مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
بالیاژ مو چیست؟
بالیاژ مو چیست؟
2020/07/08

بالیاژ چیست؟ نکاتی که باید برای بالیاژ مو توجه کنید(عکس)

بالیاژ چیست و چرا انقدر مد و محبوب شده در بین بانوان
مدتی است که بالیاژ سر زبان آرایشگران و مشتریان افتاده  ، اما این تکنیک حرفه ای و زیبا راه خود را به سمت بهترین سالن های زیبایی به عنوان یکی از محبوب ترین و اغلب پر درخواست ترین سبک هایلایت باز کرده است. با ما همراه باشید تا در مورد بالیاژ بیشتر بدانیم و در آخر این مقاله عکس های سبلریتی ها و بازیگران مشهوری که از تکنیک بالیاژ استفاده کرده اند را برای شما نمایش می دهیم.(ترجمه و تالیف از مجله زببایی marie claire)

در مقالات قبلی در مورد :  رنگ مو مارگو رابی , رنگ مو اسکارلت جوهانسون رنگ مو سلنا گومز , رنگ مو آسلیهان گونر رنگ مو کیتی پری , رنگ مو جنیفر لوپز رنگ مو کیم کارداشیان , رنگ مو کایلی جنر رنگ مو تیلور سویفت , رنگ مو امبر هرد , رنگ مو اویکو کارایل , رنگ مو هیلی بالدوین , رنگ مو بازیگران هالیوودی , رنگ مو بازگران ترکیه ای , رنگ مو بورچین ترزی اوغلو , رنگ مو الکساندرا داداریو  , انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست , آموزش رنگ کردن مو  , آموزش ساخت رنگ موی ترکیبی  ,  قانون رنگ چرخه رنگ و پایه دکلره  ,  رنگ ۰۰۰(3 صفر) چیست   پرداختیم.

شما می توانید سوالات خود را در مورد رنگ مو و تمامی لاین های آرایشی و بهداشتی در کانال تلگرامی ما با مدیریت خانم صبا شعبانی متخصص و مدرس بین المللی دارای مدرک و آموزش دیده در کشور آمریکا بازگو کنید.لطفا نظر خود را در آخر برای ما بنویسید.

ما با برخی از متخصصان برجسته صحبت کرده ایم تا تصویری کامل از این تکنیک موی بسیار دوست داشتنی کسب کنید.
اصطلاح balayage از کلمه فرانسوی به معنای جارو گرفته شده است. ریچارد ورد آرایشگر سلطنتی و مشهور می گوید: این یک روش رنگ آمیزی مو آزاد است که ظاهری کاملاً ترکیبی و بدون خطوط رشد ناخوشایند و واضح را به شما می دهد.

تکنیک بالیاژ موهای رنگ شده شما را تا حدودی طبیعی نشان می دهد یه این معنی که تکنیکی نیست که بیش از حد نمایان باشد ، و هنگامی که  ریشه مو رشد کرد کمتر قابل توجه است. ایده اصلی در هنگام خلق این تکنیک یک پایان طبیعی و چند تن رنگ طبیعی و زیبا بوده است.

در این تکنیک از تکه های لایت و سایه برای ایجاد ابعاد چند گانه به رنگ مو استفاده شده است.
بالیاژ کاملا با مش تفاوت دارد در این تکنیک از هیچ فویلی استفاده نمی شود.
و رنگ و بیلیچ کردن مو در آن به صورت آزاد و به دلخواه آرایشگر انجام می شود.
البته امروزه در بالیاژ از فویل نیز استفاده می کنند.مخصوصا برای موهای شرقی که سخت تر رنگ باز می کند و نیاز به فویل وجود دارد.

رنگ ایجاد شده کاملاً مورد توجه شماست و حتی می تواند به شکلی برای تعریف یا منحرف کردن توجه به دور از ویژگی های خاص روی صورت قرار گیرد. این یک روش عالی است اگر می خواهید رنگ و استایل موی خود را تغیر خوبی دهید، اما از طرف دیگر نمی خواهید خیلی ریسک کنید و از یک موی طبیعی تیره به یک بلوند تغییر شکل دهید.

بالیاژ چگونه انجام می شود؟

در این تکنیک روی سطح مو رنگ می شود. همچنین می توان از آن به عنوان تکنیک آزاد نام برد زیرا هیچ فویل یا پیپری برای بیلیچ کردن مو استفاده نمی شود.اگر می خواهید با آموزش قدم به قدم در منزل از تکنیک بالیاژ برای رنگ آمیزی موهای خود استفاده کنید به شما توصیه می کنم این مقاله را مطالعه کنید. آموزش تصویری قدم به قدم رنگ مو بالیاژ در خانه

چه عاملی باعث محبوب شدن این تکنیک بین خانم ها شده است؟

ده سال پیش هایلایت و رنگ کردن مو به شکل امروزی نبود ،بالیاژ روشی کاملاً خاص برای رنگ آمیزی است که تا همین اواخر در انگلستان به طور گسترده آموزش داده نشده بود. ریچارد وارد می گوید: Balayage به ویژه در بین افراد مشهور محبوب است  و  ظاهری کلاسیک برای فرش قرمز است. پس از مشاهده آن در افراد مشهور مانند Gisele ، Chrissy Tigen و Jessica Alba ،Olivia Wilde علاقه زیادی به این تکنیک شد.

آیا این تکنیک مناسب هر اندازه قد مو ,  چه کوتاه چه متوسط و چه بلند است؟

این تکنیک بیشتر مناسب برای کسانی است که موهای بلندی دارند البته برای موهای کوتاه هم می توان از این تکنیک استفاده کرد منتها خیلی متفاوت نخواهید شد.در ادامه افراد مشهوری که از بالیاژ برای رنگ آمیزی موهای خود استفاده کرده اند را ببینید.

رنگ مو بالیاژ سلبریتی ها در سال ۲۰۲۱

رنگ موبالیاژ اولیویا وایلد

اولیویا وایلد یکی از بازیگران خوش پوش ترین هالیوودی که اکثر از تکنیک بالیاژ استفاده می کند

رنگ مو بالیاژ جسیکا آلبا

رنگ بالیاژ امبر هرد

رنگ مو بالیاژ کلویی کارداشیان

رنگ بالیاژ مگان فاکس

رنگ مو بالیاژ مگان فاکس

رنگ مو بالیاژ جنیفر لوپز

رنگ مو بالیاژ ژیزلی بینچنی

رنگ مو بالیاژ هایدی کلوم

رنگ بالیاژ ریانا

1_ عکس رنگ مو بالیاژ بژ

2_ عکس رنگ مو بالیاژ بلوند کاراملی

3_ عکس رنگ مو بالیاژ عسلی روشن

4_ عکس رنگ مو بالیاژ عسلی

5_ عکس رنگ مو بالیاژ یخی دودی

6_ عکس رنگ مو بالیاژ خاکستری

7_ عکس رنگ مو بالیاژ بژ طلایی 

8_ عکس رنگ مو بالیاژ جدید بالیاژ نسکافه ای دودی

9_ عکس رنگ مو بالیاژ جدید بالیاژ بژ

10_ عکس رنگ مو بالیاژ جدید بالیاژ کرم طلایی

11_ عکس رنگ مو بالیاژ حرفه ای بالیاژ کرم عسلی

12_ عکس رنگ مو بالیاژ حرفه ای بالیاژ بژ طلایی

13_ عکس رنگ مو بالیاژ حرفه ای بالیاژ کرم عسلی

14_ عکس رنگ مو بالیاژ حرفه ای بالیاژ بژ

15_ عکس رنگ مو بالیاژ حرفه ای بالیاژ کرم طلایی

16_ عکس رنگ مو بالیاژ سال بالیاژ کرم عسلی

17_ عکس رنگ مو بالیاژ سال بالیاژ کرم بژ

18_ عکس رنگ مو بالیاژ سال بالیاژ بژ

19_ عکس رنگ مو بالیاژ سال بالیاژ بژ دودی

20_ عکس رنگ مو بالیاژ سال بالیاژ کرم نسکافه ای

21_ عکس رنگ مو بالیاژ تهران بالیاژ استخوانی

22_ عکس رنگ مو بالیاژ تهران بالیاژ دودی طلایی

23_ عکس رنگ مو بالیاژ سال جدید بالیاژ بژ

24_ عکس رنگ مو بالیاژ سال جدید بالیاژ شکلاتی مسی

25_ عکس رنگ مو بالیاژ سال جدید بالیاژ طلایی

نام نویسنده : صبا شعبانی

بالیاژ چیست

عکس بالیاژ

بالیاژ چگونه است

آموزش بالیاژ

آموزش رایگان بالیاژ

بالیاژ در تهران

حرفه بالیاژ

درآمد بالیاژ

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا