مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
مصاحبه با ادا اجه
مصاحبه با ادا اجه
2020/02/17

بیوگرافی و مصاحبه با ادا اجه بازیگر سریال سیب ممنوعه در نقش ییلدیز ( عکس )

ادا اجه Eda Ece بازیگر محبوب این روزهای ترکیه و خاورمیانه کیست؟

رنگ مو ادا اجه Eda Ece ایلدیز که بیشتر سرچ را در گوگل داشته است چیست؟


اخیرا سریالی ترکیه ای به نام سیب ممنوعه در شبکه فارسی زبان جم پخش می شود که با داستان جذاب و احساسی خود افراد زیادی را به دنبال خود کشانده است.یکی از بازیگران این سریال محبوب ادا اجه بازیگر خوش سیما و خوش اندام ترکیه ای است که در نقش ییلدیز در این سریال ایفای نقش می کند.ادا اجه یا همان ییلدیز متولد 1990 در شهر استانبول است. او فرزند سوم و آخرین فرزند خانواده  است.در ادامه مصاحبه خواندنی این بازیگر محبوب را با یکی از روزنامه های ترکیه ای به نام cumhuriyet را می خوانیم و همچنین مطلبی در مورد میزان محوبیت این بازیگر در بین ایرانی ها , با ما همراه باشید.

ادا اجه ( ییلدیز ) در سریال سیب ممنوعه

ادا اجه خیلی اتفاقی به دنیای سینما راه پیدا کرد در سال ۲۰۰۲ وقتی در مدرسه اجرای تئاتر می کرد مورد توجه  تومار اوزوکور یکی از بزرگترین استعداد یاب های ترکیه قرار گرفت و به او  پیشنهاد بازی در فیلم Mirhriban داده شد  بعد از موافقت خانواده او اولین فیلم خود را در سن ۱۲ سالگی بازی کرد و بعد از نقش های کوتاه در چند فیلم , سریال در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال Pis Yedili رسما وارد حرفه ی بازیگری شد.این سریال از شبکه show tv پخش می شد.
در کنار بازیگری او تحصیلات خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی ادامه داد.او گالری هنر خود را در استانبول راه اندازی کرده که با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد.

ترکیب رنگ موی ییلدیز در سریال سیب ممنوعه

 بعضی از خانمها دنبال رنگ مو و هایلایتهای جذاب سلبریتی ها و مخصوصا هنرپیشه های سریالهای ترکی هستند. یکی از این رنگ موهای خاص ,  رنگ مو ادا اجه می باشد که در نقش ییلدیز در سریال سیب ممنوعه بازی می کند. باید بدانید که آرایشگرهای ترک بسیار در این زمینه موفق و  پیشتازهستند  بیشتر کاربرای عزیز دنبال رنگ موی هنرپیشه سریال سیب ممنوعه مخصوصا  (ایلدیز) هستند که من در اینجا مدل هایلایت و رنگ موی ایلدیز را بررسی می کنیم.

مدل هایلایت , موی ییلدیزبالیاژ است که با روش بیبی لایت  بسیار زیباتر دیده خواهد شد. خطوط هایلایت کاملا فید باید باشد و در قسمت جلوی سر دو تا سه لاین از ریشه لایت گرفته شود  البته پایه مو باید بالا باشد  حداقل روی پایه ی ۱۰ و بعد می توانید  از ترکیب رنگهای ۱۰/۰۰ و ۹/۳ و یک بند انگشت برنز یا مسی و یا وار طلایی در ترکیب خود استفاده کنید بعلاوه اکسیدان ۶ درصد البته من خودم بخاطر اینکه مو را به پایه بالا برسانم بدون آسیب در  مواد دکلره از اکسیدان ۶ درصد استفاده می کنم زمان بیشتری میبرد اما نتیجه ی کار عالی خواهد بود و آسیب خیلی کمی به موهای شما وارد می شود. شما می توانید برای کسب اطالاعات بیشتر مشاور رایگان به کانال تلگرامی صباریکو با مدیریت خانم صبا شعبانی وارد شوید.

 

اینستاگرام ادا اجه بازیگر نقش ایلدیز در سریال سیب ممنوعه

 

 

ادا اجه در یک از پست های  اینستاگرامی خود از تمامی بینندگان سریال سیب ممنوعه تشکر کرده که نمره 8.91 از 10 را به این سریال داده اند.این نشان دهنده میزان محبوبیت این سریال در تلویزیون ترکیه است. 

بورهان تونجر

 بورهان تونجر و ادا اجه دوسال رابطه عاشقانه عمیقی داشتند و سعی کرده اند  رابطه خود را مخفی نگه دارند در نهایت این تلاش موفقیت آمیز نبود  این رابطه عاشقانه  حدودا ۸ ماه پیش  آشکار شد و در صدر اخبار بخش حوادث روزنامه های و سایت ها خبری ترکیه ای قرار گرفت. Buğrahan Tuncer بسکتبالیست حرفه ای ترکیه ای که از سال ۲۰۰۹ برای تیم بشیکتاش ترکیه بازی می کند در مکان های مختلفی با ادا اجه دیده شده, ولی هنوز در صفحه اینستاگرام هیچ کدام از آنها عکس دو نفره ای وجود ندارد.

فیلم های ادا اجه

بعد از بازی کوتاهی که در سن ۱۲ سالگی در Mirhriban  داشت او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد که از جمله معروف ترین بازی های او نقش ایلدیز در سریال سیب ممنوعه است . فیلم ها و سریال های ادا اجه شامل :

۲۰۰۲ – Mihriban
۲۰۰۴ – Askin Mucizeleri
۲۰۱۰ – Mahpeyker Kosem Sultan (Movie)
۲۰۱۱ – 2013 Dirty Seven (Pis Yedili) (as Guncicek Seymen / Cimbom)
۲۰۱۳ – 2014 Love Me As I Am (Beni Boyle Sev) (as Zeyno)
۲۰۱۳ – For My Daughter (Kizim Icin) (as Tuba) (Movie)
۲۰۱۵ – Husband Factor (Kocan Kadar Konus) (as Ceren) (Movie)
۲۰۱۵ –Relationship Status: It’s Complicated (Iliski Durumu: Karisik) (As Elif)
۲۰۱۶ – Deli Dumrul (Movie)
۲۰۱۶ – Sister-in-Law (Gorumce) (as Deniz) (Movie)
۲۰۱۶ – Husband Factor: Resurrection (Kocan Kadar Konus: Dirilis) (as Ceren) (Movie)
۲۰۱۶ – Deprived (Mahrumlar) (as Ela) (Movie)
۲۰۱۷ – Ali Ekber Cevahir (as Eda)
۲۰۱۷ – Salur Kazan: Zoraki Kahraman (Movie)
۲۰۱۷ – Fellow Traveller (Yol Arkadasim) (as Aysun) (Movie)
۲۰۱۸ – Deliha 2 (Movie)
۲۰۱۸ – Forbidden Fruit (Yasak Elma) (as Yildiz Yilmaz)

او در سال 2012 موفق به دریافت جایزه بهترین  بازیگر نقش اصلی زن جوان برای سریال pis yedili شد.

ادا اجه در سال ۲۰۱۵ در سریال İlişki Durumu: Karışık  که از شبکه show tv پخش شد نقش الیف را بازی کرد.

چندی پیش ادا اجه مصاحبه ای با روزنامه cumhuriyet انجام داد.که نکات خواندی در مورد سریال ها و زندگی شخصی اداجه روشن شد .قسمت هایی از این مصاحبه جذاب و خواندنی را در زیر می توانید بخوانید .

"من یک خواهر کوچک هستم"

چند تا خواهر و برادر دارید؟

ما 3 خواهر هستیم و من جوانترین این گروه هستم ، اما به عنوان یک خانواده همگی در کارهایمان مستقل هستیم. همه تصمیمات را من  می گیرم. (می خندد) در گذشته در خانه ما بسیار به هم نزدیک  بودیم ، حالا دو خواهر بزرگتر من ازدواج کرده اند اکنون ارزش آنها را بهتر می فهمم.

آیا باهم دعوا و مشاجره می کردید؟

من 9  و 7 سال با خواهرانم اختلاف سنی دارم. بنابراین آنها عاشقانه به من نگاه می کردند به عنوان "خواهر کوچک ما". من در چنین بحثهای و دعواهای  رشد نکردم.

آیا در سال های مدرسه زیباترین دختر کلاس بودید؟

من از آن  دخترانی نبودم که به زیبایی او توجه بشود عاشق دوران  مدرسه ام بوده ام. من بعد از 18 سالگی عاشق شدم. من با مردها رابطه ای دوستان داشتم. من زیاد رمانتیک نبودم

 شما فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی هستید. چگونه رشته ای که در آن تحصیل کرده اید در اجرای نقش های مختلف به شما کمک می کند؟

فکر می کنم تحصیلات من در روانشناسی در بازیگری به من کمک خوبی کرده است. برای خوب بازی کردن شخصیت ، لازم است بر انگیزه های آن تسلط داشته باشید و آن را به خوبی تحلیل کنید. فکر می کنم روانشناسی یکی از شاخه هایی است که می تواند بیشترین کمک را به من بکند. زیرا وقتی شخصیت نقشی که می خواهید آنرا بازی کنید به خوبی بفهمید.می توانید بازی بهتری ارایه دهید.

"من می توانم با افرادی که با آنها دوست هستم ارتباط برقرار کنم"

من به دنبال دوستی در روابط هستم. می خواهم تفریح ​​کنم ، بخندم. چیزی فراتر از معاشقه ، به سینما ، تئاتر برویم ، به خارج از کشور بروم. نوع دیگری از رابطه مرا تحریک می کند. "

"من به دنبال یک دوست در روابط خود هستم"

آیا شما شنونده خوبی هستی؟

من در بین دوستانم شنوده خیلی خوبی هستم. من غم و اندوه افرادی را که دوستشان دارم ، در آغوش می گیرم. احساس همدلی و همدردی من خوب است. (خنده)

تتوهای تو توجه همه را به خودشان جلب می کنند ...

من تاتوهای خیلی کوچکی دارم. بازیگران هالیوودی در کل تاتو بیشتری می کنند اما ما هرگز نمی توانیم این گونه تاتو کنیم .

تو یک خال کوبی '3' داری. چه مفهومی دارد؟

3 عددی است که برای من معنی خاصی دارد و همیشه برای من خوش یوم بوده است. من فرزند سومم ، مدرسه و شماره خانه من هم ۳ است. یک داستان جالب از انجام این خال کوبی وجود دارد. من برای گذراندن درس روانشناسی به کمبریج رفتم. آن سال کنجکاوی و شیطنت من شروع شد. یک سالن آرایشی  بسیار معروف در لندن وجود داشت  که ریحانا در آنجا تاتو کرده بود. من برای فستیوال تابستان از ماه ها قبل از طریق نامه وقت قبلی گرفتم متصدی آنجا به من یک کاتالوگ داد و گفت یکی را انتخاب کنم او حسابی  مرا ترساند. نمی خواستم تاتو بزرگی انجام بدهم. گفتم "3". رئیس آنجا با خنده گفت:  شما از ترکیه  شش ماه قبل وقت گرفته اید تا "3"  را تاتو کنید؟ (می خندد)

 شما چگونه  شخصیت ایلدیز را تحلیل می کنید؟

وقتی شخصیت ایلدیز را بررسی می کنیم؛ در فصل گذشته دیدیم که پدرش در زندان است ، مادرش ثروتمند است ، او به سختی دبیرستان را تمام کرده است ، دانشگاه درس نمی خواند و زندگی خود را به عنوان یک پیشخدمت شروع کرده است. در حالی که خواهرش در دانشگاه مشغول به تحصیل بود ، آنها در استانبول مستقر شدند ، در حالی که ایلدیز مجبور به کار و پشتیبانی از خانه است.

انگیزه او این بود: "بگذارید با یک ثروتمند ازدواج کنم ، خودم یک جا راحتر پیدا کنم و در آنجا بمانم." او دختری بود که کیف ، لباس ، جواهرات را دوست داشت و رویاهای سطحی تری نیز داشت زیرا کمی علاقه مند به چیزهای مادی بود. او این شانس را داشت که با یک مرد ثروتمند ازدواج کند. از یک طرف ، من در حال تلاش برای درک او هستم زیرا من ایلدیز را بازی کردم. راهی که او طی کرد ، راهی نیست که بتوان آن را تأیید کرد.. اتفاقات زیادی برایش افتاد. او دید که خوشبختی ربطی به پول ندارد. او می توانست به راهی دیگر برود. به عنوان مثال خواهرش که تحت همین شرایط متولد شده است در دانشگاه تحصیل کرده و پول خودش را نیز به دست آورده است. ما دو نوع مختلف از افراد را با همان شرایط دیدیم و در جهات مختلفی پیش رفتیم. هرچه مردم از زندگی بخواهند ، زندگی خود را در آن مسیر ترسیم می کنند و بهای آن را می پردازند ایلدیز نیز این بها را پرداخت کرده است.

بنابراین ، آیا جنبه های از ایلدیز Yldız وجود دارد که شما دوست داشته باشید؟

او زیاد عمیق به زندگی نگاه نمی کند در دنیایی می خواهد زندگی کند که به آن تعلق ندارد. در حالی که یک پیشخدمت است ، 5 ماه بعد در یک کاخ زندگی می کند. البته او نتوانست این کار را انجام دهد. در نهایت او نمی تواند تحقیر و تمسخر را تحمل کند. من تصمیم گرفتم که این لحظات را بیش از حد زیر پوستی بازی نکنم. اگر من آن را به طرز چشمگیری بازی می کردم ، او باید آن دنیا را ترک می کرد. بنابراین ، علی رغم تمام خصوصیات آن ، من این شخصیت را به ایلدیز اضافه کردم. بنابراین ، شخصیتی در حال ظهور است که بعداً بینش خود را از دنیا خواهد داشت و به هدفی که می خواست برسد میرسد ، پی می برد که کیست. این تصمیم صحیح بود ، من از کارگردان عزیزم نسیلیان یشیلیورت پشتیبانی های بسیار خوبی دریافت کردم. ایلدیز به یک شخصیت بسیار دلپذیر برای تماشاگران این سریال تبدیل شده است.

- سیب ممنوعه تصویری است که به صورت استعاری با گناه ترکیب شده. از این نظر ، چگونه رابطه بین گناه و معصومیت را تفسیر می کنید؟

می گویم هیچ کدام از شخصیت های ما فرشته نیستند. طبیعت انسان نیز چنین است. خوب بد کلیت انسان است ، زمان هایی وجود دارد  که برای زنده ماندن باید تصمیم های خودخواهانه ای بگیریم. به عنوان مثال ، اگر از شما بپرسم "ایلدیز شخصیت خوبی است یا بد" ، پاسخی وجود ندارد. به همین دلیل من شخصیت ایلدیز را بسیار واقعی می دانم. در حقیقت ، شخصیت های بی پرده  را دوست دارم ، . شخصیت هایی وجود دارند که هم خوب و هم بد هستند و او تصمیم می گیرد که کی اجرا کار خوب را انجام دهد.

-شما با شوال سام دوستی بسیار نزدیک دارید. گفته می شود بازیگران اصلی  در یک سریال  نمی توانند یکدیگر را جذب کنند. با این حال ، شما یک رویکرد متفاوت دارید. دوستی شما چطور آغاز شد؟

من مجموعه های زیادی را پشت سر گذاشته ام. 7 فیلم سینمایی ، 4 مجموعه سریال . نه تنها بازیگران  بلکه من با همه عوامل صحنه رابطه خوبی دارم . من در حرفه بازیگری با آدم های زیادی آشنا شده ام. اعتقادم بر این است که هنگامی که می توان رابطه خوبی داشت مشاجره بی فایده است ، همیشه رقابت  نفش ها بین بازیگران وجود دارد ، اما با اطمینان می توانم بگویم که من هرگز کسی نبوده ام که از درخشش و پیشرفت شخص دیگری ناراحت بشوم. در مقابل ، من دوست دارم با ایجاد انگیزه ، گفتن چیزهای خوب ، حمایت از اطرافیانم در پیشرفت آنها سهیم باشم. من خیلی خوشحالم که شوال سام را پیدا کردم. دوستی ما از سریال سیب ممنوعه شروع شد ، البته. می دانید ،او مدت زمان زیادی در این سریال است ، در این مدت ما یکدیگر را هر روز دیده ایم ، متوجه شدیم که چگونه آدمی هستیم و با هم دوست شدیم. ما تفکرات مشابهی داریم. شوال سام شخصی است که به طبیعت و آدم ها احترام می گذارد ، تحت هر شرایطی از حقیقت دفاع می کند ، استعدادهای زیادی دارد و زندگی موفقی دارد.من برای او ارزش زیادی قایل هستم ، ما 15 سال اختلاف سنی داریم اما نقاط اشتراک بسیاری داریم. من خیلی خوشحالم که وقتی به محل فیلم برداری  می روم او را می بینم.

یکی از بازیگران محبوب  شما آدری هپبورن است. شخصیت های مورد علاقه دیگر شما چه کسانی هستند؟ آیا هنوز به شخصیت هایی که در دوران نوجوانی دوست داشته اید علاقه مند هستید؟ لیست شخصیت های محبوب شما چه تغییری کرده؟

به طور کلی بازیگرانی که من فیلم های آنها را میبینیم دوست دارم و محبوب من هستند. زیرا ما همین حرفه را انجام می دهیم. من به فیلم ها بازیگرانی مثل کیت بلانشت ، شارلیز ترون ، کیت وینسلت ، جنیفر لارنس و .... نگاه می کنم به غیر از آن ، لیدی دیانا ... من قبلاً داستان های کلاسیک را دوست داشتم. به سری داستان های هری پاتر بسیار علاقه من بودم.داستان های موفقیت ادراک ، قلب ، همدلی ، آدمهای احساسی و صمیمانه را دوست دارم. زنانی که مثال می زنم هر دو شخصیت شکننده و قوی هستند.

آیا بازیگرانی  که می خواهید در یک پروژه باشند حضور دارند؟

من عاشق بینور کایا هستم. کارهای ایشان  را بسیار تماشا می کنم. 

دوست دارید کمدی بازی کنید؟

دوست دارم با بینور کایا بازی کنم همچنین عاشق نورسلی ایدیز هستم. من دیده ام  که چقدر با نظم و انضباط کار می کنند و این قابل ستایش  است.

"من دوست دارم کمدی بازی کنم"

در زمان باقی مانده خود از مجموعه چه کاری انجام می دهید؟

من یک گروه از دوستان دختران  خیلی شلوغ دارم ، آنها را برای آرامش و منحرف کردن افکار منفی و خستگی ناشی از کار  ملاقات می کنم. به سگم علاقه خاصی دارم

پیش خانواده ام می روم و با آنها سریال های تلویزیونی یا فیلم ها را تماشا می کنیم.

در خیابان با چه واکنشی روبرو هستید؟

من همیشه هنگام بازی نظرات مثبت را برای خودم می دیدم. اکنون  به خصوص توسط رسانه های اجتماعی بمباران خبری  شده ام.اما به طور کلی عاشق طرفدارانم هستم و همیشه احترام زیادی به آنها می گذارم.

علاقه شدید ایرانی ها به ادا اجه

با بررسی سرچ کلماتی که از طریق گوگل از این مطلب بازدید کرده اند  متوجه  نکات جالبی شدم , اداجه محبوب ترین سلبریتی ماه های اخیر ایرانی هاست بطور مثال در هفته اخیر کلمه ادا اجه ۱۵۵۳۶ بار توسط کاربران سرچ شده و کلمه دمت اوزدمیر  ۲۱۲۶ بار سرچ شده که پست دمت اوزدمیر سریال عطر عشق مربوط به این بازیگر است .نکته جالب در این مورد کلمه هایدی کلوم  Heidi Klum مدل ویکترویا سکرت است هایدی کلوم یکی از سلبریتی های معروف در دنیا  است فقط ۶۷۳ بار در هفته اخیر توسط کاربران ایرانی سرچ شده.یا امبر هود یکی از بازیگران معروف هالیودی فقط ۲۶ بار توسط کاربران ایرانی سرچ شده

بعضی از کاربران با سرچ های عجیبی از طریق گوگل وارد این صفحه شده اند .سرچ جملاتی مثل : شماره تلفن ادا اجه ( واقعا فکر کردین با سرچ این جمله شماره تلفن ادا اجه گوگل نمایش میده ؟ ),اسم اصلی ییلدیز در سریال سیب ممنوعه یا آدرس خانه ادا اجه ( واقعا آدرس خانه ادا اجه ) , یا رنگ شلوار دوست پسر ادا اجه ( رنگ شلوار دوست پسر ادا اجه مگه میشه اصلا چنین سرچی) ,عکس بچگی ییلدیز و درآمد ماهینه ییلدیز( احتمالا مورد اخر یکی از عشاق ادا اجه است که برای خواستگاری رفتن دودل بوده),آدرس  طراح لباس سریال سیب ممنوعه و...

عکس ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس جدید ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس لباس ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس آرایش ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

جدیدترین عکس از ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

بهترین عکس ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس های ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس های ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس های جدید ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس های جدید ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس های جدید ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

عکس تولد ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ایلدیز در سیب ممنوعه

نام نویسنده : حامد شعبانی
Eda Ece ادا اجه سریال میوه ممنوعه بازیگر سریال میوه ممنوعه ییلدیز عکس ادا اجه
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
melika
سلام خانم ادامه من واقعا خیلی دوستتون دارم و هرچی تو اینستا خواستم بهتون پیام بدم نشد و ی خبر من دارم مدرک بازیگری رو میگیرم و دوس دارم بیا استانبول و بیام پیش شما الان هم دوس دارم باهاتون در رابطه باشم و من الان دیابت دارم و از وقتی فیلم های شما رو نگاه می کنم قندام بهتر شده انشالله همیشه موفق باشین من بازیگر مورد علاقم شما هستین
saba
جدی میگی ؟؟ یا شوخیه؟
Arta
سلام خانم ادا اجه من همه فیلم های شمارو دیدم و همشونم دوست داشتم لطفا فیلم های بیشتری بازی کنید دوستون دارم موفق باشید♥
حامد شعبانی
ممنون از محبت شما
Mahdis1386
سلام من عاشق شما هستم شما خیلی زیبا هستین وخوش هیکل هم هستین هرکس به شما میگه زشت و چاق خودش زشت و چاق است من دلم می خواهد مثل شما باشم
حامد شعبانی
خانم ادا اجه به شما افتخار می کنند
Mahdis1386
سلام من عاشق شما هستم شما خیلی زیبا هستین وخوش هیکل هم هستین هرکس به شما میگه زشت و چاق خودش زشت و چاق است من دلم می خواهد مثل شما باشم
حامد شعبانی
خانم ادااجه به طرفداری مثل شما افتخار می کنند
Eda
سلام من خیلی ادا را دوست دارم و هر کسی که میدونه آدرس خونه ادا کجاست بهم بگه
حامد شعبانی
ادرس دقیقی از سلبریتی ها وجود ندارد
Aisa
قشنگ ترین دختر دنیا ییلدیز یا همون ادااجه خیلی دوستش دارم عاشقتم ادا من از رنگ موهاش خیلی خوشم میاد ودر سریال ممنوعه که بازی می کنه خیلی بانمکه از تیپش خیلی خوشم میاد متنش هم خوب بود ممنون جذاب ترین دخر استانبلی من بهتریت طرفدارتم هیچکس نمی تونه به اندازه ی من طدوطرفدارت باشه
حامد شعبانی
حتما ایشون به طرفداری مثل شما افتخار می کنن
Esmaeil
ییلدیز دختر دوسداشتنی و خوش قلب که واقعا واسه من و خانواده خاطرات تلخ و شیرنی از بازی جذابت در سریال میوه ممنوعه ساختی،من یه پسر دارم،تصمیم گرفتیم اگر بار دیگه بچه دار شدیم،و اگر دختر شد اسمش رو به یاد شما ییلدیز بزارم،راستی اسم پسرم که همسن هالیت جان هستش(۱۵ ماه)عرشیاست‌.امیدوارم بتونیم با خانواده ترکیه بیایم،و شانسش رو داشته باشیم باهم ملاقات کنیم. مر30 که هستی
حامد شعبانی
ممنون از انرژی عالی شما
Hazal
خانم ادااجه من عاشق شما هستم و امیدوارم در هر قدمی که بزنی مو فق و سربلند باشی و امیدوارم یه روز شمارو از نزدیک ببینم و من از بزرگ ترین طرفدارای شما هستم
saba
واقعا قبول دارم شما بزرگترین فن اداجه هستید .خیلی پیگری خیلی.موفق باشی
Tara
شوال سام و ادا اجه من شما را دوست دارم و هر دوی شما زیبا هستین و خیلی خوب در فیلم ها بازی کردید و اگه می تونین برای ما به ترکی حرف بزنید جون ما خودمان ترجمه اش می کنیم
حامد شعبانی
حتما پیامتون بهشون میرسونیم
Maryam
سلام من عاشق ادا اجه هستم واقعا خیلی ازش خوشم میاد از رفتارو مهربونیش از لباسای شیکی که میپوشه خیای خوشم میاد واقعا خوش تیپه تو قسمت که میره وردست مدیر یه شرکت بشه نمیدونم قسمت ۲۶۳ بود فکر میکنم یه بارونی عسلی رنگ پوشیده چرم ب د خیلی ازش خوشم اومده
saba
خوشحالم که از این مطلب لذت بردین
Neda
سلام خانم ادا اجه کن خیلی عاشق شما هستم دوووووستون دارم عزیزم من عاشق کارهای شما هستم
saba
خوشحالم که این مطلب نظر شما رو جلب کرد
Saba
سلام عشقم من عاشق شخصیت مثبتت توهر لحظه شدم خیلی دلم میخواد مثل شما محکم و موفق میبودم امیدوارم همیشه تو حرفه و کارو زندگیت موفق باشی دوست دار همیشگیت مریم
saba
سلام.
fatemeh
ادا اجه و شوال سام از بازیگرای محبوب من هستند و از شخصیتشون خوشم میاد مخصوصا ادا یا همون یلدیز . در کل این مطالب رو دوست داشتم و نمام متن رو خوندم ممنون از زحمات زیادتون . فقط نمیدونید ادامه سریال سیب ممنوعه کی پخش میشه؟؟؟!!
saba
خواهش میکنم .خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت .من از طریق تویتر پیگیری کردم صفحه نسرین جواد زاده یک کلیپ گزاشته بود که داشت ماسک میزد(به ترکی گفت وای از دست کرونا )اون کلیپ در حین فیلمبرداری سریال گرفته شده بود.
asal
همی شما ها بازیگرای تر کی خوبید اخه من چی بگم
hamed
موافقم
asal
من یکی از ترفدار های مجازی ادا اجه هستم هر روز دیالوگ های اون رو تمرین میکنم و دوست دارم مثل اون ی یاریگر بشم از تراحی لباساش گرفته تا سفر هاش همرو دنبال میکنم ولی لایک نمیکنم چون یادم میره این قدر تو عکس هاش فرو میرم که یادم میره ولی خیلی دوست دارم ثل اون ی باریگر بشو و با اون همکاری کنم ارایش رنگ مو هر چیزی که فکرش رو بکنی حتا از گریمن خوشم میاد خیلی دوست دارم ار نزدیک ببینمت همچنین شوام سام خیلی دلم براتون تنگ شده ار چه زود تر سریال رو شروع کنید
saba
فیلم برداری فصل بعدی یمقدار بیشتر طول میکشه .بدلیل شرایطی که کورنا بوجود آورده
Zahra
ادا اجه و شوال سام شما رو صمیمانه دوست دارم هر دو تون خیلی باحال جذابید درست مث منو خواهرم عا شقتونم
سارا
خوشحالم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا