مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بهداشت سلامت >
تقویت مژه و ابرو
تقویت مژه و ابرو
2020/11/17

5 روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو بهتر بشناسیم

۵ روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو

در رسانه ها بحث هایی پیرامون تأثیرات منفی سرم مژه با مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارد. آیا می دانید سرم های مژه طبیعی وجود دارند و در عین مهربانی با پوست و کره زمین نتایج خوبی هم دارند؟

طبیعت روغن های شگفت انگیزی را از گیاهان حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها برای ما فراهم کرده است تا مژه ها و ابروها به بهترین حالت برسند. آیا مژه های بلندتر ، ضخیم تر و قوی تری می خواهید؟ در ادامه با مطالعه پنج روغن مورد علاقه ما و مزایای آن برای مژه ها و ابروهایتان آشنا شوید.

1. روغن کرچک در تقویت مو مژه و ابرو

روغن کرچک ماده ای فوق العاده است که برای بلند شدن مژه ها و ابروها استفاده می شود. سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است که به تحریک رشد مو و تغذیه و تقویت هر رشته کمک می کند. روغن حاصل از بذر گیاه کرچک باعث افزایش گردش خون در پوست و تحریک فولیکول های مو می شود تا موها سریعتر رشد کنند. روغن کرچک یک ماده حیاتی در سرم مژه و ابرو است!

2. روغن بادام در تقویت مو مژه و ابرو
روغن بادام یک روغن ملایم است که سرشار از ویتامین است. روغن حاصل از مغز بادام حاوی ویتامین E ، کلسیم و منیزیم مغذی است که مژه را آبرسانی کرده و آن را قویتر می کند. با استفاده از روغن بادام تقریباً در طی 6-8 هفته انتظار می رود که تفاوت قابل توجهی در مژه ها و ابروهای خود مشاهده کنید.

3. روغن آرگان در تقویت مو مژه و ابرو
روغن آرگان یک روغن لوکس از مراکش است که به عنوان "طلای مایع!" نیز شناخته می شود! روغن آرگان یک ماده ضروری برای مژه های شما است زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین E ، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است که معجزه هایی برای رشد و تقویت مژه های شما می کند.

4. روغن اسطوخودوس در تقویت مو مژه و ابرو
روغن حاصل از گل اسطوخودوس ماده ای متنوع و قدرتمند است. مارینا روغن اسطوخودوس را در سرم مارینا قرار داده زیرا حاوی لینالول است که یک اثر مستقیم برای از بین بردن استرس دارد. رایحه دلپذیر آن اثر آرامش بخشی  بر ذهن و بدن دارد. همانطور که سرم را به مژه های خود می زنید ، رایحه لطیف آن شما را  آرام می کند و حال شما را برای یک خواب خوب راحت می کند.

5. ویتامین ها در تقویت مو مژه و ابرو
سرم مژه و ابرو مارینا دارای 12 ویتامین است! اینها شامل ویتامین A ، E ، C ، D ، K ، B1 ، B2 ، پروویتامین B5 ، B6 B12 ، اسید فولیک و نیاسین است. این ویتامین ها عمیقا در هر رشته مو فرو رفته و از داخل تغذیه می شوند و در نتیجه مژه های قوی تر و سالم تری ایجاد می کنند.

این پنج ماده طبیعی و بی خطر توسط موسس مارینا به دقت انتخاب شده  اگر در حین مراقبت از پوست و کره زمین به دنبال بهترین نتیجه هستید ، Marina Miracle را انتخاب کنید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
تقویت مو تقویت ابرو تقویت مژه ویتامین ها روغن اسطوخودوس روغن آرگان روغن بادام روغن کرچک
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پس از تجربه مشکلات زیادی در اصلاح موهای بدن (موهای رشد کرده ، قرمزی ، تحریک و رشد سریع سریع) ، ما در حال بررسی روش های جایگزی... ( برترین دستگاه های حذف موهای زائد بدن در خانه)
این محصول حاوی ویتامین سی بلک‌بری، یک محصول بسیار قدرتمند جهت ترمیم چروک پوستی و کمک به جوانسازی پوست می‌باشد. ترکیبات استفاده شده... ( سرم بلک بری حاوی ویتامین سی 40 میل)
در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین بلاگرها و تولیدکنندگان برندهای لوازم آرایشی دنیا بنویسیم در بین بمباران تولید و تبلیع لوازم آرایشی در د... ( هدی قطان موسس برند هدی بیوتی و بهترین بلاگر لوازم آرایشی دنیا را بیشتر بشناسیم)
آیا تاکنون با هیچ کدام از بازیگران زیبا و خوشگل بالیوود آشنا شدید؟ من به شما اطمینان می دهم که آنها در زندگی واقعی حتی بهتر به نظر می رسند. ... ( 12 راز زیبایی در بالیوود که باید بدانید و دنبال کنید)
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم: 7 نکته برای داشتن موهای روشنتر بسیاری از ما از لیمو برای درست کردن لیموناد استفاده میکنیم  بعضی از... ( چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم ؟)
9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز    منافذ بزرگ یا باز روی پوست می تواند باعث نگرانی شود... ( معرفی 9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز)
بر اساس مطالعه ای که در حال بررسی است، افراد دارای گروه خونی "آ" بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را داشته اند و افراد دارای گروه خون... ( کدام گروه خونی به کرونا مقاوم تر است؟ کدام آسیب پذیرتر؟)
به گزارش هواشناسی بریتانیا امسال تابستانی گرم تر از همیشه است و باید منتظر دمای بالای ۴۰ درجه در روز های تابستان بود . الکساندر ککوله، وی... ( آیا ویروس کرونا در تابستان از بین میرود؟)
سیر بخاطر داشتن بوی تند تیزی که دارد و شاید بعد از استفاده موجب  اذیت اطرافیان شود خیلی ها از مصرف آن اجتناب می کنند.این بوی تند و شاید... ( خواص سیر خام برای سلامت بدن)
دین کوتز نام نویسنده ای است که در یکی از کتاب های خود به نام چشمان تاریکی انتشار ویروس کورنا را در سال 2020 پیش بینی کرده بود. قسمتی از ک... ( 40 سال پیش ویروس کورنا پیش بینی شده بود؟)
پوست بدن  و موی سر و صورت  موجودات عالم  بالاخص انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصوصا زمانی که مسئله ای بنام سلامتی و... ( بهداشت ونگهداری پوست و موی سر)
قرص ها و مکمل های ویتامین که در ایران بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند و گاها با قیمت های گزاف به فروش میرسد آیا واقعا تاثیر مثبتی که اداعای ان... ( آیا قرص ها و مکمل های ویتامین مفید است ؟)
حتما اکثر خانم ها در طول زندگی خود حداقل یکبار موهای خود را رنگ میکنند.ایا شما میدانید واقعا چه چیزی برا تغییر رنگ مو های خود استفاده میکنید... ( استفاده از رنگ مو طبیعی)
داشتن موهای سالم همیشه مربوط به شامپو نیست.و همیشه نباید برای مراقبت از مو  های خود از  محول های خاص پرهزینه استفاده کنی... ( غذا برای موهای سالم: چه چیزی باید بخورد و از چه چیزی اجتناب کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا