مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
اکستنشن مژه سلبریتی های
اکستنشن مژه سلبریتی های
2020/04/21

بررسی مدل های اکستنشن مژه سلبریتی های مناسب مژه ها شما

ادی لندن آرایشگر معروفی است که هنرمندان زیادی را میکاپ کرده از جمله الی گولدینگمل بی, ونسا وایت, لیزا اسنودن و ... و با بیشتر برندهای برتر زیبایی دنیا در این زمینه همکاری دارد.
او همچنین نماینده مایلین در هفته مد لندن بود. او کارهای خود را در مجلات مد از جمله vanity fair ، vogue و tatler منتشر کرده است.تجربه وی بعنوان یک متخصص و آرایشگر حرفه ای باعث شد تا بتواند کاملا گریم چشم افراد را بشناسد و بهترین مدل مژه مصنوعی و اکستنشن مژه را برای آنها تشخیص و انجام دهد.
در این مقاله با اشتباهات رایجی که بیشتر افراد در استفاده از مژه مصنوعی و اکستنشن مژه مواجه هستند آشنا میشویم و راه حل آن را نیز ارائه میکنیم.ادی لندن ،میکاپ آرتیست که نام کامل او Ellie Goulding meib است درباره اشتباهات رایج خانمها در هنگام استفاده از مژه مصنوعی و یا اکستنشن مژه  صحبت میکند.

اکستشن مژه کیتی پری

1: کسانی که دارای چشمهای درشت و گرد هستند مثل چشمهای خواننده معروف کتی پری Katy Perry میتوانید از اکستنشن بسیار ظریف با قطر ۷/۰ و البته با فرهای مختلف استفاده کنید .

در این مدل چشمها شما میتوانید برای کشیده تر نشان دادن چشمها از اکستنشن مژه کوتاه در گوشه داخلی شروع و در قسمت بیرونی چشم بلندترین قد مژه را بکار ببرید و یا از مدل روسی SLS استفاده کنید طوریکه که قسمت گوشه داخلی چشم کوتاه قسمت مرکزی بلند و مجددا قسمت بیرونی کوتاه اکستنشن شود.

مژه های  مدل Lucy Lui

2:  اگر پلک چشمهای شما شبیه هنر پیشه معروف Lucy Lui باشد یعنی پف پشت پلک یکسره و بلند بدون چین و چروک دور چشم که بیشتر مختص نژاد آسیای شرقی است حتما باید از یک مدل اکستنشن مژه که فر کمی دارد و در گوشه های بیرونی بلند هستند روی مژه هایتان کار شود .

بیشتر افرادی که دارای پف پشت پلک هستند فاصله چشم تا طاق ابروهایشان زیاد است پس میتوانید در گوشه های بیرونی چشم از قد مژه بلندتر استفاده کنید و این فاصله را کمتر کنید

۳- اکستشن برای مدل چشمهای بادامی

در این مدل اکستنشن گوشه های داخلی چشم کوتاه و به مرور که به انتهای بیرونی نزدیک میشوید اندازه قد مژه بلند و بلندتر میشود و مدل سایه دودی پشت پلک اینگونه چشمها بسیار زیبا و متناسب با مدل چشم خواهد بود.

مدل چشمهای آنجلینا جولی در premiere maleficent مثال درستی در این مورد است.

اکستشن مژه آن هاتاوی

۴- اما برای چشمهای فرو رفته در گوشه های بیرونی که شیب رو به پایین دارند و به اصطلاح افتاده به نظر می‌رسند بهتر است از مدل cat eye استفاده شود . قطعا گوشه های بیرونی چشم نباید بلند باشد چون باعث میشود چشمها بیشتر افتاده تر و غمگین دیده شوند

عکس مدل چشمهای آن هاتاوی که در سال گذشته در نیویورک گرفته شده.

اکستشن مژه میلا کونیس مناسب چشم ها با حالت گربه ای

۵_ برای اکستنشن چشمهای گربه ای شکل هم میتوانید از الگوی چشمهای بادامی استفاده کنید در حقیقت بسیار شبیه هم هستند زیرا شکل آنها بیضی شکل است و معمولا قسمت انتهای پلک کشیده تر است. برای این مدل چشمها فر Bبسیار زیبا خواهد بود. در ضمن قسمت داخلی چشم باید از قد کوتاه اکستنشن استفاده کنید تا حالت چشم طبیعیتر بنظر برسد.


مدل اکستنشن مژه Mila Kunisدر جشنواره فیلم ساندس نمونه خوبی برای توضیحات بالاست.

اکستنشن مژه کیرا نایتلی  برای چشمهای گرد با برجستگی استخوانهای بالای چشم

برای بسیاری از افراد با این مدل چشم باید روشی از اکستنشن را انتخاب کنید که چشمها کمی بیرون تر دیده شوند سعی کنید از فر C و یا D برای چشمهای گود استفاده نکنید زیرا بسیار غیر طبیعی بنظر می آید فر J و Bتوصیه میشود.

مدل چشمها و مژه kiera knightly در هفته مد لندن نمونه خوبی برای این مثال است.

اکستشن مژه جنیفر لارنس مناسب برای مدل چشم های گود

در واقع مدل چشم های گود تنها مدلی است که به مژه های بیشتری برای اکستنشن احتیاج است یعنی میتوانید اکستنشن مژه پر پشتی را انجام دهید چون خود مژه های طبیعی فرد در گودی چشمها خوب دیده نمی شوند بنابراین با اضافه کردن مژه های بیشتر شکل زیباتری به آنها خواهید داد.

 چشمان نیمه بسته و ریزدر بعضی چشمها در قسمت بیرونی پلک افتادگی وجود دارد اکستنشن مژه برای این چشمها باید قد و بلندی متوسط داشته باشد و فر C در قسمتهای بیرونی که پف پلک دارد به هیچ عنوان قد بلند اکستنشن را استفاده نکنید چون چشمها را افتاده تر نشان میدهد.

جنیفر لارنس که در مراسم را اندازی لباس زنانه کیریستین دیور  Dior در هفته مد پاریس شرکت کرده بود مدل خوبی برای این توضیحات است.
و توصیه آخر من به شما خانمهای زیبا
اکستنشن مژه یک روش خوب برای زیباتر شدن چشمها و مژه هاست. بنابراین سعی کنید که در جهت زیباتر شدن به شرط طبیعی بودن قدم بردارید هر چقدر اکستنشن مژه های شما طبیعی تر باشد مسلما صورت و چهره ای زیباتری نصیب شما میشود.
در مدل های روسی که با حجم زیادی از مژه روبرو هستیم چشمها بعد از مدتی خسته و بسیار مصنوعی دیده میشوند و بدانید که هر چقدر تعداد اکستنشن ها بیشتر باشد آسیب به مژه ها هم بیشتر خواهد بود سعی کنید زیبایی طبیعی چشمهایتان را پشت یک فن بزرگ و سیاه از مژه مصنوعی پنهان نکنید

نام نویسنده : صبا شعبانی

اکستنشن مژه سلبریتی

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا