مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خانواده کارداشیان >
خواهران کارداشیان
خواهران کارداشیان
2020/06/13

هزینه هایی که خواهران کارداشیان ماهیانه برای زیبایی خود خرج میکنند

در این مقاله هزینه هایی که  خانواده کارداشیان و جنر  ماهیانه خرج و زیبایی و فشن می کنند را بررسی می کنیم.
 کیم کارداشیان ، کایلی جنر و خواهرانشان هر ماه  مبلغ عظیمی را صرف رسیدگی به شکل و ظاهر  خود می کنند.اگر خانواده کارداشیان الهام بخش زیبایی شما هستند ، بهتر است جیب هایی پر پول داشته باشید.

گفته می شود این خواهر و برادرهای مشهور ماهانه 130،000 پوند را صرف مو ، پوست ، ناخن ها و کرم های  برنزه پوست خود می کنند.این بدان معناست که الگو برداری از کارداشیان ها بسیار گران است!

در ادامه می خوانیم که آنها هر ماه چقدر خرج می کنند و آن را برای چه چیزی خرج می کنند .

هزینه ماهیانه کیم کارداشیان برای زیبایی

کیم کارداشیان 39 ساله یکی از مشهورترین چهره های جهان را دارد.اندام فوق العاده ساعت شنی وی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است ، اما بدون کار سخت نمی توان ثروت مند ماند.کیم بعنوان مادر چهار فرزند با کمک مربی شخصی اش ملیسا آلکانتارا  از ساعت 6 صبح بمدت ۳ ساعت و  شش بار در هفته  تمرین می کند.

در واقع مشخص نیست که ملیسا چقدر دستمزد بابت مربی گری شخصی کیم کارداشیان  از او دریافت می کند  ، اما بسیاری از متخصصان برتر بدنسازی LA  حدودا  2000 پوند در هفته دستمزد می گیرند.

 اسپری های برنزه و براق کننده برند جیمی کوکو  که برای هر جلسه 270 پوند هزینه برایشان هزینه می کنند از دیگر هزینه های لاکچری خواهران کارداشیان است.

 گفته می شود که خواهران مشهور کارداشیان به طور مرتب و همیشگی خدمات زیبایی  لیزر SEV در LA ، را دریافت می کنند و پوست خود را صاف و بدون مو  نگه می دارند.

این سالن یک سرویس "Full Monty" را ارائه می دهد که 400 پوند هزینه دارد و هر شش ماه یک بار  نیاز به شارژ کردن دارد.

کیم همچنین یک گروه آرایشی استخدام کرده که همیشه در کنارش باشند تا مرتب موها و آرایش  روزانه صورت او را  انجام دهند. ماریو ددیوانوویچ  و آریل تژادا ، دو نفر از بهترین میکاپ کارهای کیم کارداشیان هستند که گفته می شود برای یک روز کامل حداکثر 2000 پوند دستمزد دریافت می کنند.

کریس اپلتون یکی از هیر استایلیست های  مورد علاقه کیم است که به خاطر کلاه گیس های جذاب و دیزاین های زیبای مو مورد توجه کیم قرار گرفته , او همچنین از طرفداران بزرگ اندرو فیتزیمونز است. که هر روز حداکثر 1500 پوند هزینه دارد.

کیم محصولات مراقبت از پوست خود را که شامل تمام سرم ها ، کرم ها و لوسیون ها میشود به ارزش  4000 پوند خریداری می کند.

یکی از بهترین انتخاب های وی La Mer's Genaissance de La Mer The Serum Essence بود که 420 پوند قیمت دارد و سرم ضد پیری پوست  دکتر Barbara Sturm   و انجام منظم درمان زیبایی پوست صورت ،  که 270 پوند هزینه بر می دارد
کیم همچنین به طور منظم درمان زیبایی پوست صورت و بدن را انجام میدهد.و برای این کار نزد دکتر kanodia متخصص پوست در LA میرود و برای هر جلسه حدود 6000 پوند پرداخت میکند.
 وقتی صحبت از ناخن هایش می شود ، گفته می شود کیم هر 10 روز یکبار ، با هزینه 400 پوند ، هر بار مانیکور و پدیکور را دریافت می کند.

او همچنین ابروهای خود را که توسط Anastasia Soare اصلاح و درست شده اند را بابتش 1000 پوند پرداخت می کند.

زیبایی  کلویی کارداشیان چقدر هزینه دارد؟

 کلویی کارداشیان ( khloe Kardashian ) یکی دیگر از خواهران کارداشیان هر روز پنج صبح برای ورزش کردن از خواب بیدار می شود او با تعداد زیادی از مربی های ورزشی قرارداد بسته که یکی از آنها به نام Don_ A matrix هفته ای 2000 پوند از او دستمزد دریافت می کند.

کلویی  مادر 35 ساله , دختر خود را در تمرینات خود دعوت می کند.او به تازگی ویدئویی  را که در حال اجرا با True در پشت سرش در کالسکه حمل بچه دست ساز  600 پوندی در حال ورزش است را از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته.

وقتی صحبت از موهایش می شود ، Khloe  از طرفداران اندرو فیتزیمونز است که می تواند روزانه 1500 پوند را بابتش پرداخت کند.
او همچنین برای از بین بردن موهای زائد بدنش پول زیادی پرداخت کرده است. Khloe حتی بخش کاملی از کمد لباس پیاده روی خود را اختصاص داده به کلاغ گیسهای  بلوند خود ، و موهایش را با لباسهای ورزشی اش ست می کند.

کلویی برای تبلیغات و عکس هایی که می گیرد از میکاپ آرتیست معروف Ash k Holm استفاده می کند که روزانه بابتش 2000 پوند به او پرداخت می کند.
او حدود 800 پوند بابت مراقبت از پوستش هزینه می کند.او طرفدار سرمهای La Mer و Bioderma می باشد که حدود 400 پوند است.

کایلی جنر چقدر خرج زیبایی خود می کند؟

 و اما کایلی جنر kylie Jenner  هزینه های کایلی جنر - ماهانه 111000 پوند تخمین زده می شود. کایلی در مورد تغییر ظاهرش بسیار سریع و متنوع عمل می کند.

این دختر 22 ساله مشتری پر و پا قرص آرایشگر معروف توکیو استایلز است که  در حدود 1500 پوند هزینه دارد.

او همچنین بابت کلاه گیس هایش مبلغی حدود 4000 پوند ماهانه هزینه می کند.  کایلی همچنین قبلاً هزینه زیادی بابت اکستنشن موهای گران قیمت پرداخت می کرده است.آن دم اسبی مشهور 30 اینچی که در جشن تولد 21 سالگی داشت ، توسط ویولت تریتی درست شده بود  و تصور می شود قیمتی بالغ بر 6000 پوند دارد.

او هفته ای یکبار برای مانیکور و پدیکور ناخن هایش به سالن معروف Modern pamper می رود و حدود 75 پوند پرداخت می کند.او همچنین مشتری   ناخن کار مشهور  Chaun Legend بوده است که تصور می شود مبلغی معادل 200 پوند برای مانیکور دریافت می کند.

کایلی جنر مژه هایش را پیش یکی از دوستانش به اسم Yaris palmer که یکی از بهترین اکستنشن کارهای لس انجلس است اکستنشن می کند . او برای مژه هایش حدود 135 پوند باید پرداخت کند که بنظر می رسد کایلی جنر دو برابر این مبلغ را به دوست خود می دهد.
 او برای ژل لب خود هزاران دلار تا کنون هزینه کرده و حدود 30000 پوند نیز برای سایر جراحی های زیبایی اش پرداخت کرده است.

کورتنی کارداشیان 54000 پوند در ماه خرج خود می کند.

 کورتنی کارداشیان یکی دیگر از خواهران کارداشیان هزینه های او حدود 54000 پوند تخمین زده شده .در حالی که او نسبت به سایر خواهرانش هزینه کمتری را صرف زیبایی خود می کند اما رژیم های زیبایی او هنوز هزینه های هنگفتی را می طلبد.
او یک رژیم زیبایی پوست ۹ قدمی را دنبال می کند که حدود 400 پوند هزینه دارد.او مدل تبلیغاتی یک نوع ماسک LED است.

مراقبت های زیبایی او  شامل خوابیدن او با موهایش در یک کلاه مخصوص ، استفاده از محلول تمیزکننده Micellar Garnier و کرم صورت  دکتر باربارا استورم که 160 پوند هزینه دارد.

کورتنی همچنین ماسک های چهره LED خود را نشان داده است که از طریق برند خود به اسم Life style Poosh که 150 پوند قیمت دارد فروخته شده است.

مادر سه فرزند گاهی با مربی شخصی Don Khloe تمرین می کند ، اما از Amanda Lee نیز استفاده می کند ، که تصور می شود نرخ های مشابهی را حدود 2000 پوند در هر هفته دریافت می کنند.

او همچنین به آرایشگر خود Andrew Fitzimons بخاطر سرویس های زیبایی و آرایشی اش حدود روزانه 1500 پوند پرداخت می کند.

20 هزار پوند ماهیانه برای زیبایی  کندال جنر

کندال جنر -  ماهیانه 20 هزار پوند برای زیبایی خود هزینه می کند.در واقع تصور می شود سوپر مدل کندال جنر کمترین هزینه را برای ظاهر خود خرج می کند.

 این  مدل 24 ساله به طور مرتب با زیبایی طبیعی خود روی cat walk همه را مبهوت خود می کند ، او برای خلاص شدن از جوشهای صورتش از proactive MD استفاده می کند که حدود 50 پوند هزینه در بردارد.

کندال جنر اعتراف کرده است که وقتی صحبت از مراقبت های زیبایی به میان می آید او در این زمینه کمی تنبل است ، اما او در مورد شستن صورت خود وسواس دارد و حداقل روزانه دو یا سه بار برای خلاص شدن از شر همه آرایش هایی که باید در محل کار انجام دهد صورتش را می شوید.
 گفته می شود کندال از مربی شخصی  Gunnar Peterson که گفته می شود برای یک برنامه تمرینی شش هفته ای 12 هزار پوند  دریافت می کند برای ورزش استفاده می کند .

کندال جنر برای دیزاین موهای خود از Jen Atkin کمک می گیرد که  ماهانه 800 پوند هزینه دارد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
خواهران کارداشیان عکس کیم کارداشیان عمل زیبایی کایلی جنر عمل زیبایی کیم کارداشیان هزینه های کاندل جنر هزینه های کایلی جنر هزینه های کیم کارداشیان هزینه عمل خواهران کارداشیان
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در دنیای مد و فشن همیشه نوع لباس هایی که کیم کارداشیان ۴۲ ساله از آنها استفاده میکند مورد توجه بوده. خیلی از این لباس های ترند سال بوده یا ب... ( تیپ و استایل کیم کارداشیان Kim Kardashian در سال 2023 چیست؟)
کیم کارداشیان در گذشته خود را مسیحی معرفی کرده بود. در مصاحبه ای با مجله Vogue در سال 2018، داشت طور مفصل در مورد تجربیات نوجوانی خود از حضو... ( کیم کارداشیان به چه دین و مذهبی اعتقاد دارد)
در سال ۲۰۰۷ بود که پیش نوار مستهجنی منتشر شد از کیم کرداشیان و ری‌جی که احتمالا ری‌جی آن را منتشر کرده بود. کا... ( فیلم غیر اخلاقی کیم کارداشیان را چه کسی پخش کرد)
لی‌لی رینهارت  Lili Reinhart  در استوری اینستاگرامش جدیدش به شدت به کیم کارداشیان حمله کرد و او را احمق خطاب کرده: ... ( لی‌لی رینهارت کیم کارداشیان را احمق خواند و به وی بشدت تاخت)
کیم کارداشیان معروف ترین زن جهان  بتازگی دوربین مجله Vogue را به عمارت ۶۰ میلیون دلاری‌اش در منطقه کالاباساس لس‌آنجلس دعوت کر... ( خانه کیم کارداشیان کجاست برای اولین بصورت کامل نشان داده شد.)
کانی وست شوهر سابق کیم کارداشیان در حال قرار گذاشتن با کلویی کارداشیان خواهر کوچک همسر سابقش است! یک منبع نزدیک به کانیه وست اع... ( رابطه پنهانی کانی وست و کلویی کارداشیان آیا حقیقت دارد؟)
کانیه وست (kanye west) ساعاتی پیش با انتشار پست هایی در اینستاگرام جنجال به پا کرد و اعلام کرد خانواده کارداشیان به او اجازه نمی دهند ب... ( دعوای کانیه وست با کیم کارداشیان شدید شد.کیم کارداشیان کانیه وست را به خانه راه نمی دهد)
کایلی جنر اولین میلیارد خود ساخته جوان و خواهر کیم کارداشیان یکی از تاثیرگذارترین افراد حال حاضر دنیا ,  تعداد فالوورهایش در اینست... ( کایلی جنر محبوب ترین و مشهورترین زن جهان شد اینستاگرام کایلی جنر رکورد زد)
کانیه وست رپر سرشناس و همسر سابق کیم کارداشیان  در موزیک جدیدش به نام «زندگی من هرگز آسان نبوده» در بخشی از آن  ش... ( دعوای کانیه وست و پیت دیویدسون برای کیم کارداشیان کانیه وست میخواهد پیت دیویدسون را بکشد)
کیم کارداشیان  را شاید محبوب ترین زن حال حاضر به توان معرفی کرد هر اتفاقی همراه با نام کیم کارداشیان است اما در چند روز اخیر او با ... ( کیم کارداشیان و مایلی سایرس به جنگ هم رفتند کیم اینستاگرام مایلی را آنفالو کرد)
کانیه وست رپر سرشناس ۴۴ ساله و همسر قبلی کیم کارداشیان در گفتگوی جدیدش اعتراف کرده  به عنوان یک همسر در طول رابطه‌ا... ( کیم کارداشیان و کانیه وست دوباره باهم ازدواج خواهند کرد)
کیم کارداشیان مدل , بازیگر و کارآفرین آمریکایی به‌همراه آندره‌آ رادریتزانی، مالک و سهام دار تیم فوتبال "لیدزیونایتد"... ( کیم کارداشیان به صورت مخفیانه دختران افغانستان را به انگلیس منتقل کرد طالبان کیم کارداشیان را تهدید به مرگ کرده است)
کیم کارداشیان قطعا نامی است که بیشترین دنبال کننده در دنیا را دارد.هر مسئله نام کیم کارداشیان در آن وجود دارد.شاید هر کسی بعد از رسوایی پخش ... ( کیم کارداشیان برنده جایزه نو آور برتر در بین تمام زنان شد)
کیم کارداشیان بعد از جدای از کانی وست شروع به روابط متعددی با اشخاص مختلف کرده است. از وکیل و استاد دانشگاه تا ورزشکار ها و کمدین ها در سنین... ( کیم کارداشیان وارد رابطه ای جدید شد او با همکار خود در شو کمدی جدیدش پیت دیویدسون وارد رابطه شده است)
 محصولات تولیدی کایلی جنرKylie Jenner به شدت بی کیفیت هستند. کایلی جنر شخصیتی که در دنیایی مد بر روی هر چیزی دست بگذارد ، با... ( کایلی جنر محصولاتی به شدت بی کیفیت تولید کرده آیا او قصد سو استفاده از نام خود را داشته است)
کلویی کارداشیان در طول این سال ها با چهره های مشهور زیادی ارتباط داشته است ، از جمله رپرها و ورزشکاران متعددی مانند فرنچ مونتانا ، لمار اودم... ( تمام افرادی که کلویی کارداشیان با آنها رابطه داشته لیستی پر از افراد مختلط)
کایلی جنر مهمان مجله وگ  VOGUE بود که از وی سوالاتی پرسیده شد. ویژه مجله  وگ  برنامه  «۷۳ سوال»... ( مصاحبه کایلی جنر با مجله وگ (Vogue))
هیچ کس به طور قطع نمی داند که کیم کارداشیان چند بار برای جراحی های زیبایی وارد اتاق عمل شده است. وی بارها انجام عمل های زیبایی مانند جراح... ( عمل های زیبایی کیم کارداشیان تا کجا پیش رفته اند؟)
هنگامی که اسم کیم کارداشیان وست برای اولین بار در سال 2011 در صفحات مجله ی فوربس آمد ، او حدود ۶ میلیون نفر فالوور در توییتر داشت درست نفر ب... ( بیلیونری به نام کیم کارداشیان)
کیم کارداشیان و ون جونز Kim Kardashian - Van Jones قرار ازدواج گذاشته اند. دو ماه پس از منتشرش خبر جدایی کیم کارداشیان و همسرش کان... ( کیم کارداشیان در حال ازدواج است با ون جونز)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا