مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بهداشت سلامت >
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم؟
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم؟
2020/08/09

چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم ؟

چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم: 7 نکته برای داشتن موهای روشنتر
بسیاری از ما از لیمو برای درست کردن لیموناد استفاده میکنیم  بعضی از افراد لیمو را به موهایشان میزنند تا آنها را روشنتر کنند.
 
 
آیا لیموها واقعاً به روشن کردن موهای شما کمک می کند؟ ما از متخصصان مراقبت از مو در مورد چگونگی روشن کردن مو به روش کاملا طبیعی پرسیدیم ، و به نظر می رسد که آب لیمو برای روشن کردن موها موثر است ... البته گاهی اوقات.

به گفته ریچل بدت ، یک رنگ کار ارشد سالن Cutler / Redken ، نورپردازی طبیعی فقط در صورتی موثر است که موهای سالم و با یک بافت خوب داشته باشید. راشل توضیح می دهد: "وقتی شما روی موهای تیره کار می کنید ، با  رنگهای قرمز و نارنجی سر و کار دارید و این اولین رنگهایی است که در معرض دید شما قرار می گیرد."

بنابراین قبل از تلاش برای روشن کردن موهای خود ، در نظر بگیرید که به چه نتایجی خواهید رسید. اگر موهای بلوند دارید ، بلوند تر خواهد شد. اگر موهای قهوه ای روشن دارید ، ممکن است به موهای قهوه ای  روشن برسید. مو قرمزهای طبیعی به طور بالقوه به موی بور برنگ توت فرنگی تبدیل می شوند. اگر موهای قهوه ای تیره یا سیاه دارید ، با این حال ، آب لیمو و سایر دستور العمل های طبیعی DIY مو را روشن نمی کند. (اگر موهای تیره دارید و می خواهید تغییر دهید ، راشل توصیه می کند یک شامپو ضدعفونی کننده  معدنی مانند شامپو Wellness Water Hard Wellness Malibu C را به موهایتان بزنید تا  نرمتر و سبک تر شوند.
اگر موهای روشنی دارید ، آب لیمو (از جمله موارد دیگر) می تواند موهای شما را چند سایه روشن تر کند. در مورد چگونگی روشن کردن موهای طبیعی با استفاده از وسایلی که احتمالاً در  خانه موجود هستند  ، مطالعه کنید!

1. آب لیمو را با نرم کننده مخلوط کنید
طبق گفته های  Celeb Aura Friedman ، آب لیمو کار ساز است ... اما با احتیاط استفاده کنید. اورا می گوید: "آب لیمو موهای شما را روشنتر  می کند ، اما همچنین می تواند خطرناک باشد." وی می افزاید: "آنقدر اسیدی است که می تواند موهای شما را خشک کرده و بسوزاند. بهترین راه استفاده از آن مخلوط کردن آن با نرم کننده یا حتی با روغن نارگیل است ، بنابراین شما از این فاکتورهای  مهم آبرسان  استفاده  کنید."

2. ویتامین C را روی موهای خود بمالید
ویتامین C به دلیل داشتن اسید سیتریک ، یک ماده مؤثر در نرم کردن مو است. راشل مرتباً به مشتریان می گوید که شستشوی موهایشان را با ویتامین C را امتحان کنند. راشل توضیح می دهد: "این یکی آسان است. شما مقداری ویتامین C را خرد می کنید ، آن را درون یک بطری اسپری بریزید و روی موها اسپری کنید. مو را روشن تر می کند و ساخت مواد معدنی را از بین می برد." 

3. از یک محلول آب شور استفاده کنید
اگر موهای خود را رنگ کرده اید و هنوز میخواهید کمی روشنتر شود، می توانید با استفاده از خورشید موهایتان را  روشنتر کنید. راشل می گوید: "برای همه افراد که موهای رنگ شده دارند و در حال مراقبت و درمان آنها هستند بهتر است   آب را با کمی نمک مخلوط کرده و روی موهای خود  اسپری کنید. این کار باعث می شود کمی کوتیکول مو باز شود و سپس در معرض آفتاب قرار بگیرید." اما این را به یاد داشته باشید! هورا می گوید: "مهم نیست که چه کسی و با چه برندی موهای شما را رنگ کند ، خورشید رنگ آن را محو می کند." او می افزاید: "به این فکر کنید که چگونه رنگ اتومبیل در نور خورشید محو می شود. همین اتفاق در مورد موها نیز رخ می دهد.
 

4. سرکه سیب استفاده  کنید
نه تنها  سرکه سیب به روشن شدن مو کمک می کند ، بلکه باعث تقویت روغن و جمع آوری باقی مانده ان در مو و پوست سر شما نیز می شود. بعلاوه ، سرکه سیب به موهای شما کمک می کند تا موخوره موهای  از بین برود. 

"یک پیمانه سرکه سیب و شش پیمانه آب را با هم مخلوط کنید "این یک روش ملایم برای روشن کردن موها است - اما ممکن است مجبور شوید این کار را چندین بار انجام دهید تا به نتیجه برسید."

5- جوش شیرین و هیدروژن پراکسید را برای تهیه یک ترکیب خمیری شکل با یکدیگر  مخلوط کنید
با استفاده از جوش شیرین و پراکسید هیدروژن یک خمیر درست کنید.  پراکسید هیدروژن به تنهایی موهای شما را روشن تر نمی کند زیرا قبل از انجام هرگونه واکنش شیمیایی خشک می شود. اما اگر پراکسید هیدروژن را با جوش شیرین ترکیب کنید ، خمیری ایجاد می کند که می تواند روی موهای شما بنشیند و جادو  کند. یک فنجان جوش شیرین را با سه قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن ترکیب کنید ، آن را مخلوط کرده و روی موهای خود بمالید. ماسک را به مدت 30 تا 60 دقیقه بگذارید (اما بیشتر از 60 دقیقه نباشد) و موهای شما 1-2 سایه روشن تر خواهد شد!

6. یک ماسک دارچین و عسل استفاده کنید
وقتی عسل و دارچین را با هم ترکیب می کنید ، یک اتفاق جادویی رخ می دهد: مقدار کمی از پراکسید هیدروژن موجود در عسل توسط دارچین فعال می شود و وقتی این مخلوط به اندازه کافی طولانی روی موهای شما بنشیند ، تا دو سایه روشن می شود. با ترکیب 2 قاشق غذاخوری عسل ، 1 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (برای هیدراتاسیون اضافی ماسک ایجاد کنید.
همه ی آن ها را با هم مخلوط کرده و در صورت ضخیم شدن ، کمی نرم کننده اضافه کنید. سپس ، بگذارید مخلوط به مدت نیم ساعت روی موها بماند ، به دارچین و  عسل فرصت می دهد تا مخلوط شوند و پراکسید هیدروژن فعال شود. این مخلوط را روی موهای خود بمالید ، و موهایتان را با یک کلاه کیسه ای بپوشانید. حداقل چهار ساعت بگذارید روی موهایتان بماند. حتی اگر میتوانید  بگذارید یک شب روی موها بماند بهتر است (فقط بخاطر داشته باشید که حوله ای را روی بالش بگذارید تا بالش لکه نگیرید!).

7. هنگام استفاده از Sun-In با احتیاط عمل کنید
  هورا می گوید: "این نوع محصول باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی با موهای شما می شود. اگر می خواهید بعداً آن را رنگ کنید ، باید به خاطر داشته باشید که هنوز اثرش روی موهای شما باقیست و می تواند بعداً  آسیب ایجاد کند."

نام نویسنده : حامد شعبانی
مراقبت مو زیبایی مو بهداشت مو سلامت مو رنگ مو توت فرنگی لیمو سلامت مو
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پس از تجربه مشکلات زیادی در اصلاح موهای بدن (موهای رشد کرده ، قرمزی ، تحریک و رشد سریع سریع) ، ما در حال بررسی روش های جایگزی... ( برترین دستگاه های حذف موهای زائد بدن در خانه)
این محصول حاوی ویتامین سی بلک‌بری، یک محصول بسیار قدرتمند جهت ترمیم چروک پوستی و کمک به جوانسازی پوست می‌باشد. ترکیبات استفاده شده... ( سرم بلک بری حاوی ویتامین سی 40 میل)
در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین بلاگرها و تولیدکنندگان برندهای لوازم آرایشی دنیا بنویسیم در بین بمباران تولید و تبلیع لوازم آرایشی در د... ( هدی قطان موسس برند هدی بیوتی و بهترین بلاگر لوازم آرایشی دنیا را بیشتر بشناسیم)
۵ روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو در رسانه ها بحث هایی پیرامون تأثیرات منفی سرم مژه با مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارد. آی... ( 5 روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو بهتر بشناسیم)
آیا تاکنون با هیچ کدام از بازیگران زیبا و خوشگل بالیوود آشنا شدید؟ من به شما اطمینان می دهم که آنها در زندگی واقعی حتی بهتر به نظر می رسند. ... ( 12 راز زیبایی در بالیوود که باید بدانید و دنبال کنید)
9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز    منافذ بزرگ یا باز روی پوست می تواند باعث نگرانی شود... ( معرفی 9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز)
بر اساس مطالعه ای که در حال بررسی است، افراد دارای گروه خونی "آ" بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را داشته اند و افراد دارای گروه خون... ( کدام گروه خونی به کرونا مقاوم تر است؟ کدام آسیب پذیرتر؟)
به گزارش هواشناسی بریتانیا امسال تابستانی گرم تر از همیشه است و باید منتظر دمای بالای ۴۰ درجه در روز های تابستان بود . الکساندر ککوله، وی... ( آیا ویروس کرونا در تابستان از بین میرود؟)
سیر بخاطر داشتن بوی تند تیزی که دارد و شاید بعد از استفاده موجب  اذیت اطرافیان شود خیلی ها از مصرف آن اجتناب می کنند.این بوی تند و شاید... ( خواص سیر خام برای سلامت بدن)
دین کوتز نام نویسنده ای است که در یکی از کتاب های خود به نام چشمان تاریکی انتشار ویروس کورنا را در سال 2020 پیش بینی کرده بود. قسمتی از ک... ( 40 سال پیش ویروس کورنا پیش بینی شده بود؟)
پوست بدن  و موی سر و صورت  موجودات عالم  بالاخص انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصوصا زمانی که مسئله ای بنام سلامتی و... ( بهداشت ونگهداری پوست و موی سر)
قرص ها و مکمل های ویتامین که در ایران بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند و گاها با قیمت های گزاف به فروش میرسد آیا واقعا تاثیر مثبتی که اداعای ان... ( آیا قرص ها و مکمل های ویتامین مفید است ؟)
حتما اکثر خانم ها در طول زندگی خود حداقل یکبار موهای خود را رنگ میکنند.ایا شما میدانید واقعا چه چیزی برا تغییر رنگ مو های خود استفاده میکنید... ( استفاده از رنگ مو طبیعی)
داشتن موهای سالم همیشه مربوط به شامپو نیست.و همیشه نباید برای مراقبت از مو  های خود از  محول های خاص پرهزینه استفاده کنی... ( غذا برای موهای سالم: چه چیزی باید بخورد و از چه چیزی اجتناب کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا