مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/04

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
نکات مهم اکستنشن مژه
نکات مهم اکستنشن مژه
2020/02/16

نکات مهم در اکستنشن مژه , نگهداری , انواع اکستنشن , ترمیم و ...

بیشتر افراد زمان و حوصله ای اینکه هر روز از مژه مصنوعی استفاده کنند را ندارند پس جای تعجب نیست که طرفداران انجام اکستنشن مژه روز به روز بیشتر میشود .انجام اکستنشن مژه چیزی بین ۲ تا ۳ ساعت طول میکشد و تا حدودا سالها میتوانید بعد از ۳ یا ۴ هفته آنها را ترمیم کنید.

انواع مدل های اکستنشن مژه

بطور کلی ۳ تایپ مژه اکستنشن وجود دارد.
۱:  ابریشمی
۲: مینک
۳: ترکیبی
طول مژه ها بین ۶ میلیمتر تا ۱۷ میلیمتر متغیر است.
چسب های با ماندگاری بالای مخصوص اکستنشن مژه اگر توسط متخصص اکستنشن استفاده شود هیچ گونه آسیبی به چشمهای و مژه های طبیعی شما وارد نمیکند. فقط در صورتیکه که فرد نسبت به چسب حساسیت داشته باشد و سیستم بدنی آلرژیک داشته باشد که در اینصورت  میتوانید از چسبهای ضد حساسیت استفاده کنید.


چقدر زمان برای انجام اکستنشن مژه لازم است؟

 انجام یک اکستنشن کامل مژه چیزی بین ۲ تا ۳ ساعت زمان میبرد.مژه های طبیعی هر فرد یا فرد دیگر متفاوت است و همچنین حالت چشمها و ابروها بنابراین باید مدل انتخاب اکستنشن مژه با توجه به گریم صورت چشم و ابروی فرد انتخاب و انجام شود.( اما در هر شرایطی باید سلامت مژه های فرد حفظ شود)
پیشنهاد میشود اگر برای بار اول میخواهید اکستنشن مژه را انجام دهید از اکستنشن کار خود بخواهید که فقط ۶۰ درصد مژه هایتان را اکستنشن کند هم حالت طبیعی تری دارد و هم میتوانید تصمیم بگیرید که اکستنشن مژه را دوست دارید یا نه!


اگر چسب داخل چشم نفوذ کند چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر در تمام طول مدتی که مژه کار در حال انجام اکستنشن مژه است چشمها کاملا بسته باشد به هیچ عنوان چسب داخل چشم نفوذ نخواهد کرد.
در هر صورت اولین چیزی که یک مژه کار حرفه ای باید مد نظر قرار دهد این است که مطمئن شود چسبی که استفاده میکند فرمالدئید نباشد. و اینکه چسب باعث عفونت چشم نمیشود اما باعث حساسیت و آلرژی دادن خواهد شد.

اگر در هنگام نداشتن اکستنشن مژه اشک از چشمها بیاید چه میشود؟

اگر در هنگامی که چشمانتان بسته است شروع به اشک ریختن کردید و یا چشمانتان شروع به سوختن کرد حتما به مژه کار خود اطلاع دهید تا از کمپرس سرد استفاده کند.


ترمیم اکستنشن مژه هر چند وقت یکبار انجام میشود؟

بطور کلی ۶ تا ۸ هفته سیکل رشد مژه در بدن انسان اتفاق می افتد.بنابراین پیشنهاد میشود هر ۳ یا ۴ هفته یکبار ترمیم اکستنشن را انجام دهید.


آیا مژه های اکستنشن در زمان مدت مشخصی می افتد و ریزش پیدا میکند؟

تا زمانی که هر مژه اکستنشن روی هر تا مژه طبیعی بخوبی سوار شده باشد ریزش اکستنشن با رشد طبیعی و ریزش طبیعی مژه ها اتفاق می‌افتد.البته ریزش اکستنشن مژه به خیلی از عوامل بستگی دارد مثل خوابیدن روی مژه ها یا دست زدن به چشم و یا کندن و شل کردن آنها که شدیدا باید از این کار پرهیز شود چون کندن مژه ها علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن و یا شکسته شدن مژه های طبیعی فرد میشود باعث عفونت پلک نیز میگردد.

هر مدل فرم و سایز و ضخامتی که خودمون بخوایم کار میکنید یا به انتخاب خودتون هست؟

انتخاب مدل و سایز و فر بستگی به مدل چشم داره مثلا کسی که چشمهای گرد و برجسته ای داره با کسی که چشمهای تو رفته ای داره کاملا متفاوت است ولی مشاوره داده میشود و در نهایت مدلی که خود مشتری بخواهد را انجام میدهیم ولی ضخامت مژه به کار برده شده بستگی به ضخامت مژه طبیعی فرد دارد

آیا میتوان با اکستنشن مژه به استخر سونا رفت و آیا محصولی برای حفاظت بیشتر ک مراقبت بیشتر از آنها وجود دارد؟

 فقط در ۲۴ ساعت اول بعد از اکستنشن از حمام کردن شستن صورت و رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید. آب باعث ضعیف شدن چسب مژه در ۲۴ ساعت اول پس از اکستنشن مژه میشود. و دلیلش اینست که چسب و آب به هم واکنش شیمیایی میدهند و چسب حالت سفت و سنگی شدن به خود میگیرد.و همچنین بطور کلی نباید از پاک کننده های چشم و دور چشم که بیس و اساس روغنی و چرب دارند استفاده شود.از ریمل واتر پروف یا همان ضد آب نیز استفاده نکنید.


آیا ریمل زدن به مژه های اکستنشن شده اشکالی دارد؟

اگر میخواهید از ریمل استفاده کنید دیگر نیازی به اکستنشن مژه ندارید و اگر میخواهید اکستنشن مژه انجام دهید دیگر نیازی به ریمل زدن نیست.اما اگر میخواهید از ریمل استفاده کنید باید بدانید که باعث سست شدن چسب و ریزش زودتر از موعد اکستنشن مژه ها میشود.


 آیا اکستنشن کردن مژه ها باعث آسیب دیدن مژه های طبیعی و از بین رفتن آنها میشود؟

بیشتر افراد فکر میکنند که اگر مژه هایشان را اکستنشن کنند مژه های طبیعی خودشان از بین میرود کم پشت میشود و میریزد. اما این اصلا درست نیست اگر کار اکستنشن مژه هایتان بدرستی و اصولی توسط افراد حرفه ای انجام شود کمترین آسیبی به مژه های طبیعی خودتان وارد نمیشود فقط باید یکسری کارهایی که باعث آسیب و ریزش میشود را انجام ندهید مثل نالیدن چشمها کشیدن و بازی کردن با اکستنشن مژه ها ریمل زدن استفاده از پاک کننده های روغنی سونا و استخر طولانی مدت خشک نکردن مژه ها بعد از شستن چشمها و .....

گل مژه چیست؟ آیا با داشتن گل مژه میتوان اکستنشن انجام داد؟

گل مژه مانند جوش بزرگ است که بصورت یک توده زرد یا سفید در ناحیه پلک و چشمها نمایان میشود.و نوعی عفونت باکتریائی است. گل مژه در علم پزشکی هوردلوم نامیده میشود.
علت بروز گل مژه چیست؟

غدد چربی موجود در پلک چشم ها هنگامیکه توسط باکتری ها آلوده میشوند عفونت کرده و سبب ایجاد گل مژه میشوند.مصرف لوازم آرایشی تاریخ گذشته و ماندگاری آرایش بمدت طولانی روی پلک و چشم
1: آلودگی پلک ها و عدم رعایت بهداشت فردی
2: انواع عارضه های التهابی مانند بلفاریت
3:استرس و فشار روحی شدید
در بسیاری موارد گل مژه بدون نیاز به درمان رفع میشود.اما اگر طی چند روز شاهد رفع آن نبوده باید به پزشک مراجعه شود تا تخلیه شود.
همچنین میتوانید از درمان های خانگی مانند جای کیسه ای آلورا یا سیب زمینی بروی گل مژه و رفع زودتر آن استفاده کنید. حال اگر قصد انجام اکستنشن مژه دارید باید صبر کنید تا رفع شود و بعد اکستنشن را انجام دهید.

مشاوره قبل از اکستنشن مژه

و البته قبل از انجام اکستنشن مشاوره دادن به مشتری موضوع مهمی است اگر مشتری شما باردار بود به دلیل تغییرات هورمونی در این دوره در بدن خانمها حدالامکان از انجام اکستنشن اجتناب کنید و عمل لیفت و لمینیت را پیشنهاد دهید در مشاوره های خود دوره قاعدگی مشتری را از ایشان بپرسید یک هفته قبل از پریود و روز ۴ پریود تا ۴ روز اکستنشن انجام ندهید روز اول تا سوم پریود موردی ندارد به دلیل تغییرات هورمونی و تخمک گذاری ریزش مژه ها زیاد و قدرت چسبندگی چسب مژه کم است. افرادی که تیرویید دارند اطلاع دهید که ریزش در آنها بیشتر از سایرین است و دوره ترمیم اکستنشن ۲۰ روزه میباشد.

نکاتی که مژه کار ها باید رعایت کنند

بعد از اتمام کار از رضایت مشتری اطمینان حاصل کنید نحوه ی مراقبت از مژه ها را کامل توضیح دهید اینکه حتما بهداشت را رعایت کنند از شستن مژها امتناع نشود با شامپو بچه چشم ها تمیز شسته شود و با یک حوله یا پارچه تمیز حتما خوب خشک شوند و به آرامی برس کشیده شوند از زدن ریمل خودداری شود زیرا احتمال ریزش را بالا میبرد. روی صورت نخوابند چشمها را با دست نمالند اگر بعد از مدتی حس بدی پشت پلک دارند شبیه اینکه سوزنی وارد پلک میشود حتما به آرایشگر خود مراجعه کنند و از کندن اکستنشن خودداری کنند .‎

زمان صحیح اکستنشن مژه برای اکستنشن کلاسیک و اسپایکی بین ۱ ساعت و نیم تا ۲ ساعت و نیم بسته به حجم مژه های مشتری است.
برای والیوم بین 2:30 تا 3 ساعت و مگا والیوم بین 3 تا 3:30 طول میکشد.در صورتیکه اکستنشن کاملا تار به تار انجام شود و هیچ ۲ تار مژه طبیعی به هم نچسبد و اینکه شما روی ۷۰ تا ۹۰ درصد مژه ها کار بکنید.

این خیلی مهم است چون هر چقدر روی تعداد مژه های کمتری کار بکنید زمان ترمیم مژه های مشتری زودتر اتفاق می افتد. اگر شما روی ۵۰ درصد مژه ها کار بکنید زمان ترمیم بین ۲ تا ۳ هفته خواهد بود ولی اگر روی ۷۰ تا ۹۰ درصد مژه ها کار شود زمان ترمیم همان ۳ تا ۴ هفته خواهد بود .
میانگین تعداد مژه های هر فرد ۲۰۰ تار مژه است حالا فرض کنید ما بخواهیم روی هر چشم حدودا ۱۵۰ تا ۱۸۰ تار مژه ها کار بکنیم زمان بر خواهد بود البته اگر کار اصولی و تمیز انجام شود.

 

نام نویسنده : صبا شعبانی

اکستشن مژه

سالن زیبای

انواع اکستشن مژه

ترمیم اکستشن مژه

نگهداری از اکستشن مژه

نظرات کاربران
ladan
من که مژه هام رو به پایینه چکار کنم؟ هر چی اکستنشن میکنم سریع می ریزه
saba
جواب: بهترین راه برای کسانی که مژه های صاف رو به پایین دارند که ماندگاری اکستنشن را بالا ببرد استفاده از فرهای  L یا Mو یا LC D است
sara
آیا بعد از ریموو کردن میشه سریع مژه گذاشت؟ و مواد ریموو با چی باید پاک بشه؟
saba
بله بعد از ریموو کردن میشه اکستنشن کرد و اینکه بعد از ریموو ممکنه که مژه ها سفیدک بزنه بهتره که یه مقدار وازلین به مژه ها بزنید تا چرب بشه و اون سفیدکها از بین بره و قبل از شروع اکستنشن چشمها کاملا باید شسته بشه.
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا