مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران ایرانی >
شایعه طناز طباطبایی
شایعه طناز طباطبایی
2020/04/09

شایعه بارداری طناز طباطبای از دروغ تا واقعیت (عکس)

طناز طباطبایی از جمله بازیگران خوب و بدون حاشیه سینمای ایران  متولد 20 اردیبهشت سال 1362 در تهران محله نیاوران می باشد. طناز طباطبایی علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما و تلویزیون به موسیقی علاقه مند است و گیتار را به صورت حرفه ای کار می کند نقاشی از سرگرمی های مورد علاقه اوست .

طناز طباطبایی دارای  مدرک کارشناسی  کارگردانی  تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است . اولین حضور  او در فیلم سینمایی دیشب بابا تو دیدیم آیدا سال 1383 به کارگردانی رسول صدر عاملی بود از جمله سریال های تلویزیونی موفقی که وی درآن بازی کرد میوه ممنوعه را می توان نام برد .

او تاکنون ازدواج نکره ومجرد است .طناز طباطبایی توانسته برنده لوح تقدیر و جوایزی ازسوی زنان مستقل آمریکا به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن درفیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمیزنند شود , همچنین برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن درسی و هشتمین جشنواره فیلم فجردر فیلم شنای پروانه شد.

داستان حاملگی طناز طباطبایی

بارداری طناز طباطبایی یکی از شایعه های فضای مجازی این روزهاست  با توجه به اینکه او در یکی از مصاحبه های خود گفته به دلیل اینکه خود را بسیار دوست دارد و با ازدواج احساس کهنگی به او دست می دهد ازدواج نمی کنند .

نام نویسنده : نسرین زارعی
طناز طباطبای شوهر طناز طباطبایی حامله شدن طناز طباطبایی طناز طباطبایی کیست قد طناز طباطبایی وزن طناز طباطبایی رابطه طناز طباطبایی عکس طناز طباطبایی
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کشور افغانستان که در حال حاضر روزهای تغییر و تحول زیادی را تجربه می کند تا یک سال پیش از آزادی نصبی برخوردار بود. در این برهه از زمان خوا... ( برترین خواننده های زن افغان چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام و بیوگرافی)
فلور نظری بازیگر و نویسنده خوب کشورمان که در آلمان ساکن است در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با طرفدارانش هر لحظه در ارتباط است. او در ج... ( فلور نظری به زن ها و دختران اینستاگرامی حمله کرد حیا نمی کنید)
بازیگرهای زن ایرانی که در چند سال اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی دیگر آن پوشش یکدست و هماهنگ را کنار گذاشتند و طرفداران شاهد استایل ها و میکا... ( آرایش میکاپ استایل و لباس بازیگرای زن ایرانی در مراسم و جشنواره ها چه کسی بازیگرهای زن ایرانی را میکاپ می کند)
حمایت تینا آخوندتبار از دروازبان تیم ملی زهره کودایی زهره کودایی دروازبان تیم ملی بانوان ایران بعد از درخشش فوق العاده خود در مسابقات بین... ( تینا آخوندتبار از زهره کودایی حمایت کرد و در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت)
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی در اینستاگرامش همه را شوکه کرد. نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی ا... ( نفیسه روشن مورد ضرب و شتم و خشنوت خانگی قرار گرفت.چه کسی به نفیسه روشن حمله کرده است)
رابطه رامانا سیاحی با امیر تتلو افشا شد. این دو هنرمند سال ها قبل رابطه پنهانی باهم داشته اند که تا ازدواج هم  پیش رفته ولی متا... ( رامانا سیاحی با امیر تتلو قرار ازدواج داشته است؟داستان رابطه پنهانی رامانا سیاحی و امیر تتلو چیست؟)
ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی طبق گفته ها وشایعات امروز صبح در ترکیه صه صورت فجیع به قتل رسیده است.اما این داستان چقدر به واقعیت نزدیک است... ( قتل فجیع یا خودکشی ریحانه پارسا آیا ریحانه پارسا واقعا مرده است؟)
امسال سال خوبی برای درخشش بازیگرای ایرانی بود با ساخت سریال های قوی و خوبی مثل قورباغه , زخم کاری , میخواهم زنده بمانم و خاتون این... ( عروسی بازیگرای زن ایرانی لباس عروس بازیگرای زن ایرانی میکاپ عروس بازیگرای زن ایرانی)
سحر قریشی بازیگر زن ایرانی از بعضی از بازیگران همکار خود با انتشار شعری در اینستاگرام خود گله ای کرد.او نوشت :‌من‌ آدمها رو با فرا... ( سحر قریشی یا انشار شعری در اینستاگرام خود از بعضی از بازیگران گله کرد)
چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خ... ( بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام)
رقابت قباد و فرهاد(دو نقش اصلی مرد در سریال شهرزاد) دربرنامه های اینترنت پس از مجید صالحی و  شهاب حسینی حالا مصطفی زم... ( رقابت مصطفی زمانی و شهاب حسینی از سریال شهرزاد به اجرای برنامه کشیده شد)
ترلان پروانه مارال سریال ناصرالدین شاه شد ترلان پروانه بازیگر خوش سیما و جوان کشورمان  به عنوان جدیدترین عضو سریال نمایش خ... ( ترلان پروانه در سریال جدید آهوی من مارال نقش اصلی این سریال را عهدار شد)
طناز طباطبایی ستاره‌ای از نسل جدید بازیگری و یکی از بی حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی   طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ... ( طناز طباطبایی چگونه بازیگر شد)
خداحافظی جواد عزتی با نقش آفرینی در فیلم‌های کمدی‌ جواد عزتی با فیلم بسیار موفق شنای پروانه اثر آقای محمد کارت ب... ( جواد عزتی با نقش های کمدی خداحافظی کرده است)
فاطمه گودرزی:  در حال حاضر اگر بازیگری خوب کار کند سعی می‌کنند رویش را کم کنند تا او بله قربانگو شود ! فاطمه گودرزی ب... ( فاطمه گودرزی از بازیگران جوان حمایت می کنم)
فلور نظری بازیگر خوب ایرانی که در آلمان زندگی میکند از طرفداران و هموطنان خود در ایران خواست برای رفع مشکلات کشور بیشتر کتاب بخوانند . ای... ( فلور نظری بازیگر از آلمان برای طرفدارن خودش ویدیو ضبط کرد)
شیوا خسرو مهر (متولد متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ سبزوار) یکی از بازیگران خوب ایرانی که در بسیاری از سریال های محبوب که از از شبکه های مختلف تلوزیون پ... ( تیپ و استایل خاص شیوا خسرومهر بازیگر محبوب + عکس)
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که محبوبترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟ پارسا پیروزفر,محمد رضا فروتن,حامد بهداد,پژمان بازغی,محمدر... ( محبوب ترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟)
مریم مومن متولد سال 1377 در مشگین شهر،که با بازی در سریال بانوی عمارت در تلویزیون ایران دیده شد.به پلیس فتا رفت تا از هکری که اینستاگرامش را... ( مریم مومن به دنبال هکر اینستاگرامش در دادگاه و پلیس فتا)
زیباترین بازیگر زن ایرانی کیست؟تا به حال به این فکر کردید که بهترین بازیگر زن ایران چه کسی است.یا این جواب این سوال ها را می دانید که :زیبات... ( زیباترین بازیگرای زن ایرانی همراه با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا