مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
آموزش اکستنشن مژه کلاسیک
آموزش اکستنشن مژه کلاسیک
2021/10/11

اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی

اکستنشن مژه کلاسیک

 همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مدل ها را با صبا شعبانی بیآموزید.همراه با سوال و جواب در انتهای مقاله

لطفا در اخر این مقاله سوالات خود را برای ما بنویسید و یا شما می توانید سوالات خود را در مورد اکستنشن مژه و تمامی لاین های آرایشی و بهداشتی در کانال تلگرامی ما با مدیریت خانم صبا شعبانی متخصص و مدرس بین المللی بازگو کنید.

1_ هزینه اکستنشن مژه کلاسیک
2_ قبل و بعد اکستنشن مژه کلاسیک
3_ مژه  کلاسیک اکستنشن مژه کلاسیک
4_ اکستنشن والیوم روسی 
5_ مژه های ترکیبی
6_ مژه های Wispy
7_ مراقبت های بعد از اکستنشن

اکستنشن مژه راهی است برای حجم دادن به  مژه ها 

 همه چیز با اکستنشن مژه کلاسیک شروع شد و در این بین ، سبک های جدیدی هم توسعه یافته است. با این حال ، مژه های کلاسیک هنوز محبوب ترین مدل هست و در این مقاله ، شما همه چیز را در مورد آنها یاد خواهید گرفت


اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

اکستنشن مژه کلاسیک نوعی اکستنشن مژه است که به نسبت 1: 1 استفاده می شود ، به این معنی که یک تار اکستنشن مژه به یک تار مژه طبیعی متصل شده است. برخلاف مژه های ردیفی  که روی پوست پلک ها اعمال می شود ، یک تار اکستنشن داخل چسب فرو می شود و روی یکی از مژه های طبیعی قرار میگیرد.

مژه های کلاسیک سنتی ترین و پرطرفدارترین مدل هستند زیرا نتیجه آن طبیعی به نظر می رسند ، برای چشم سنگین نیستند و اگر به درستی انجام شوند ، به مژه های طبیعی شما آسیب نمی رسانند. آنها از مواد مختلف و همچنین طول ، ضخامت و نوع فر هستند.

مواد اکستنشن مژه

اکستنشن مژه کلاسیک را می توان از مواد طبیعی یا مصنوعی ، معمولاً از موی راسو ، سمور و روباه و همچنین ابریشم مصنوعی تهیه کرد.

اکستنشن مژه طبیعی

 ساخته شده از خز راسو از دم راسو سیبری یا چینی ، این مژه ها سبک هستند و واقعاً طبیعی به نظر می رسند. 

مژه های Sable 

 سبک ترین ، اما گران ترین اکستنشن مژه کلاسیک هستند مناسب افرادی که مژه های بسیار روشن دارند. 
مژه های خز روباه -  زیبا و کرکی به نظر می رسند. گرانتر از مژه های راسو است.

اکستنشن مژه مصنوعی

مژه های ابریشمی - ساخته شده از ابریشم مصنوعی ، به کیفیت  مژه های طبیعی نیستند و کمی براق تر هستند. این مژه ها همچنین به اندازه مژه های مینک سبک نیستند اما  برای استفاده روزمره عالی به نظر می رسند.
مژه های راسو فاکس - جایگزینی عالی برای کسانی که مژه های مینک طبیعی نمی خواهند. اینها شبیه  مژه های مینک ساخته شده اند اما به اندازه مژه های کلاسیک مینک سبک نیستند. مزایای آن این است که ارزانتر هستند ، می توان آنها را حالت داد ، و در طول ، ضخامت و فرهای مختلف وجود دارد. مژه های مینک فاکس محبوب ترین هستند ، زیرا می توان آنها را به راحتی با شکل و سلیقه چشم هر مشتری تطبیق داد.

طول ، ضخامت ، شکل و فرم مژه های کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک می تواند از 5 میلی متر تا 15 میلی متر طول داشته باشد. مژه های کوتاه تر برای گوشه های داخلی و بلندتر برای بقیه چشم استفاده می شود

انتخاب طول مناسب برای مژه های کلاسیک بسیار مهم است.  نباید خیلی سنگین باشند ، در غیر این صورت ، چشم را اذیت میکند  و وزن آنها می تواند مژه های طبیعی شما را خراب کند. مناسب ترین طول اکستنشن مژه کلاسیک بین 9 تا 13 میلی متر است. قانون این است که اکستنشن نباید بیشتر از 20 درصد طول مژه های طبیعی شما باشد.

طول اکستنشن مژه کلاسیک:

_کوتاه  5 میلی متر تا 8 میلی متر  برای گوشه های داخلی چشم
_متوسط 9 تا 12 میلی متر  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
_بلند  13 تا 14 میلی متر  برای کسانی که خواهان جلوه ای چشمگیرتر و مژه های بلند طبیعی هستند

_فوق العاده بلند 15 میلی متر و بالاتر معمولاً برای مژه های هیبریدی ترکیبی استفاده می شود.

ضخامت مژه های کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک می تواند ضخامت های متفاوتی داشته باشد و از 0.03 میلی متر به 0.25 میلی متر برسد.

برای مژه های کلاسیک ، شایع ترین ضخامت اکستنشن ها 0.15 میلی متر است ، تا ظاهری طبیعی ایجاد شود. برای داشتن چشمهای جذاب مژه های 0.20 میلی متری را انتخاب کنید. تارهای ضخیم تر از 0.15 میلی متر فقط به افرادی توصیه می شود که مژه های واقعا قوی و سالم دارند.

 مژه کلاسیک

به غیر از اکستنشن های معمولی با فر  گرد ، مژه های صاف نیز وجود دارد. از آنها می توان برای انجام مژه کلاسیک  مژه نیز استفاده کرد. اکستنشن مژه کلاسیک  بسیار محبوب شده است زیرا به فرم مژه های طبیعی بیشتر نزدیک است. 

به مژه های صاف مژه های ترمه ای یا مژه بیضی نیز گفته می شود. آنها نسبت به مژه های معمولی سبک تر هستند ، بیشتر می مانند و به چسب کمتری نیاز دارند. مژه های صاف به شما امکان می دهد ظاهر مژه های کلاسیک تیره تر و چشمگیرتر ایجاد کنید.

 نوع فر مژه کلاسیک 

همچنین انواع مختلف فرهای اکستنشن مژه کلاسیک وجود دارد که با حروف c/cc/d/m حالت فر ، تعریف می شوند

مژه های فر دار B - طبیعی به نظر می رسند ، جلوه ای طبیعی به چشمها می دهند. معمولاً برای گوشه های داخلی استفاده می شود

مژه های فر B

 فرم چشم ها را باز می کند.

_مژه های فر دار L - مناسب برای افرادی که چشم های پفی دارند. 

 اکستنشن کلاسیک  مژه چقدر طول می کشد؟

 معمولاً 1.5 تا 2 ساعت طول می کشد.  مژه کار هر یک از اکستنشن های کلاسیک مژه را به صورت جداگانه در چسب مژه فرو کرده و آن را روی مژه های طبیعی قرار میدهند.

سوال:

قبل از انجام اکستنشن مژه چه باید کرد؟

جواب:مژه های خود را تمیز کنید چشمها را کاملا بشویید هیچگونه خط چشم ریمل یا مداد چشم نداشته باشید.
همچنین از محصولات حاوی چربی در اطراف چشم خود استفاده نکنید.

قبل از انجام اکستنشن مژه ، اگر لنز چشم دارید آنها زا از چشم  خود  بردارید. همچنین توصیه می شود قبل از اکستنشن دوش بگیرید زیرا نباید بعد از آن تا ۲۴ ساعت دوش بگیرید چون باعث ریزش زود هنگام میشود. و چسب مژه نیاز به زمان دارد تا کاملاً خشک شود.

سوال:

مراقبت های بعد از انجام  اکستنشن مژه چگونه است؟

جواب: در 24 ساعت اول پس از اکستنشن مراقب باشید ، زیرا چسب هنوز تازه است:

مژه های خود را در 24 ساعت اول خیس نکنید. از دوش های طولانی ، بخار ، شنا ، تعریق ، ورزش خودداری کنید.
سعی کنید به پشت بخوابید.
از فر کننده مژه استفاده نکنید.
از محصولات حاوی روغن برای چشم خود استفاده نکنید.

سوال:

اکستنشن مژه کلاسیک چقدر طول می کشد؟

اکستنشن مژه کلاسیک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود و با چرخه رشد مژه روی مژه جلو می آید .همه افراد معمولاً حدود 20 درصد مژه های خود را در طول هفته از دست می دهند. اکستنشن مژه کلاسیک 6-8 هفته دوام می آورد .

اگر می خواهید مدت زمان اکستنشن مژه کلاسیک را طولانی کنید ، توصیه می شود هر 4 هفته یکبار به طور مرتب ترمیم کنید. و در قسمتهای خالی شده اکستنشن های بیشتری اضافه می شود. اگر صبر کنید تا همه آنها به طور طبیعی از بین بروند ، باید اکستنشن کامل انجام دهید.

سوال:

چگونه می توانم بفهمم زمان پر کردن مژه های کلاسیک فرا رسیده است؟

معمولاً  اکستنشن کارها از شما می خواهند که وقتی حداقل 40 درصد از اکستنشن مژه ها   باقی مانده است برای ترمیم مراجعه کنید.
  تعداد دفعات ترمیم از فردی به فرد دیگر متفاوت است زیرا برخی از افراد چرخه رشد مژه کوتاه تری دارند. بنابراین ، پس از 3-4 هفته بعد از اکستنشن اولیه نوبت ترمیم بگیرید.

سوال:


چگونه می توانم اکستنشن مژه کلاسیک را ریموو کنم؟

جواب: می توانید منتظر بمانید تا با مژه های طبیعی شما ریزش کنند.

اگر می خواهید آنها را به هر دلیلی زودتر ریموو کنید ، بهتر است از مژه کار خود بخواهید با استفاده از ریموور اینکار را برایتان انجام دهد.

اگر سعی کنید اکستنشن مژه کلاسیک را با دست بردارید ، احتمال آسیب دیدن مژه های طبیعی شما وجود دارد ، بنابراین بهتر است اینکار را به متخصص بسپارید.

مقایسه اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم و هایبریدی یا ترکیبی 

سوال:


مژه های کلاسیک و مژه های والیوم چه تفاوتی دارند؟

جواب: همانطور که قبلاً گفته شد ، در سبک  مژه های کلاسیک یک اکستنشن مژه روی یک تار مژه طبیعی قرار میگیرد. در اکستنش  والیوم چندین اکستنشن نازک به شکل فن روی یک تار مژه طبیعی متصل می شود. بسته به تعداد مژه هایی که به یک مژه طبیعی متصل شده اند ، معمولاً از حالت دو بعدی به شش بعدی می رسند. به آنها اکستنشن مژه والیوم روسی نیز گفته می شود.

مژه های کلاسیک به مژه های طبیعی شما طول می افزایند ، اما اکستنشن مژه والیوم   ضخامت و عمق بیشتری می دهند. آنها جلوه ای نرم ، پر و کمی نمای دراماتیک ایجاد می کنند. اکستنشن والیوم روسی برای افرادی که هر روز آرایش می کنند مناسب تر است زیرا مژه های کلاسیک طبیعی تر به نظر می رسند و برای استفاده روزمره مناسب تر هستند.

سوال:

مژه های کلاسیک و مژه های ترکیبی چه تفاوتی دارند؟

در اکستنشن مژه ترکیبی مژه های هایبریدی و مژه کلاسیک  را با هم ترکیب می کنند. این بدان معناست که مژه های جداگانه در برخی از نقاط چشم اضافه می شوند ، در حالی که در برخی دیگر ، مژه های ۲ یا ۵ بعدی یا والیوم استفاده می شود. اکستنشن کاران مژه معمولاً از اکستنشن کلاسیک بلندتر از اکستنشن والیوم برای ایجاد مژه های هیبریدی استفاده می کنند. به این مدل مدل کیم کارداشیان نیز گفته میشود.

با ترکیب این دو تکنیک ، با مژه های هیبریدی طول و حجم بیشتری به دست می آید. مناسب افرادی که خط مژه های پرتر ک چشمان درشت تری دارند.

سوال:

کدام بهتر است: اکستنشن مژه کلاسیک ، والیوم یا ترکیبی؟

جواب:

مژه های کلاسیک برای افرادی که مژه های خوبی دارند اما می خواهند در عین حفظ ظاهر طبیعی ، طول بیشتری به آن بیفزایند ، مناسب است

مژه های حجمی برای کسانی است که ظاهر دراماتیک تری را دوست دارند ، در حالی که مژه های هیبریدی هم طول و هم ضخامت و حجم بیشتری به مژه های طبیعی میدهند ،و مناسب برای کسانی است که مژه های طبیعی نازک تری دارند یا برای کسانی که مژه های کلاسیک متراکم تری می خواهند.

سوال:

چگونه می توانم اکستنشن مژه کلاسیک را حفظ و نگهداری کنم؟

کافی است هر 3-4 هفته یک بار ترمیم کنید. همچنین ، اگر می خواهید آنها تا حد ممکن دوام بیاورند ، هنگام دوش گرفتن خیلی روی چشمها را نمالید.

مژه های کلاسیک خود را مرتباً هر روز یا هر دو روز تمیز کنید. آنها را به آرامی با آب یا برخی از شوینده های مخصوص مژه و یک برس مژه مخصوص  بشویید و شانه کنید، آنها را مالش ندهید و بعد خشک کنید.

اگر مژه های کلاسیک عالی را برای مدت طولانی تر می خواهید سعی کنید روی صورت نخوابید.

سوال:

آیا می توانم روی اکستنشن مژه کلاسیک از ریمل استفاده کنم؟


جواب:


بله ، اگر واقعاً می خواهید ، می توانید اما  باید این را بدانید که ریمل وزن اضافی به اکستنشن مژه کلاسیک شما می دهد. همچنین ، می تواند چسب مژه را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین ، اگر می خواهید از ریمل استفاده کنید ، از وسط مژه ها شروع کنید. هرگز آن را به ریشه مژه ها نزنید. مراقب باشید و بیش از یک لایه ریمل نزنید.


اگر واقعاً می خواهید با ریمل حجم بیشتری اضافه کنید ، از ریمل ضد آب یا روغنی و چرب استفاده نکنید ، زیرا می تواند روی چسب مژه تاثیر بدی  و اتصال مژه مصنوعی با مژه طبیعی را بشکند.


سوال:


آیا مژه های کلاسیک به مژه های طبیعی آسیب میرساند؟


جواب:
در صورت انجام صحیح و رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های بعدی ، اکستنشن مژه کلاسیک به مژه های طبیعی شما آسیب نمی رساند.

نام نویسنده : صبا شعبانی

آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک در تهران

بهترین اکستنشن کار مژه

صبا شعبانی کیست؟

صبا شعبانی مدرس اکستنشن مژه کلاسیک

آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک

Classic eyelash extensions

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشمهای پف دار اگر پلک پشت چشمانتان پف دار است حتما از اینکه خط چشمتان بالای پلکتان را کثیف میکند و یا اصلا قشنگ و ... ( نحوه ی کشیدن خط چشم برای چشم های پف دار)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا