,ریمیل ویکتوریا ,... ( لاک ناخن ویکتوریا سکرت)
ناخن پا یکی از مواردی است که اگر خانم های آنرا به خوبی تزئین کنند نشانه سلیقه و حس زیبایی شناسی آنها است .شاید بعضی از خانم ها به اشتباه فکر... ( چند مدل زیبای لاک پا و کاشت ناخن پا)
در سال جدید میلادی مدل های ناخن مصنوعی و کاشت ناخن  بسیار متنوع شده .بدلیل اینکه استفاده از ناخن مصنوعی بدودن دردسر و سریع و کم هزینه ا... ( عکس ناخن مصنوعی جدید)
امروزه دنیای فشن و مد به شدت مورد توجه دختران و خانم های قرار گرفته است.یکی از مواردی که باعث میشود خانم های به روز و به اصطلاح رو مد باشند ... ( کاشت ناخن ژله چگونه است؟)
کلمه Manicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبا سازی دست ها انجام میشود و ریشه این کلمه لاتین است .کلمه manicure در لاتین به معنا... ( مانیکور پدیکور چیست؟)
اگر میخواهید ناخن های شما بسیار شیک و مد روز باشد و همچنین طبیعی بنظر برسد حتما مدل ناخن فرنچ یا فرانسوی را امتحان کنید.این سبک که چیزی کمتر... ( مدل ناخن مانیکور فرانسوی چیست؟)
همین الان که درحال تایپ این مقاله هستم 10 نور درخشان بصورت شگفت انگیزی در اتقاق نیمه تاریک من میدرخشند و در امتداد صفحه کلید بالا و پایین می... ( chrome nails یا کروم ناخن در کاشت ناخن)
وقتی صحبت از ناخن میشود بسیاری از خانم ها و دختران جوان بسیار ذوق زده میشوند .ست کردن ناخن با کیف مانتو یا حتی کفش خیلی بر جذابیت دختر خانم ... ( مدل های جدید ناخن مصنوعی ۲۰۱۹)
کاشت ناخن زیاد برای سلامتی ناخن مناسب نیست بدلیل اینکه سطح ناخن تقریبا از جنس مو است و عمدتا از پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.بطور کلی... ( وقتی ناخن می کارید؟ چه کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا