مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم
اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم
2021/02/18

روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم

اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعیت این است که هرچه سرعت انجام کار بیشتر باشد شما میتوانید ، مشتریان بیشتری را قبول کنید ، این بدان معناست که درآمد بیشتری کسب میکنید گفتم اکستنشن مژه. درست فهمیدی؟ به عنوان یک مژه کار ، ما هرگز نمی خواهیم کیفیت را فدای وقت و زمان کنیم ، اما اگر راهی برای سریعتر شدن وجود داشته باشد و همچنان یک اکستنشن مژه با کیفیت بالا داشته باشید ، ما 100٪ آنرا انجام خواهیم داد.

زمان بندی استاندارد برای انجام اکستنشن مژه
مجموعه کامل کلاسیک: 1.5 تا 2 ساعت
ترمیم کلاسیک 2-3 هفته ای: 1 تا 1.25 ساعت
اکستنشن والیوم : 2 تا 3 ساعت
ترمیم 2-3 هفته پر: 1.25 تا 1.5 ساعت
اگر در این بازه های زمانی هستید ، پس یک اکستنشن کار حرفه ای هستید. شما عالی کار می کنید ،
اگر در این بازه های زمانی نیستید ، خوب ، ما پنج نکته داریم که می تواند به شما کمک کند تا به این استاندارد برسید.

 

1. تنظیم زمان در اکستنشن مژه


حداکثر 5 دقیقه صرفه جویی کنید
آماده شدن برای مشتری خود قبل از شروع کار ، باعث صرفه جویی در وقت گرانبهای شما در می شود. آیا هنگام مراجعه مشتری از در آماده هستید یا باید لوازم مژه خود را آماده کنید؟ اگر تمام ابزار کار مورد نیاز را آماده داشته باشید ، این امر به شما در کاهش مدت زمان انجام کار کمک می کند. آیا پنس های مژه های شما ضد عفونی شده است؟ آیا چسب نواری و پد آماده دارید؟ این چیزهای کوچک باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد!

همچنین به شدت توصیه می کنم تنظیمات مربوط به کار خود را ارزیابی کنید تا ببینید آیا می توانید برای از بین بردن وقت تلف شده در حین انجام کاد ، تنظیمات کوچکی انجام دهید. آیا لوازم مژه شما نزدیک شماست یا برای برداشتن آنها باید از جای خود بلند شوید؟ آیا پک مژه های شما پر و منظم است؟ آیا از سنگ شیشه ای مخصوص چسب  مژه اکریلیک استفاده می کنید؟ با نزدیک بودن چسب مژه به اکستنشن ، از حرکت اتلاف وقت به سمت مشتری  جلوگیری می کند. همچنین ، سنگ شیشه ای مخصوص چسب مژه چسب را مدت طولانی تری خنک نگه می دارد ، به این معنی که چسب مژه شما در طول سرویس ماندگاری بیشتری خواهد داشت. حتی در هنگام تکان دادن آن بطری چسب و استفاده از قطره جدید روی سنگ خود صرفه جویی خواهید کرد! نکته مهم دیگر در مورد استفاده از  سنگ شیشه ای  ، آن را نزدیک به صورت مشتری نگه دارید. هرچه دست شما در طی مسافت کمتری باشد ، می توانید زمان بیشتری را صرفه جویی کنید.

2_جداسازی در اکستنشن مژه
حداکثر 10 دقیقه صرفه جویی کنید
همه ما می دانیم که ایزوله کردن و جداسازی چقدر مهم است و ما همچنین می دانیم که چقدر اینکار طول می کشد! ایجاد حافظه عضلانی به تمرین نیاز دارد ، اما در نهایت مجبور نخواهید بود که به آنچه انجام می دهید فکر کنید. همانطور که می گویند ، کار نیکو کردن از پر کردن است . تمرین زیاد به خوبی زمان جداکردن و ایزوله مژه را بهبود می بخشد ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند به سرعت بخشیدن به انزوا کمک کند.

از جابجایی نترسید تغییر زاویه می تواند هنگام انجام کار تفاوت زیادی ایجاد کند. نشستن مستقیم پشت مشتری فقط یک منظره از مژه های او را نشان می دهد ، اما اگر به پهلو حرکت کنید ، می توانید نمای دیگری نیز داشته باشید. سر مشتری را حرکت دهید. مشتری شما مژه های زیبایی می خواهد ، بنابراین من قول می دهم اگر سر مشتری را جابجا کنید آنها با این کار مشکلی نخواهند داشت.


کار خود را با انجام اکستنشن روی مژه های کوتاه تر شروع کنید . مژه های کوتاه طبیعی می توانند در حین دیده نشدن مانع ایجاد کنند ، اما با استفاده از اکستنشن روی آنها ، به راحتی قابل مشاهده هستند و به راحتی میتوانید مژه های بلند تر را ایزوله کنید . من توصیه می کنم برای جلوگیری از شکستن مژه طبیعی ، از اکستنشن نازک و کوتاه استفاده کنید. همانطور که می دانید ، سلامت مژه یکی از اولویت های اصلی ما است!
نوار چسب
نوار چسب نه تنها به نگه داشتن مژه های پایین کمک می کند ، بلکه همچنین ابزاری عالی است که می تواند به صورت جداگانه به شما کمک کند. با استفاده از نوار چسب می توانید پلک مشتری را به سمت بالا بکشید تا بتوانید راحت تر مژه ها را ببینید و ایزوله کنید.
این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما کمک می کند با کیفیت عالی کار اکستنشن مشتری تان را انجام دهید .

3_ایزوله بیش از حد | حداکثر 5 دقیقه صرفه جویی کنید
محبوب ترین روش ایزوله کردن ، روس weaving است. من شخصاً از این روش استفاده می کنم ، و همه هندجوهای من نیز همین کار را می کنند! این یک روش عالی و سریع برای جداسازی است. اما ، اگر در طول مدت انجام اکستنشن مژه بیش از حد پنس خود را در طول مژه طبیعی حابجا کنید ، وقت خود را تلف می کنید. اگر از روش weaving استفاده می کنید ، مطمئن شوید که سریع و درست اینکار را انجام میدهید.

4. براش کردن بیش از حد | حداکثر 5 دقیقه صرفه جویی کنید
پراش کردن بیش از حد مژه ها مشکلی ندارد اما زمان زیادی را برای اینکار صرف نکنید. حداکثر ، من توصیه می کنم مژه ها را فقط چند بار در طول اکستنشن و حداکثر 6 بار در طول یک ست کامل براش بزنید.

5. صحبت کردن
حداکثر 10 دقیقه صرفه جویی کنید
ایجاد ارتباط با مشتری بسیار مهم است. مشتری های شما وفادار خواهند بود اگر شما را فراتر از یک هنرمند و اکستنشن کار مژه بلکه دوست خود بدانند. اما صحبت کردن می تواند برای شما باعث حواس پرتی شود.
آیا مشتری شما هنگام صحبت صورت خود را حرکت می دهد؟ خوب ، این سرعت شما را نیز کند خواهد کرد.
در پایان تاکید میکنم، تمرین ، تمرین و تمرین تنها چیزی است که زمان شما را بهبود می بخشد.این پنج مورد را امتحان کنید و من قول می دهم که تفاوت را در سرعت و کیفیت کار خود خواهید دید.
برای اطلاع از پکیج های آموزشی من و انجام خدمات اکستنشن مژه با شماره ۰۹۳۹۲۷۲۰۶۱۲ تماس بگیرید
کانال یوتیوب sabarico را دنبال کنید

نام نویسنده : صبا شعبانی

آرایش

آرایشگاه

مو

آموزش اکستنشن مژه

آموزش مژه

صبا شعبانی

اکستنشن مژه

مژه

ارایش چشم

خط چشم

طول عمر اکستنشن

نظرات کاربران
Saba
عالی
حامد شعبانی
ممنون از شما امیدوارم مفید بوده باشه
Hanna
مطالب مفیدی بود ولی خدایی چرا مقاله‌ی خارجی رو برداشتین کپی کردین؟!حداقل رفرنس بدین که از فلان جا ترجمه شده
حامد شعبانی
دوست گرامی اگر ما برای این مطالب از شما هزینه دریافت میکردیم خوب حق باشماس ولی وقتی رایگان ترجمه شده عکس کار شده و کلی هزینه دیگه برای نگهداری سایت خوب مشکل چیه؟اگر دقت داشته باشین سایت صبازیکو به هیچ عنوان تبلیغ داخل مطالبش نیست تا شما به عنوان بیننده به راحتی مطالب بخونین. ممنون از نظر شما
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشمهای پف دار اگر پلک پشت چشمانتان پف دار است حتما از اینکه خط چشمتان بالای پلکتان را کثیف میکند و یا اصلا قشنگ و ... ( نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشم های پف دار)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا