مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران ایرانی >
جدیدترین مدل مانتو بازیگران زن ایرانی
جدیدترین مدل مانتو بازیگران زن ایرانی
2020/02/16

مدل مانتو بازیگران ایرانی

در هر کشوری نوع پوشش بازیگران زن و مرد همیشه مورد توجه مردم و خبرنگاران قرار می گیرد. بازیگران و هنرمندان می توانند الگو بسیار مهمی برای دختران و پسران جوان باشند. بازیگران جذاب ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند.بسیاری از این بازیگران سفیر برند های داخلی و خارجی می شوند و درآمد خوبی هم از این راه بدست می آورند.

در ادامه مانتو های بازیگران زن ایرانی که  در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده اند نمایش  داده می شود و سپس شما در انتهای خبر در گالری تصویر می توانید مجموعه از مانتو های مورد استفاده بازیگران محبوب ایرانی را مشاهده کنید.

مانتو بازیگران زن ایرانی

مانتو یکی از پوشش های پرمصرف زنان و دختران ایرانی می باشد.و بازیگران خوش ذوق و خوش استایل زن ایرانی هم همواره از زیباترین و مانتوهای فصل استفاده می کنند .بد نیست نگاهی به مانتو های مورد استفاده  بازیگران زن ایرانی داشته باشیم.

مانتو بهنوش طباطبایی اینستاگرام بهنوش طباطبای

بهنوش طباطبای یکی از بازیگران خوش استایل ایران که همواره پوشش و ظاهر این بازیگر زیبا مورد توجه بوده طرفداران قرار می گیرد .بهنوش طباطبای هنر بازیگری آنچنانی مانند فاطمه معتمد آریا و یا لیلا حاتمی ندارد ولی بسیار باهوش و زیرک است .یکی از دلایل زیرکی بهنوش طباطبایی شاید تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر باشد.بهنوش طباطبایی در حال حاظر پر درآمد ترین بازیگر زن ایرانی در تبلیغات می باشد به طوری که شما عکس های او را می توانید در تمام بیلبوردهای کشور مشاهده کنید.بهنونش طباطبایی در حال حاظر همراه بهرام رادان مدل اصلی شرکت نوین چرم می باشد.

مدل مانتو فریبا نادری اینستاگرام فریبا نادری

فریبا نادری هم یکی از بازیگران متولد شهر تهران سینمای ایران می باشد که در رشته گرافیک فارق تحصیل شده است .فریبا نادری از 19 سالگی رویایی بازیگری در سر داشت داشت به همین دلیل در کلاس های مختلف رشته بازیگری ثبت نام کرد و به علت چهره زیبا مورد توجه مسعود رسام کارگردان معروف سینما و تلوزیون قرار گرفت. بعد از گذشت سال ها این دونفر باهم وارد رابطه عاشقانه شدند و ازدواج کردند. فریبا یکی از بیزینس ومن های موفق ایرانی در حال حاظر  صاحب تعداد زیادی رستوران های لاکچری در سطح شهر تهران می باشد.پوشش و ظاهر خانم نادری همیشه جذاب و زیبا بوده ,مدل های مانتو لاکچری این بازیگر توسط بهترین افراد طراحی و دوخته می شوند.

مدل مانتو الناز حبیبی اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی یکی ازدوست داشتنی ترین و بی بی فیس های سینمای ایران می باشد.الناز حبیبی متولد شهر همدان و فارق تحصیل رشته تدوین و کارگردانی می باشد.الناز حبیبی بیشتر در دنیای بازیگری فعالیت دارد و سعی می کند از هنر خود فقط در این زمینه استفاده کند .پوشش الناز حیبی بسیار شیک و جذاب  و مانتو های زیبا و منحصر بفردی که الناز استفاده می کند باعث شده او در هر مراسمی بیشتر از هر شخص دیگری بدرخشد.

مدل مانتو شیدا یوسفی اینستاگرام شیدا یوسفی

شیدا یوسفی یکی از بازیگرانخوش سیما ایران فارق تحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد .خانم یوسفی برای بدست آوردن صحنه بازیگری در طول فعالیت هنری خود بسیار تلاش کرده او در ابتدا با منشی گری صحنه شروع کرده و کم کم با نقش های کوتاه کار خود را بعنوان بازیگر آغاز کرده است.تیپ و استایل شیدا یوسفی منحصر بفرد و به مونیکا بلوچی ایرانی معروف شده .مانتو های که شیدا یوسفی در مراسم مختلف استفاده می کند شیک و ساده می باشد .

مدل مانتو رعنا آزادی ور اینستاگرام رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور 36 ساله یکی از بازیگران مطرح سینما و تلوزیون ایران می باشد .رعنا آزادی ور بسیار کم حاشیه است و تمرکز اصلی این بازیگر خوش سیما تهرانی بر روی هنر بازیگری می باشد و هیچ فعالیت دیگری بجز هنر بازیگری ندارد .خانم آزادی ور با حضور در فیلم های مطرحی همچون مارمولک و خانه دختر بازی نقش آفرینی و به سینمایی ایران معرفی شد.رعنا آزادی ور در انتخاب لباس و پوشش خود بسیار خوش سلیقه است و در تمامی جشنواره ها و مراسم شیک و مرتب ظاهر می شود.مانتو های که مورد استفاده این بازیگر قرار می گیرند به دلیل اینکه برند و دوختی خاص دارند گران قیمت و هر کس توانایی خرید این نوع مدل مانتو ها را ندارد .

جدیدترین مدل مانتو ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر شیرازی سینمای ایران  متولد 1377 که با مارال سریال سیاوش به بازیگری در سطح بالا قرار گرفت از دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شده و بعد از آن در رشته طراحی لباس فارق تحصیل شده است.

 خانم ترلان پروانه در انتخاب لباس بسیار خوش ذوق بوده و مانتو های بسیار زیبایی که او در مراسم مختلف از آنها استفاده می کند همگی از دوختی خاص و مدل های به روز می باشند

جدیدترین مانتو ترلان پروانه

مدل مانتو آزاده صمدی اینستاگرام آزاده صمدی

آزاده صمدی یکی از محبوبترین بازیگران ایرانی که با بازی در مجموعه راه بی پایان به شهرت رسیده است .خانم آزده صمدی با بازی در سریال ما چند نفر  فعالیت خود را شروع کرد.آزاده صمدی در سال 1385 با بازیگر و کارگردان معروف سینمای ایران آقای هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و بعد از 8 سال این دو سلبریتی محبوب از هم جدا شدند.

تیپ و استایل آزاده صمدی

در مسابقه پیامکی که در پایان جشنواره فجر در سال 1394 برگزار شد.آزاده صمدی بعنوان خوش پوشترین بازیگر زن سینمای ایران با رای مردمی انتخاب شد .

آزاده صمدی بازیگر

آزاده صمدی متولد دی ماه 1357 در شهر لاهیجان و در مقطع کارشناسی از دانشگاه سوره فارق التحصیل شده است.

جدیدترین مانتو ترانه علیدوستی اینستاگرام ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در ۲۲ دی ۱۳۶۲ در شهر تهران متولد شده , پدر او حمید علیدوستی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال و مادرش نادره حکیم‌الهی از چهره های سرشناس سنگ‌تراشی و تندیس‌سازی است. پویان علیدوستی تنها برادرش را در چهارشنبه‌سوری سال ۸۳ طی حادثه ای از دست داد. ترانه علیدوستی ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر به نام حنا است.

ترانه علیدوستی به واسطه حضورش در جشنوارهای بین المللی مثل کن و اسکار همیشه یکی از چهرهای تاثیرگذار در صنعت مدلینگ و پوشش اسلامی مدرن بوده به طوری که هر مدل مانتو و روسری که ایسان در این مراسم ها مورد استفاده قرار می دهد با استقبالی بی نظیر رو به رو میشود

جدیدترین مدل مانتو الناز شاکر دوست اینستاگرام الناز شاکردوت

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در شهر تهران بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی آقای کیومرث پوراحمد، وارد سینمای ایران شد و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

الناز شاکردوست از بازیگران تاثیرگذار در صنعت مد و مدلینگ در کشور ایران است مانتو و روسری های مورد استفاده وی همگی برند و دوختی خاص دارند النازشاکردوت به دلیل محبوبیت بالا در جامعه جوان ایران یکی از پیشروانه صنعت پوشاک نیز می باشد و توانست جایگاه ویژهای برای خود باز کند.

 

 

جدیدترین مدل مانتو مهتاب کرامتی اینستاگرام مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی (متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹) در شهر تهران بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، مدافع حقوق کودکان-زنان و همچنین سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف میباشد

مهتاب کرامتی یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی  صاحب یک مزون لباس در منطقهٔ شهرک غرب تهران که از سال ۱۳۷۳ فعالیت دارد و همچنین برای یکی از برندهای معروف، به طراحی و تولید لباس مشغول است از ۱۳۸۲ به تولید صنعتی پوشاک وارد در مصاحبه‌ای به تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۹۴ اعلام که هدفش از تهیه‌کنندگی و بازیگری کسب درآمد نیست و درآمد اصلی‌اش از راه صنعت لباس می باشد. نمی‌توانم بیزنس‌ام را بگویم چون نمی‌خواهم برایش تبلیغ کنم. مهتاب کرامتی در مراسم رونمایی از طرح جدید جورجیو آرمانی طراح مشهور لباس در پاریس حضور داشت.به همین دلیل است که می توان مهتاب کرامتی را یکی از برترین بازیگران و تاثیرگذارترین فرد در صنعت پوشاک در سینمایی ایران دانست.

نام نویسنده : حامد شعبانی
مانتو بازیگران ایرانی مدل مانتو شیدا یوسفی مدل مانتو بازیگر ایرانی مانتو
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کشور افغانستان که در حال حاضر روزهای تغییر و تحول زیادی را تجربه می کند تا یک سال پیش از آزادی نصبی برخوردار بود. در این برهه از زمان خوا... ( برترین خواننده های زن افغان چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام و بیوگرافی)
فلور نظری بازیگر و نویسنده خوب کشورمان که در آلمان ساکن است در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با طرفدارانش هر لحظه در ارتباط است. او در ج... ( فلور نظری به زن ها و دختران اینستاگرامی حمله کرد حیا نمی کنید)
بازیگرهای زن ایرانی که در چند سال اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی دیگر آن پوشش یکدست و هماهنگ را کنار گذاشتند و طرفداران شاهد استایل ها و میکا... ( آرایش میکاپ استایل و لباس بازیگرای زن ایرانی در مراسم و جشنواره ها چه کسی بازیگرهای زن ایرانی را میکاپ می کند)
حمایت تینا آخوندتبار از دروازبان تیم ملی زهره کودایی زهره کودایی دروازبان تیم ملی بانوان ایران بعد از درخشش فوق العاده خود در مسابقات بین... ( تینا آخوندتبار از زهره کودایی حمایت کرد و در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت)
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی در اینستاگرامش همه را شوکه کرد. نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی ا... ( نفیسه روشن مورد ضرب و شتم و خشنوت خانگی قرار گرفت.چه کسی به نفیسه روشن حمله کرده است)
رابطه رامانا سیاحی با امیر تتلو افشا شد. این دو هنرمند سال ها قبل رابطه پنهانی باهم داشته اند که تا ازدواج هم  پیش رفته ولی متا... ( رامانا سیاحی با امیر تتلو قرار ازدواج داشته است؟داستان رابطه پنهانی رامانا سیاحی و امیر تتلو چیست؟)
ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی طبق گفته ها وشایعات امروز صبح در ترکیه صه صورت فجیع به قتل رسیده است.اما این داستان چقدر به واقعیت نزدیک است... ( قتل فجیع یا خودکشی ریحانه پارسا آیا ریحانه پارسا واقعا مرده است؟)
امسال سال خوبی برای درخشش بازیگرای ایرانی بود با ساخت سریال های قوی و خوبی مثل قورباغه , زخم کاری , میخواهم زنده بمانم و خاتون این... ( عروسی بازیگرای زن ایرانی لباس عروس بازیگرای زن ایرانی میکاپ عروس بازیگرای زن ایرانی)
سحر قریشی بازیگر زن ایرانی از بعضی از بازیگران همکار خود با انتشار شعری در اینستاگرام خود گله ای کرد.او نوشت :‌من‌ آدمها رو با فرا... ( سحر قریشی یا انشار شعری در اینستاگرام خود از بعضی از بازیگران گله کرد)
چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خ... ( بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام)
رقابت قباد و فرهاد(دو نقش اصلی مرد در سریال شهرزاد) دربرنامه های اینترنت پس از مجید صالحی و  شهاب حسینی حالا مصطفی زم... ( رقابت مصطفی زمانی و شهاب حسینی از سریال شهرزاد به اجرای برنامه کشیده شد)
ترلان پروانه مارال سریال ناصرالدین شاه شد ترلان پروانه بازیگر خوش سیما و جوان کشورمان  به عنوان جدیدترین عضو سریال نمایش خ... ( ترلان پروانه در سریال جدید آهوی من مارال نقش اصلی این سریال را عهدار شد)
طناز طباطبایی ستاره‌ای از نسل جدید بازیگری و یکی از بی حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی   طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ... ( طناز طباطبایی چگونه بازیگر شد)
خداحافظی جواد عزتی با نقش آفرینی در فیلم‌های کمدی‌ جواد عزتی با فیلم بسیار موفق شنای پروانه اثر آقای محمد کارت ب... ( جواد عزتی با نقش های کمدی خداحافظی کرده است)
فاطمه گودرزی:  در حال حاضر اگر بازیگری خوب کار کند سعی می‌کنند رویش را کم کنند تا او بله قربانگو شود ! فاطمه گودرزی ب... ( فاطمه گودرزی از بازیگران جوان حمایت می کنم)
فلور نظری بازیگر خوب ایرانی که در آلمان زندگی میکند از طرفداران و هموطنان خود در ایران خواست برای رفع مشکلات کشور بیشتر کتاب بخوانند . ای... ( فلور نظری بازیگر از آلمان برای طرفدارن خودش ویدیو ضبط کرد)
شیوا خسرو مهر (متولد متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ سبزوار) یکی از بازیگران خوب ایرانی که در بسیاری از سریال های محبوب که از از شبکه های مختلف تلوزیون پ... ( تیپ و استایل خاص شیوا خسرومهر بازیگر محبوب + عکس)
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که محبوبترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟ پارسا پیروزفر,محمد رضا فروتن,حامد بهداد,پژمان بازغی,محمدر... ( محبوب ترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟)
مریم مومن متولد سال 1377 در مشگین شهر،که با بازی در سریال بانوی عمارت در تلویزیون ایران دیده شد.به پلیس فتا رفت تا از هکری که اینستاگرامش را... ( مریم مومن به دنبال هکر اینستاگرامش در دادگاه و پلیس فتا)
زیباترین بازیگر زن ایرانی کیست؟تا به حال به این فکر کردید که بهترین بازیگر زن ایران چه کسی است.یا این جواب این سوال ها را می دانید که :زیبات... ( زیباترین بازیگرای زن ایرانی همراه با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا