مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت ناخن >
مانیکور پدیکور چه فرقی دارند؟
مانیکور پدیکور چه فرقی دارند؟
2020/02/15

مانیکور پدیکور چیست؟

کلمه Manicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبا سازی دست ها انجام میشود و ریشه این کلمه لاتین است .کلمه manicure در لاتین به معنای دست است.بطور کلی مانیکور شامل مرتب کردن لبه های ناخن و یا پاک کردن پوست از پوست های مرده یا سوهان کشیدن ناخن های دست میشود.

.و کلمه pedicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبای سازی پا انجام میشود.واین کلمه هم مانند مانیکور ریشه یونانی دارد.ped یاpes به معنای پا در کلمات یونانی است.

جالب است بدانید در ابتدا فرانسوی های در اوایل قرن 19 هم اینکار را انجام دادند.محبوبیت این مدل بخاطر سادگی و طبیعی بودن آن است.

در هر دو روش مانیکور و پادیکور سوهان دور ناخن های دست و پا زده میشود.سوهان زدن باید به طریقی انجام شود که آسیبی به بافت ها اطراف ناخن زده نشود.و در انتها در صورت تمایل میتوانید از لاک برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.توصیه میشود برای رعایت اصول بهداشتی حداقل در ماه یکبار این مدل ها را برای ناخن های دست و پای خود انجام دهید و اگر برای انجام ان به سالن های زیبایی مراجعه میکنید حتما در نظر داشته باشید که از وسایل شخصی خود استفاده کنید.زیرا در صورت استفاده از وسایل عمومی امکان سرایت بیماری های پوستی وجود دارد.

چند نوع روش برای انجام مانیکور و پادیکور وجود دارد که بعضی از این روش ها ابدایی سالن های زیبایی است .در بیشتر این روش ها از وکس پارافین برای لایه بردارد از پوست دست و پا استفاده میشود و یا کرم های مختلفی مثل گلیکولیک در هنگام ماساژ دادن دست پا استفاده میکنند تا بافت های مرده پوست را پاک کنند.و یا از مدل مختلفی برای لاک زدن استفاده میشود مثل مدل فرنچ ناخن  یا مانیکور پادیکور امریکایی که بر خلاف مدل فرنچ ناخن دور ناخن ها گرد می شود و مدل های دیگر که در سالن های زیبایی مختلف از انها استفاده میشود.

نام نویسنده : زهره شعبانی

مانیکور

پدیکور

Manicures

pedicures

فرنچ ناخن

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ناخن نقش بسیار موثری در زیبایی دستها و پاها و مهم تر در سلامت بدن شما دارد یعنی براحتی می توان از فرم و حالت ناخن که آیا ترک خورده و یا سریع... ( آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟ مراحل کاشت ناخن مضرات کاشت ناخن چگونه است)
خانم‌ها و دختران به دلایل مختلفی و گوناگونی کاشت ناخن را  انجام می‌دهند؛ برخی فقط برای زیبایی و لذت از آن در دورهمی های ... ( کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس)
نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است شما خانم ها در مورد آن بیشتر بدانید: کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد... ( نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است بدانیم)
ما همیشه سعی میکنیم ناخن های دست و پا مرتب و عالی باشد.البته همیشه کمترین زمان را برای تزیین ناخن ها صرف میکنیم.بسیاری از خانم ها فقط سعی می... ( چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟)
شرکت آمریکایی ویکتوریا سکرت به تولید لباس زیر زنانه در جهان شناخته شده است علاوه بر این ویکتوریا سکرت محصولاتی مثل لاک ناخن,ریمیل ویکتوریا ,... ( لاک ناخن ویکتوریا سکرت)
ناخن پا یکی از مواردی است که اگر خانم های آنرا به خوبی تزئین کنند نشانه سلیقه و حس زیبایی شناسی آنها است .شاید بعضی از خانم ها به اشتباه فکر... ( چند مدل زیبای لاک پا و کاشت ناخن پا)
در سال جدید میلادی مدل های ناخن مصنوعی و کاشت ناخن  بسیار متنوع شده .بدلیل اینکه استفاده از ناخن مصنوعی بدودن دردسر و سریع و کم هزینه ا... ( عکس ناخن مصنوعی جدید)
امروزه دنیای فشن و مد به شدت مورد توجه دختران و خانم های قرار گرفته است.یکی از مواردی که باعث میشود خانم های به روز و به اصطلاح رو مد باشند ... ( کاشت ناخن ژله چگونه است؟)
اگر میخواهید ناخن های شما بسیار شیک و مد روز باشد و همچنین طبیعی بنظر برسد حتما مدل ناخن فرنچ یا فرانسوی را امتحان کنید.این سبک که چیزی کمتر... ( مدل ناخن مانیکور فرانسوی چیست؟)
همین الان که درحال تایپ این مقاله هستم 10 نور درخشان بصورت شگفت انگیزی در اتقاق نیمه تاریک من میدرخشند و در امتداد صفحه کلید بالا و پایین می... ( chrome nails یا کروم ناخن در کاشت ناخن)
وقتی صحبت از ناخن میشود بسیاری از خانم ها و دختران جوان بسیار ذوق زده میشوند .ست کردن ناخن با کیف مانتو یا حتی کفش خیلی بر جذابیت دختر خانم ... ( مدل های جدید ناخن مصنوعی ۲۰۱۹)
کاشت ناخن زیاد برای سلامتی ناخن مناسب نیست بدلیل اینکه سطح ناخن تقریبا از جنس مو است و عمدتا از پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.بطور کلی... ( وقتی ناخن می کارید؟ چه کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا