مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/23

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت ناخن >
مدل لاک پا
مدل لاک پا
2020/02/16

چند مدل زیبای لاک پا و کاشت ناخن پا

ناخن پا یکی از مواردی است که اگر خانم های آنرا به خوبی تزئین کنند نشانه سلیقه و حس زیبایی شناسی آنها است .شاید بعضی از خانم ها به اشتباه فکر کنند کسی به پای آنها توجه نمیکند و تزئین آنرا فراموش کنند .زیرا اغلب پا با کفش پوشیده میشود.ولی در مجالسی که از صندل کفش های مجلسی استفاده میکنند طراحی ناخن های پا اهمیت بیشتری پیدا میکند .در ادامه چند مدل زیبا از طراحی لاک پا و کاشت ناخن پا را میبینیم .در ادامه در مورد استفاده صحیح از لاک میخوانیم و چندین طرح جذاب لاک پا را میبینیم.

استفاده صحیح از لاک ناخن

در مورد نحوه استفاده از لاک برای انگشتان پا نظریات متفاوتی وجود دارد یکی از رایج ترین اعتقادات این است که ناخن های پا برای سالم ماندن باید تنفس کنند.واقعیت این است که افراد مختلف تجربه های متفاوتی دارند ولی چند دستور العمل کلی وجود دارد که به شما کمک میکند بدانید واقعا چه چیزی برای انگشتان شما بهتر است .

واقعیت ها در مورد ناخن

مهترین چیز ناخن ها از نظر طبیعی بی جان هستند به این معنی که آنها نفس نمی کشند.شایعاتی مثل : اگر برای مدت طولانی از لاک برای پا استفاده کنیم ناخن زرد میشود و نمی تواند نفس بکشد یا نخن ها لک دار میشود به دلیل مشکلات تنفسی ناخن ها نیست .

- لاک ناخن باعث ایجاد قارچ نمیشود .قارچ ناخن پا بر اثر گرما و رطوبت یا تماس با یک محیط آلوده بوجود می آید.

-لاک ناخن می تواند به ناخن های پا آسیب بزند و در صورت عدم استفاده از بیس کت باعث شکننده شدن آنها میشوند.برخی از مواد مجود در لاک ناخن ها را خشک میکند و در صورت استفاده از بیس کت قبل از لاک زن این مشکل برطرف میشود.

مواردی که باید در نظر بگیرید

-حتی اگر این نکته را در نظر بگیریم که ناخن ها مرده اند اما آنها بشدت رطوبت را جذب میکنند.وقتی ناخن ها بیش از حد در معرض رطوبت و مواد شیمایی قرار بگیرند میتواند منجر به لک دار شدن ناخن ها شود.بنابراین قبل از استفاده از لاک مطمین باشید آنها خشک هستند .

-استفاده از بیس کت بسیار مهم و ضروری میباشد زیرا از خیس شدن ناخن ها در هنگام استفاده از لاک جلوگیری میکند.

 

 

نام نویسنده : صبا شعبانی

lacquer Toe

طراحی ناخن

طراحی ناخن پا با لاک قرمز

مدل ناخن پا جدید

مدل لاک پا

طراحی ناخن پا با برگ

گالری عکس
( روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
sara
سلام .میشه بگین بیس کت که تو این مطلب گفتین چی هست؟
saba
بیس کت یک نوع محلول چسبناک است که توصیه میشود قبل از لاک زدن از ان استفاده کنید.با استفاد از لاک پایه یا همون بیس کت از خشک شدن و یا تغییر رنگ ناخن به دلیل تماس با رنگ دانه های شیمایی لاک جلوگیری میشه و همچنین باعث میشه شما مدت زمان بیشتری بتوانید از لاک بر روی ناخن ها استفاده کنید.
مقالات مرتبط
ناخن نقش بسیار موثری در زیبایی دستها و پاها و مهم تر در سلامت بدن شما دارد یعنی براحتی می توان از فرم و حالت ناخن که آیا ترک خورده و یا سریع... ( آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟ مراحل کاشت ناخن مضرات کاشت ناخن چگونه است)
خانم‌ها و دختران به دلایل مختلفی و گوناگونی کاشت ناخن را  انجام می‌دهند؛ برخی فقط برای زیبایی و لذت از آن در دورهمی های ... ( کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس)
نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است شما خانم ها در مورد آن بیشتر بدانید: کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد... ( نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است بدانیم)
ما همیشه سعی میکنیم ناخن های دست و پا مرتب و عالی باشد.البته همیشه کمترین زمان را برای تزیین ناخن ها صرف میکنیم.بسیاری از خانم ها فقط سعی می... ( چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟)
شرکت آمریکایی ویکتوریا سکرت به تولید لباس زیر زنانه در جهان شناخته شده است علاوه بر این ویکتوریا سکرت محصولاتی مثل لاک ناخن,ریمیل ویکتوریا ,... ( لاک ناخن ویکتوریا سکرت)
در سال جدید میلادی مدل های ناخن مصنوعی و کاشت ناخن  بسیار متنوع شده .بدلیل اینکه استفاده از ناخن مصنوعی بدودن دردسر و سریع و کم هزینه ا... ( عکس ناخن مصنوعی جدید)
امروزه دنیای فشن و مد به شدت مورد توجه دختران و خانم های قرار گرفته است.یکی از مواردی که باعث میشود خانم های به روز و به اصطلاح رو مد باشند ... ( کاشت ناخن ژله چگونه است؟)
کلمه Manicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبا سازی دست ها انجام میشود و ریشه این کلمه لاتین است .کلمه manicure در لاتین به معنا... ( مانیکور پدیکور چیست؟)
اگر میخواهید ناخن های شما بسیار شیک و مد روز باشد و همچنین طبیعی بنظر برسد حتما مدل ناخن فرنچ یا فرانسوی را امتحان کنید.این سبک که چیزی کمتر... ( مدل ناخن مانیکور فرانسوی چیست؟)
همین الان که درحال تایپ این مقاله هستم 10 نور درخشان بصورت شگفت انگیزی در اتقاق نیمه تاریک من میدرخشند و در امتداد صفحه کلید بالا و پایین می... ( chrome nails یا کروم ناخن در کاشت ناخن)
وقتی صحبت از ناخن میشود بسیاری از خانم ها و دختران جوان بسیار ذوق زده میشوند .ست کردن ناخن با کیف مانتو یا حتی کفش خیلی بر جذابیت دختر خانم ... ( مدل های جدید ناخن مصنوعی ۲۰۱۹)
کاشت ناخن زیاد برای سلامتی ناخن مناسب نیست بدلیل اینکه سطح ناخن تقریبا از جنس مو است و عمدتا از پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.بطور کلی... ( وقتی ناخن می کارید؟ چه کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا