مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/08

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بهداشت سلامت >
دستگاه حذف موهای زائد در خانه
دستگاه حذف موهای زائد در خانه
2021/04/29

برترین دستگاه های حذف موهای زائد بدن در خانه

ما برای شما پیشنهاد های جذابی داریم اگر شما وقت مو دارید.

پس از تجربه مشکلات زیادی در اصلاح موهای بدن (موهای رشد کرده ، قرمزی ، تحریک و رشد سریع سریع) ، ما در حال بررسی روش های جایگزین برای  حذف مو هستیم. از آنجا که لیزر موهای زائد حرفه ای مقرون بصرفه از نظر بودجه نیست (جلسات اولیه می تواند بیش از 600 دلار هزینه داشته باشد) و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود  بسیاری از ما نمی توانیم در حال حاضر وقت کلینیک بگیریم ، ما به  راه حل بهتری را به شما پیشنهاد میکنیم.

 لیزر موهای خانگی

قبل از هرچیزی مجدداً تأکید می کنیم که رشد موی بدن امری کاملاً طبیعی است  و اگر نمی خواهید کاملاً مجبور شوید آنها را از بین ببرید - این یک انتخاب شخصی است. (اگر دارای موی بدن هستید و از آن لذت می برید ، به نظر اشخاص دیگر اهمیت ندهید ، کار شما بسیار راحت تر است!) اما اگر به فکر از بین بردن موهای زائد با لیزر هستید ، و میخواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید  ، کمی روش ها اینکار را عوض می کنید از انجام آن در کلینیک تا در خانه ، ما شما را راهنمایی می کنیم.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

دکتر رویا زارعی ، متخصص پوست و دارای مدرک ازدانشگاه کالج لندن UCL ، توضیح می دهد: "لیزرها با انتشار پرتوی نور به مو که توسط یک هدف خاص در پوست جذب می شود. "در این حالت ، نور جذب پیگمنت در پیاز مو می شود تا آن را گرم کرده و از بین ببرد ، بنابراین مو دوباره رشد نمی کند."

آیا دستگاه های لیزر موهای زائد در خانه ایمن هستند؟

دکتر زارعی لیزرهای خانگی را جایگزینی ایمن برای درمان های داخل کلینک می داند. "دستگاه های خانگی مشابه درمان های حرفه ای کار می کنند ، اما از سطح انرژی کمتری استفاده می کنند. استفاده از آنها زمانبرتر است اما می توانند مفیدتر باشند. همچنین گزینه خوبی برای حفظ پیشرفت بین درمان های حرفه ای هستند." (به عنوان یک اطلاعات عمومی شاید برای شما جالب باشد ، دکتر زارعی اضافه می کند که ، "هر روش درمانی تا حدی به فولیکول مو آسیب می رساند و در نتیجه باعث نازک شدن مو می شود و اغلب برای درمان کامل از بین بردن مو به چندین روش درمانی نیاز دارد. به همین دلیل اصطلاح لیزر موهای زائد کمی نام نادرست است و احتمالاً باید آن را کاهش مو با لیزر نامید . 

همراه با دکتر زارعی، ما با :

 Howard Sobel ، متخصص پوست از NYC و بنیانگذار شرکت Sobel Skin   

  Rosemarie Ingleton ، متخصص پوست و مدیر پزشکی Ingleton 

و Rachel Nazarian، دکتر ، متخصص پوست در Schweiger Dermatology Group ،

گقتگو کردیم تا بهترین دستگاه هایی را که واقعاً و  واقعی کار می کنند ، به ما بگویند. در این نشست به این نتیجه رسیدیم که آن را با شما در میان می گذاریم.

دستگاه از بین بردن موی Silk'n Flash & Go Express

این دستگاه مورد تأیید FDA ابزاری در اندازه و حجم  جمع و جور است که در هنگام از بین بردن سریع مو آنها را دریک محفظه, بسته بندی می کند . همراه با 150،000 پالس در دقیقه روی پوست شما حرکت می کند . پایین نگه داشتن آن برای هدف قرار دادن یک تیکه از موها بسیار آسان است. 

دکتر زارعی توضیح می دهد: "این نسخه جمع و جور جدید از فناوری مبتنی بر نور استفاده می کند  تا موهای دائمی بدن را کاهش دهد."  این یک اپلیکاتور جدید با تکنولوژی پیشرفته است که به شما امکان می دهد ناحیه کوچکتر مانند لب بالایی ، بازوها یا قسمت بیکینی را به راحتی تمیز کنید" برای دیدن نتایج طولانی مدت ، این دستگاه را هر هفته در مدت دو ماه به کار بگیرید. 

دکتر راشل نظریان اضافه می کند: "این دستگاه ایده آل است اگر موهای تیره داشته باشید و می توانید از آن روی صورت و بدن استفاده کنید." 

لیزر موهای زائد Tria Beauty 4X برای خانم ها و آقایان

نظریان می گوید: "من از طرفداران این دستگاه هستم زیرا دارای سطح انرژی بالایی است و استفاده از آن فوق العاده آسان است."

دکتر رویا زارعی از طرفداران تریا است. زارعی توضیح می دهد: "این را می توان روی موهای تیره و روشن نیز استفاده کرد ، اگرچه روی موهای سفید تاثیر ندارد." "این یک لیزر واقعی است در مقایسه با سایر دستگاههایی که از طیف وسیعی از نور استفاده می کنند."

هوارد سوبل پیشنهاد می کند لیزر Tria را نیز امتحان کنید. دکتر سوبل توضیح می دهد: "این فناوری با خیال راحت بیش از سه برابر دیگر دستگاها در از بین بردن موهای زائد انرژی ارائه می دهد و آن را به قوی ترین دستگاه حذف مو در خانه تبدیل می کند."

دستگاه حذف موهای زائد MiSMON

بیایید صداقت باشیم : من بسیاری از روشهای "حذف مو" را امتحان کرده ام که به شدت شکست خورده اند. از طرف دیگر ، این دستگاه  یک بررسی درخشان ندارد و ارزش آن را ندارد.

 اول از همه ، با توجه به قیمت آن  در مقایسه با نمونه های خود ارزان است. ثانیا ، به لطف صفحه LCD شما می توانید تعداد موهای زائد روی پوست را کنترل کنید بنابراین هرگز بیش از حد تمیز نخواهد شد، این دستگاه فقط با توجه به قیمت آن به نظرم  برای مبتدی ها بهترین است.

دستگاه حذف مو های زائد کوارتز Remington IPL6000Q iLIGHT Pro Plus

طبق گفته Ingleton ، اکثر دستگاه های حذف مو در خانه در واقع از لیزر استفاده نمی کنند ، بلکه از Intense Pulse Light (IPL) استفاده می کنند ، این فناوری با هدف قرار دادن ملانین موی شما برای از بین بردن دائمی فولیکول مو پس از درمان های مکرر است.

دستگاه IPL مورد علاقه Ingleton؟

 Remington iLight Pro Plus است وی می گوید: " طراحی آن امکان انجام آسانترین و سریعترین درمان را در مناطق بزرگتر بر روی پوست بدن را می دهد."

وی یادآور شد: مانند بسیاری از دستگاه های IPL و لیزر ، Remington iLight برای رنگ های تیره پوست ایمن نیستند. او توضیح می دهد: "اگر رنگ پوست یا موی شما ترکیبی ایده آل نباشند ، در واقع اکثر دستگاه ها مانع از شروع درمان می شوند." رنگ های تیره پوست در معرض سوزش بیشتر هستند ، زیرا دستگاه نمی تواند بین مو و پوست تفاوت قائل شود.

دستگاه حذف مو زائد با لیزر Elelsilk

با یک چهارم قیمت سایر دستگاه ها ، همان فناوری IPL را خواهید داشت ، اما زنگ و سوت کمتر است. (بدون ساعت شمارش معکوس که به شما می گوید که چه قدر زمان باقی مانده است ، گزینه بی سیم وجود ندارد.) اما اگر بررسی ها نشانه ای باشد ، به همان اندازه موثر عمل می کند ، به ویژه در مناطق کوچک بدن  مانند بازوها یا لب بالا. 

دستگاه حذف موی دائمی Braun Silk Expert Pro3

 سیستم Braun Silk Expert از نور شدید پالس (IPL) استفاده می کند که در کمتر از 10 دقیقه به سرعت پاهای شما را تمیز می کند. همچنین مجهز به بیش از 300000 چشمک زن است که برابر با حدود 16 سال درمان است. 

دستگاه حذف موهای زائد Silk'n Infinity

دکتر رویا زارعی می گوید: "Silk'n Infinity از نور IPL نیز استفاده می کند ، اما برخلاف Remington ، برای همه رنگ های پوست بی خطر است." طراحی ریز و دایره ای شکل ، درمان های آسان و همه جانبه را امکان پذیر می کند و همچنین با پنج تنظیمات سطح انرژی برای یک تجربه کاملاً شخصی سازی شده مجهز شده است.

دکتر رویا اضافه می کند که عمر Silk'n Infinity ارزش سرمایه گذاری برای این دستگاه  را دارد. وی توضیح می دهد: "400000 پالس قبل از خاموشی در باطری ذخیره می شود ، بنابراین به طور قابل توجهی بیشتر از بیشتر دستگاه ها دوام می آورد." 

نظریان نیز طرفدار این دستگاه است. "این لیزر طیف وسیعی از نور را به جای یک طول موج منفرد منتشر می کند. این فناوری که به آن نور پالس شدید می گویند ، می تواند در انواع مختلف پوست ، حتی آنهایی که رنگ پوست تیره دارند استفاده شود."

دستگاه حذف موهای زائد IMENE T3

از آنجا که لیزر موهای زائد انتخابی است ، گاهی اوقات مارک ها و درم ها به طور یکسان ناراحتی مربوط به zap کردن پوست با نور با فرکانس بالا را کاهش می دهند. این دستگاه مجهز به صفحه کمپرس یخ است که پوست را خنک می کند ، در هنگام قرمزی ، تورم و التهاب را کاهش می دهد. نور برای 500000 چشمک زن به اندازه کافی قوی  است که گفته می شود برای از بین بردن موهای زائد  انگشتان پا تا 9 تا 11 نفر کافی است. 

دستگاه حذف موهای زائد بدن mē Sleek

نه تنها این تنها دستگاه از کالیبر خود است که FDA برای هر رنگ مو و رنگ پوست تأیید می کند ، بلکه اندازه میان رده آن به این معنی است که می تواند به راحتی موهای لب بالایی خود و همچنین ران و پشت ران را از بین ببرد. یک بار در هفته استفاده کنید و انتظار پوست نرم و صاف را برای مدت زمان طولانی تری از تیغ داشته باشید.

پاک کننده مو Lumea IPL

فیلیپس از کیفیت بالایی برخوردار است ، به خصوص عملکرد موهای زائد و نظافت. آنها در آمازون نیز دارای امتیاز 4.5 ستاره هستند." همچنین ، اگر نگران رشد مجدد موهای شما در عرض 5/0 ثانیه هستید ، مطمئن باشید که فناوری Salon IPL در این دستگاه از رشد مجدد مو به مرور زمان جلوگیری می کند. 

لیزر موهای زائد Ice-Sense IPL

چند ویژگی مفید در این دستگاه وجود دارد. اول: وقتی دمای سطح پوست به طرز ناخوشایندی بالا می رود ، صفحه خنک کننده به طور خودکار شروع به کار می کند. همچنین ، بعضی از آنها دستیابی آسانتر به دستگاه را در مکانهای صعب العبور مانند پشت ران یا نواحی عمیق بیکینی فراهم می کنند. اما چشمگیرترین و مهمترین ویژگی (این دستگاه لگد نخواهد زد) ، مگر اینکه با پوست شما تماس داشته باشد ، به این معنی شما هیچ چیزی حس نخواهید کرد.

لیزر موهای زائد Precision Hair Removal Laser Ice-Sense

این دستگاه دستی دارای یک اپلیکاتور نوک تیز برای کاهش مو در مناطق سخت تر است. دکتر زارعی تأیید می کند: "به دلیل اندازه کوچک ، این دستگاه گزینه خوبی برای درمان مناطقی از پوست است که دارای خطوطی مانند لب بالایی هستند."

دکتر سوبل موافق است: "این یک گزینه عالی برای نواحی کوچکتر صورت و گردن است زیرا از فناوری دیود استفاده می کند ، که مشابه فناوری در محل موهای زائد با لیزر است. اکثر دستگاه های خانگی معمولاً از فناوری IPL استفاده می کنند که همیشه فولیکول مو را به همان اندازه طول موج دیود هدف قرار دهید. " بنابراین اگر یک نقطه شما را اذیت می کند ، این دستگاه را حتما بخرید.

دستگاه حدف مو زائد خانگی  Permanent Hair Reproduction System

Illuminage Touch فناوری IPL با قدرت بالا ، 120000 پالس و توانایی هدف قرار دادن فولیکول های موی بلوند و قرمز را ارائه می دهد 

برای دستیابی به نتایج نهایی ، این دستگاه  باید فقط یک بار در هفته به مدت شش تا هفت هفته استفاده شود. دکتر نظریان می گوید: "سازگاری مهم است - فقط در صورت ادامه استفاده منظم و منظم از این محصولات نتیجه خواهید دید." "حتی اگر پیشرفت کند است ، شما نتایج را خواهید دید."

دکتر زارعی اضافه می کند که این دستگاه از نور شدید نبض برای درمان موهای ناخواسته در انواع مختلف پوست و رنگ مو استفاده می کند.

با توجه به این یادداشت ، مطمئن شوید که دستورالعمل ها را روی هر کدام از دستگاه هایی که انتخاب می کنید کاملا بخوانید. هر دستگاه کمی متفاوت است ، اما اگر دستورالعمل ها را دنبال کنید ،

دستگاه لیزر موهای زائد IPL

این دستگاه کمتر شناخته شده به لطف پنج تنظیم قدرت ، توجه ما را به خود جلب کرد ، این بدان معناست که شما می توانید بر اساس رنگ پوست ، رنگ مو خود را تنظیم کنید سطح تحمل درد شما. مطابق با همه این دستگاه ها ، انطباق مهم است ، بنابراین دستورالعمل های دستی را دنبال کنید و انتظار داشته باشید که ظرف پنج هفته پس از استفاده دقیق ، نتیجه بگیرید. 

نام نویسنده : حامد شعبانی
بهترین اپیلاسیون اپیلاسیون در تهران قیمت اپیلاسیون تیمز کردن پوست لیزر مو لیزر پوست موهای زائد کلینیک پوست دستگاه حذف موهای زائد در خانه موهای زائد بدن دستگاه حذف موهای زائد
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
این محصول حاوی ویتامین سی بلک‌بری، یک محصول بسیار قدرتمند جهت ترمیم چروک پوستی و کمک به جوانسازی پوست می‌باشد. ترکیبات استفاده شده... ( سرم بلک بری حاوی ویتامین سی 40 میل)
در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین بلاگرها و تولیدکنندگان برندهای لوازم آرایشی دنیا بنویسیم در بین بمباران تولید و تبلیع لوازم آرایشی در د... ( هدی قطان موسس برند هدی بیوتی و بهترین بلاگر لوازم آرایشی دنیا را بیشتر بشناسیم)
۵ روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو در رسانه ها بحث هایی پیرامون تأثیرات منفی سرم مژه با مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارد. آی... ( 5 روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو بهتر بشناسیم)
آیا تاکنون با هیچ کدام از بازیگران زیبا و خوشگل بالیوود آشنا شدید؟ من به شما اطمینان می دهم که آنها در زندگی واقعی حتی بهتر به نظر می رسند. ... ( 12 راز زیبایی در بالیوود که باید بدانید و دنبال کنید)
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم: 7 نکته برای داشتن موهای روشنتر بسیاری از ما از لیمو برای درست کردن لیموناد استفاده میکنیم  بعضی از... ( چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم ؟)
9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز    منافذ بزرگ یا باز روی پوست می تواند باعث نگرانی شود... ( معرفی 9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز)
بر اساس مطالعه ای که در حال بررسی است، افراد دارای گروه خونی "آ" بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را داشته اند و افراد دارای گروه خون... ( کدام گروه خونی به کرونا مقاوم تر است؟ کدام آسیب پذیرتر؟)
به گزارش هواشناسی بریتانیا امسال تابستانی گرم تر از همیشه است و باید منتظر دمای بالای ۴۰ درجه در روز های تابستان بود . الکساندر ککوله، وی... ( آیا ویروس کرونا در تابستان از بین میرود؟)
سیر بخاطر داشتن بوی تند تیزی که دارد و شاید بعد از استفاده موجب  اذیت اطرافیان شود خیلی ها از مصرف آن اجتناب می کنند.این بوی تند و شاید... ( خواص سیر خام برای سلامت بدن)
دین کوتز نام نویسنده ای است که در یکی از کتاب های خود به نام چشمان تاریکی انتشار ویروس کورنا را در سال 2020 پیش بینی کرده بود. قسمتی از ک... ( 40 سال پیش ویروس کورنا پیش بینی شده بود؟)
پوست بدن  و موی سر و صورت  موجودات عالم  بالاخص انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصوصا زمانی که مسئله ای بنام سلامتی و... ( بهداشت ونگهداری پوست و موی سر)
قرص ها و مکمل های ویتامین که در ایران بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند و گاها با قیمت های گزاف به فروش میرسد آیا واقعا تاثیر مثبتی که اداعای ان... ( آیا قرص ها و مکمل های ویتامین مفید است ؟)
حتما اکثر خانم ها در طول زندگی خود حداقل یکبار موهای خود را رنگ میکنند.ایا شما میدانید واقعا چه چیزی برا تغییر رنگ مو های خود استفاده میکنید... ( استفاده از رنگ مو طبیعی)
داشتن موهای سالم همیشه مربوط به شامپو نیست.و همیشه نباید برای مراقبت از مو  های خود از  محول های خاص پرهزینه استفاده کنی... ( غذا برای موهای سالم: چه چیزی باید بخورد و از چه چیزی اجتناب کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا