مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران ایرانی >
همسره علی انصاریان(آسیه اسدزاده)
همسره علی انصاریان(آسیه اسدزاده)
2021/03/07

نامزد علی انصاریان کیست؟آسیه اسدزاده مدعی است!!!!

آسیه اسدزاده کیست؟

همسره علی انصاریان چه چیزی می خواهد؟

آیا علی انصاریان ازدواج کرده است؟

این ها هم سوال های هست که طی این چند روز در شهر مردم از هم می پرسند اما اصل ماجرا چیست؟

مادر علی انصاریان به حواشی اخیر در خصوص پسر مرحومش واکنش نشان داد.

چندی پیش آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد.

پیام اینستاگرامی آسیه اسدزاده برای علی انصاریان:

عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه...

به مو میرسه ولی...، ولی این بار پاره شد

عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه...

تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می‌کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روز‌های تاریک و مثل روز‌های روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد. آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزو‌ها و رویا‌هایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.
خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

آسیه اسد زاده کیست؟!

آسیه اسد زاده  بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ ترین آثار آسیه اسدزاده می‌توان به بازیگری در فیلم طاقباز اشاره کرد.

آسیه اسدزاده در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آسیه اسدزاده در این سال، بازیگری در فیلم طاقباز به کارگردانی شهرام اسد زاده محسوب می‌شود.

آسیه اسدزاده در فیلم  گواهی امضا

آسیه اسدزاده همچنین در فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده حضور داشته است. او در این فیلم با امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، نازنین صلح جو، داریوش آهنچیان هم بازی بوده است.

«گواهی امضاء» روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر بچه پنج ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگی خودش از یک چند ضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکارش بدست آورد.

 

اما این رفتار خانوم بازیگر واکنش تند خانواده علی انصاریان را به دنبال داشت و آن‌ها این موضوع را قویا تکذیب کردند.

مادر علی انصاریان در واکنش به این حاشیه گفت:

چرا آخه این حرف ها رو می‌زنن؟ مگه اینا از خدا ترس ندارن؟ مگه پدر و مادر بالای سرشون نبوده؟! علی همه چیز زندگیش رو برای من تعریف می‌کرد. هرچی اتفاق می‌افتاد بهم می‌گفت. حالا هر روز یکی می‌گه من نامزدش بودم. علی کجا نامزد داشت؟! من و علی عاشق و معشوق بودیم باهم. مگه می‌شه علی نامزد داشته باشه و من ندونم. اینا از خدا نمی‌‍ترسن دروغ می‌گن!

نام نویسنده : حامد شعبانی
علی انصاریان آسیه اسدزاده نامزد علی انصاریان همسر علی انصاریان دوست دختر علی انصاریان ثروت علی انصاریان رابطه علی انصاریان
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کشور افغانستان که در حال حاضر روزهای تغییر و تحول زیادی را تجربه می کند تا یک سال پیش از آزادی نصبی برخوردار بود. در این برهه از زمان خوا... ( برترین خواننده های زن افغان چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام و بیوگرافی)
فلور نظری بازیگر و نویسنده خوب کشورمان که در آلمان ساکن است در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با طرفدارانش هر لحظه در ارتباط است. او در ج... ( فلور نظری به زن ها و دختران اینستاگرامی حمله کرد حیا نمی کنید)
بازیگرهای زن ایرانی که در چند سال اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی دیگر آن پوشش یکدست و هماهنگ را کنار گذاشتند و طرفداران شاهد استایل ها و میکا... ( آرایش میکاپ استایل و لباس بازیگرای زن ایرانی در مراسم و جشنواره ها چه کسی بازیگرهای زن ایرانی را میکاپ می کند)
حمایت تینا آخوندتبار از دروازبان تیم ملی زهره کودایی زهره کودایی دروازبان تیم ملی بانوان ایران بعد از درخشش فوق العاده خود در مسابقات بین... ( تینا آخوندتبار از زهره کودایی حمایت کرد و در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت)
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی در اینستاگرامش همه را شوکه کرد. نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی ا... ( نفیسه روشن مورد ضرب و شتم و خشنوت خانگی قرار گرفت.چه کسی به نفیسه روشن حمله کرده است)
رابطه رامانا سیاحی با امیر تتلو افشا شد. این دو هنرمند سال ها قبل رابطه پنهانی باهم داشته اند که تا ازدواج هم  پیش رفته ولی متا... ( رامانا سیاحی با امیر تتلو قرار ازدواج داشته است؟داستان رابطه پنهانی رامانا سیاحی و امیر تتلو چیست؟)
ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی طبق گفته ها وشایعات امروز صبح در ترکیه صه صورت فجیع به قتل رسیده است.اما این داستان چقدر به واقعیت نزدیک است... ( قتل فجیع یا خودکشی ریحانه پارسا آیا ریحانه پارسا واقعا مرده است؟)
امسال سال خوبی برای درخشش بازیگرای ایرانی بود با ساخت سریال های قوی و خوبی مثل قورباغه , زخم کاری , میخواهم زنده بمانم و خاتون این... ( عروسی بازیگرای زن ایرانی لباس عروس بازیگرای زن ایرانی میکاپ عروس بازیگرای زن ایرانی)
سحر قریشی بازیگر زن ایرانی از بعضی از بازیگران همکار خود با انتشار شعری در اینستاگرام خود گله ای کرد.او نوشت :‌من‌ آدمها رو با فرا... ( سحر قریشی یا انشار شعری در اینستاگرام خود از بعضی از بازیگران گله کرد)
چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خ... ( بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام)
رقابت قباد و فرهاد(دو نقش اصلی مرد در سریال شهرزاد) دربرنامه های اینترنت پس از مجید صالحی و  شهاب حسینی حالا مصطفی زم... ( رقابت مصطفی زمانی و شهاب حسینی از سریال شهرزاد به اجرای برنامه کشیده شد)
ترلان پروانه مارال سریال ناصرالدین شاه شد ترلان پروانه بازیگر خوش سیما و جوان کشورمان  به عنوان جدیدترین عضو سریال نمایش خ... ( ترلان پروانه در سریال جدید آهوی من مارال نقش اصلی این سریال را عهدار شد)
طناز طباطبایی ستاره‌ای از نسل جدید بازیگری و یکی از بی حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی   طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ... ( طناز طباطبایی چگونه بازیگر شد)
خداحافظی جواد عزتی با نقش آفرینی در فیلم‌های کمدی‌ جواد عزتی با فیلم بسیار موفق شنای پروانه اثر آقای محمد کارت ب... ( جواد عزتی با نقش های کمدی خداحافظی کرده است)
فاطمه گودرزی:  در حال حاضر اگر بازیگری خوب کار کند سعی می‌کنند رویش را کم کنند تا او بله قربانگو شود ! فاطمه گودرزی ب... ( فاطمه گودرزی از بازیگران جوان حمایت می کنم)
فلور نظری بازیگر خوب ایرانی که در آلمان زندگی میکند از طرفداران و هموطنان خود در ایران خواست برای رفع مشکلات کشور بیشتر کتاب بخوانند . ای... ( فلور نظری بازیگر از آلمان برای طرفدارن خودش ویدیو ضبط کرد)
شیوا خسرو مهر (متولد متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ سبزوار) یکی از بازیگران خوب ایرانی که در بسیاری از سریال های محبوب که از از شبکه های مختلف تلوزیون پ... ( تیپ و استایل خاص شیوا خسرومهر بازیگر محبوب + عکس)
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که محبوبترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟ پارسا پیروزفر,محمد رضا فروتن,حامد بهداد,پژمان بازغی,محمدر... ( محبوب ترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟)
مریم مومن متولد سال 1377 در مشگین شهر،که با بازی در سریال بانوی عمارت در تلویزیون ایران دیده شد.به پلیس فتا رفت تا از هکری که اینستاگرامش را... ( مریم مومن به دنبال هکر اینستاگرامش در دادگاه و پلیس فتا)
زیباترین بازیگر زن ایرانی کیست؟تا به حال به این فکر کردید که بهترین بازیگر زن ایران چه کسی است.یا این جواب این سوال ها را می دانید که :زیبات... ( زیباترین بازیگرای زن ایرانی همراه با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا