مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بهداشت سلامت >
مکمل های ویتامین فیک
مکمل های ویتامین فیک
2020/02/17

آیا قرص ها و مکمل های ویتامین مفید است ؟

قرص ها و مکمل های ویتامین که در ایران بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند و گاهی با قیمت های گزاف به فروش می رسد آیا واقعا تاثیر مثبتی که اداعای آنرا دارد اعمال می کند.در مقاله ای علمی در وب سایت بی بی سی گزارشی مفصل در این مورد درج شده که استفاده از این قرص های مکمل را زیر سوال می برد متن کامل این مقاله را می توانید اینجا بخوانید.در بعضی موارد این قرص ها نه تنها سودی ندارد بلکه مضر هم هستند.بطور مثال به مصرف بعضی از مولتی ویتامین ها احتمال سرطان را برای مردان تا دوبرابر افزایش می دهد.

"آنها در بهترین حالت ممکن است بی تاثیر باشند، در بدترین حالت سبب مرگ زودهنگام شما  شوند"

در اواسط قرن بیستم تبلیغات و ادعاهای زیادی در مورد قرص های ویتامین در کشورهای غربی انجام شد و شرکت های داروسازی به سودهای چند میلیارد دلاری از فروش این مکمل های مصنوعی رسیدند.

اما با گذشت زمان و تحقیق دانشمندان مشخص شد که آنچه داروسازان ادعا می کردند دروغی بیش برای کسب درآمد بیشتر نبوده است. در حقیقت ویتامین ها و مکمل ها که در آزمایشگاه ساخته می شوند تاثیر مشابه ویتامین های طبیعی که توسط موجودات زنده به ویژه گیاهان ساخته می شوند را ندارند.

حقیقت این است: میوه ها و سبزیجات تازه و طبیعی همچنان بهترین و سالمترین منبع دریافت ویتامین های مورد نیاز بدن ما هستند.

امروز بیش از پیش مردم در کشورهای پیشرفته متوجه شده اند که قرص ها و مکمل های آزمایشگاهی داروسازان به سلامتی کمک نمی کنند و حتی مضر هستند. به همین دلیل بازاریاب های کارخانه های داروسازی غربی، امروزه در کشورهای جهان سومی (مانند ایران)  فعال شده اند و در آنجا دارو می فروشند، جایی که مردم مطالعه علمی ندارند و به راحتی و بدون تحقیق فریب تبلیغات و جوسازی ها را می خورند و با افتخار از اینکه روزانه چند قرص ویتامین و مکمل می خورند صحبت می کنند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
قرص ها و مکمل های ویتامین ویتامین سی مولتی ویتامین کی بخورم مولتی ویتامین چیست بهترین مولتی ویتامین مولتی ویتامین اصل مولتی ویتامین
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پس از تجربه مشکلات زیادی در اصلاح موهای بدن (موهای رشد کرده ، قرمزی ، تحریک و رشد سریع سریع) ، ما در حال بررسی روش های جایگزی... ( برترین دستگاه های حذف موهای زائد بدن در خانه)
این محصول حاوی ویتامین سی بلک‌بری، یک محصول بسیار قدرتمند جهت ترمیم چروک پوستی و کمک به جوانسازی پوست می‌باشد. ترکیبات استفاده شده... ( سرم بلک بری حاوی ویتامین سی 40 میل)
در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین بلاگرها و تولیدکنندگان برندهای لوازم آرایشی دنیا بنویسیم در بین بمباران تولید و تبلیع لوازم آرایشی در د... ( هدی قطان موسس برند هدی بیوتی و بهترین بلاگر لوازم آرایشی دنیا را بیشتر بشناسیم)
۵ روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو در رسانه ها بحث هایی پیرامون تأثیرات منفی سرم مژه با مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارد. آی... ( 5 روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو بهتر بشناسیم)
آیا تاکنون با هیچ کدام از بازیگران زیبا و خوشگل بالیوود آشنا شدید؟ من به شما اطمینان می دهم که آنها در زندگی واقعی حتی بهتر به نظر می رسند. ... ( 12 راز زیبایی در بالیوود که باید بدانید و دنبال کنید)
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم: 7 نکته برای داشتن موهای روشنتر بسیاری از ما از لیمو برای درست کردن لیموناد استفاده میکنیم  بعضی از... ( چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم ؟)
9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز    منافذ بزرگ یا باز روی پوست می تواند باعث نگرانی شود... ( معرفی 9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز)
بر اساس مطالعه ای که در حال بررسی است، افراد دارای گروه خونی "آ" بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را داشته اند و افراد دارای گروه خون... ( کدام گروه خونی به کرونا مقاوم تر است؟ کدام آسیب پذیرتر؟)
به گزارش هواشناسی بریتانیا امسال تابستانی گرم تر از همیشه است و باید منتظر دمای بالای ۴۰ درجه در روز های تابستان بود . الکساندر ککوله، وی... ( آیا ویروس کرونا در تابستان از بین میرود؟)
سیر بخاطر داشتن بوی تند تیزی که دارد و شاید بعد از استفاده موجب  اذیت اطرافیان شود خیلی ها از مصرف آن اجتناب می کنند.این بوی تند و شاید... ( خواص سیر خام برای سلامت بدن)
دین کوتز نام نویسنده ای است که در یکی از کتاب های خود به نام چشمان تاریکی انتشار ویروس کورنا را در سال 2020 پیش بینی کرده بود. قسمتی از ک... ( 40 سال پیش ویروس کورنا پیش بینی شده بود؟)
پوست بدن  و موی سر و صورت  موجودات عالم  بالاخص انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصوصا زمانی که مسئله ای بنام سلامتی و... ( بهداشت ونگهداری پوست و موی سر)
حتما اکثر خانم ها در طول زندگی خود حداقل یکبار موهای خود را رنگ میکنند.ایا شما میدانید واقعا چه چیزی برا تغییر رنگ مو های خود استفاده میکنید... ( استفاده از رنگ مو طبیعی)
داشتن موهای سالم همیشه مربوط به شامپو نیست.و همیشه نباید برای مراقبت از مو  های خود از  محول های خاص پرهزینه استفاده کنی... ( غذا برای موهای سالم: چه چیزی باید بخورد و از چه چیزی اجتناب کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا