مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران ایرانی >
زیباترین بازیگران زن در ایران
زیباترین بازیگران زن در ایران
2021/04/28

زیباترین بازیگرای زن ایرانی همراه با اینستاگرام

زیباترین بازیگر زن ایرانی کیست؟

تا به حال به این فکر کردید که بهترین بازیگر زن ایران چه کسی است؟یا این جواب این سوال ها را می دانید که :

زیباترین بازیگر زن ایرانی کیست؟

اینستاگرام بازیگر زن ایرانی چیست؟

این ها سوال های است که هر روز در سرچ گوگل ایرانی پرسیده می شود ما در اینجا برای شما لیستی از بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی تهیه کردیم.لطفا برای ما پیغام بگذارید و نظر خود را در مورد این مقاله حتما برای ما ارسال نمایید.

ترلان پروانه

ترلان پروانه(متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷)(22 سال 10 ماه) در شهر شیراز  یکی از زیباترین بازیگران حال حاضر ایران در اوایل حضورش با حاشیه های فراوانی مواجه شد اما توانست با مدیریت از این حواشی عبور کند.به‌ خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

اینستاگرام ترلان پروانه tarlan_parvanee@

النازشاکردوست

النازشاکردوست (متولد  ۷ تیر ۱۳۶۳)(36 سال 10 ماه) در شهر تهران  یکی از زیباترین بازیگران ایرانی است او در اوایل حضور خود در سینما با ایفای نقش های ضعیف ولی پر فروش به سینمای ایران معرفی شد و فقط صرفا برای چهره زیبایش قضاوت می شد.اما بعد از چندین سال غیبت با فیلم های قوی و پر محتوا همچون شبی که ماه کامل شد دوباره به سینمایی ایران بازگشت و مورد استقبال سینما دوستان قرار گرفت. 

اینستاگرام النازشاکردوست elnazshakerdoost@

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی (متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰)(39 سال 10 ماه) در شهر تهران یکی از زیباترین بازیگرای ایرانی که در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد.  او درای مدرک  دکترای  روان‌شناسی بالینی و همچنین او یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران نیز گذرانده‌ است.

اینستاگرام بهنوش طباطبایی behnoushtabatabai@

فرشته حسینی

فرشته حسینی (متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶)(24 سال) در شهر تهران  از پدر و مادری اهل کشور افغانستان که با بازی در سریال قروباغه به اوج شهرت رسید.

اینستاگرام فرشته حسینی fereshtehosseini_@

هانیه توسلی

هانیه توسلی (متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ )(41 سال 10 ماه) در شهر همدان محله سعیدیه پایین  کار خود را ابتدا در تائتر تالار فجر شروع کرد. وی تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.

اینستاگرام هانیه توسلی haniehtavassoli@

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی (متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹)(50 سال 6 ماه) در شهر تهران او علاوه بر  بازیگری  تهیه‌کنندهٔ  فیلم نیز می باشد ، او در امور حقوق کودکان-زنان فعالیت می کند  و از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ به عنوان سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف  انتخاب شده است

اینستاگرام مهتاب کرامتی mahtab.keramati@

ساره بیات

ساره بیات (متولد  ۱۴ مهر ۱۳۵۸)(41 سال 6 ماه) در شهر مقدس مشهد بدنیا آمد.او فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس در رشته هنر میباشد. ساره بیات  از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. او با حضور در سریال گیسو به اوج شهرت رسیده است.

اینستاگرام ساره بیات sarehbayat_@

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی (متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲)(37 سال 11 ماه) در شهر تهران با فعالیت در تلویزیون و سریال ها و همچنین فیلم های ایرانی از فعالترین بازیگران ایرانی محسوب می شود. از سریال های او می توان به شاهگوش اشاره کرد.او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد است.

اینستاگرام طناز طباطبایی tanaz_tabatabaai@

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی (متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ ) (37 سال 8 ماه)در شهر تهران محله زرگنده  هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر وی یکی از جنجالی ترین و همچنین محبوب ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران محسوب می شود.

اینستاگرام لیلا اوتادی leilaotadii@

الهام حمیدی

الهام حمیدی (متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ )(43 سا ل 5 ماه) در شهر در تهران محله کیانشهر بازیگر  سینما و تلویزیون و یکی از معدود  بازیگرانی که تصاویر او بر روی بیلبورد های تبلیغاتی در سطح شهر دیده شده است.

اینستاگرام الهام حمیدی elhamhamidiiii@

الناز حبیبی

الناز حبیبی (متولد  ۲۱ مرداد ۱۳۶۷)(32 سال 8 ماه) در شهر تهران محله نارمک بازیگر سینما و تلویزیون ایران وی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین و کارگردانی است.الناز حبیبی یک ازدواج ناموفق داشته‌ است.

اینستاگرام الناز حبیبی elnazhabibi67@

شیلا خداداد

شیلا خداداد (متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹)(40 سال 5 ماه) در شهر تهران محله سهروردی پدر وی اهل تهران و مادرش اصالتا کرد مهاباد است شیلا خداداد با فرزین سرکارات ازدواج کرده است .

اینستاگرام شیلا خداداد shilakhodadadvafarzinsarkarat@

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار (متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴)(35 سال 8 ماه) در شهر بابل  بازیگر و صداپیشه‌ که با بازی  در سریال زمانه  ساختهٔ  حسن فتحی  به شهرت رسید.

اینستاگرام پریناز ایزدیار parinazizadyar@

آزاده صمدی

آزاده صمدی (متولد  ۱۷ دی ۱۳۵۷)(42 سال 3 ماه) در شهر لاهیجان  بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که  با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

اینستاگرام آزاده صمدی azadehsamadi_@

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی (متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳)(46 سال 8 ماه) در شهر همدان  محله کولانج  بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و فرزند آیت الله سلطانی وی  فارغ‌التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است.

فاقد اینستاگرام فقیهه سلطانی

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات (متولد ۴ آذر ۱۳۶۰ )(39 سال 5 ماه) در شهر تهران محله  پاسداران ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که میتوان از کارهای او  نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. لیلا بلوکات مؤسس خیریه مهر لیلاست . لیلا بلوکات همسر علی منافی است.

اینستاگرام لیلا بلوکات leilabolukat@

نفیسه روشن

نفیسه روشن (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱)(38 سال 11 ماه) در شهر تهران محله باغ صبا  هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر  و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال  است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بوده  و همچنین  برادرش مهندس پرواز می‌باشد.

اینستاگرام نفیسه روشن nafisehroshan@

لادن مستوفی

لادن مستوفی (متولد  ۲۰ اسفند ۱۳۵۱)(48 سال 1 ماه) در شهر تنکابن  او کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی به شهرت و محبوبیت رسید.

فاقد پیج رسمی اینستاگرام لادن مستوفی

بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌افشار (متولد  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲)(37 سال 11 ماه) در شهر تهران محله جنت آباد  ترانه‌سرا، بازیگر، سینما و تلویزیون که او را بیشتر با حضور در سریال گیسو و سریال عاشقانه ها می شناسیم. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

اینستاگرام بهاره کیان افشارbaharekianafshar@

بهاره افشاری

بهاره افشاری (متولد  ۱۴ تیر ۱۳۶۳)(36 سال 9 ماه) در شهر شاهرود  بازیگر و طراح لباس که با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال ویژه ماه مبارک رمضان به نام  او یک فرشته بود به شهرت رسید و سپس ایفای نقش موفق  در سریال فاصله‌ها موجب شهرت بیشترش شد.

اینستاگرام بهاره افشاری baharehafshariofficial@

آنا نعمتی

آنا نعمتی (متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶)(43 سال 9 ماه) در کوهدشت لرستان یکی دیگر از بازیگران زیبا و صد البته ثروتمند ایرانی نام ایشان همیشه در صدر بیشترین تکرار در سرچ گوگل در ایران بوده است در صفحه اینستاگرام خود آنا نعمتی بیشتر از سفرها و مناطق گردشگری در ایران عکس منتشر کرده است.

اینستاگرام آنا نعمتیannanemati@

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی (متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲)(37 سال 3 ماه) در شهر تهران  یکی از با استعداد ترین بازیگران ایرانی که با حضور در سریال شهرزاد توانست محبوبیت بالای در بین دوستداران سینما در ایران برای خود به دست بیاورد.

اینستاگرام ترانه علیدوستیtaraneh_alidoosti@

نیکی کریمی

نیکی کریمی (متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰)(49 سال 5 ماه) در شهر تهران محله خیابان دولت  یکی از با تجربه ترین بازیگران سینمای ایران که در زمان خود فقط هدیه تهرانی را به عنوان رقیب می شناخت.نیکی کریمی بعد از سالها هنوز هم جز زیباترین بازیگران ایران محسوب می شود.

اینستاگرام نیکی کریمیnikkarimi@

سحر قریشی

سحر قریشی  (متولد  ۶ دی ۱۳۶۶)(33 سال 4 ماه) در شهر تهران محله شهر ری  یکی از موفق ترین بازیگران ایرانی که  توانست با گرفتن نقش های متعدد خود را به مردم معرفی کند.سحر قریشی زمانی در لیست اخبار سینمای ایران قرار گرفت داستان  رابطه ای او با مهدی طارمی بازیکن فوتبال پرسپولیس بعد از منتشر شدن عکس هایشان  جنجال فراوانی را ایجاد کرد.

اینستاگرام سحر قریشیsaharghoreyshiofficialpage@

سحردولتشاهی

سحردولتشاهی  (متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸)(42 سال 6 ماه) در شهر تهران خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی است.سحردولتشاهی بعد از مدت ها حضور در سینمایی ایران اخیرا با حضور فعال در سینما و فیلم های مختلف یکی از محبوب ترین بازیگران ایران لقب گرفته است.

اینستاگرام سحر دولتشاهیsahardolatshahi@

نام نویسنده : حامد شعبانی
فریبا نادری آنا نعمتی شوهر بازیگرای زن ایرانی اینستاگرام بازیگرای زن آدرس بازیگرای ایرانی شماره بازیگرای ایرانی خوشگل ترین بازیگر زن ایران بهترین بازیگر زن ایران فیلم صدف طاهریان شماره صدف طاهریان عکس ترانه علیدوستی عکس گلشیفته فراهانی عکس هدیه تهرانی عکس ریحانه پارسا عکس سحر دولت شاهی عکس ترانه پرلان عکس سحر قریشی عکس نیکی کریمی عکس صدف طاهریان
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کشور افغانستان که در حال حاضر روزهای تغییر و تحول زیادی را تجربه می کند تا یک سال پیش از آزادی نصبی برخوردار بود. در این برهه از زمان خوا... ( برترین خواننده های زن افغان چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام و بیوگرافی)
فلور نظری بازیگر و نویسنده خوب کشورمان که در آلمان ساکن است در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با طرفدارانش هر لحظه در ارتباط است. او در ج... ( فلور نظری به زن ها و دختران اینستاگرامی حمله کرد حیا نمی کنید)
بازیگرهای زن ایرانی که در چند سال اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی دیگر آن پوشش یکدست و هماهنگ را کنار گذاشتند و طرفداران شاهد استایل ها و میکا... ( آرایش میکاپ استایل و لباس بازیگرای زن ایرانی در مراسم و جشنواره ها چه کسی بازیگرهای زن ایرانی را میکاپ می کند)
حمایت تینا آخوندتبار از دروازبان تیم ملی زهره کودایی زهره کودایی دروازبان تیم ملی بانوان ایران بعد از درخشش فوق العاده خود در مسابقات بین... ( تینا آخوندتبار از زهره کودایی حمایت کرد و در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت)
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی در اینستاگرامش همه را شوکه کرد. نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی ا... ( نفیسه روشن مورد ضرب و شتم و خشنوت خانگی قرار گرفت.چه کسی به نفیسه روشن حمله کرده است)
رابطه رامانا سیاحی با امیر تتلو افشا شد. این دو هنرمند سال ها قبل رابطه پنهانی باهم داشته اند که تا ازدواج هم  پیش رفته ولی متا... ( رامانا سیاحی با امیر تتلو قرار ازدواج داشته است؟داستان رابطه پنهانی رامانا سیاحی و امیر تتلو چیست؟)
ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی طبق گفته ها وشایعات امروز صبح در ترکیه صه صورت فجیع به قتل رسیده است.اما این داستان چقدر به واقعیت نزدیک است... ( قتل فجیع یا خودکشی ریحانه پارسا آیا ریحانه پارسا واقعا مرده است؟)
امسال سال خوبی برای درخشش بازیگرای ایرانی بود با ساخت سریال های قوی و خوبی مثل قورباغه , زخم کاری , میخواهم زنده بمانم و خاتون این... ( عروسی بازیگرای زن ایرانی لباس عروس بازیگرای زن ایرانی میکاپ عروس بازیگرای زن ایرانی)
سحر قریشی بازیگر زن ایرانی از بعضی از بازیگران همکار خود با انتشار شعری در اینستاگرام خود گله ای کرد.او نوشت :‌من‌ آدمها رو با فرا... ( سحر قریشی یا انشار شعری در اینستاگرام خود از بعضی از بازیگران گله کرد)
چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خ... ( بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام)
رقابت قباد و فرهاد(دو نقش اصلی مرد در سریال شهرزاد) دربرنامه های اینترنت پس از مجید صالحی و  شهاب حسینی حالا مصطفی زم... ( رقابت مصطفی زمانی و شهاب حسینی از سریال شهرزاد به اجرای برنامه کشیده شد)
ترلان پروانه مارال سریال ناصرالدین شاه شد ترلان پروانه بازیگر خوش سیما و جوان کشورمان  به عنوان جدیدترین عضو سریال نمایش خ... ( ترلان پروانه در سریال جدید آهوی من مارال نقش اصلی این سریال را عهدار شد)
طناز طباطبایی ستاره‌ای از نسل جدید بازیگری و یکی از بی حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی   طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ... ( طناز طباطبایی چگونه بازیگر شد)
خداحافظی جواد عزتی با نقش آفرینی در فیلم‌های کمدی‌ جواد عزتی با فیلم بسیار موفق شنای پروانه اثر آقای محمد کارت ب... ( جواد عزتی با نقش های کمدی خداحافظی کرده است)
فاطمه گودرزی:  در حال حاضر اگر بازیگری خوب کار کند سعی می‌کنند رویش را کم کنند تا او بله قربانگو شود ! فاطمه گودرزی ب... ( فاطمه گودرزی از بازیگران جوان حمایت می کنم)
فلور نظری بازیگر خوب ایرانی که در آلمان زندگی میکند از طرفداران و هموطنان خود در ایران خواست برای رفع مشکلات کشور بیشتر کتاب بخوانند . ای... ( فلور نظری بازیگر از آلمان برای طرفدارن خودش ویدیو ضبط کرد)
شیوا خسرو مهر (متولد متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ سبزوار) یکی از بازیگران خوب ایرانی که در بسیاری از سریال های محبوب که از از شبکه های مختلف تلوزیون پ... ( تیپ و استایل خاص شیوا خسرومهر بازیگر محبوب + عکس)
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که محبوبترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟ پارسا پیروزفر,محمد رضا فروتن,حامد بهداد,پژمان بازغی,محمدر... ( محبوب ترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟)
مریم مومن متولد سال 1377 در مشگین شهر،که با بازی در سریال بانوی عمارت در تلویزیون ایران دیده شد.به پلیس فتا رفت تا از هکری که اینستاگرامش را... ( مریم مومن به دنبال هکر اینستاگرامش در دادگاه و پلیس فتا)
فقیهه سلطانی سریال یاور کیست ؟ فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳(46 سال 7 ماه سن) در شهر تاریخی  همدان و همچنین فرزند  ... ( سریال یاور بازیگران و داستان و عکس های این سریال( یاور ماه مبارک رمضان))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا