مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت ناخن >
جدیدترین مدل فرنچ ناخن
جدیدترین مدل فرنچ ناخن
2020/02/15

مدل ناخن مانیکور فرانسوی چیست؟

اگر میخواهید ناخن های شما بسیار شیک و مد روز باشد و  طبیعی بنظر برسد حتما مدل ناخن فرنچ یا فرانسوی را امتحان کنید.این سبک که چیزی کمتر از کاشت ناخن ندارد را میتوانید براحتی در منزل انجام دهید.یک رنگ روشن صورتی یا مات براق را انتخاب کنید و چند سانتیمتر از بالای ناخن را سفید کنید .در این مدل بیشتر از رنگ های روشن استفاده میشود و نباید رنگ انتخابی بیش از حد به چشم بیاید .

ناخن فرنچ چیست

سبک فرنچ یا مانیکور فرانسوی  بسیار پرطرفدار است و شخصیت های مشهوری برای تزئین ناخن های خود از این سبک استفاده کرده اند.سبک ناخن صورتی یا سبک سفید یا مدل ناخن فرنچ از جمله نام هایی هستند که مانیکور فرانسوی توسط آنها شناخته میشود.مدل ناخن فرنچ هم نامی است که در ایران بیشتر برای آن استفاده میشود.

مدل ناخن فرنچ یکی از سبک های قدیمی و محبوب برای تزیین ناخن بشمار می آید .و حداقل هرکسی برای یکبار هم که شده از این سبک استفاده کرده است.این سبک برای اولین بار در سال 1975 توسط Jeff Pink مدیر عامل شرکت ORLY ابداع شد.او دریافت که حفظ ظاهر طبیعی ناخن میتواند بسیار شیک باشد.در آن سال ها بسیاری از بازیگران و کارگردان ها شیفته این مدل منحصر بفرد شدند.طراحان و مدل ها به افتحار او نام این سبک را مانیکور فرانسوی گذاشتند.

فرنچ ناخن

فرنچ ناخن

چرا مانیکور فرانسوی را انتخاب کنید

مانیکور فرانسوی به معنای واقعی کلمه یعنی استفاده از رنگ پایه صورتی با نوک ناخن سفید روشن.به همین دلیل بعضی از طراحان این مدل را ناخن صورتی سفید صدا میکنند.مدل فرنچ معمولا طبیعی تر از ناخن مصنوعی  به نظر میرسد.این مدل به دو صورت اکلیل acrylic  یا ژل انجام میشود.که معمولا بصورت ژل انچام میشوند ولی بیشتر خانم ها که از سبکی خاص میخواهند استفاده کنند منظورشان سبک اکلیل است.

زمانی که به سالن زیبایی مراجعه میکنید تا از مدل فرنچ ناخن استفاده کنید اولین روش ناخن کار برای انجام این کار استفاده از تیپس پلاستیکی plastic tips است.آنها tips را با استفاده از clear acrylic به ناخن شما می چسبانند.روش دیگر که بیشتر مورد استفاده قرار میگرد و به معنای واقعی کلمه مانیکور فرانسوی را اجرا میکند استفاده از یک فرم یا شابلون است .ابتدا شابلون روی ناخن شما قرار میگرد و سپس طرح اجرا میشود.البته این روش به مهارت های ناخن کار نیاز دارد قبل از انتخاب سالن زیبایی حتما از مهارت های ناخن کار خود اطمینان حاصل کنید.

چند مدل فرنچ ناخن

همانطور که در تصویر بالا میبینید .در این مدل فرنچ ناخن بجای استفاده از رنگ سفید در سر ناخن ها از رنگ زرد به زیبایی استفاده شده است .

نام نویسنده : صبا شعبانی

مانیکور فرانسوی

ناخن صورتی

clear acrylic

مدل فرنچ ناخن

فرنچ ناخن چیست

گالری عکس
( روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ناخن نقش بسیار موثری در زیبایی دستها و پاها و مهم تر در سلامت بدن شما دارد یعنی براحتی می توان از فرم و حالت ناخن که آیا ترک خورده و یا سریع... ( آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟ مراحل کاشت ناخن مضرات کاشت ناخن چگونه است)
خانم‌ها و دختران به دلایل مختلفی و گوناگونی کاشت ناخن را  انجام می‌دهند؛ برخی فقط برای زیبایی و لذت از آن در دورهمی های ... ( کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس)
نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است شما خانم ها در مورد آن بیشتر بدانید: کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد... ( نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است بدانیم)
ما همیشه سعی میکنیم ناخن های دست و پا مرتب و عالی باشد.البته همیشه کمترین زمان را برای تزیین ناخن ها صرف میکنیم.بسیاری از خانم ها فقط سعی می... ( چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟)
شرکت آمریکایی ویکتوریا سکرت به تولید لباس زیر زنانه در جهان شناخته شده است علاوه بر این ویکتوریا سکرت محصولاتی مثل لاک ناخن,ریمیل ویکتوریا ,... ( لاک ناخن ویکتوریا سکرت)
ناخن پا یکی از مواردی است که اگر خانم های آنرا به خوبی تزئین کنند نشانه سلیقه و حس زیبایی شناسی آنها است .شاید بعضی از خانم ها به اشتباه فکر... ( چند مدل زیبای لاک پا و کاشت ناخن پا)
در سال جدید میلادی مدل های ناخن مصنوعی و کاشت ناخن  بسیار متنوع شده .بدلیل اینکه استفاده از ناخن مصنوعی بدودن دردسر و سریع و کم هزینه ا... ( عکس ناخن مصنوعی جدید)
امروزه دنیای فشن و مد به شدت مورد توجه دختران و خانم های قرار گرفته است.یکی از مواردی که باعث میشود خانم های به روز و به اصطلاح رو مد باشند ... ( کاشت ناخن ژله چگونه است؟)
کلمه Manicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبا سازی دست ها انجام میشود و ریشه این کلمه لاتین است .کلمه manicure در لاتین به معنا... ( مانیکور پدیکور چیست؟)
همین الان که درحال تایپ این مقاله هستم 10 نور درخشان بصورت شگفت انگیزی در اتقاق نیمه تاریک من میدرخشند و در امتداد صفحه کلید بالا و پایین می... ( chrome nails یا کروم ناخن در کاشت ناخن)
وقتی صحبت از ناخن میشود بسیاری از خانم ها و دختران جوان بسیار ذوق زده میشوند .ست کردن ناخن با کیف مانتو یا حتی کفش خیلی بر جذابیت دختر خانم ... ( مدل های جدید ناخن مصنوعی ۲۰۱۹)
کاشت ناخن زیاد برای سلامتی ناخن مناسب نیست بدلیل اینکه سطح ناخن تقریبا از جنس مو است و عمدتا از پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.بطور کلی... ( وقتی ناخن می کارید؟ چه کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا